De auto rijdt fantastisch

Een groot compliment voor Bastiaan Ruys. Heeft ons een prima aanbieding gedaan. Auto ziet er prachtig uit en het rijdt fantastisch.

Prettig geholpen en alle afspraken zijn nagekomen

Prettig geholpen en alle afspraken zijn nagekomen

Zijn telefonisch perfect geholpen .

Top service!

werkplaats afspraak voor velgen met winterbanden en als service nog even de zomer velgen plus auto gewassen!

uitstekend geholpen bij de keus van een nieuwe auto de captuur

geen afspraak

na aankoop auto zat er achteraf alsnog schade aan een kras die nu is hersteld door carglas zelf moeten regelen maar wel door auto beerda betaald schade aan een velg is nu pas een nieuwe opgestuurd naar mij maar moed zelf de kosten betalen van over zetten van de band en ook nog de oude retour sturen dus dit is mijn klacht hoop dat er iets mee wordt gedaan ondanks toch andere afspraken nu was eerst anders maar mijzelf toch over laten halen door verkoper ron . ik hoop hier nog iets van te horen of zien met vriendelijke groet lambert van den heuvel en els herman 0614467548 tostel@ziggo.nl

Zeer deskundig en behulpzaam personeel. Fijne contacten met Beerda.

Nemen de tijd voor de klant. Geven exact aan wat er gerepareerd is en om welke reden.

geweldig

zijn altijd even goed

een garage die je opneemt in je vriendenkring

een no-nonsens garage, zonder overdreven -snelle jongens met dito pakken-

Heel goed

Gewoon, heel goed.

uitstekend

opnieuw een auto gekocht bij auto beerda: persoonlijke benadering, bekwaam personeel, vriendelijk, kortom: heel tevreden!

Prima, vertrouwd bedrijf

Prima service, uitstekend advies. Kan niet beter.

Fijne prettige vriendelijke mensen

Er loopt nog een garantie dingetje. Banden /Wielen zullen in balans gebracht worden. Trilt in het stuur. Als dit voor 100 procent in orde gemaakt wordt zijn we helemaal lovend.

een 10+

Korrect vriendelijk en uiterst vakkundig.

Prettig zaken doen.

Bijzonder klantvriendelijk en service gericht. Persoonlijke benadering en echt gevoel dat ik een goed koop heb gedaan zonder teveel te betalen.

Geweldig bedrijf!

Ik woon in Brabant, dus Kollum is best een eindje rijden. Maar het is de moeite waard! Vriendelijke verkopers, gezellig en kennis van zaken. Komen afspraken 110% na. Mijn auto hier kopen was een feestje en hij bevalt me uitstekend. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Prettige, persoonlijke benadering.

Bij aankoop van onze nieuwe auto zijn we zeer prettig behandeld. Persoonlijk, snel en accuraat!

zeer prettige verkoopervaring,de rest zal blijken.

auto is perfect afgeleverd in een prettige omgeving. goede uitleg en alle tijd ervoor genomen.

Goede service , sneller afhandeling. Vriendelijk personeel

Prima service !

Al jaren wordt ik perfect geholpen door het personeel van Beerda.

prima klantvriendelijke service.

Jullie geven niet op tot het probleem is opgelost, waardering daarvoor.

fijne en betrouwbare garage om zaken mee te doen

fijne en betrouwbare garage om zaken mee te doen

Leuk en snel contact, goede service!

Het contact gaat soepel en snel. Het wordt geregeld zoals het hoort.

klant is koning

personeel zeer klant vriendelijk nemen alle tijd voor je.