100% service afspraak is afspraak

Altijd een prettige behandeling, meedenkend, geeft goed advies over onderhoud en geen, onvoorziene, verassingen achteraf. En eh, de koffie is prima.

Super service

Super service

Klantvriendelijk

Prettig kundig contact.

Wordt professioneel en goed geholpen

Ik word altijd goed en prof geholpen

Zoals altijd voortreffelijk

Behulpzaam en zorgvuldig

uitstekend

gemakkelijk een afspraak gemaakt en een vriendelijke en fijne uitvoering.

Geweldige garage.

Fijn personeel.

Mijn ervaring met deze garage is goed.

Na het bellen met de garage dat mijn auto het niet meer deed. Snel alles geregeld

Geen inlevingsvermogen

Met het niet meer aanwezig zijn van GertJan is ook de aanwezigheid van het inlevingsvermogen weg. Zowel bij verkoop, werkplaats als de directeur is geld verdienen belangrijker dan de klant. Jammer van deze garage waar we voorheen erg tevreden over waren. We hebben een van onze Renaults inmiddels ingeruild voor een Ford. Met dit soort service van zowel de dealer als van Renault Nederland zal de tweede Renault ook niet meer zo lang bij ons zijn.

Duidelijke communicatie en goede service

Bij bandenwissel meteen remmen bekeken en advies gekregen over onderhoud.

100% tevreden!

APK, winterbeurt, 2 nieuwe banden, helemaal goed. Ik kan de winter (als die nog komt?) gerust tegemoet gaan!

Altijd service

Dat Van Kesteren voor kwaliteit gaat dat was al bekend. Klanttevredenheid is hier een onderdeel van. En dat vind je bij Van Kesteren. Zorgen voor kwalitatief goed werk levert een tevreden klant op. Onze Clio moest voor een grote beurt en daarbij kwam dat een tweetal banden bijna op waren. Na goed contact en overleg is dit uitgevoerd naar wens van de klant.

Mijn ervaring is erg positief.

Goede service en vriendelijke benadering door de medewerkers. En goede uitleg van de gedane werkzaamheden.

Prime behandeling

Uitstekend geholpen door Maarten van de werkplaats receptie

zeer goed bederijf

bedrijf waar je op kunt vertrouwen ook met afspraken maken. Karel

Zoals het hoort

Alles volgens afspraak

Zeer tevreden.

Prima garage, klantvriendelijk, goede communicatie en goede service.

De auto is uitstekend gerepareerd!!

De Clio is uitstekend uitgelijnd!!

Zeer goede service

Correct , je weet waar je aan toe bent. En vriendelijk personeel .

Het lijkt goed maar dat is het niet.

Nadat de auto voor een grote beurt is geweest en de winterbanden zijn gemonteerd blijkt een dag later dat de banden niet juist zijn gekoppeld met het systeem van de auto waardoor we een foutmelding krijgen. Hiervoor weer terug moeten rijden naar de garage.

Niks op aan te merken

Zoals gewoonlijk goed.

Prima, op tijd en goed geholpen.

Al jarenlang goede ervaringen. Zo ook deze keer weer. Van harte aanbevolen