Ze denken met me mee, ze denken vooruit, ze gaan zorgvuldig met mijn spullen om (ook als het meer tijd/geld/werk kost) ze zorgen voor alternatief vervoer, kortom: ze leveren prima service en een goed product.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit is een bedrijf zoals een garagebedrijf hoort te zijn. De eigenaar heeft tijd voor de klanten denkt mee heeft een enorme vakkennis en gedrevenheid en is zeer accuraat, komt met aanbevelingen. Fijn dat er zo\'n garage is !!!!!

• Reden bezoek Andere reden

Fantastisch geholpen door Peter en Christina. Veel kennis van zaken en eerlijk en open over hetgeen wat moet gebeuren en de daarbij behorende kosten. Meer dan tevreden over de gang van zaken. Daar kan menig garagebedrijf een puntje aan zuigen.

Ik ben heel goed geholpen bij deze garage. De service staat bij deze garage hoog in het vaandel. En de prijskwaliteit is er goed.

Alweer een aantal jaren vaste klant met m\'n twee BMW\'s,die door Peter met veel kennis en passie worden onderhouden! In de oudste ( mijn hobby auto ) vandaag de Becker radio toch maar laten vervangen door Peter na zelf een goede poging te hebben gedaan! Breng hem maar even Wim dat lukt er wel even tussendoor.Als je altijd goed geholpen wordt vind je dit heel normaal!! Peter wederom bedankt voor de snelle service en het goede advies Toch nog geluid voor het weekend !!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer snelle respons op mijn probleem. Snelle terugkoppeling en reparatie. Alles binnen 24 uur.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn eerste ervaring met De Basis is de moeite waard. Nog nooit reed mijn Giulia zo soepel als na de afstelbeurt bij deze garage. Boevendien kreeg ik goed advies over de voorvering. Die is nu ook weer OK nadat ik de verstelbare schokdempers heb bijgedraaid.

Meedenken en de kosten in de hand houden is het motto bij garage De Basis. Mijn oude Spider loopt weer zoals ie moet lopen. Prima werk Peter.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Perfecte ervaring, deze gar. denkt met de klant mee, geen onnodige reperatie`s en is eerlijk en betrouwbaar

Dit is nou nog zo\"n bedrijf waar de klant echt nog koning is! Je weet altijd waar je aan toe bent,zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Ze hebben een groot Alfa Romeo hart,en door jarenlange ervaring met dit merk straalt de passie er van af! Super!! Ook binnen de Alfa club SCARB doen ze veel in hun vrije tijd. Daarvoor een pluim!

• Reden bezoek Andere reden

Onze ervaring met Garage de Basis is al sinds 1996 positief. Garage de Basis neemt de zorg uit handen en denkt mee. Kwaliteit en service staan hoog in het vandaal zowel bij onze MG als bij de moderne auto die wij bij de garage in onderhoud hebben.

De deskundigheid, de klantvriendelijkheid en ook de liefde voor auto\'s is de reden dat ik graag bij Garage De Basis terugkom. En ook als mijn auto het bijna laat afweten, loodsen ze mij heelhuids richting Friesland om ook na sluitingstijd het euvel direct te verhelpen. Een juweel van een garage!

Garage de Basis (Peter en Cristina)is een garage waar ik \'blind op kan vertrouwen\'. Een aantal essentiële eigenschappen van hun zijn: precisie/ zorgvuldigheid/ nauwkeurig, betrouwbaarheid, eerlijkheid, meedenken, kwaliteit en afspraak is afspraak.

Betrouwbaarheid is belangrijk in deze branche en dat zit bij De Basis helemaal goed. Kwaliteit is prima, er is goed overleg (vooraf) over het uit te voeren werk en de persoonlijke benadering is heel positief.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn zeer positief. Klantgerichtheid en service staan hoog in het vaandel. Geen onnodige reparaties en dergelijke. Eerlijkheid staat voorop !!!!!!!!!!!

Heel servicegericht en altijd meedenkend!! Prima bedrijf met aardige mensen en goed werk. Ook mijn nieuwe auto kocht ik via De Basis.

Garage de Basis biedt kwaliteit en een geweldige service voor een acceptabele prijs. Niet alleen voor mijn luxe auto maar ook voor mijn klassieker. Zij en de koffie staan altijd voor mij klaar.

Altijd met mijn BMW lease auto´s bij de dealer in onderhoud geweest.Na overname contract van de laatste BMW, deze bij garage de Basis in onderhoud gegeven.Prima ervaringen,goede interactie tussen klant en de garage.Deze ervaringen hebben in middels geleid tot de aanschaf van een klassieker van de Basis voor de hobby.Er wordt echt meegedacht en gedaan !! Betrouwbaarheid en deskundigheid zijn hier geen standaard kreten maar de bedrijfscultuur!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik altijd super geholpen wordt hier!