Prima bedrijf!

Kort geleden een auto gekocht bij van Kesteren Zwartsluis. Er wordt goed meegedacht in je wensen en hebben een heerlijke auto bij hen mogen kopen. De service was top! Bij het ophalen was de auto super netjes en gingen we naar huis met een geweldige auto! Bedankt voor de goede service! Een echte aanrader!

Prima geholpen

Prima geholpen, goede afspraken gemaakt, ook voor het vervolgtraject.

Top service, top mensen

Sinds 2014 een 100% tevreden klant bij Van Kesteren in Kampen. Alle uitdagingen / onderhoudsbeurten etc van de Renaults die ik heb gekocht worden keurig opgelost, nooit gezeur. Gezien mijn jaarkilometers inmiddels al 5x een Renault gekocht bij Gert Jan (na 2x Captur, daarna Megane en nu een Espace) en mijn echtgenote in een Twingo ben ik super tevreden Top top top

Gewoon goed en kundig

Airco check, zomer controle gedaan en apk, met 45 min klaar en weer naar huis. 2 lampjes vervangen onder Renault + dus kosteloos. Prima zaak.

Klantvriendelijk

Als Ik een probleem heb, zal men er alles aan doen om het op te lossen.

vakkundig, deskundig

Elke keer als ik voor een klein mankement óf een grote beurt bij Van Kesteren kom word ik snel geholpen. Zowel de receptionist als de mannen van de werkplaats zijn TOP! Vriendelijk, behulpzaam en heel deskundig

alles volgens afspraak na gekomen ,en ook netjes alles uitgelegd hoe alles werkte TOP

red carpet treatment

Wij waren opzoek naar een specifieke auto in het lagere prijssegment en we hadden het gevoel naar huis te gaan met een nieuwe auto. Bijna niveau "red carpet treatment". Geweldig leuke ervaring. De auto heeft nog een paar kleine garantie puntjes en ik kan inmiddels vertellen dat de communicatie met de service afdeling ook uitstekend is. Bedankt!

De onder houd is naar teVredenheid gedaan

Tevreden

Klantvriendelijk en oplossing gericht bedrijf.

Super meedenk garage en medewerkers

De medewerkers zijn klantvriendelijk, betrokken en behulpzaam. Wij zijn aantal jaren zeer tevreden klanten bij Renault van Kesteren. Ze vertellen altijd waar je aan toe bent als je de garage nodig hebt. Geen onverwachte kosten.

Meedenkend, oplossingsgericht en zeer klantvriendelijk

Stapje meer is wat ze standaard al zetten

Je voelt je bedonderd

Een laag bod geven voor een goed uitziende auto met extra's, de verkoper vroeg 250 euro meer, maar dit kon niet want voor 1000 meer zouden zij hem verkopen. Vervolgens heeft de verkoper de auto toch verkocht en blijkt de auto voor 2195 meer te koop te staan. Absoluut niet netjes! Ze willen er aan verdienen, dat snap ik, maar vind dit wel erg ver gaan! Die 250 euro erbij en beide partijen waren tevreden en de andere maakte nog genoeg winst. Nu voelt 1 partij zich zwaar bedonderd!

Vertrouwen in van Kesteren autobedrijf.

Ga heel blij terug naar huis; de auto rijdt lekker en ik heb het vertrouwen dat het zo blijft.

Afspraken over werkzaamheden en kosten worden prima nagekomen. Goed overleg vooraf en geen verrassingen achteraf.

zeer tevreden

alles naar wens .vanaf het aanbieden voor onderhoud tot het weer ophalen . het gehele plaatje klopt . je word keurig geïnformeerd zodat je niet voor verassingen komt te staan

goede service!

Hoorde een rammeltje onder mijn auto. Een afspraak gemaakt. Na inspectie op de brug, een testritje en opnieuw een inspectie op de brug bleek er een boutje uit een beschermingsschild te zijn gelopen. Omdat het boutje na een A.P.K. waarschijnlijk niet goed was aangedraaid was de reparatie gratis ondanks een dik half uur arbeid. Heb er nog een set ruitenwissers gekocht die ze er gelijk nog even gratis op gezet hebben: en dat op vrijdagmiddag. Top!

TOP

Goed geholpen en duidelijke klantvriendelijke manier van omgang.

Prima club daar, doen wat er beloofd wordt en klanten staan centraal.

Bij aanschaf van mijn Renault een paar kleine zaken voor gevallen die zijn naar volle tevredenheid opgelost. En de lijnen zijn qua communicatie zijn kort.

Uitstekende service

Van Kesteren biedt een uitstekende service, met halen en brengen van de auto. Er wordt gebeld over noodzakelijk en eventueel nodig werk en van de te maken kosten. De uitvoering is correct.

Zeer tevreden.

Prima behandeling en vakmensen.

Goede en efficiente service

Alles prettig en snel geregeld

Ik ben tevreden over de onderhoud aan mijn auto

Ik ben tevreden over de garage daarom doe ik de onderhoud bij jullie

Super service en vriendelijke mensen.

ben goed geholpen, ouderwets goede service