Prima geholpen met het verwisselen van 2 lampjes.

Ik kon snel terecht en er werd meegedacht over de bestaande lampjes. In eerste instantie hoefde ik niets te betalen maar heb toch afgerekend voor de goede service.

prima service

prima service

• Prijs/Kwaliteit

Komt na wat men beloofd.

Veel kennis in huis voor de THP motor.

Prima geholpen

Onderzoek laten doen, goed overzicht van de problemen gekregen.

• Prijs/Kwaliteit

Spoed reparatie ruitenwissers, direct geholpen en klaar...

Snelle service, even spoed reparatie tussendoor geen probleem..

• Prijs/Kwaliteit

Je kunt er altijd van op aan dat je goed geholpen wordt

Prima garage.

Vriendelijk en ervaren personeel. Bij pech staan zij direct voor je klaar.

Vakmanschap en vriendelijkheid

Als klant met enige autokennis, begrijp ik waarom het wel eens langer kan duren. En heb ik het volle vertrouwen dat ten aller tijde eerlijk wordt gehandeld. Toppers!!

prima klantvriendelijke service

prima klantvriendelijke service

Perfecte service

Na een storings melding kon ik meteen langskomen voor een check. Binnen enkele minuten was duidelijk waardoor de storing werd veroorzaakt. Onderdeel was op voorraad en werd meteen vervangen. Na een kop koffie en een sigaartje kon ik mijn weg vervolgen Dat is pas services!

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig, betrouwbaar en snelle afhandeling

Duidelijke afspraken, snel contact bij servicebeurt over reparaties. Vlotte afhandeling en geen verassingen

Persoonlijk een fijne club

Sinds ik de 508 sw heb gekocht Bij deze mensen ik vind het fijn En denken mee wat wel en wat niet Dus ook met mijn financiële plaatje

• Prijs/Kwaliteit

Kleine spoed of grote klus, ten allen tijden perfect dus.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals elke vorige keer, is de behandeling perfect.

Al vele jaren kom ik bij Willem Bakker en elke keer is de afhandeling perfect. Van het maken van een afspraak, tot het bespreken van de benodigde werkzaamheden en nieuwe onderdelen voor de onderhoudsbeurt, tot de afhandeling in de garage, alles loopt naar wens. Met de vervangende auto op basis van een kilometervergoeding is de omlijsting van het onderhoud ook prima.

Betrouwbaar en klantvriendelijk autobedrijf

Ik breng al jaren mijn auto daar voor onderhoud en keuring. Vakkundig, klantvriendelijk en betrouwbaar. Kan er altijd vlot terecht.

Altijd zeer okay

Snel en vakkundig

• Prijs/Kwaliteit

Expertise, deskundigheid en eerlijke terugkoppeling

Kleine familie zaak, gespecialiseerd in de THP gevoelige motoren dus deskundig op dat gebied. Altijd een prijsopgave vooraf en vervangen geen onderdelen onnodig. Nemen de tijd om uitleg te geven over wat er moet gebeuren, zelfs voorbeelden kunnen tonen van bijvoorbeeld kleppen die aangekoekt (vervuiling) zijn en schoon worden gestraald door middel van een ganulaat. Hoe dit in zijn werking gaat. Ik ben blij met de service tot nu toe en offertes wijken niet veel af van de werkelijke rekening. Indien het langer duurt, kan men evt. een leen auto meekrijgen (geloof zelfs zonder kosten). Zijn zeer flexibel in de tijd van het brengen van je auto, dus doen niet moeilijk (zoals de grotere dealers) als je iets te laat bent of overlopen van te drukke planning.

• Prijs/Kwaliteit

Ook nu weer tot volle tevredenheid de probleempjes opgelost.

Uitstekend!!

• Prijs/Kwaliteit

Als altijd snel en goed geholpen, al was het voor een klein klusje.

Eigenaar en medewerkers zijn in de vijfenveertig jaar dat ik klant ben bijna familie van me geworden.

• Prijs/Kwaliteit

Prima garage met goede adviezen

Goede adviezen voor een goed onderhoud van de auto. Snelle service.

Snelle, goede service

Zeer vakbekwaam. Dank jullie wel voor de goede en snelle service.

Het gaat altijd goed.

Het gaat altijd goed.

• Prijs/Kwaliteit

Vakmensen, vriendelijk, klant gericht en meedenkt.

Al meer als ruim 30 jaar, zorgt Willem Bakker en zijn collega's dat mijn auto tip in prima conditie blijft. Service zijn gewoon prima evenals de prijsstelling.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en erg vriendelijk

Mijn band liep langzaam leeg. Ik wist niet wat er aan de hand was. Ik kon gewoon even wachten met een bakje koffie. Blijkbaar zat er in mijn band een scheur. Goed en duidelijk vertelde hij welke type band hij mij zou aanbevelen. Hij was erg vriendelijk en hij wist zeker waar hij had over had.