goed en vakkundig personeel

Kan altijd terecht als ik wat heb

Heel goed.

Goede service en correct.

Mooi bedrijf

Werkzaamheden zijn goed en netjes uitgevoerd

Als klant ben je altijd welkom en wordt er ook goed geholpen.

Je bent geen nummer bij deze dealer en er wordt altijd goed geluisterd en alles gaat in overleg als er wat aan de auto vervangen moet worden.

vertrouwd en tevreden verder

jaren achtereen laat ik in rust en in vertrouwen voor onderhoud mijn auto achter.. Vertrouwen over en weer ervaar ik ook bij aanschaf auto en het meekrijgen van een leenauto. Vetder prettig zakelijk contact.

Heel goed

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Prima service en advies

Winterbeurt is prima uitgevoerd. Een goede service en eerlijke adviezen!

Klantvriendelijk en op tijd/ aan de slag met vragen en antwoorden

De 60000 km beurt was met alles er op en aan weer prima goed geregeld.

Zowel de ontvangst als ook de verdere afhandeling aan de balie waren prima. De bandenwissel, zomer naar winter, is goed uitgevoerd en ook de remmen zijn schoongemaakt. De 60000 km beurt is prima uitgevoerd.

Klantvriendelijkheid en netjes werk.

Word netjes ontvangen en word tijd voor je genomen, duidelijke uitleg. Monteurs maken de auto netjes, werk word netjes verricht

Fantastisch.

Fantastisch. Krijg veel service. Niets is te veel voor Renault. Ik ben - geloof ik- iets van 25jaar klant bij de Renault en ik zou niets anders meer willen dan in een Renault rijden.

Wordt netjes geholpen

Alles is volgens de planning gedaan

meedenken

ze denken mee over een passende betaalbare oplossing

Heel fijn bedrijf

Fijne vriendelijke medewerkers. Behulpzaamheid. Heel goed. Correcte afhandelingen.

Perfecte service

Vriendelijk personeel, denken met je mee, je weet altijd waar je aan toe bent.

OVERIGENS IS DE TOYOTA YARIS EIGENDOM VAN MIJN PARTNER SJOERDTJE. IK HEB DE RENAULTMEGANE GRAND TOUR

ALTIJD BETROUWBAAR EN NETJES DOOR JEROEN PAAUW NETJES OPGEHAALD THUIS EN WEER KEURIG PROBLEEM OPGELOST EN TERUGGEBRACHT. PRIMA RENAULT DEALER. DANK U WEL. MET VRIENDELIJKE GROETEN, ROBERT EN SJOERDTJE PENTLND-TIJSMA, MORENELAAN 9 8317 AX KRAGGENBURG. IPHONE NR.: 06-31344545 E-MAIL ADRES: ROBERT47602@OUTLOOK.COM.

Helemaal prima!

Zoals gewoonlijk weer snel geholpen. Duidelijke uitleg over de gevonden “‘mankementen” bij de APK keuring.

Men is gemotiveerd om te helpen waar het kan

Men maakt tijd indien dit nodig is, de klant is Koning. Ik heb nog nooit een negatief aspect bij van Kesteren waargenomen.

Zie de omschrijving hieronder!

Ik word er al 40 jaar vriendelijk en efficiënt te woord gestaan en de nodige verrichtingen worden vooraf duidelijk toegelicht.

Prima !

Medewerkers doen er alles aan om het de klant naar de zin te maken. No nonsens-garage.

perfect

do i say more?

Als ik bel ,dan ben ik altijd gelijk welkom en word goed geholpen .nu iets meer dan 1 jaar een renau twingo super tevreden .

goede service

Fijne service, van te voren worden duidelijk de te maken kosten doorgenomen. Erg prettig.

Prima bedrijf en klant vriendelijk

Alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Doen wat ze beloven!

Altijd een snelle, informatieve en vriendelijke ervaring bij het team Van Kesteren. Nemen onvermoeibaar de tijd voor je, en denken met je mee. TOP!!