Garage Bakker: goede service inbegrepen

De slogan 'goede service inbegrepen' zit in het DNA van Garagebedrijf Bakker. Dat geldt niet alleen voor de afdeling verkoop, maar ook voor de werkplaats en de receptie / administratie. Met de hand op mijn hart kan ik gerust stellen: uitstekende service inbegrepen!!! Ik spreek uit ervaring: ik ben er al ruim 30 jaar klant, naar volle tevredenheid.

Vertrouwd

Gefeliciteerd met deze Jubileum ! Wij zijn al jaren een tevreden klant van Garage Bakker! Ook nu ik alleen keuzes moet maken is het fijn dat er altijd vertrouwen is geweest,dat geeft nu rust. Hartelijk Dank.

Mijn vertrouwen in dit bedrijf en hun betrokkenheid met onze vraag is aalleen maar lovend

Diverse zaken die van invloed konden zijn op de betrouwbaarheid van de wagen zijn door de firma bakker goed opgelost zonder dat daar extra kosten bij kwamen. Alle lof voor hun betrokkenheid om een goed lopende auto ook in uitstekende staat af te leveren.

Ook de werkplaats is top

Een auto kopen bij Ronald zal ik altijd aanraden. Maar de werkplaats is minstens even toegankelijk en klantvriendelijk. Michel en zijn team denken altijd mee en staan voor je klaar. Superblij mee!

Top garage

Wij hebben bij Bakker een Renault Captur aangeschaft van een jaar oud. Wij zijn te spreken over het aanbod aan goede gebruikte auto's. Minstens zo aansprekend is de prettige bejegening. Nuchter, vriendelijk, authentiek en correct. Absoluut niet de stereotype "gladde autohandelaar". Was prettig zaken doen. Echt een aanrader!

Top Garage

Auto gekocht bij deze garage en ze verlenen een super goede service . Omdat wij van ver kwamen werd gelijk de APK en aflevering gedaan zodat we meteen de auto mee konden nemen. Toppers!!

Topbedrijf

Op internet een Renault Grand Scenic zien staan. We wilden proefrit maken, maar auto stond achterin de showroom. Niets is ze teveel, binnen 15 minuten stond de auto buiten. Na de proefrit onderhandeld, en oude auto goed in kunnen ruilen. Topservice, vriendelijke mensen! Groet, Frans en Marian Scipio

Toppers

Vriendelijke vakmensen zowel Ronald als Richard en de monteurs toppers zijn het

Prima garage met goede service

Afgelopen week weer een andere auto gekocht bij deze garage. Net zoals voorgaande keren prima geholpen bij de aankoop. Ook in de werkplaats al enige tijd klant. Ook hier ben ik altijd prettig geholpen. Goede prijs- kwaliteitsverhouding. Kortom, voor mij geen andere garage.

Super bedrijf

Heel goed bedrijf dat erg meedenkt bij zowel aanschaf van een auto als bij reparatie. Zoeken altijd naar een oplossing. Al jaren klant naar volle tevredenheid. Twee jaar geleden een Clio Estate aangeschaft naar volle tevredenheid en onlangs hadden we met spoed een tweede auto nodig. Onze keuze viel op een Dacia Sandero tegen een redelijke prijs met ook nog eens 3 maanden garantie. Een paar kleine problemen onder garantie naar volle tevredenheid opgelost, wat overigens ook bij de Clio het geval was. Kortom een bedrijf waar ik graag kom.

Garage Bakker te Apeldoorn komt zeer betrouwbaar, deskundig en klantvriendelijk over!

Bij aankoop Renault Captur kregen wij een goede inruilprijs voor onze Renault Clio. De verdere ( adm)afhandeling van de aankoop werd op een prettige en deskundige wijze afgerond.

Meer dan uitstekend !!

Hoe vervelend is het als een knaagdier aan je auto zit en schade veroorzaakt. Personeel van garage Bakker weet hier raad mee! Ze luisteren goed, zien je probleem en handelen direct en adequaat. Hier kom je ook graag met problemen. Staan altijd voor je klaar. Hulde aan het personeel van dit garagebedrijf.

Super tevreden

Wij zijn al vele jaren klant meerdere auto,s gekocht bij kleine storing direct geholpen, zeer klant vriendelijk ,een echt fam bedrijf,

TOP service

Ondanks de Carona. Goede service,nam alle tijd, geen opdringerige verkoop praatjes. Me besluit stond niet vast, maar kwam rond 10,- uur en ging weg rond 14,- uur. met een nieuwe auto, Kaptur, alles geregeld, samen met Ronald Bakker. Leuk een familie bedrijf van Opa naar Kleinzoon.Zit in de genen hoor. Kom zeker terug als het nodig is.Reclame is niet nodig. De mond op mond reclame is véél beter.Ik zal het iedereen aanraden wat een KLASSE bedrijf. een toppertje.

Zoveel extra in de koopprijs

We zochten met spoed een auto ter vervanging van de leaseauto die we plotseling moesten inleveren. Een van de adressen die we bezochten, was Garage Bakker waar een Renault Laguna werd aangeboden die ons wel aansprak. Hoewel de auto nog niet was schoongemaakt, zag hij er toch al heel mooi uit. Ook de daarop volgende proefrit was positief dus we kwamen algauw een prijs overeen. Maar toen kwam de verrassing: dit was geen ‘meeneemprijs’, voor dat bedrag kreeg de auto een grote beurt, een APK keuring, vervanging van alles wat aan vervanging toe was en 6 maanden Bovag-garantie! Wat een verschil met andere aanbieders van tweedehands auto’s die alleen adverteren met meeneemprijzen en voor al het andere (vaak fors) moet bijbetalen.

Nog steeds MIJN garage

Nu alweer de 4e maal dat ik een auto heb aangeschaft bij Garage Bakker... een betere reclame is er niet, toch? Wat zijn de belangrijkste redenen dat ik maar steeds blijf terugkeren? - ruim aanbod aan (jong) gebruikte auto's; - marktconforme inruil- en aanschafprijzen; - deskundige werkplaats; - en... last but not least, het zijn ook nog eens aardige (vak)mensen. Ik weet dus nu al bij wie ik mijn volgende auto ga kopen!

Geweldig bedrijf

Vandaag onze nieuwe Renault Scenic gekocht. Van A tot Z perfect geholpen. Geen opdringerige verkoop. In alle wensen geholpen en begripvol. Een groot verschil met de Officiële Renault Dealer, waar je het zoveelste nummer bent en waar verkoop moet scoren.

geweldige service

smorgens vroeg auto wilde niet starten. in vakantie tijd. gebeld , is de Heer bakker zelf gekomen ( was ook zijn vakantie) om auto na te kijken wat probleem was, vond dit binnen1 minuut( wat een kennis van autos ) daarna gezegd dat de auto toch beter even mee moest om het probleem goed op te lossen , zo gezegd en gedaan . bij de garage aangekomen ,zet hij zelf de auto op de brug om het euvel zelf op te lossen, ( wat een service) omdat er maar 2 man bezetting was en erg druk. en zo konden we weer snel verder, Dit soort service ondervinden we steeds bij Bakker, Daarom blijven we zeker klant bij hun.

Betrouwbaar, open, eerlijk en voldoende keuze

Wij zochten een auto met hoge instap en kwamen uit op de Renault Captur. Als jarenlange VW rijder ( Golf Plus ) zijn we overgestapt op Renault. Na de uitgebreide proefrit waren we om. Er werd alle tijd genomen, koffie erbij en een eerlijk bod voor onze inruil auto en de deal was gesloten. Nee, geen opdringerige praatjes, maar op een goede, eerlijke manier een auto kopen. Dat komt zeer vertrouwd over!! Ook voor de uitleg en werking nieuwe auto: alle tijd!

Onlangs onze nieuwe Renault Megane 2.0 estate opgehaald. De service is hier geweldig en het personeel aardig en erg behulpzaam. En de koffie staat altijd klaar 😉. In een woord een geweldige dealer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Nooit eerder kocht ik een occasion na alleen maar \'n correspondentie via emails met de baas van een garage... (dus zonder de auto van te voren gezien en getest te hebben ! )... Maar bij dit garagebedrijf Bakker durfde ik het aan !! Speciaal uit \'t Gooi helemaal naar Apeldoorn gereden en mijn voorgevoel kwam uit : enorm betrouwbare, ervaren, aardige mensen werken daar! Alle tijd en geduld voor ons om alles omtrent de auto uit te leggen. Ik kan dan ook Garage Bakker van harte aanbevelen !

Ik heb recent een auto bij garage Bakker gekocht en er mijn vorige auto ingeruild. Ik ben heel vriendelijk ontvangen en de onderhandeling verliep prettig. Echt boven-verwachting-goed vond ik de service en betrouwbaarheid. Kosten noch moeite zijn gespaard voor een fijne ervaring. Erg belangrijk wanneer je (deels) afhankelijk bent van de kennis en oprechtheid van de verkopende partij.

Top bedrijf hebben zeer goede ervvaring gaan morgen weer kijken voorwat anders