• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf H7-lampje laten vervangen, kon zonder afspraak, vriendelijke ontvangst, snelle en voordelige afhandeling, top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week Renault Kangoo gekocht. \r\nVlotte kundige medewerkers. Auto is super netjes afgeleverd waarbij op het laatste moment de aircopomp nog vervangen is toen ze merkte dat deze niet goed werkte. Top! En super service.\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer nette prijs, erg fijn geholpen en auto met nieuwe apk afgeleverd incl kleine beurt zoals afgesproken, voorbanden zijn geheel kosteloos vervangen echt top bedrijf!\r\nals wij meer in de buurt hadden gewoond dan had ik bijde auto\'s hier in onderhoud gedaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk! De verkoper denkt enorm goed mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je niet op een paar honderd euro kijkt en redelijk in de slappe was zit goed bedrijf service etc. Maar wanneer je gaat vergelijken betaal je honderden euro\'\'s teveel voor reparaties.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, leuk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een gebruikte Renault scenic rx4 van dit bedrijf gekocht in goede staat.\r\nZijn afspraken geheel nagekomen.\r\nDit is service.\r\nOok wij komen niet gauw in de buurt,voor onderhoud,jammer.\r\nMet veel plezier naar huis gereden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jarenlang klant bij ASCS. Onlangs belde ze mij dat ik mijn winterbanden nog niet gewisseld had. Superattent, ASCS denkt echt met je mee! Toen ik de auto ophaalde was die keurig gewassen! Wat een service, mijn dag kon niet meer stuk! Helaas, kreeg ik dezelfde dag schade aan mijn auto maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook weer netjes in orde gemaakt wordt door ASCS. Ik kom dus binnenkort weer bij jullie langs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik zelf onderdelen had vervangen bleek een update van het motormanagement noodzakelijk. Gevraagd of ASCS dit kon uitvoeren. Geen probleem. Zelfde dag was het startprobleem van mijn renault scenic zo goed als opgelost! Geen gedoe of een andere behandeling omdat ik zelf mijn auto\'s onderhoudt. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop va 2e hands Megane Bose.\r\nZeer vriendelijke opvang, prettige onderhandeling, goede prijs.\r\nKomen de afspraken na.\r\nJammer we wonen niet in de buurt van ASCS.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop van 2e hands Renault Clio eind augustus. Prettig contact tav onderhandeling en afspraken. Binnen enkele dagen werd de auto met zorg en aandacht opgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij aankomst op vrijdagavond van onze vakantie kregen wij remproblemen, op zaterdag morgen ASCS gebeld, deze hebben onze auto opgehaald en ondanks dat de werkplaats dicht was de auto toch hersteld, om 12 uur hadden wij de auto weer terug zodat we nog konden genieten van onze vakantie. \r\n\r\nnogmaals dank

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat andere bedrijven ons niet konden helpen (zij konden de oorzaak van het afslaan niet vinden)kwamen wij bij ASCS terecht. Binnen 1 dag kregen wij te horen wat het euvel was en werd het probleem snel en vakkundig opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen bij ASCS al 20 jaar. en zijn blij met de goede en vriendelijke service, en deskundig personeel. Staan altijd voor je klaar. En komen hun afspraken na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, persoonlijk en deskundig behandeld door eigenaar Meeuwis Vaarkamp van deze Renault service garage.\r\nEen aanrader om hier een auto aan te kopen.\r\nHelaas wonen we te ver weg om onze auto in onderhoud te houden anders hadden we dit zeker gedaan gezien de professionele indruk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mariët uit Woudenberg\r\nVorige week bracht ik mijn vieze auto, van pekel etc., voor APK en een beurt.\r\nAlles is keurig, zoals altijd, uitgevoerd en tot mijn verbazing keurig schoongemaakt.\r\nDe service bij ASC is perfect!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en respectvol bejegend. Komt afspraken correct na. Auto netjes afgeleverd. Met bloemetje!!\r\nKortom, ik kan ze aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze wagen hier gekocht en hem hier in het onderhoud gehouden. Alles verloopt naar wens. De klachten die ik bij de vorige dealer had zijn er hier helemaal niet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede behandeling tijdens het brengen en halen van de auto. Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. Nieuwe locatie werkt mee aan de professionele uitraling van het bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij met mijn nieuwe Megane! In eerste instantie wilde ik zelf weer een Clio, maar na een goed gesprek en gedegen advies bij ASC bleek een maatje groter perfect aan mijn wensen te voldoen en legde de verkoper, tevens eigenaar van de garage, mij haarfijn uit dat deze auto voor mij goedkoper was. Er wordt prettig met je meegedacht: zo werd ik geattendeerd op accessoires en keuzes waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben. En de aflevering werd gepland op een moment dat het mij uitkwam. Rij nu prins(es)heerlijk rond!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag heb ik mijn nieuwe auto opgehaald. Afgelopen woensdag had ik een proefrit aangevraagd via internet, waarna ze meteen belde dat de auto klaar stond. Een zeer nette auto stond naar mij te lonken, na een proefrit en een mooi voorstel van meneer Vaarkamp heb ik de auto gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de service, garantie en prijs kwaliteit verhouding. \r\n\r\nZeker een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een auto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1 jaar geleden heb ik (vrouw) ivm ziekte van mijn man, mijn auto bij dit bedrijf gebracht voor een APK, ik moest 100 euro extra betaald voor \"schoonmaken\"remmen,tevens zouden blokken slecht zijn,zou nogmaals 100 euro extra kosten, niet laten doen, toch goedgekeurd. 1 jaar later, nieuwe blokken gekocht maar bij montage blijkt er nog steeds niets mis te zijn met de blokken. Ik voel me OPGELICHT!! Reactie van de \"directeur\":sorry, foute diagnose maar ik vergoed niets zeker niet de onnodig aangeschafte remblokken, dan had je die maar bij ons moeten kopen(?!) Bovendien ben ik zeer bedreigend behandeld, ik dacht zelfs dat mijnheer de \"directeur\" mij ging slaan!! Ik schrijf vanavond nog de BOVAG, Renault Nederland en de RDW aan. Bovendien ga ik morgen aangifte doen bij de politie; wegens poging tot oplichting en bedreiging.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, duidelijke verkoop.

Over Auto Service Centrum Scherpenzeel B.V.