Heel positief

Keurige behandeling, leenauto, gebeld voor extra werkzaamheden en de auto gewassen.

Duidelijk wat er moet gebeuren

Goede informatie omtrent de reparatie qua kosten en afhandeling.

prachtig bedrijf en klant vriendelijk

Als je iets niet begrijpt wordt het uitgelegd

Afspraak, werkzaamheden en afhandeling zijn perfect.

Over zowel het maken van de afspraak voor de uit te voeren werkzaamheden, APK en bandenwissel en onderhoudsbeurt, als ook over de uitvoering ervan ben ik erg tevreden. Ook de leenauto was naar wens en de totale afhandeling na afloop van het geheel was prima.

geweldig

Er wordt aan alles gedacht. Dit maak je niet vaak mee!

Uitstekende service en zeer klant vriendelijk.

Vandaag is mijn 2e Renault Scenic afgeleverd via Van Kesteren Kampen Zoals gewoonlijk perfect geholpen en altijd een zeer goede service.

Weer geweldig geholpen.

Koop nooit geen andere auto meer bij een andere garage. Van Kesteren neemt de tijd voor je, de service is goed en je wordt snel geholpen.

Heel vriendelijk, gastvrij, top auto en service!

Heel tevreden over Zwart Sluis en een goede service van verkoper Hein Heutink. Erg blij met onze nieuwe auto!

Klantvriendelijk bedrijf

Volgens afspraak op tijd en goed geholpen

Lekker rustig en makkelijk contact

Makkelijk contact maken Personeel wat dezelfde taal spreekt, je niet raar en afkeurend wordt aangekeken omdat je op klompen binnenkomt (ps, dit gebeurd wel bij Oving in Zwolle) Bij de koffie een pak koeken ;P

Vakkundige personeel

Renault clio gekocht op 02-04-2021 bij Renault dealer in Zwartsluis. Goed vakkundig personeel. Er wordt je niks aan je opgedrongen en vakkundig advies. Erg vriendelijk en de auto werd keurig gepoetst met volle tank geleverd. Hein Heuting bedankt en we komen graag bij een volgende Renault bij jullie terug.

Buitengewoon

Ik heb al eerder een review geschreven. En ik kan niet anders zeggen dat de uitmuntende service niet veel beter kan. Men denkt en doet in oplossingen. ‘Geen probleem, we regelen het.’ En ook als je onderweg bent en moet even langskomen, dan wordt daar ruimte voor gemaakt in de planning. Arko, Hans, Hein, Jeroen, Wilhelm en Niels; Wimfried mag trots zijn op dit team.

Prima garage

Prettige mensen in de omgang. Goede service en correcte informatie over wat er aan de auto moet gebeuren.

Vriendelijk,koffie, leuk.

SGHJ T H TVD F SBSSVSC

Fijn personeel klantvriendelijk goede communicatie professioneel

vertrouwen 10

Fijne benadering en korreltje afhandeling

Prettige kontakten en prima afhandeling.

Goed, zoals altijd!

APK, olie filter olie verversen, leenauto die klaar staat. Weer goed geregeld.

Ontzettend goed geholpen

Erg netjes geholpen. Een vriendelijke verkoper Hein die alles goed en snel voor je regeld! Wij bevelen locatie Zwartsluis erg aan.

Probleem boven verwachting goed opgelost

Tijdens de APK keurig werd een scheurtje in het thermostaat huis ontdekt. Dit werd zonder complicaties als onderdeel van een verlengde garantietermijn opgelost. Waar nodig is vervangend vervoer verzorgd.

Topservice!

Ik kan echt niks negatiefs verzinnen. Goede service en ze maken zich er niet met een Jantje van Leiden vanaf als er wat langer gezocht moet worden naar de oorzaak van een probleem.

goede, betrouwbare en snelle service op maat

De auto is door betrouwbare vakmensen geanalyseerd en gerepareerd. Ook is contact altijd goed en duidelijk verlopen. Heb er dus niks op aan te merken. Ik kan de garage bij iedereen aanbevelen.

Geweldige service!

Geweldige service!

ze doen wat is overeengekomen.

Goed en vertrouwd geholpen.

Zeer snel en goed geholpen. Ook goede uitleg bij de factuur foor de receptioniste wat er allemaal gedaan is en wat de kosten daarvan zijn.

Altijd goede en snelle service

Zoals altijd weer vriendelijk ontvangen, goed en snel geholpen.