uitstekend

Wij hebben een prettig gevoel overgehouden bij dit bedrijf. Volgende auto zeker weer bij Beltman.

Super garage.!!!

Staan altijd klaar. Hier is de klant nog altijd koning!!!!

Alles in goed overleg

Prima service en extra werkzaam je Eden in overleg met vooraf prijsopgave .

goed en netjes afghandeld.

Wij zijn er keurig en netjes behandeld. (ook in de garage) Vandaar hier ook maar direct een tweede bij gekocht, klasse. Aanrader , zeker.

Goed van vertrouwen

Goed geholpen , Alles netjes uitgelegd, Zeker een aanrader.

Uitstekende service

Autobedrijf Beltman is klantgericht en levert uitstekende kwaliteit

Niets op aan te merken!

Ik heb een prettig gevoel overgehouden bij dit bedrijf. Komen hun afspraken na en houden je netjes op de hoogte. En ze hebben mij een super mooie bus geleverd.

Het is iedere keer weer goed als we onze auto komen brengen voor keuring en of onderhoud. Top. Goede service en altijd goed en duidelijk advies. Alle vertrouwen in jullie.

Wederom uitstekend

Uitstekende service, bijzonder klant vriendelijk en reageert direct en goed op al mijn vragen en wensen. In een woord top.

Goed geholpen en verzorgd

Werd goed geholpen.

zeer goed geholpen

Ze hebben mij goed geholpen en uitgelegd wat ze hebben gedaan en wat de kosten en hoe lang het zou duren en was precies zo als ze het hebben gezegd, zeer goed geholpen.

Goed werk geleverd

Prima geregeld waar mogelijk

Perfect volgens afspraak

Klant vriendelijk en kwalitatief goed werk

Ze zijn klant vriendelijk en willen je van alle kanten helpen. Ik ben zeer tevreden over autobedrijf beltman. Gr Robert Schutte

Zeer accurate service.

Uitstekend.

Vanaf het 1e contact met verkoper Marcel t/m aflevering auto zijn wij prima behandeld. Service is uitstekend.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Wij zijn al twee jaar erg tevreden met jullie service en klantvriendelijkheid!!

Een tevreden klant

Ik ben erg tevreden over de werkzaamheden die aan mijn auto zijn verricht. Ook de prijs viel mee.

Super service en prima opvolging van gemaakte afspraken

Bij aankoop afspraken gemaakt over uitgestelde levering. Alles uitstekend opgevolgd en auto volledig naar wens afgeleverd.

Prima werk geleverd.

Prima werk geleverd en tijdig gebeld en overlegd voor extra werkzaamheden.

,prima garage

Goede service,en prettige sfeer.......

goed zoals het hoort.

Geen verrassingen achteraf.

Ik kreeg een gratis leenauto ter beschikking en werd vooraf geïnformeerd over bijzonderheden en het totale prijskaartje. Helemaal goed. Misschien kan het begrip 'einde van de middag' beter worden vervangen door 'rond 5 uur' want mijn 'einde van de middag' week toch wel wat af, waardoor ik misschien de werkplaats onbedoeld onder druk heb gezet.