Uitvoering werkzaamheden goed telefonische bereikbaarheid kan beter.

De reparatie van de automatische handrem is goed uitgevoerd. In het proces van het melden en in overleg een 2e hands onderdeel te gebruiken is verbetering mogelijk met name over de inspanning of een onderdeel gevonden is etc. Een aantal keren gebeld met de toezegging teruggebeld te worden, dat bleef dan achterwege. In dit geval was de noodzaak van de reparatie er wel, maar niet heel urgent. Dan is het minder vervelend. Verder uitvoering reparatie etc. goed geregeld. Goed bedrijf.

Uitgevoerd wat werd gevraagd, advies over staat van de auto.

Goed geholpen

Zoals al jaren goed.

Heel vriendelijke ontvangst altijd, Correcte afhandeling, afspraak is afspraak.

uitstekend

reparatie naar tevredenheid uitgevoerd

De beurt is goed uitgevoerd

vriendelijke ontvangst. Defect aan ruitensproeier goed verholpen.

Goede service. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg wat er moet gebeuren

Prima ervaring

Prima en eerlijke service

Een offerte op voorhand ontvangen. één onderdeel hoeft uiteindelijk niet vervangen te worden bij controle auto. Dit is gelijk in mindering gebracht op de rekening. Prima service en prettige terugkoppeling.

zijn klantvriendelijk, doelgericht en niet opdringerig.

komt afspraak na en betrouwbaar, zowel verkoper als chef werkplaats.

Hulpvaardig, vriendelijk en professioneel

Al sinds jaar en dag kom ik met mijn Renaults bij Van Kesteren (voorheen Nieuwboer) in Zwartsluis. Eerst met de Espace voor onderhoud, toen de Espace ingeruild voor een Scenic2 en nu weer een Scenic 3. Ik blijf niet voor niets een trouwe klant want de service is altijd hulpvaardig, vriendelijk en professioneel.

snel en professioneel opgelost

Geen lange wachttijd direct voortgeholpen

geweldig

bij van Kesteren ben je klant, klant en nog eens klant. vriendelijkheid, deskundigheid, service, koffie, ze kennen je bij naam. daar kunnen een hele hoop bedrijven nog wat van leren!

goed professioneel!

prima !

Een heel klantvriendelijk bedrijf.

Ben al jaren klant en heb nog nooit een vervelende ervaring gehad.

topgarage en medewerkers

Er word altijd mee gedachte en op een bijzonder vakkundige wijze reparaties uitgevoerd.

Ben zeer tevreden verder geen opmerking

zeer goede ervaring

altijd aandacht en goede uitleg

Het is altijd goed

Ze hebben goede vakmensen maar ook goede koffie ze doen wat ze beloven groetjes van een tevreden klant 👍😏

Fijn geholpen bij aankoop Twingo bij Van Kesteren Zwartsluis.

Na een tip van mijn vader over een scherp geprijsde Twingo bij Van Kesteren Zwartsluis was ik nieuwsgierig geworden. Na een kijkje op de website nog nieuwgieriger en vestiging Zwartsluis gebeld om een afspraak te maken voor een proefrit. De Twingo, een wat ouder model, zag er heel netjes uit en reed geweldig. Verkoopadviseur Hein Heutink nam goed de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Resultaat: Twingo gekocht :)

Het werk is vlot gedaan.

Winterbanden verwisseld en een wintercheck.

Vóór, tijdens en na de reparatie, alles is geweldig geregeld.

Afspraak goed. Tijd van reparatie goed. En afhandeling ook goed.

Prima garage, uitstekende service, prettig contact

Er wordt meegedacht zeker ook als het gaat over de kosten die ik moet maken voor het onderhoud van de auto. Wordt zeer gewaardeerd. Prima garage

Geholpen volgens afspraak.

Slecht gecommuniceerd Gestuntel

Afspraak gemaakt voor apk bandenwissel en kleine beurt. Door omstandigheden hoefden alleen de winterbanden eronder. Vrouw meldt dit op maandag aan verkoper omdat werkplaats niet opneemt. Verkoper zou dit doorgeven aan werkplaats. op dinsdag zou de auto worden gehaald voor de bandenwissel. Dinsdag geen persoon van de garage. Vrouw belt garage en hoort dat de wissel niet eens in de planning stond. Opnieuw een afspraak gemaakt voor de aanstaande vrijdag en nogmaals nadrukkelijk aangegeven alleen bandenwissel. Vrijdag auto wordt gehaald. 👍🏻 Toen de auto werd teruggebracht bleken de zomerbanden achterin de auto te liggen terwijl wij om opslag hiervan bij de garage hadden gevraagd. Ook werd later een rekening bezorgd voor oliefilter olie verversen etc en Bandenwissel voor een bedrag van € 189,- totaal. 😳 Opgebeld en geconfronteerd met eerder gemaakte afspraken. Rekening werd verminderd naar € 60,-.