Uitstekend geholpen.

Goede dienstverlening en betrouwbaar.

Onderhoud en apk

Ik ben zeer tevreden, kreeg vooraf prijsopgaaf wat het zou gaan kosten. Daarna een berichtje uw auto staat klaar en vervolgens is de auto ook nog schoongemaakt, super !

Top garage

Gewoon goed.

Weinig bijzonderheden. Goed is goed.

altijd vriendelijke en goede service

altijd vriendelijke en goede service

Heel goede service en prettige behandeling.

Het was mijn eerste keer en ben heel goed geholpen

Kom zeker weer terug voor een volgende onderhoudsbeurt

Uitstekende service.

Al jaren zeer tevreden over de service van Autotop. Vriendelijk en bekwaam personeel die er voor zorgen dat je weer snel de weg op kunt.

Goede klantvriendelijke garage

De mensen van autotop staan altijd voor je klaar.

Ik kom al jaren naar volle tevredenheid naar Autotop. De persoonlijke benadering spreekt mij aan.

Prima!

Heel klantvriendelijk en probleem opgelost.

Geen blabla, eerlijk en deskundig

Zolang wij in het bezit zijn van een auto doet Autotop het onderhoud. Vertrouwen, service, vakkundig, vriendelijk

Ronduit tevreden

Kundig, denkt mee en komt afspraken na. Vertrouwd autobedrijf voor regulier onderhoud en het uitstekend oplossen van onplezierige verrassingen (met originele onderdelen).

Prima geholpen, snel gerepareerd, netjes afgeleverd.

De mini van mijn vrouw had een gebroken voorveer, deze was door de band geschoten. Autotop is uiterst behulpzaam geweest en heeft er voor gezorgt dat de auto weer snel in orde was.

Correct en netjes

Prima service verlening

Uitstekende service en goede uitleg. Ook vertrouwen in de klant

Goede uitleg waarom flush/olieverversen van de motor een positief effect heeft op de prestatie van de motor. Verlichting gratis afgesteld. En prettig klant/leverancier contact

In één woord top!

Een Bovag bedrijf zoals je zelden tegen komt. Goeie inruilprijs en Peter is een eerlijke aardige man waar je direct een goed gevoel bij hebt. Service staat in een hoog vaandel bij Peter. De accu in mijn nieuwe BMW cabrio werd zelfs vernieuwd, terwijl de oude accu nog goed werkte. Zeer tevreden en mijn vrouw ook met de fles Prosecco

Prettige ervaring en zeer initiatiefvolle service.

Autotop is top, nou u weer!

Gewoon TOP bij Autotop

Al sinds jaren een zeer vertrouwd bij Peter en Ronald, een geweldig stel ondernemers.

Positief. Service is top!

Goede service! Er zijn foto's/film gemaakt van het onderdeel, dat gerepareerd moest worden en toen het gerepareerd was. Dat schept vertrouwen en geeft inzicht in de reparatie, die gedaan moest worden. Wanneer er behoefte is, kan de auto van thuis uit opgehaald worden en weer thuis gebracht worden. Top!

Zeer positief!

Snel van reageren, zeer stipt qua afspraken/ tijden, vriendelijk en je wordt goed op de hoogte gesteld van het te plegen onderhoud na de check. De uitstraling van het pand geeft eigenlijk precies aan hoe er wordt gewerkt: netjes!

Duidelijke communicatie over kosten, goede service!

Duidelijke communicatie over kosten, goede service, haal en breng mogelijk. Prima!

Fantastische service

Zeer klantvriendelijk. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij een garage. Geweldig!

Superklantvriendelijke behandeling en je auto weer tip-top!

Fijne, correcte en beleefde behandeling. Alles met respect en zorg, heel fijn.

Over Bosch Car Service