Super bedrijf

Op 11 mei jl. had ik in Zwolle een kleine aanrijding met een medewerker van van Kesteren die met zijn aanhanger door te snel van baan te wisselen zonder dat hij het in de gaten had. Kan gebeuren want het was enorm druk. Ik zag gelukkig de naam van de Renault garage en heb meteen gebeld wat er gebeurd was. Toen de aanhanger weer terug was zat er idd lak van mijn auto op de aanhanger. Ik ben er naar toe gereden en sprak met Maarten die het voorval voor mij heel vervelend vond en excuseerde zich daarvoor. Ik werd uitermate vriendelijk ontvangen met de mededeling dat de schade hersteld zou worden bij eveneens een top bedrijf Dickhof uit Elburg. Na twee dagen kon ik hem weer ophalen en was perfect hersteld. Ik wil Maarten enorm bedanken voor de service en afhandeling van het voorval. Dit getuigt van een topbedrijf en zal het absoluut ook benoemen bij onze grote kenniskring!

Geweldige service

Pech met de dacia. Lekkage in de koeling. Ik bel op werd netjes afgesleept. Kosteloos door de renault pas.. En de volgende dag was me auto alweer klaar. Ik vind t gewelsig

Uitstekende dienstverlening!

Conform afspraak onderhoud en apk. Klantvriendelijk als altijd.

Zoals altijd , zeer goed!

Doen wat er moet gebeuren en goed advies!

Hele fijne service

Fijn en zeer vriendelijk personeel.

SUPER!!!!!

Vooral de enorme snelheid waarmee ik geholpen werd.

Ondanks een volle agenda heeft Ria toch een gaatje gevonden (gemaakt?) om een zomer controle uit te

Wat een medeweking!!! Ben ik blij van!

Snelle vlotte duidelijke service

Snelle vlotte duidelijke service, goed duidelijk verhaal bij reparatie

Uitstekend en zeer goede service

Klant gericht gewerkt

Uitstekende service en personeel.

Beveel deze garage aan voor onderhoud van je auto.

Ik word altijd super goed en vriendelijk geholpen

Super, ik kon op vakantie

Gelijk geholpen, zodat ik de volgende ochtend met de auto op vakantie kon.

Gewoon goed!

Hier ga je met een goed gevoel naar toe als klant. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Top service,

Staan altijd voor me klaar ook telefonisch top hooor

Vriendelijk eerlijk en betrouwbaar!

Mijn auto is al jaren bij van Kesteren in onderhoud. Er is altijd een prettig contact en de reparaties worden altijd naar tevredenheid uitgevoerd.

Top geregeld en gefixt

Goede service en advies

Vriendelijk én uitstekend geholpen alles netjes goed uitgevoerd.!!!

Heel goede ervaring met dit autobedrijf.

Zeer goede garage en ontvangst uitstekend door balie medewerkers.

Technisch goed en als er wat is dan bellen zij je, wat voor mij niet hoeft. Dikke Pluim.

Alles meer dan uitstekend

Medewerkers, oplossen probleem, klantbehandeling, perfect!!

Vriendelijke mensen. Goede service

Zie boven

Uitstekende service!

Mijn Renault Kangoo moest voor een grote beurt, incl. de riemen vervangen en APK. Het koste wel een hoop geld, maar dat was van te voren duidelijk aan mij uitgelegd. Omdat deze werkzaamheden enkele uren in beslag zou nemen, kreeg ik netjes een andere auto van de garage ter beschikking.

Zeer vriendelijk en goede uitleg gekregen

Bijzonder goed verzorgde ontvangst en service

Het is prettig aanwezig te zijn in de ontvangstruimte. Het wachten is niet vervelend. Je wordt als klant gekend. De uitvoering van de afgesproken werkzaamheden is goed verzorgd.

Goede ontvangst en afhandeling

Verder is alles wel goed afgehandeld op die ene klacht na maar dat komt ook vast goedast goed

Ik had een klacht doorgegeven dat als ik smorgens de auto start, dat dan de aanjager van de kachel een piepend geluid geeft, maar volgens mij is het niet gemaakt want hij piept nog steeds als ik de auto start