Citroen in goede handen!

Met jarenlange ervaring en kennis van zaken worden problemen echt opgelost. Goede communicatie en betrouwbaar.

Super snel en goed

Mijn probleem snel en goed afgehandeld. Dank u wel.

Deskundig

Deskundig

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en duidelijke afspraken. Al 23 jaar vaste klant.

Vakkundig en klantvriendelijk

Reparatie snel, correct en tegen net tarief verholpen. Ik heb mijn auto al jaren in onderhoud bij deze garage. Betrouwbaar, vakkundig en klantgericht!

• Prijs/Kwaliteit

Willem Bakker doet wat hij beloofd.

Snel en goed

Nieuwe achterband nodig. Werd snel geregeld.

Goede service en betrouwbaar

Vakmanschap. En ze staan altijd voor je klaar.

Goed service

Goede en snelle service

Top bedrijf!

Zoals de website vermeld: De THP-specialist. Goede service en advies. Top!

Deskundig en plezierig

Vakmanschap is het devies, dat merk je aan alles.

Open en eerlijk

Oog voor kwaliteit en eerlijk over de staat van de auto. We mogen altijd even mee kijken in de werkplaats als er wat opdoet dat echt aangepakt moet worden. Complimenten voor het werk dat ze afleveren en de klantvriendelijk- en klantgerichtheid.

Open en eerlijk

Sinds ± 1980 de garage voor mijn Citroën(s)

Betrokken mensen met in het bijzonder heel veel kennis van Citroën. Eerlijke behandeling en advies. Eerlijke prijs, ook al is dat in deze tijd van stijgende prijzen toch even schrikken.

Top garage

Zoals ze zelf al melden op de website: De THP-specialist! Altijd goed advies en scherpe prijzen!

• Prijs/Kwaliteit

We zijn vanaf het begin gek met onze THP bommetje, maar waren door slechte adviezen en onderhoud bij een dealer garage volledig het vertrouwen kwijt. Totdat de motor in de soep liep en wij bang waren afscheid te moeten nemen. Maar door Willem Bakker weer een nieuw leven met onze gele Pikachu gekregen. Altijd goed advies en denken altijd met je mee. We rijden graag een stukje verder voor het onderhoud aan onze auto. Voor onze auto geen andere garage meer.

Top garage

Eerlijke garage, kundige monteur. Advies is altijd goed en elke keer weer krijgen we een fijne auto terug. We rijden graag een stukje verder voor deze garage.

• Prijs/Kwaliteit

Alles wat je van een deskundige garage mag verwachten

Willem Bakker heeft jarenlange ervaring en dat merk je aan alles. Deskundig, gemotiveerd, liefde voor het vak. Ook de uitleg en communicatie was heel goed. Echte Citroen liefhebber. Een bevriende relatie van Johan Oldenhage.

• Prijs/Kwaliteit

Vooraf duidelijke afspraken gemaakt, alles netjes nagekomen en auto weer prima in orde

We hebben vooraf duidelijk doorgenomen wat gedaan moest een kon worden, zowel telefonisch als bij inleveren Omdat er geen bijzonderheden waren is er geen tussentijds contact geweest. Bij afleveren is nog eens duidelijk aangegeven wat gedaan is en waarom. Ook heb ik advies gekregen over het vervolg van het onderhoud. Kortom, zeer tevreden.

Als vanouds super

Motor naast gewone beurt gespoeld. Wauw wat een verschil. Hij gaat als de brandweer en motor loopt als een zonnetje. Bij Willen Bakker zijn ouderwetse vaklui aan de slag. Dat kun je merken. Robert