Helemaal goed

Klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijke ontvangst en uitgebreid tijd voor de koop en de afhandeling ervan.

Dit jaar ook weer voor de servicebeurt van de auto naar de garage. Tevens de 1ste keer APK. Zeer goed en sympathiek behandeld en goed antwoord gekregen op mijn vragen. Duidelijke uitleg over wat er aan de auto moest gebeuren.

Deskundig en betrouwbaar zaken doen bij Beltman

aankoop van bestelbus Nissan NV300 en afhandeling zijn zeer goed verlopen Bedankt.

uitstekende zaak

Alles volgens afspraak. Auto is keurig netjes afgeleverd in Rotterdam zoals afgesproken

Prima! Goede service!

Zoals hiervoor omschreven.. gewoon prima en goede service!

Professioneel bedrijf met hoge kwaliteit score !!

Dit bedrijf kenmerkt zich door gastvrijheid en kwaliteit van de service te bundelen, naar een tevreden Klant!

Goede advies en correcte nakoming afspraak

Ik ben heel tevreden over de service

Wordt netjes en goed ter woord gestaan en geholpen

Geweldige service

Van te voren kon ik doorgeven waar ze tijdens de zomercheck extra naar konden kijken. Ik werd hartelijk ontvangen en kreeg thee aangeboden. Het wachten duurde niet zo lang en gelukkig was de auto helemaal in orde.

Betrouwbaar en correct

Keurig geholpen door Martijn. Alles netjes afgeleverd en vriendelijk personeel.

Uitstekend!

Eerst een proefrit en toen wist ik het eigenlijk al: dit is 'm! Prima geholpen. Goede afhandeling van de koop. Netjes. Zorgvuldig. Kortom: geen enkele klacht!

geweldig geholpen

ik wordt er altijd super goed geholpen en ze bellen als alles goed is of er iets aan iet goed is aan de auto.

Werkzaamheden worden uitgevoerd volgens afspraak. Er staat altijd koffie voor je klaar. Zeer vriendelijke mensen.

Steenslag in de voorruit gerepareerd. Na overleg met verzekeringsmaatschappij over de kosten als service gratis uitgevoerd.

Heel goed en betrouwbaar alles volgens afspraak

Zeer goed en alles volgens afspraak prima b drijf

Een bedrijf waar de klant altijd op nummer 1 staat.

Beltman is een bedrijf die de klant op nummer 1 zet. Altijd goed advies en na de koop ben je als klant nog steeds nummer 1. Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.

Klantvriendelijk en naar volle tevredenheid geholpen

Na eerder onderhoud te hebben gehad was het vertrouwen verminderd. Er werd beloofd dat het bedrijf eraan zou werken. Deze beurt prima. Ook alle administratie prima! Kortom... stuk vertrouwen terug gewonnen!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen. Goede service en klantvriendelijk

Goede service met prettige sfeer

We worden altijd prettig geholpen in een gemoedelijke sfeer.Wij zijn na een x aantal jaren nog steeds een tevreden klant.

Goed en betrouwbaar

Makkelijk afspraken maken, goede uitvoering, vriendelijke omgang, duidelijke factuur en heldere service.

Top bedrijf.

Top bedrijf .komen afspraken netjes na en vooraf informatie over de kosten.. kan d eze zaak zeker bij iedereen aanbevelen.

Prima service en een goed aanbod voor aankoop

Wederom zijn we fantastisch geadviseerd en tot aankoop van de Quasqaii over gegaan.