Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen!

Binnen één week offerte, inruil, financial lease en levering aan huis. Kristal helder, geen onduidelijkheden, geen gezeur. En als je rond 12:00 uur komt, eet je een broodje mee aan de keukentafel, in plaats van een steriele showroom met verkoper in maatpak. Klasse zoals een ondernemer dat wenst!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super!!! Echt een top bedrijf!! Aanrader!

Echt heel tevreden! Goed geholpen en geadviseerd! Ze zijn open en transparant naar de klant toe! Ik zou iedereen hier naar toe sturen. TOP BEDRIJF!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles zeer netjes geregeld!

Het gehele traject vanaf offerte tot aankoop is op afstand gegaan. Fijne communicatie tijdens dit traject gehad. De bus werd thuisbezorgd wat ook heel fijn was uiteraard. Al met al perfect geregeld! Daarom een dikke 10!

Super bedrijf.

Mijn Renault Master kipper binnen 1 dag geregeld. Vrijdag gebeld. Zaterdag ophalen. Aflevering, financieel, alles top geregeld. Korte lijnen met 1 persoon per mail of de app. Ik hou ervan. Zeker aan te bevelen. Vissinga houd deze bedrijfsvoering vast, dan gaan jullie nog jaren mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service en fijne mensen

Super sel aan de zaak geleverd

Top bedrijf

Goede service en fijne communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf met vriendelijke mensen.

Heb mijn nieuwe renault master bij vissinga gekocht. Goed garage met goede communicatie via WhatsApp of telefonisch. Vriendelijke mensen met ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle en uitstekende service! Top bedrijf!

We hadden op korte termijn een bedrijfswagen nodig en nog geen week later werd onze nieuw gekochte Renault Master Low-Liner al op onze locatie gebracht. We werden heel vriendelijk en goed geholpen en wanneer we weer omhoog zitten kijken we zeker eerst weer even bij Vissinga Bedrijfswagens.

Snelle en goede levering

Alles is prima verlopen. Snel en netjes afgeleverd door keurige collega’s en goede en snelle communicatie tussen aankoop en levering.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel bedrijf met een vriendelijk en enthousiast team. Keurige aflevering van onze twee nieuwe bedrijfsbussen | Steggink Interieurs B.V. [www.steggink-interieurs.nl]

• Service N.v.t.

zeer correct en vlot

laagdrempelig bedrijf, fijne communicatie en alles zeer vlot geregeld.

Top bedrijf!

Goede service, vriendelijk personeel en komen de afspraken netjes na!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle communicatie en goede service!

Snelle communicatie en goede service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! topper!

Vissinga is net onze nieuwe Bakwagen komen leveren! Alles super snel en top geleverd, op het laatste moment vroeg ik er nog een camera bij dat hebben ze ook nog even geregeld. 2 nette heren hebben hem afgeleverd en alles netjes uitgelegd.

Top Bedrijf!!!

Na een prima voorstel heb ik een geweldige bus gekocht bij Vissinga. De service is echt top! Ze zijn zeer flexibel en leveren de bus perfect af.

Top bedrijf voor bedrijfswagens!@

Nemen alle tijd voor duidelijke uitleg van zowel voertuig als accessoires etc. Vriendelijke bediening eerlijke prijzen ....

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prachtige bus voor een goede prijs!

Na benaderig via whatsapp liep alles zoals je het graag zou willen. Een duidelijke communicatie, een bezoek aan het bedrijf en vervolgens een offerte. Zeker de moeite om er te gaan kijken!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede ervaring van het begin tot het eind

Renault Master besteld. De begeleiding was geweldig gedurende het gehele traject. Ook hebben ze de complete inrichting geleverd. Zeer goeie en vlotte communicatie. Mooie tekeningen ontvangen en samen met team Vissinga aanpassingen gedaan. De aflevering was ook perfect. Op de ochtend zelf kreeg ik een bericht waarmee ik de bus kon volgen, zodat de koffie klaar was toen de bezorgers er waren ;-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf! Alles prima geregeld!

Top bedrijf! Alles prima geregeld! Van bestelling tot aflevering. Duidelijk in communicatie en super service.

Klantvriendelijk bedrijf !

Heel goed telefonisch bereikbaar ! Fijne communicatie.

Super zaak! Alles keurig geregeld

Klantvriendelijk bedrijf met snelle aflevering!

Fijn bedrijf

Ik ervaar het als prettig. 1 van de weinige bedrijven waar ook tijd vrij wordt gemaakt als je er bent.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer enthousiaste aflevering met alle tijd

Erg mooie bus en zijn heel blij met de brengservice en uitleg.

Super...

Nou zeker een 10... Vandaag weer Goed geholpen.. Door Team Vissinga... Bedankt Mike en collega's...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super klantvriendelijk en snelle service

Top bedrijf! Snelle actie, super vriendelijk en gewoon een eigentijds bedrijf dat goed meedenkt met de klant. En dan de bus thuisbezorgd krijgen ook!

Over Vissinga Bedrijfswagens

Vissinga Bedrijfswagens sinds 1977. Welkom! Met trots kunnen wij zeggen dat wij een van de hoogste klantenbeoordeling score hebben in de branche! Bedrijfswagens zijn onze passie en is ons vak sinds 1977. Als bedrijfswagen specialist van Renault, Nissan en Opel staan wij dagelijks voor je klaar. Wij verkopen jong gebruikte bedrijfsauto’s en nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad. Dit betekent direct rijden, want wachten vindt niemand leuk toch? De Opel, Nissan en Renault bedrijfswagens (occasions) dealer uit Arnhem. Koop online nieuwe Renault bedrijfswagens uit voorraad! Je bent altijd van harte welkom om langs te komen. Tot snel. Team Vissinga Bedrijfswagens