Alle werkzaamheden tot volle tevredenheid verricht. Komt al jaren, tevreden

Ruim van te voren afspraken gemaakt welke werkzaamheden verricht moeten worden. In al die jaren dat ik bij deze garage kom, heb ik altijd een goed gevoel.

Wordt altijd goed geholpen.

Onderhoud altijd netjes en op tijd. Vriendelijk en bekwaam personeel.

Goede service en snelle hulp.

Cijfer 10 uitstekend

Erg goed geholpen door Mike. Eerlijk en betrouwbaar garagebedrijf. Geven een goed advies en denkt met je mee. Luisterde ook erg goed, naar onze wensen.

concreet en klantvriendelijk geholpen

Heel plezierig en geduldig geholpen.

Zoals gewoonlijk; goed

Vriendelijk, transparant. Onderhoud gedaan volgens afspraak, wanneer er iets bij komt wordt er eerst over gebeld. Auto wordt netjes teruggeven, boekje ingevuld. Je kunt zien dat de monteurs netjes met materiaal omgaan.

Geweldig!!

Vriendelijk geholpen door de heer Hazenwinkel. Elke keer als ik belde of werd terug gebeld en zijn mijn vragen eerlijk beantwoord. Ben erg tevreden met de auto tot nu toe.

Meer dan tevreden

Het was al bij mijn eerste telfoon gesprek met een medewerker van deze autobedrijf dat ik een goed gevoel had dat ik hier zou slagen voor mijn doel.En service en de klantvriendelijkheid was top en de na service is ook uitstekend als ik nog vragen heb.Voor mij krijgt men een dikke 10.

keurig geholpen

Controlebeurt was in orde. Klein probleempje prima opgelost. Fijn dat ik leenauto mee kreeg. Netjes gebeld toen de auto klaar was.

zeer tevreden

coulant, snel en vriendelijk

Prima geregeld

Vlotte afspraken

Alles naar volle tevredenheid verlopen,top.

Van de informatie over de auto tot en met de aflevering ben ik uitermate content. Zeer deskundige, vriendelijke en niet drammerige verkoper, die meedacht met ons. Ook de aflevering verliep zeer plezierig met als extraatje een bloemetje. Samengevat: meer dan tevreden.

Perfekt

Trekhaak gemonteerd,perfect!!!!

Reparatie volgens afspraak.

Op tijd gereed, gratis leenauto, netjes geholpen, vriendelijke medewerkers!

Duidelijke afspraken, snelle service.

Prettige zaak.

We zijn goed geholpen.Goede uitleg over de auto gehad .

Zeer tevreden over de reparatie!

Werd netjes gebeld over hetgeen er stuk was en daarna de reparatie tot volle tevredenheid hersteld!

goede service vriendelijk geholpen voor eerste keer

Auto goed gemaakt tot op heden.100 % tevreden allen de prijs is mij tegen gevallen. gr. Wim Janssen.

Goede ervaringen. Alles volgens afspraak. Erg blij met de nieuwe auto

Nvt

Auto werd keurig op tijd weer afgeleverd

Het maken van een afspraak ging gemakkelijk en de auto werd tijdig weer afgeleverd. De auto werd schoon afgeleverd

Betrouwbaar en deskundig

Onderhoudsafspraak en -uitvoering prettig, vlot en deskundig uitgevoerd.

prima behandeling

vlotte afspaark nette hulp prijs volgens afspraak

Wij zijn erg tevreden met de diensten van uw bedrijf.

Wij zijn erg tevreden met.de diensten van uw bedrijf. Hartelijk dank!

We zijn erg goed geholpen door Mike

Mike is een hele fijne verkoper. Heeft alle tijd voor je en en is erg vriendelijk