Professionele Dealer met vakbekwaam personeel!

De reparatie aan onze Twingo GT van bouwjaar 2007 super uitgevoerd. Netjes verlopen , optijd klaar en een fijne communicatie. Een cijfer 10 meer dan waard! Ga zo door en tot de volgende keer!

Goede garage, prettige sfeer

Wij hebben een nieiwe renault gekocht bij van Kesteren. Prima geregeld!

Goede garage

Je wordt er altijd prettig geholpen en een goed advies.

Zeer klantvriendelijk en empathisch

Voor het wisselen van mijn winterbanden had ik mij op het moment van monteren toch bedacht om 4 nieuwen te kopen. Ik heb toen een snelle met andere banden verkopers concurrerende prijsopgave gekregen en een andere montagedatum. Geen gedoe, geen protest. Gewoon Service !

Geweldige garage

Ik ben zeer tevreden over van Kesteren. Vriendelijke personeel.

Alweer een goede service

Wintercheck en bandenwissel prima uitgevoerd. Ook ee34n goede uitleg gehad waarom een accu-wissel op dit moment ook beter zou zijn. Al met al een goede service beurt, aan de balie en in de werkplaats.

Het was weer prima!

Fijn persoonlijk contact en goed advies.

uitstekende service

Het was geen enkel probleem nieuwe banden te monteren die ik zelf meebracht !!

Prima!

Alles is goed verlopen. Er is persoonlijke aandacht en er wordt meegedacht!

Prima!

Alles is goed verlopen. Er is persoonlijke aandacht en er wordt meegedacht!

Zoals altijd goed.

Al jaren klant en altijd goed geholpen.

Zoals altijd goed.

Al jaren klant en altijd goed geholpen.

Fijne garage, goed geholpen

Wij zijn prima geholpen door Roel. Wij hebben een nieuwe Renault gekocht. Fijn contact, goede service

Vriendelijk, klantgericht

Wij hebben een nieuwe renault gekocht bij van Kesteren. Zij komen hun afspraken na. We zijn fijn ontvangen en geholpen.