Alles meer dan uitstekend

Medewerkers, oplossen probleem, klantbehandeling, perfect!!

Vriendelijke mensen. Goede service

Zie boven

Uitstekende service!

Mijn Renault Kangoo moest voor een grote beurt, incl. de riemen vervangen en APK. Het koste wel een hoop geld, maar dat was van te voren duidelijk aan mij uitgelegd. Omdat deze werkzaamheden enkele uren in beslag zou nemen, kreeg ik netjes een andere auto van de garage ter beschikking.

Zeer vriendelijk en goede uitleg gekregen

Bijzonder goed verzorgde ontvangst en service

Het is prettig aanwezig te zijn in de ontvangstruimte. Het wachten is niet vervelend. Je wordt als klant gekend. De uitvoering van de afgesproken werkzaamheden is goed verzorgd.

Goede ontvangst en afhandeling

Verder is alles wel goed afgehandeld op die ene klacht na maar dat komt ook vast goedast goed

Ik had een klacht doorgegeven dat als ik smorgens de auto start, dat dan de aanjager van de kachel een piepend geluid geeft, maar volgens mij is het niet gemaakt want hij piept nog steeds als ik de auto start

Top geholpen

Snel en goed geholpen ivm lekkage brandstofleiding

Persoonlijk contact en uitstekende service

Inmiddels voor de 4e keer een nieuwe auto bij dit bedrijf gekocht. Altijd door de dealer laten onderhouden. Ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn. Aandacht voor de wensen van de klant, zorgvuldig en vakkundig geholpen en de prijs - kwaliteit verhouding is dik in orde. Elke medewerker begroet je met een glimlach en denkt met je mee.

Goed, erg geholpen ook met noodreparatie!

Was goed en erg fijn om geholpen te worden weer.

geen opmerkingen

alles klopt

Gewoon goed

Goed en fijn geholpen

gewoon goed.

Eerlijk en betrouwbaar, Goede service en Sociaal betrokken. Na jarenlang een Renault Master servicewagen van de werkgever probleemloos in onderhoud te hebben gehad. Nu een nette deal gesloten en eigenaar geworden van een nieuwe Renault Kadjar 140 EDC.

Zeer goede service.

Mijn ervaring met van Kesteren Kampen , is zeer goed. Zeer goede service en je wordt altijd erg prettig en vriendelijk geholpen. En goede adviezen.

tevreden

Alle medewerkers prettig en vriendelijk! Software update/vernieuwing tot nu toe in orde.

Zoek niet verder!

Mocht je een auto willen kopen of laten onderhouden. Dan raad ik dit bedrijf zeer aan. De klant is hier nummer 1, ze adviseren en helpen je uitstekend en ontzorgen je echt. Al meerdere auto's gekocht en is er wat, dan wordt het altijd opgelost. Ook buiten de garantie periode wordt je nooit verrast en wordt je altijd goed geholpen. Als je een auto zoekt een hier koopt dan kan ik je garanderen dat je er van kan gaan genieten. Top bedrijf!

Zo hoort het

Denken goed mee

Zowel Maarten (klantenservice) en Gertjan (verkoop) denken goed mee en komen alles na wat ze beloven. Dit is gastvrijheid en zo bind je klanten aan je bedrijf. Top!

netjes, professioneel, klantgericht

komt beloftes na

Hoge service standaard

Op dit niveau zou ik zelf ook mijn service willen verlenen. Top!

Van Kesteren heeft veel ervaring en leverd goede service.

Ontvangst bij balie is goed en behulpzaam. Uitvoering onderhoud en bandenwissel zijn prima verlopen. Goede kwaliteit en service naast een klantvriendelijke benadering. Ook opslag van gewisselde banden prima geregeld.

Prima ervaring.

Mijn ervaring is dat ze hun afspraak nakomen en bij eventuele problemen zich maximaal inzetten om het na alle tevredenheid op te lossen.

Vriendelijke manier van communiceren.

Ik heb bijna alles als goed ervaren, 1 min punt ik ben niet gebeld over de kosten die gemaakt zouden worden. Dit werd bij het ophalen van de auto pas bekend. Dit is niet wenselijk.

alles goed geregeld

top

als altijd tevreden

wij zijn blij met deze garage.