Vakkundig, persoonlijk en voortreffelijke service

Niets is Peter teveel. Hij is een meester in het ontzorgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top ervaring , Peter houdt alles nauwlettend in de gaten omtrent je auto. (Klassieke Alfa). Gaat net zo lang door tot hij zelf tevreden is . Top kwaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk een garagebedrijf gevonden waar men beschikt over vakmanschap en waar men streeft naar perfectie!

Dank je wel Harry!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk! Na een aantal slechte ervaringen met zogenaamde specialisten met mijn Reliant Scimitar bij Peter terecht gekomen. Deskundigheid en passie stralen er af en het is een genot om in de werkplaats rond te lopen. Alles netjes en de Scim loopt eindelijk zoals het moet. Door moeizame onderdelenvoorziening was er wat vertraging maar ik werd daarvan netjes op de hoogte gehouden. Voor herhaling vatbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst mijn Porsche 911T naar Garage De Basis gebracht. Hij heeft nog nooit zo goed gereden. Hartelijk dank Peter

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, \r\nWordt op de hoogte gehouden van de vorderingen, problemen etc.\r\nVakkundige eigenaar, en een werkplaats die spil en span is.\r\nGrote kennis van oldtimers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 dagen voor de vakantie problemen met de versnellingsbak. Peter gebeld en auto gebracht. Ondanks zn drukke schema heeft hij het toch klaar gekregen en kunnen wij op vakantie. Dit is wat ze noemen topservice. Voor mij geen andere garage meer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo hoort een all round garage te zijn met de passie voor klassieke auto\'s.Ben blij dat mijn klassieker daar in onderhoud is. De eigenaar Peter heeft zo\'n enorme passie, gedrevenheid, kennis, en vaardigheden waar menig garagebedrijf nog iets van kan leren. En wat heel belangrijk is heeft tijd voor zijn klanten. Fijn dat deze garage er is in Nederland. Je kan er uiteraard ook terecht met je moderne auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks zijn volle agenda heeft Peter het voor elkaar gekregen dat ik de auto nog dezelfde dag mee kon krijgen. Wat een service, geweldig! \r\nZijn deskundig advies, betrouwbaarheid en de fijne uitleg van Christina, maken dat ik veel vertrouwen heb in hun werk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vader\'s oude Ford is na vier jaar weer op de weg. Vakkundig zijn de gevraagde en gevonden zaken aangepast en opgelost. Een auto van 47 jaar oud is nooit helemaal af, maar we hebben samen een goede stap in de juiste richting gemaakt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb dit bedrijf eerst beoordeelt met een 4, dit na dat ik gefrustreerd was dat ik pech had.\r\nHet euvel was te wijten aan het niet deskundig monteren door vorige eigenaar.\r\nVolgens contact dat ik later met de ANWB heb gehad, zou dit tijdens een inspectie niet gewoon op vallen.\r\nGarage de Basis treft dus geen blaam.\r\nMijn beoordeling met een 4 is dus geheel onterecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig, prettig in contact en betrouwbaar. Snelle service en ze zijn harde werkers!

Beste Margreet, Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Christina Garage De Basis

2 sterren: slechter dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto op 17 juni bij garage de basis gekeurd en 8 dagen later was ik aan het rijden met de auto en de remmen werkten helemaal niet meer

Geachte klant, Wij vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Zoals reeds persoonlijk met u besproken, hebben we dan ook uitgezocht wat er is gebeurd. Op het moment van APK zagen de remleidingen er netjes uit en waren er aan het remsysteem geen afwijkingen te constateren. Aangezien de auto van 1968 is, heeft deze slechts 1 remsysteem. Bij een mankement aan dit remsysteem valt derhalve het gehele remsysteem weg. Het spijt ons dat u onderweg bent gestrand, maar hadden dit helaas niet kunnen voorkomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kleinschalige garage waar de klant en auto nog koning zijn.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Christina Commijs Garage De Basis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij garage de Basis voor onderhoud aan mijn auto en ben erg tevreden. Betrouwbaarheid, deskundigheid en klantvriendelijkheid zijn voor mij erg belangrijke items en daar ontbreekt het niet aan bij de Basis.

Goed om te horen! Bedankt voor je beoordeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer net en goed bedrijf. Waar ze prima met de klant meedenken en erg nauwkeurig te werk gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige Service! 100% professioneel en zeker niet duur! Deze mensen kan ik aanraden! TOP bedrijf! \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je Garage de Basis binnenloopt weet je meteen waar je aan toe bent. De werkplaats ligt er altijd piekfijn bij en dat is tekenend voor het vakmanschap waarmee Peter zijn werk uitvoert. Of het nou een moderne auto is of een klassieker, hij levert echte kwaliteit met een eerlijke beoordeling en deskundig advies. De ontvangst door en communicatie met Christina is altijd hartelijk en zeer to the point. Afspraak is afspraak bij De Basis. Topbedrijf. Een tip nog voor de autoliefhebber, bekijk eens de klassieke Alfa Romeo Giulia die Peter in zijn vrije tijd geheel naar de oorspronkelijke staat aan het restaureren is. Indrukwekkend mooi werk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto voor een beurt gehad en airco vulling. En had een nare fluittoon in de motor,peter heeft dit gevonden en keurig opgelost na overleg. Auto is in vertrouwde handen bij deze garage. Echt een garage waar service en kwaliteit voorop staan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze denken met me mee,\r\nze denken vooruit,\r\nze gaan zorgvuldig met mijn spullen om (ook als het meer tijd/geld/werk kost)\r\nze zorgen voor alternatief vervoer,\r\nkortom: ze leveren prima service en een goed product.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een bedrijf zoals een garagebedrijf hoort te zijn. De eigenaar heeft tijd voor de klanten denkt mee heeft een enorme vakkennis en gedrevenheid en is zeer accuraat, komt met aanbevelingen. Fijn dat er zo\'n garage is !!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch geholpen door Peter en Christina. Veel kennis van zaken en eerlijk en open over hetgeen wat moet gebeuren en de daarbij behorende kosten. Meer dan tevreden over de gang van zaken. Daar kan menig garagebedrijf een puntje aan zuigen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel goed geholpen bij deze garage. De service staat bij deze garage hoog in het vaandel. En de prijskwaliteit is er goed.

Over Garage de Basis