Het werk wordt altijd prima uitgevoerd

Zeer tevreden.

Al 23 jaar klant!!!

Uitstekende en prettige serviceverlening

APK keuring en onderhoudszaken die moesten gebeuren uitstekend voor elkaar.

De voor bereiding en het af handelen was goed.

De afspraak: De melding dat de auto APK gekeurd moest worden. Het lijstje in vullen van de werkplaats. De daag van de afspraak wanneer de auto gebracht kon worden. De melding als er veel kosten aan verbonden waren, dan even melden op de dag dat de auto gekeurd wordt. Alleen waren ze vergeten het onderhoud boekje weer terug te legen in de auto.

Gewoon goed!

Prima service, er wordt netjes vervangend vervoer geregeld en telefonisch overleg inzake de te verrichten reparatiewerkzaamheden

Keurig geholpen, een prima leenauto,

Uitstekende service

Ik heb er 360 km rijden (Dordrecht-Rijssen) visa-versa voor over om mijn auto aan garage Beltman toe te vertrouwen. Deskundig advies, uitstekende service en communicatie.

Klantvriendelijk, snelle service en kwaliteit

Ontspannen sfeer, duidelijke communicatie, snelle service, goede kwaliteit, lekkere koffie.

Geweldige auto

Is een heel fijne auto om in te rijden lekker pittig en rijdt heerlijk dus vol op tevreden

Altijd correct en goed geholpen

Als ik bij de garage aan klop zijn ze altijd bereid om te helpen en of een afspraak te maken .daarnaast is er tijdens het wachten een lekkere kop koffie en een krant .Of ik krijg een andere auto mee. Top.

Prima advies, prettig geholpen.

Wij hebben onze Nissan Qashqai na 4 jaar ingeruild voor een kleinere Nissan Micra en dat bevalt ons prima.

Geweldige service

Wij moeten elke keer zeker een half uur rijden om bij Beltman te komen maar dat hebben wij er zeker voor over. Fijne service altijd op tijd klaar en geen verrassingen. Ik beveel deze garage aan bij iedereen!

Deskundig en keurige afhandeling aankoop auto

Wij zijn op een positief deskundige en professionele manier benaderd bij de aankoop van onze auto. Verkoper Marcel was te allen tijde bereikbaar voor onze vragen en/of opmerkingen.

je laat met een gerust hart je auto achter

Prettige sfeer. Staan voor je open. zijn alert op updates o.a. voor je navigatiesysteem

goede ervaring mee

goede ervaring met beltman, service etc. allemaal geweldig

Super! Erg vriendelijke medewerkers

Wij kwamen op een zaterdagmiddag kort voor sluitingstijd naar een occassion kijken. Er is toen nog voor ons geregeld dat wij een proefrit konden maken, ondanks dat sluitingstijd naderde. De medewerker ging voor ons net een stapje verder en dat gaf ons voldoende vertrouwen om de auto aan te schaffen.

Prima adequate service

Twee keer de auto ingeleverd, twee keer een kernactiviteiten. Twee keer prima service en goede communicatie. Wel bijzonder dat accu en distributieriem na twee jaar, 27000 km vervangen moeten worden. Hier kan de dealer niets aan doen maar ik vind het Erg snel. Viel overigens onder garantie.

helemaal tevreden .Vriendelijk.

Mijn petje af wat een service

Staat altijd klaar, word snel geholpen. Weten overal een oplossing voor. Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Van ons een dikke 10.

Alleen jammer dat de bandenspanning niet is gecontroleerd. Was bij de vorige beurt ook niet het geval.

Nette en vlotte afwerking van de schade. TOP.

Keurig geholpen door Harry Beltman. De geleden schade afgehandeld met de expert en super gerepareerd, waarbij vervangend vervoer ook prima was geregeld. Ik hoop niet weer een schade te krijgen maar mocht dat wel het geval zijn weet ik waar ik moet zijn. Harry super bedankt.

Zo hoe het hoort

Nieuwe bus aangeschaft bij Beltman. Pre sales en aftersales goed geregeld. Er wordt de tijd voor je genomen om alles door te nemen en vragen te beantwoorden. Bij ondernemerspecifieke zaken wordt ook met je meegedacht.

goed geholpen en prima ingelicht betreffende de te vervangen on derdelen betreffende de kleine beur

Goede service en altijd correct behandeld en erg vriendelijk ontvangen

Beltman b.v. geeft ons een vertrouwd gevoel.

Omdat het onderhoud en de reparaties niet door ons zijn te controleren, is het belangrijk dat wij in de uitgevoerde werkzaamheden vertrouwen hebben.

Goed en vriendelijk te woord gestaan en service is uitstekend