Zoals altijd , zeer goed!

Doen wat er moet gebeuren en goed advies!

Hele fijne service

Fijn en zeer vriendelijk personeel.

SUPER!!!!!

Vooral de enorme snelheid waarmee ik geholpen werd.

Ondanks een volle agenda heeft Ria toch een gaatje gevonden (gemaakt?) om een zomer controle uit te

Wat een medeweking!!! Ben ik blij van!

Snelle vlotte duidelijke service

Snelle vlotte duidelijke service, goed duidelijk verhaal bij reparatie

Uitstekend en zeer goede service

Klant gericht gewerkt

Uitstekende service en personeel.

Beveel deze garage aan voor onderhoud van je auto.

Ik word altijd super goed en vriendelijk geholpen

Super, ik kon op vakantie

Gelijk geholpen, zodat ik de volgende ochtend met de auto op vakantie kon.

Gewoon goed!

Hier ga je met een goed gevoel naar toe als klant. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Top service,

Staan altijd voor me klaar ook telefonisch top hooor

Vriendelijk eerlijk en betrouwbaar!

Mijn auto is al jaren bij van Kesteren in onderhoud. Er is altijd een prettig contact en de reparaties worden altijd naar tevredenheid uitgevoerd.

Top geregeld en gefixt

Goede service en advies

Vriendelijk én uitstekend geholpen alles netjes goed uitgevoerd.!!!

Heel goede ervaring met dit autobedrijf.

Zeer goede garage en ontvangst uitstekend door balie medewerkers.

Technisch goed en als er wat is dan bellen zij je, wat voor mij niet hoeft. Dikke Pluim.

Alles meer dan uitstekend

Medewerkers, oplossen probleem, klantbehandeling, perfect!!

Vriendelijke mensen. Goede service

Zie boven

Uitstekende service!

Mijn Renault Kangoo moest voor een grote beurt, incl. de riemen vervangen en APK. Het koste wel een hoop geld, maar dat was van te voren duidelijk aan mij uitgelegd. Omdat deze werkzaamheden enkele uren in beslag zou nemen, kreeg ik netjes een andere auto van de garage ter beschikking.

Zeer vriendelijk en goede uitleg gekregen

Bijzonder goed verzorgde ontvangst en service

Het is prettig aanwezig te zijn in de ontvangstruimte. Het wachten is niet vervelend. Je wordt als klant gekend. De uitvoering van de afgesproken werkzaamheden is goed verzorgd.

Goede ontvangst en afhandeling

Verder is alles wel goed afgehandeld op die ene klacht na maar dat komt ook vast goedast goed

Ik had een klacht doorgegeven dat als ik smorgens de auto start, dat dan de aanjager van de kachel een piepend geluid geeft, maar volgens mij is het niet gemaakt want hij piept nog steeds als ik de auto start

Top geholpen

Snel en goed geholpen ivm lekkage brandstofleiding

Persoonlijk contact en uitstekende service

Inmiddels voor de 4e keer een nieuwe auto bij dit bedrijf gekocht. Altijd door de dealer laten onderhouden. Ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn. Aandacht voor de wensen van de klant, zorgvuldig en vakkundig geholpen en de prijs - kwaliteit verhouding is dik in orde. Elke medewerker begroet je met een glimlach en denkt met je mee.

Goed, erg geholpen ook met noodreparatie!

Was goed en erg fijn om geholpen te worden weer.