Vakkundig en persoonlijk

De ontvangst bij de receptie is altijd wat stroef. Dit komt door een bepaalde persoon welke ik niet noem. Toen ik de auto bracht voor de beurt was deze persoon vrij en was het contact aan de balie met de “vervangers” zeer prettig. Zo als het hoort. Beurt naar behoren uitgevoerd en ik kom zeker terug

Ik heb van de week mijn nieuwe auto opgehaald. De auto stond gepoetst en wel voor de deur klaar op me te wachten. De verkoper " Raymond" en de monteur " Martijn" hebben mij alles uitgelegd over alle ins and outs over de nieuwe auto. Na de felicitaties en uitleg reed ik vol vreugde het terrein af. Met de laatste memo, stel ik heb vragen of er is iets waar ik over twijfel heb mag ik ze altijd bellen. Top service, ik raad het iedereen aan om naar deze garage te gaan.

Top verkoper!

Daan heeft geholpen bij de aanschaf van mijn eerst auto. Gaf mij alle tijd en ruimte om de auto te bekijken en heeft m zelfs naar buiten gereden zodat ik er een proefrit ik kon maken. Duidelijke uitleg over de auto en was gelijk enthousiast en heb de auto gekocht. Goede service en als er een probleem is dan wordt dit ook direct opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Heel erg prettig

Bij van Kesteren hebben ze: * goede service * goed opgeleid technisch/administratief personeel * oplossingsgericht ook bij problemen * goede bereikbaarheid * klantvriendelijke afdeling verkoop en onderhoud

Super service

Ondanks dat ik in Zeeland woon auto was kapot probleem met de accu van mijn elektrische auto mijn auto op gehaald en weer terug gebracht en een leen auto gehad

Fijn contact, super bedrijf en personeel

Komen afspraken altijd keurig na. We worden persoonlijk en correct behandeld. Komen er al lang, altijd behulpzaam en vriendelijk!

Professionele vriendelijke benadering

Een prima service mogen ervaren van deze garage. Een Renault ingeruild voor een Renault. Mooi aanbod gekregen en een heel fijn contact gehad tijdens dit gehele proces. Tijdens de dag van inruil wordt ook de tijd genomen. Je wordt hartelijk ontvangen en krijgt een betrokken gesprek. Daarnaast, en dat is uitzonderlijk, krijg je complimenten over de auto die je komt inruilen. Hele mooie waardering wat ik nog nooit heb meegemaakt. Kortom, een groot compliment voor dit bedrijf en in het bijzonder Raymond.

Hier moet u zijn voor kwaliteit, sympathie, transparantie en service.

Wij zijn uitermate tevreden over de kwaliteit, sympathie, transparantie en service van Renault van Kesteren. Wij hadden -helaas- elders een Renault gekocht en raakten verwikkeld in een omvangrijke verzekeringskwestie. Alle lof voor Renault van Kesteren die de reparaties uitmuntend uitvoerde en voorts deze zaak opnam, uitzocht en afhandelde. Ondertussen konden wij probleemloos van A naar B en waren de communicatielijnen kort. Wij rijden voor het eerst en ondertussen met veel plezier Renault. Samengevat: word klant en ervaar cum laude een 10.

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Vandaag hebben we de nieuwe auto opgehaald. De auto stond al klaar en we werden welkom geheten. Er werd de tijd genomen om de auto netjes over te dragen. Er volgde een uitleg over dashboard en de mogelijkheden van de auto. De telefoons werden voor ons gekoppeld. Het bedrijf begrijpt dat je als klant een fikse investering doet. Het bedrijf straalt klantvriendelijkheid uit en dat is al voelbaar bij binnenkomst. Zij weten hoe het hoort. Top!

Bij van Kesteren wordt uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen.

Nadat ík interesse had getoond voor een occasion kwam er al heel snel een reactie. Er volgde een inruilvoorstel dat voldoende was om verder te handelen. De ontvangst was prima. Volop gelegenheid om de auto uit te proberen middels een proefrit.

uitstekende service met klantgerichte benadering.

10 jaar geleden bij Van Kesteren een Captur gekocht. Altijd prima service en onderhoud gepleegd. Zowel onze ervaringen met de verkoop als de werkplaats zijn erg goed. Daarom ook weer voor een nieuwe Captur voor Van Kesteren gekozen. Geen opdringerige verkoop praatjes maar een reële benadering waar alle tijd en aandacht voor wordt genomen. Waar de importeur Renault Nederland bij onze vorige Captur en ook weer bij deze de nieuwe Captur steken heeft laten vallen zijn deze door Van Kesteren op een mooie en goede manier glad gestreken. Renault Nederland mag deze dealer koesteren. Bij Van Kesteren staat men erg open voor feedback van de klant welke ook naar onze ervaring direct op gereageerd wordt.

Top service voor elektrische auto!

Onze Renault Zoe heeft een totale software update gehad waardoor de opgegeven actieradius weer klopte met de praktijk! Van amper 90 km naar 160 km voor een eerste generatie Zoe van 2013. Zeker 70% erbij. Hartelijk dank voor het kundige werk en de top service.

Een warm bad

Vanaf het moment dat wij binnenstapte in de showroom voelde het als een warm bad. Kernwoorden voor van Kesteren zijn: sociaal, eerlijk, zien je staan als klant, nemen je serieus en dringen zeker niets op. Met de verkopers Daan en Gertjan, waren de gesprekken ontspannen. Het mooiste en fijnste vonden wij dat deze gesprekken niet alleen maar gingen over…..verkoop van een auto. Vanmiddag hebben wij onze auto opgehaald, wij hopen veel rijplezier van onze Renault te krijgen.

Een topteam en behulpzaam

Ze hebben tussendoor mijn band gemaakt en eerder dit jaar hebben ze ook perfect en snel mijn auto gemaakt en mij een leenauto gegeven. Ze zijn behulpzaam en heel vriendelijk. Ga graag naar zo'n garage toe.

Onderhoudsbeurt, reparatie en service die we elders niet gewend zijn; top!

Onderhoudsbeurt, reparatie en service die we elders niet gewend zijn; top! Ga er zeker vaker naar toe.

Zeer vriendelijk en betrouwbaar

Zowel bij de verkoop als bij de receptie werkplaats worden wij altijd vriendelijk en heel fijn geholpen door de mensen bij van Kesteren.

Auto verkocht zonder enige communicatie

Met verkoper in contact over de aankoop van een Grand Scenic met kenteken ZN-991-X. Verkoper ging op vakantie, andere verkoper nam het over maar was geen contact mee te krijgen en geen reacties op mails. Uiteindelijk moet ik op de site zien dat de auto aan iemand anders is verkocht. Dit valt me erg tegen van een Renault dealer..

Prima service en zeer klantvriendelijk!

Al 10 jaar meer dan tevreden.

Wij hebben gisteren onze 2e Kangoo bij Van Kesteren Zwartsluis op gehaald en zijn erg tevreden, overigens al 10 jaar. Over de wijze van verkoop, de kundigheid, vriendelijkheid en benadering zijn wij erg te spreken en we kunnen er altijd terecht als we een belletje doen. Onze oude Kangoo hebben we 10 jaar gereden zonder ons ooit in de steek te laten dankzij het goede onderhoud dat Van Kersteren eraan pleegt. Wij hopen dat onze huidige Kangoo zich hetzelfde gedraagt de komende 10 jaar. Roel, Wilhelm en rest van het team....BEDANKT ! Tot ziens, Wouter en Anja

Fantastische mensen en service.

Altijd vriendelijk en bereid alle vragen te beantwoorden. Nemen de tijd voor je. Vorig jaar Peugeot 207 gekocht en heel tevreden met mijn aankoop. Eerste onderhoud na een jaar en niets aan de hand. Heel tevreden. Echt een aanrader. Ook voor niet Renault rijders. Ik kom niet uit de buurt van Kampen maar rij gerust 100 kilometer om van de service gebruik te maken.

Persoonlijk en fijn geholpen

Goed contact met elkaar

Grandioos

Super fijne garage goed geholpen . Ook de poetsbeurt niet te vergeten,mijn Kleinzoon zegt er zit nog parfum op de banden.

Goed geholpen bij het zoeken naar een electrische auto voor mijn werk en prive. Keurig advies en goed en compleet geïnformeerd. Inruilen was geen probleem en tegen de juiste prijs. Top bedrijf!

Klantvriendelijk

Spreekt voor zich.

Duidelijke afspraken en goed geholpen.

Afspraak maken over de beurt en andere bijzonderheden is zeer goed. Uitgevoerde werkzaamheden naar tevredenheid gedaan.