Thuis

Na ruim een jaar bij een andere garage , weer terug op het oude adres, wel met een nieuwe naam Steza, voor mij blijft het BELTMAN!!!!

Goede ervaring met deze garage.

Uitstekende garage met prima service

Zeer klantgericht en uiterst klantvriendelijk, goed persoonlijk contact met medewerkers.

Klantvriendelijk en kwalitatief goed

Ben tevreden en hoop dat de “hoofdgarage” net zo goed is als Beltman’s Bosch service waar ik altijd zeer goed behandeld ben. Die is helaas verdwenen is. Deze nieuwe kennismaking was in ieder geval aangenaam.

Prima geregeld

Netje en vlot geholpen

Goed geholpen

Auto direct in reparatie genomen en wanneer hij klaar was kreeg ik een telefoontje.

Prima begeleiding naar nieuwe auto

Tijdens het overgaan + verkoop van mijn oude auto met verbrandingsmotor naar de volledig elektrische Leaf prima begeleid. Alles werkt zoals het behoort.

Prima service - erg tevreden over de klantvriendelijkheid

Prima oplossing geboden voor de problemen die er op dat moment waren met de auto.

De reparatie kon op de dag van melding al beginnen en was eerder klaar dan verwacht. Prima service!

Altijd naar tevredenheid de garage verlaten!

Vriendelijk en kundig personeel, leenauto staat altijd klaar bij langere werkzaamheden. Koffie is ook altijd klaar, bij kortere werkzaamheden. Men kan met allerlei vragen komen ze staan je altijd netjes te woord.

Prima garage met nog echte service.

Zeker een 9 alleen al voor de service en klantvriendelijkheid.

Alle aandacht voor service en onderhoud. Vriendelijk personeel.

Het was in orde.

De sticker op het zonnescherm was niet aangebracht. De oude was verwijderd. De lijmresten niet dat kon beter lees netter.mvrg Hans Bosman Raalte

Helemaal volgens afspraak

Aardige verkoper die de tijd voor je neemt.

Prima ervaring op auto aankoop gebied.

De tijd die men neemt om samen te kijken naar een nieuwe auto heeft ons aangenaam verrast. Geen gladde verkooppraatjes maar een rustig gesprek zonder enige druk om je naar een bepaalde keuze te leiden.

prima auto

prima auto

Geweldige deal goede service

Vriendelijke verkoper en een goede deal kunnen maken heel tevreden over de Nissan Leaf

Uitstekend geholpen volgens afspraak

Offerte vooraf klopte, werkzaamheden prima

Een garagebedrijf zonder problemen.

Nu na plusm. 13 jaar ervaring na nieuwe en gebruikte auto,s te hebben gekocht ben ik alleen voor het nodige onderhoud in garage geweest ( lees onderhoud of APK )en dat altijd in volle tevredenheid.

Netjes geholpen, afspraak maken verliep soepel. Reparatie keurig in overleg met eigenaar uitgevoerd.

gemoedelijk professioneel.

Ontvangst en verdere behandeling was uitstekend. Personeel toont belangstelling voor de klant. Je krijgt informatie wat men heeft gedaan, waarna je de autosleutel terugkrijgt en kunt vertrekken.

Uitstekend.

Alles volgens afspraak uitgevoerd, goede service.

Prima gedaan.

De aangegeven zaken zijn in goed overleg prima uitgevoerd.

al jaren uitstekende ervaring

al jaren een uitstekende ervaring