Geen verassingen bij dit autobedrijf.

Vriendelijke ontvangst, leenauto tegen zéér scherp tarief. Keurig overleg over eventuele extra reparatie. Tevreden weer naar huis.

Goede communicatie

Altijd een betrouwbare garage ze denken met je mee en zijn vriendelijk

Goede bedrijven zowel in kampen als in Zwartsluis . De monteurs in Zwartsluis ken ik pesrsoonlijk die zijn bekwaam. Het personeel van beide vestigingen zijn vriendelijk.Gr.J.B.

Weer geheel volgens afspraak

Snel en vakkundig

Ben zeer tevreden.

Goede vakkundige service, vriendelijke behandeling, vind bij een probleem altijd een oplossing.Tot nu toe de beste garage die ik gehad heb. Ben zeer tevreden over garage v Kesteren.

Snel en goed geholpen.

Dit bezoek ging vlot. Het resultaat moeten we nog even afwachten.

prima geholpen zoals altijd!

Zoals altijd ben ik weer prima geholpen. De kosten waren vooraf doorgesproken, de auto was op tijd weer klaar.

Staan altijd voor me klaar.

uitstekend

Prima uitgevoerd

Gewoon goed

Ondanks een misverstand over de tijd van de afspraak, toch prima opgelost. Ook de airco werkt weer prima.

Fijne garage

Goede en sneller service. Garage dat met hun hart werkt en eerlijk advies heeft.

Prima dealer!

Ik wordt bij van Kesteren goed geholpen en ook altijd vriendelijk te woord gestaan aan de balie bij de vestiging in Kampen. Ook als er iets is wat niet noodzakelijk vervangen hoeft te worden dan wordt daar ook over overlegd met de klant. Ik kom daar graag en de koffie is ook goed!

Betrouwbaar

Goede service, leveren uitstekend werk.

Tevreden

Goede afspraak kunnen maken Plezierig ontvangen

Garage met een zeer goede service.

Je wordt er altijd perfect geholpen, en zeer vriendelijk personeel.

Een goede service, duidelijke informatie en men doet war ze zeggen.

Een hele goede ervaring met dit bedrijf. Niets is te veel. Gewone, normale prijzen voor een uitmuntende service. Niets meer dan lof voor dit bedrijf.

Toppie

Wordt altijd goed geholpen, goede service, eerlijk, weet waar ik aan toe ben.

Zeer tevreden.

Prima garage. Ben zeer tevreden.

Wederom uitstekend en zeer vriendelijk geholpen!

Onze auto moest naar de garage voor een 30.000 km-beurt. Ik kon er, onder het genot van een kopje koffie, op wachten. Na een uurtje kon ik weer naar huis. Alles weer prima verlopen!

Positief

Gezellige, hulpvaardige medewerkers

Kwaliteitswerk met goede service en een vriendelijke behandeling.

Goed werk en duidelijke beantwoording van vragen.Je kunt in een gezellige omgeving wachten tot het onderhoud klaar is. Snelle afwerking van het onderhoud en vriendelijk personeel.

uitstekende communicatie en be- en afhandeling

Super eerlijk en fijne contact

Auto voor de grote beurt. En alles weer op en top. Kreeg een telefoontje dat me remblokjes aan verva ging toe zijn oke prima gaan we doen. Nu kan ik veilig en wel op vakantie.

4 sterren zeggen toch genoeg???

Tot nu toe zijn mijn ervaringen altijd positief! Ik zou niet weten wat ik daar verder nog aan toe kan voegen! 4 sterren als beoordeling zeggen volgens mij genoeg!