goede service, snel geholpen bij een kleine reparatie

positief

goede service!

brengen en haal service is heel prettig! verder tevreden

Een super goed bedrijf en eerlijk

Een super goed bedrijf en eerlijk

Goeie service gehad

Goeie service gehad bij de aankoop van onze auto Renault Grand modus. Raymond heeft uitstekende service verleend ,en alles snel voor ons geregeld ,gewoon top service .

Zeer goede garage met deskundig personeel.

Komen afspraken na en duidelijke uitleg wat er gerepareerd is.

Altijd correct geholpen houden zo

Goede service en altijd correct geholpen door het personeel dik tevreden

Vakkundig

Prettige garage, die tijd voor je maken.

Weer top geholpen

Auto apk en wat kleine dingen. Vriendelijk personeel

Atent ,vriendelijken gewoon

Mooi vriendelijk bedrijf altijd tijd voor een gesprek,en uitleg.en uitstekende service.Top

Auto is sochtends opgehaald en savonds weer netjes thuis teruggebracht

Mijn ervaring is uitstekend, zowel in communicatie als in arbeid.

Zeer tevreden met de service na aankoop Arkana

Goede begeleiding met de aankoop van mijn auto, al het regelwerk wordt uit handen genomen en na tevredenheid afgehandeld. Door leveringsproblemen bij Renault door Corona toch constant contact gehouden en na tevredenheid opgelost. Ben erg content met de handelswijze en betrouwbaarheid.

Al 20 jaar goed geholpen

Wat er ook was er werd altijd een oplossing gezocht waar we samen tevreden over waren.

Altijd een goede ervaring gehad

Vriendelijk, toegankelijk personeel! Vragen worden duidelijk beantwoord.

Helemaal top!

Betrouwbaar, flexibel, zeer prettige sfeer.

Heel goed

Goed werk,vriendelijk personeel en duidelijk uitleg over de auto.

Perfect, Snel en super goed geholpen

Zonder dat wij er zelf een idee van hadden wat er aan de hand was met onze Renault Scenic zijn we naar Autobedrijf van Kesteren te Kampen gegaan met de vraag of er een monteur van het bedrijf met ons een klein eindje mee wilde rijden om een niet herkenbaar geluid te horen tijdens het rijden. Resultaat van niet te erkennen geluid, auto op de brug, resultaat lekkage van aandrijfasgroep, auto direct laten staan met een ruilwagen verder naar huis. volgende dag plusminus 11:00 uur telefoontje van van Kesteren B.V. onze auto was weer klaar voor gebruik. is dat niet 100% service van Autobedrijf van Kesteren te Kampen???? met een groet van de Familie van Zuiden.

Goede service en prettig contact. Hoge klantvriendelijkheid.

Vriendelijke en kundige mensen

Vriendelijke mensen. Hele duidelijke uitleg wat er aan mankeerde en meedenken in oplossingen..

zeer goed

helle nette service.

Op tijd en snel geholpen

Conform afspraak. Prima

Vlotte waardebepaling van de in te ruilen auto en perfecte advisering voor de nieuwe.

We hebben kort voor onze vakantie 2 auto's ingeruild en een Captur occasion gekocht. Goede advisering in het eerste gesprek en een snelle afhandeling in het tweede bezoek.

uitstekend verzorgd

Zeer meedenkend

Kwam er niet uit met een defect bij een net gekochte auto bij de renault dealer bochane, van Kesteren heeft alles op alles gezet om het te regelen. Ook van Kesteren kwam er niet uit met deze dealer. Vandaaruit hebben we samen gekeken naar de optie en zijn we niet op hoge kosten gekomen!!