alles volgens afspraak na gekomen ,en ook netjes alles uitgelegd hoe alles werkte TOP

red carpet treatment

Wij waren opzoek naar een specifieke auto in het lagere prijssegment en we hadden het gevoel naar huis te gaan met een nieuwe auto. Bijna niveau "red carpet treatment". Geweldig leuke ervaring. De auto heeft nog een paar kleine garantie puntjes en ik kan inmiddels vertellen dat de communicatie met de service afdeling ook uitstekend is. Bedankt!

De onder houd is naar teVredenheid gedaan

Tevreden

Klantvriendelijk en oplossing gericht bedrijf.

Super meedenk garage en medewerkers

De medewerkers zijn klantvriendelijk, betrokken en behulpzaam. Wij zijn aantal jaren zeer tevreden klanten bij Renault van Kesteren. Ze vertellen altijd waar je aan toe bent als je de garage nodig hebt. Geen onverwachte kosten.

Meedenkend, oplossingsgericht en zeer klantvriendelijk

Stapje meer is wat ze standaard al zetten

Je voelt je bedonderd

Een laag bod geven voor een goed uitziende auto met extra's, de verkoper vroeg 250 euro meer, maar dit kon niet want voor 1000 meer zouden zij hem verkopen. Vervolgens heeft de verkoper de auto toch verkocht en blijkt de auto voor 2195 meer te koop te staan. Absoluut niet netjes! Ze willen er aan verdienen, dat snap ik, maar vind dit wel erg ver gaan! Die 250 euro erbij en beide partijen waren tevreden en de andere maakte nog genoeg winst. Nu voelt 1 partij zich zwaar bedonderd!

Vertrouwen in van Kesteren autobedrijf.

Ga heel blij terug naar huis; de auto rijdt lekker en ik heb het vertrouwen dat het zo blijft.

Afspraken over werkzaamheden en kosten worden prima nagekomen. Goed overleg vooraf en geen verrassingen achteraf.

zeer tevreden

alles naar wens .vanaf het aanbieden voor onderhoud tot het weer ophalen . het gehele plaatje klopt . je word keurig geïnformeerd zodat je niet voor verassingen komt te staan

goede service!

Hoorde een rammeltje onder mijn auto. Een afspraak gemaakt. Na inspectie op de brug, een testritje en opnieuw een inspectie op de brug bleek er een boutje uit een beschermingsschild te zijn gelopen. Omdat het boutje na een A.P.K. waarschijnlijk niet goed was aangedraaid was de reparatie gratis ondanks een dik half uur arbeid. Heb er nog een set ruitenwissers gekocht die ze er gelijk nog even gratis op gezet hebben: en dat op vrijdagmiddag. Top!

TOP

Goed geholpen en duidelijke klantvriendelijke manier van omgang.

Prima club daar, doen wat er beloofd wordt en klanten staan centraal.

Bij aanschaf van mijn Renault een paar kleine zaken voor gevallen die zijn naar volle tevredenheid opgelost. En de lijnen zijn qua communicatie zijn kort.

Uitstekende service

Van Kesteren biedt een uitstekende service, met halen en brengen van de auto. Er wordt gebeld over noodzakelijk en eventueel nodig werk en van de te maken kosten. De uitvoering is correct.

Zeer tevreden.

Prima behandeling en vakmensen.

Goede en efficiente service

Alles prettig en snel geregeld

Ik ben tevreden over de onderhoud aan mijn auto

Ik ben tevreden over de garage daarom doe ik de onderhoud bij jullie

Super service en vriendelijke mensen.

ben goed geholpen, ouderwets goede service

Jaar in jaar uit geen klachten, tevredenheid alom.

Met alle medewerkers(sters) een luisterend oor, begrip en alle medewerking bij het oplossen en repareren van problemen,

service al meer dan dertig jaar vriendelijk en vakbekwaam

service al meer dan dertig jaar vriendelijk en vakbekwaam

Zeer goede, gastvrije en betrouwbare autogarage!

Omdat ik een jaar geleden mijn auto renault Kangoo daar had gekocht, kwam ik helemaal uit Zutphen naar deze garage voor de APK en en kleine beurt. Ik verwachtte dat ik een leenauto zou krijgen omdat een APK en een kleine beurt normaal langer zou kunnen duren. De vriendelijk man achter de balie zei dat ik helemaal niet zo lang hoefde te wachten. Ze zouden de auto meteen een beurt geven en APK en dat zou misschien maar een uur hoeven te duren. Hij zei: 'neem plaats en pak koffie ga lekker lezen!" Helaas kreeg ik van de RDW een herkeuring, dus wat langer afwachten. Het werd in totaal 3 uur, maar de totale kosten plus een kleine reparatie vielen erg mee! Ik ging weer zeer tevreden naar huis!

Fijn en goed geregeld

Mooi voor elkaar. Uitstekende behandeling zelfs in deze corona crisis tijd.

Prima!

Goede communicatie, duidelijke uitleg en er wordt meegedacht met de klant. Niet goedkoop, wel uitstekende service!

Goede service en kwaliteit

Geweldige service en een zeer aardige en meedenkende verkoper (Han).