Hele prettige manier van aankoop auto

Vriendelijk geholpen, no nonsens . Zal dit adres zeker aanraden bij andere.

De services van Autotop is top.

Ik ben 14 jaar bij Autotop met mijn auto in onderhoud. Ze zijn altijd eerlijk omtrent de kosten. Dank dat jullie mijn auto weer door de APK keuring hebben gekregen.

top

top

Betrouwbaar, netjes en kundig.

Een keurig en eerlijk bedrijf, ruim 10 jaar klant geweest. Hoewel wij in Alkmaar wonen was het omrijden het ons waard. Kundige mensen met de juiste tools om je auto, in optimale conditie te brengen en te houden, vooral zijn het BMW specialisten. Bereid iets extra's te doen als dat nodig is en altijd volgens gemaakte afspraken, top!

Betrouwbaar, prima werk en klantvriendelijk.

Prima service, wordt goed meegedacht en overlegd waar nodig.

Fijn en betrouwbaar bedrijf! Hele goede service. Zijn aan huis de accu komen vernieuwen.

Prima garage

Goed geholpen en prima service

heb al jaren lang prima ervaring en goede service van de mannen.

Ken ze al langer dan vandaag en heb nooit iets negatiefs kunnen ontdekken dus positief.

Hoge kwaliteit service met vriendelijke medewerkers en fair price!

Onderhoud van mijn BMW.

prima geen klachten

positief geen klachten helder en duidelijk en komen afspraken na

Snel en uitstekend geholpen.

De Xenon-lamp van het dimlicht in de koplamp aan de linkerzijde was defekt geraakt. Met het donkere weer eind januari niet echt prettig. Autotop gebeld voor een afspraak om de lamp te vervangen. Ik kon de volgende dag al terecht, ben prima en vriendelijk geholpen en rijdt gelukkig weer met volledig werkende verlichting.

Het begrip "service" wordt op een zeer goede manier ingevuld.

Staan als "thuisgarage" altijd voor je klaar. Helder en duidelijk in het contact met de klant.

Topbedrijf!!

Kleinschalig, persoonlijk, deskundig van advies, aankoop, onderhoud en service. Zelfs aan huis binnen kwartier kapotte auto weer gemaakt.

Prettige vakbekwame service

Zie boven.

goed en deskundig

Volgens afspraak bandenwissel. Achterruitsproeier weer gaande gemaakt. Bakkie koffie erbij. Helemaal tevreden.

Flexibel bedrijf

De spoed operatie die mijn busje nodig had, werd snel en vakkaundig uitgevoerd, het 's ochtends bestelde onderdeel werd diezelfde dag nog geplaatst. Dikke tien voor Autotop.

Autotop, topservice en vakmanschap.

Altijd plezierig en vakkundig geholpen.

Altijd alles TOP in orde en goed

Goede service, reparaties worden altijd goed uitgevoerd en je krijgt je auto altijd schoongemaakt terug.

Altijd degelijk

Ik kom hier alweer een tijdje en word altijd vriendelijk en inhoudelijk te woord gestaan. Prima service en prima werk!

Eerlijk ,meedenkend en vriendelijk,

Het zijn hele vriendelijke mannen en ze proberen op allerlei manieren te helpen. Als er iets voorgesteld wordt weet je ook zeker dat het ook moet gebeuren. Ze zullen je nooit uit gewin iets aan prijzen

Geweldig dat ik zo snel geholpen kon worden

Ik had problemen met een vastgelopen remklauw. Dit kon direct de volgende dag verholpen worden.

Super goed

Goede service, TOP personeel

Van directie tot personeel vakkundig, hulpvaardig en vriendelijk.

Eigenaren/directie zijn direct betrokken bij en aanwezig op de werkvloer. Er wordt immer tijd gemaakt voor kleine reparaties en grotere zaken worden desgewenst in zeer korte tijd vakkundig gedaan. Staan je vriendelijk te woord en serveren verse koffiebonenkoffie.

Goede service. Als er problemen zijn wordt er altijd actie genomen. Ook als je zonder afspraak bij ze binnen stapt. Top

Ik ben al jaren klant bij deze garage en dit tot volle tevredenheid

Over Bosch Car Service