Behulpzaam

Opnieuw snel en accuraat geholpen door van Kesteren Zwartsluis. Molle Stuivet

Zoals altijd zeer goed en vriendelijk

Mijn auto weggebracht vanuit Almere naar Kampen, de service, duidelijkheid en vriendelijkheid is voor mij deze afstand dubbel en dwars waard.

het is gewoon een fantastisch bedrijf.

ze doen wat ze weggen, en ze zeggen wat ze doen. 10+++

Super service

Wij kwamen ooit binnen voor een Dacia Duster, maar gingen de deur uit met een Renault of eigenlijk 3 Renaults :-) Inmiddels is de 6e Renault in bestelling. Wij komen hier graag langs. De service is meer dan uitstekend. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk. Er word ruim de tijd voor je genomen en er is veel persoonlijke aandacht. Al met al zeer tevreden! Goed werk toppers!

Er hangt binnen Van Kesteren en geweldige en warme sfeer. De service die Van Kesteren levert is altijd uitstekend.

erg tevreden

sinds wij onze vorige auto bij jullie kochten (dat was toen nog aan de andere kant van de IJssel) zijn we bij jullie blijven "hangen". Waarom? nou, we zijn tot dusver altijd goed en correct door jullie behandeld en zien daarom geen reden om te veranderen.

Goede communicatie en prima service.

Ik ben naar tevredenheid behandeld

Ondanks achterstallig onderhoud en meer werk was de grote beurt toch keurig binnen 1 dag Afgehandeld

snelle en klantgerichte service

een lekke band snel tussendoor verholpen voor een goede prijs

Garage doet enorm zijn best voor de klanten

Meerdere keren uitdagingen gehad met onze Zoë. Van Kesteren doet enorm zijn best om de problemen te tackelen. Ook al maakt Renault Nederland het ze niet altijd even makkelijk. Zie weinig garages meer die zo klant begaand zijn als Van Kesteren. Ofwel deze garage is een aanrader!

Goede communicatie en prima werk geleverd

Er wordt duidelijk aangegeven wat er moet gebeuren, en na toestemming wordt dat goed uitgevoerd

super service !

altijd service al vele jaren

Zeer tevreden. Fijne medewerkers/ters

Zeer tevreden. Fijne mensen om mee te spreken en goede uitleg wat eraan je auto mankeert.

Vriendelijk personeel en zijn transparant over de prijs

als van ouds

auto op tijd gebracht maar helaas verkeerde onderdeel ontvangen dus 1 dag uitstel van reparatie, wel gratis leen auto mee gekregen om thuis te komen. Volgen de dag gebeld dat de auto klaar was en in begin van de middag opgehaald. Verder netjes afgehandeld.

Snel geholpen met reparatie kapotte lamp. Super blij mee!

zie hiervoor

Weer netjes geholpen

Snelle service!

Uitstekende service.

Goed persoonlijk contact.

100% service afspraak is afspraak

Altijd een prettige behandeling, meedenkend, geeft goed advies over onderhoud en geen, onvoorziene, verassingen achteraf. En eh, de koffie is prima.

Klantvriendelijk

Prettig kundig contact.

Wordt professioneel en goed geholpen

Ik word altijd goed en prof geholpen

Zoals altijd voortreffelijk

Behulpzaam en zorgvuldig