al ongeveer 10 jaar, uitstekend

goed onderhoud en aardig personeel

prima service

Afspraak maken ging prima, fijn gebruik van leenauto en auto was ruim op tijd klaar

Fijn dat we toen het er op aan kwam direct geholpen werden.

Jammer dat de monteur ons eigenlijk te lang heeft laten doorrijden met een kapotte wiellager. Gelukkig is de boel niet vastgelopen. Maar ik weet dat Beltman een prima garage is. Waar je altijd uitstekend wordt geholpen

Super goede service en wordt meegedacht met de klant.

Ik ben zeer tevreden met de service die ik krijg bij Beltman. Er wordt naar je geluisterd en grote onderhoudsdingen worden eerst vermeld. Zo kun je altijd een eigen beslissing maken. Dat vind ik het fijne van Beltman. Ze staan altijd voor je klaar! Ga zo door!

Klantvriendelijk en meedenkend

Erg fijn bedrijf. Er wordt goed met de klant meegedacht, het serviceniveau is hoog. Ook de kwaliteit van het geleverde werk is prima in orde.

Goede service, snel geholpen

Goede service, snel geholpen

Goed geregeld

Gewoon goed geregeld allemaal

TOP

Je word hier altijd goed ontvangen en de koffie staat altijd voor je klaar. De wachttijd is altijd kort .

Goede service, houden aan afspraak, veel kennis en prettig behandeld.

1e kennismaking is goed bevallen.

Prettig contact en goede service.

Snel, zeker en uiterst correct

Fijne benadering door het bedrijf, eventuele bijzonderheden worden eerst overlegd. Keurig en goed werk.

TOP

Zoals altijd weer perfect geholpen. Voor deze service rij ik graag iets verder.

Perfecte service zelfs op zaterdag!

Prettig contact met de mensen van Beltman. Staan altijd voor je klaar en komen de afspraken na.

Netjes geholpen!

Vriendelijk personeel!

Goed overleg,vriendelijk personeel

Heel correct.

Geen opmerkingen.

Prima, vlot en deskundig geholpen. 100% tevreden.

Zoals gewoonlijk prettig contact . Prima en vakkundig geholpen. Niets op aan te merken. Geheel volgens afspraak afgewerkt.

Altijd netjes geholpen. Bij vragen altijd een belletje. Gewoon zo het hoort.

Erg prettig geholpen

We hebben een afspraak gemaakt om de auto, waar wij belangstelling voor hadden te bekijken. De verkoper was vriendelijk en nam alle tijd voor ons. Samen hebben we de auto bekeken en de verkoper heeft ons aanvullende informatie gegeven. Bij aflevering zag de auto er keurig uit. en we kregen zelfs nog een mooi boeket bloemen.

Geen opmerkingen

Zoals gewoonlijk keurig geholpen. Jammer dat de leenauto van binnen niet schoon was maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Mijn dashboardklokje stond nog in de zomertijd. Ik ben daar niet handig genoeg voor.

Al jaren uitstekend en vertrouwd adres !

Team van vriendelijke vakmensen, staan altijd voor je klaar.

Geweldig goed geholpen

Ik ben fantastisch geholpen met mijn keuze.

Met Beltman

Goede afspraken gemaakt met de verkoper en deze allemaal goed nagekomen.