Is heel goed

Er wordt altijd op fijne manier om gegaan met de klant. Snelle service. De reparatie wordt snel verholpen.

Te lange wachttijd

Ik heb een uur langer moeten wachten, dan afgesproken was. Er werd achteraf wel uitleg gegeven en ik was op,tijd weer thuis voor een andere afspraak, maar toch. Het wachten gaf wat spanning

zeer positief

gemoedelijk en correct bedrijf

snel en goed werk geleverd

goed werk geleverd vriendelijk en bekwaam personeel

Goed.

Reparatie goed uit gevoerd, kosten wel aan de hoge kant.

Top service!

We hebben in september de auto voor een grote beurt en een update van de navigatie naar de garage gehad. We hadden nu een storing in het touchscreen van de autoradio/navigatie. De storing aan het scherm is, kosteloos, opgelost door alweer een nieuwe update! Goede service!

Tevreden

Goed en vakkundig geholpen

Was weer prima!

Enige miscommunicatie over het klaar staan van de auto. We kwamen op zaterdag maar ze waren er nog mee bezig. Toen maar een weekje later opgehaald

prettig ontvangst.

Heel goed

De grote beurt van de auto is weer super goed gedaan

Zeer snel het probleem verholpen en goed uitleg gegeven.

Ik heb altijd goede ervaringen met deze garage! Vriendelijke mensen, behulpzaam en ze denken mee.

Slechte communicatie.

Jammer dat sinds het van Kesteren is geworden de service sterk is verminderd. Bij reparaties moet je steeds zelf informeren en wordt je niet/nauwelijks op de hoogte gehouden. Ook zou er een auto binnenkomen welke mogelijk geschikt zou zijn. Wij zouden alvast foto's ontvangen maar hebben deze nooit gekregen. Echt jammer want nu ben ik een blije Opel rijder en zijn jullie een klant kwijt.

goede serves, klantvriendelijk, eerlijkheid

wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en eerlijkheid over de staat van de auto, de serves is super goed,

Gewoon goed

snel geregeld

Bijzonder tevreden = Bijzonder tevreden!

Verdere discussie is niet aan de orde. Vanaf 1973 Renault client, eerst 20 jaar in Enkhuizen en daarna tot op heden in IJsselmuiden en Kampen. In het geheel geen behoefte aan een ander merk en zeker geen andere garage.

Perfecte service, fijn bedrijf.

Prima!

Alles volgens afspraak, top

GOED EN VRIENDELIJK GEHOLPEN

Tot op heden geen klachten.

Goede communicatie

In eerste instantie is er door mijn eigen toedoen een verkeerde melding gemaakt betreffende autobedrijf van Kesteren . De eigenaar van dit bedrijf toonde gelukkig begrip en reageerde op mijn berichtgevingen terwijl hij op vakantie was . Daarmee toont de heer Van Kesteren aan dat hij zeer begaan is met zijn klanten ,hulde !

Prima geholpen en tevreden met de service

De keer had ik een afspraak voor een kleine beurt en had ik verzocht om aandacht te besteden aan 2 extra punten. Zoals altijd ben ik ook deze keer goed geholpen en ben ik tevreden met de geleverde service. Ik kom uit Rijswijk en Kampen is niet naast de deur. Standaard krijg ik en leenauto aangeboden om ergens te gaan lunchen of even de stad in te gaan wanneer mijn auto op de brug staat. Top!

Keurig volgens afspraak uitgevoerd

Het maken van een afspraak via de mail verliep wat rommelig maar voor de rest was alles prima

Fijne garage

Kleine deskundige garage, met een fijne vriendelijke sfeer

Altijd vlot en goed en vooral eerlijk

Bij van Kesteren word je behandeld alsof ze je al klant willen houden. Dus dat Lukt ze! Verder geen commentaar.

zie onder

Prima service , kennis , vakmanschap en behulpzaam bij de balie.

Vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam.

Vriendelijk te woord gestaan, niet opdringerig, gericht op wat echt nodig is en behulpzaam meedenken.