Uitstekende Service

De wijze waarop ik ben behandeld bij de service beurt van mijn auto was meer dan ik mag verwachten. Normaalgesproken breng ik mijn auto en wacht ik erop. Nu wilde de auto niet starten en heeft de servicemonteur mijn auto opgehaald bij mij thuis en na de beurt ook weer teruggebracht. Ditmaal meer dan je normaal mag verwachten van een garage. Dus ik ben zeer tevreden !

Perfecte service, kennis, kwaliteit en erg klantvriendelijk

veel ervaring met van Kesteren

Zorgvuldig en servicegericht!

Auto voor servicebeurt gebracht, waarbij ik een leenfiets gereserveerd had. Vanwege het slechte weer kon ik op mijn verzoek op t laatste moment zonder problemen alsnog een leenauto gebruiken die dag. Beurt is netjes uitgevoerd, goed op de hoogte gehouden van vorderingen en mogelijke kosten. Men is relatief lang bezig geweest met lekkage in/aan de kofferbak. Omdat dit echter het gevolg bleek van het feit dat dit bij de vorige beurt onvoldoende was afgedicht werden hier geen kosten voor in rekening gebracht. Keurige service vind ik dat. Tot slot werd mijn auto, gewassen en wel, weer aan mij meegegeven.

zoals altijd voortreffelijk

vriendelijke en prima service , ik ben niet anders gewend bij deze garage

Autobedrijf van Kesteren denkt actief mee

Ongevraagd denkt men mee bij reparaties, om zo de kosten voor je als autobezitter te beperken.

Fijne service gerichte zaak

De service is echt uitstekend. Je wordt zeer vriendelijk en goed geholpen !

Betrouwbaar, gastvrijheid, uitmuntende service

Wij komen uit Rijswijk (Z-H). Ooit voor de aankoop van een bedrijfswagen bij Van Kesteren in Kampen terecht gekomen. Door de gastvrijheid en uitmuntende service rijden wij ieder jaar voor een servicebeurt naar Kampen toe. Inmiddels meerdere privé auto’s aangeschaft. Wij zijn zeer te spreken over de manier waarop wij welkom worden geheten, de service die we ervaren en de prettige en eerlijke manier van zaken doen. Van Kesteren is zeker aan te bevelen.

Was allemaal prima ,geregeld

Netjes geholpen, leenauto mee gekregen. Prima

Goede service en zeer klantvriendelijk.

ik woon in Zutphen en moet voor een reparatie, APK, of servicebeurt helemaal naar de garage in Kampen rijden, maar ben tot nu toe zeer tevreden wat klantvriendelijkheid en kosten betreft!

Uitstekende service.

Hier wordt je altijd goed geholpen.

Een hele fijne en gezellige garage!!

Van Kesteren B.V. is een prachtig bedrijf met fantastische mensen, die doen wat ze zeggen. Wij hebben een hele goede ervaring gehad. Ga zo door!!

Goede, correcte en vriendelijke service

Prima contact en afhandeling van de deal. Afspraken worden nagekomen. Tank had, gezien de afleveringskosten, iets voller gemogen, maar overall prima score

Zeer tevreden over de verkoop en de auto

De verkoop verliep soepel. Ik kreeg een goed bedrag terug voor mijn oude auto. De nieuwe auto was zeer netjes opgeleverd. Verkoper was zeer vriendelijke.

Afspraak goed uitgevoerd, leen auto was nieuwe captur , bij aftanken bleek dat vorige gebruiker niet had getankt, dus ging er meer in dan verwacht. Bij balie gemeld en krijg volgende keer leen auto gratis mee, dus netjes opgelost.

Betrouwbaar, adequaat en zeer vriendelijke dienstverlening.

Vanaf het moment dat ik mijn belangstelling toonde voor een aankoop is er vlot contact met mij opgenomen. Op een zeer vriendelijke en correcte manier heeft de verkoper mijn vragen beantwoord en vervolgens een offerte uitgebracht. Ook de ontvangst op locatie verliep op een ongedwongen manier. Alle tijd werd genomen voor dit bezoek. Ook na aankoop al enkele contactmomenten gehad en ook hier was de dienstverlening wederom super.

Uitstekend, fijne mensen, niets mis mee

Fijn bedrijf, fijne auto.

Klantvriendelijker zijn ze er niet (denk ik)

Aardige verkoper. Denkt mee, onderhandeld goed, is flexibel. Mooie auto, goeie prijs, goeie inruilrpijs (kan Opel Doorn puntje aan zuigen) voor onze Meriva. Ok, we moesten helemaal naar Kampen (uurtje sturen) maar zeker na de aanschaf was dat nog te kort. Auto zelf hebben we nog niet veel in gereden, maar die review houden ze nog te goed.

Prima en snelle service

Zeer klantgericht

Weer prima onderhoudsbeurt

Banden vervangen, alles nagelopen, op en top service (ook als er een keer onverwachts een lampje gaat branden op het dashboard)!

Komen na wat ze beloven

Uitstekende en persoonlijke service

Onlangs een occasion aangeschaft. Paar kleine opleverpuntjes, maar die worden netjes verholpen. Daarnaast werd de auto als nieuw opgeleverd. Erg blij mee. Vriendelijke en kundige medewerkers. Showroom heeft ook een prettige wachtruimte met goede koffie.

Correct ontvangen, kennis van zaken en bovenal Renault liefhebbers.Top.

Al enige tijd op zoek naar een Laguna. Deze hier in Kampen uiteindelijk gekocht. Uiterst prettig en correct contact met de verkoopadviseurs Raymond en GertJan. Kan dit autobedrijf iedereen aanraden.

Goeie ervaring

Goeie service, overleggen alles met je

Ik ben zeer tevreden.

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en direct geholpen. Goede service. Mankementen worden opgelost en in geval van nood vorig jaar een leenauto mee gekregen.

Super klantvriendelijk

Heel fijn geholpen klantvriendelijk en luisterde naar de wensen van ons.