Betrokkenheid en inleving in de klant.

De verkoper komt vriendelijk over en niet meteen een agressief verkooppraatje. Maar komt wel met een gedegen verhaal. Hij weet waar hij over praat. Deskundig en luisterend wat de klant vraagt. Er heerst hier nog een mentaliteit dat de klant voorop staat en dat alles rustig bespreekbaar is. Ik heb hier persoonlijk een heel goed gevoel aan over gehouden. Het wekt vertrouwen waardoor je later niet teleurgesteld wordt.

Kan niet beter!

Eerste reis naar Kollum tevergeefs, maar dat is grandioos goed gemaakt.

Nvt

prima reparatie en prima service

Goed persoonlijk contact en overleg, vakmensen aan het werk!

Nette afhandeling van de verkoop

ik had bij de verkoop verzocht om nieuwe olie en olie filter dit is allemaal keurig gedaan. Ik heb nog wel even de luchtfilter vervangen zat vol met bladeren .

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Reeds 11 jaar klant bij Beerda. Zowel bij service als bij reparatie deskundig en tot volle tevredenheid geholpen.

Het contact met Auto Beerdawas uitstekend!

Van proefrit tot aflevering kon het onzes inziens niet beter.

top bedrijf !

goede service! Vriendelijk personeel.

Prima, persoonlijk en correct

Ik word netjes en volgens afspraak behandeld. Ik ben niet een nummer maar een klant met een gezicht.

Supergoede service

Ron heeft mij super goed geholpen. Ben heel erg blij met mijn nieuwe auto!

Positief. Vasthoudend tot de oplossing voor het probleem.

Problemen met mijn achteruitrijcamera zijn opgelost mede door consequent bij Renault Ned. verzoeken neer te leggen voor een oplossing. Auto Beerda bedankt voor het vertrouwen. Renault Nederland graag sneller reageren op aangedragen problemen.

Prima afgeleverd

Goede voorlichting wat er allemaal gebeuren zou .

mijn ervaring metAuto Beerda is goed

Bij het laatste bezoek voor een 1e beurt van onze auto duurde het wel heel lang meer dan twee uur voor onze auto klaar was

goede service en snelle planning

super garage word goed geholpen

teleurgesteld

Hallo ondanks fijne samenwerking netjes behandeld maar toch teleurgesteld bij aflevering. Er zou maar een velg beschadigd zijn maar ze zien er alle vier niet netjes uit.

uitstekend

Alles volgens afspraak

Snelle en goede service.

Defecte auto opgehaald met ophaalservice. Alles in goed overleg afgehandeld. Kosten van de reparatie en het ophalen van de gerepareerde auto. Vriendelijk personeel.

gewoon gewldig. dik tevreden

Ontvangst goed. Werk goed. Auto schoon terug. Uitleg over beurten. Goed geregeld Dik tevreden

Snel, voorkomend , vriendelijk en vakbekwaam

Zie kenmerken

Gewoon top. Attent, uitstekend werk en prima communicatie.

Gewoon top. Attent, uitstekend werk en prima communicatie.

Klantvriendelijk, vakkundig, persoonlijk, betrouwbaar, gastvrij

Klantvriendelijk, vakkundig, persoonlijk, betrouwbaar, gastvrij

Fantastisch!

We zijn geweldig ontvangen, geholpen en ze hebben alles perfect uitgevoerd, gedaan. Top bedrijf! We zijn heel erg tevreden en de volgende auto gaan we ook weer bij Bastiaan kopen.

Perfect.

Nadat de accu het begeven had, stond de monteur binnen een half uur na de melding met een nieuwe accu voor mijn deur. Gewoon heel goed!

Fijne garage

Klantvriendelijk, kleinschalig dus veel oog voor de klant.