Weet uitstekend en volgens afspraak geholpen

Gewoonweg goed

Mijn laatste bezoek betrof het verplaatsen van de contactstekker. E,e,a, is correct en vlot uitgevoerd.

Goed uit gevoerd wat er is afgesproken.

Correcte behandeling. Goede uitvoering. Garantie toezegging voor 2 jaar op uitgevoerde reparatie. Een schoon en gepoetste auto werd keurig thuis afgeleverd. Hartelijk dank

Op zich goed

Verder goed Alleen ik vond de accu best aan de prijs

Zeer te spreken over klantvriendelijk heid

Ik raad iedereen aan om naar van Kesteren te gaan

Prima informatie. Fijne samenwerking

Accuraat en meedenkende baliemedewerkers

Garagebedrijf van Kesteren heeft een goed samenwerkend team die goed op elkaar zijn ingespeeld vriendelijke en snelle oplossingen Een garage voor vele jaren

Uitstekende service en klantvriendelijk

Onverwachte reparatie kon snel worden uitgevoerd, goed meegedacht rondom APK

een fantastisch bedrijf met hele goede service

Wij zijn zeer tevreden klanten, al meer dan vijf jaar. Zowel met de verkoop als op het gebied van service en onderhoud. Ontzettend klantvriendelijk en laagdrempelig. Houden zich aan gemaakte afspraken en denken mee in oplossingen.

prettig en goed geholpen

adequate service

De service is top.

Het personeel is bijzonder correct en geeft duidelijk aan als er iets extra's moet gebeuren aan de auto.

Goede service en personeel erg klantvriendelijk

Vooral het meedenken met mensen, zoals ik, met een kleine beurs staat me enorm aan

Aanrader

Een maand geleden heb ik een nieuwe Renault Clio gekocht bij Autobedrijf Van Kesteren. Ik ben er al vele jaren tot volle tevredenheid klant, het is gewoon een zeer klantvriendelijke en professionele dealer. Bij de aankoop is erg goed meegedacht door de verkoper, en de aflevering was echt keurig. Ik ben heel tevreden en kan Autobedrijf Van Kesteren echt aanraden.

Positief

Goede service. Er ontbrak een onderdeel aan de auto toen ik de auto had gekocht. Dit is direct opgepakt en geregeld. Top!

Sublieme en vertrouwde service

Een vertrouwde dealer, behulpzaam en sublieme service waar je je als klant welkom voelt.

Kundige garage waar de klant tevredenheid hoog in het vaandel staat.

Wordt altijd netjes gebeld wat er met de auto aan de hand is en wat de kosten worden. Denken daarbij ook altijd mee en gaan altijd voor volle tevredenheid van de klant. Geven daarbij ook nog eens een jaar garantie op reparatie als je de auto bij hun in onderhoud hebt. Top

Klantvriendelijk, meedenkend, goede service

Al jaren onderhoud bij van Kesteren. Altijd naar volle tevredenheid. Nu auto ingeleverd voor kleiner model. Goed meegedacht en heel tevreden met onze "nieuwe"auto.

Fantastisch geholpen

Vanaf het moment van binnenkomst tot aan de aflevering, niets dan lof.

Super! Zeer klant vriendelijk en klant gericht.

Fijne manier van een auto verkopen gewoon eerlijk en geen hand je klap met inruil. Direct een nette inruilprijs en netjes afspraken kunnen maken. Zeker een aanrader om een auto te kopen en ook al komen wij van een eind weg ik overweeg sterk om de eerst volgende beurt gewoon daar uit te laten voeren.

Hier hoef ik weinig woorden aan vuil te maken: uitstekend.

Prettig contact en goede service. Kortom een betrouwbare garage.

Ik word even tussendoor geholpen ook als het druk is.

Zie boven

Goede service en staan altijd voor je klaar.

Ontvangst is altijd goed. Hulp aan de balie is altijd goed. Onderhoud, service, reparatie en personeel is goed. Kortom alles is goed.

Altijd vriendelijk en meedenkend

Goede service!

Goede service bij APK en onderhoud. Halverwege de dag gebeld over de gevonden punten en offerte voor herstelpunten.

Vriendelijke ontvangen, eerlijk en open geholpen.

Zeer positief.