Vakwerk

Bekleding van de bestuurdersstoel vervangen, ziet er weer tip top uit!

Al meer dan 20 jaar goed verzorgd.

Vriendelijke verkoper, goede service door het afleveren van de auto aan huis.

Betrouwbaar!

Fijne mensen, goed geholpen bij aanschaf electrische auto! Prima service!

Het was, zoals altijd, duidelijk en goed

Ik kreeg op een zeer ongelukkig moment een probleem. Ik wist ook wel dat ik op dat moment niet direct geholpen kon worden. Maar ze waren duidelijk wanneer ze de auto konden maken, en deden dat ook keurig op tijd.

Keurig geholpen, met nog één aandachtspunt.

De levering van mijn auto is verlopen zoals je als klant hoopt dat deze verloopt; op een professionele, vriendelijke manier. Na aflevering blijkt echter de "rolhoes" (fexibele afdekking van de bagageruimte) te ontbreken. Raymond heeft telefonisch aangegeven de nalevering te verzorgen en we zijn in afwachting van zijn follow up. Indien dit, conform verwachting, volgens afspraak afgehandeld wordt kan ik naar mijn omgeving alleen maar positieve signalen afgeven over de kwaliteit en dienstverlening van Van Kesteren. PS: Juist de wijze van afhandelen van de niet-standaard dienstverlening (het verzorgen van de levering van de ontbrekende rolhoes) toont de aard en kwaliteit van een organisatie. met vriendelijke groet, Rob Warmerdam

Super!!

Men helpt je bij van Kesteren in Zwartsluis altijd heel goed! Zo hoort service te zijn!

Auto werd opgehaald, terugkoppeling was prima en reperarie vlot

top bedrijf !

hier ben je nog echt klant en wordt altijd goed mee gedacht ! ik had mijn kachel kapot... en ondanks de drukte hebben ze me snel en goed geholpen. top service !

Perfecte service

Vriendelijk personeel. duidelijke afspraken, weet altijd waar je aan toe bent. Gewoon een top garage!

Prima service en goede kwaliteit

Wij zijn nog maar kort klant bij Van Kesteren. Tot nu toe prima ervaringen. Vriendelijk en bekwaam personeel. Deskundig advies. Service staat hoog in het vaandel.

Betrouwbaar en betrokken, kennen de klant en kennen de auto

Je wordt goed geholpen door kundig en betrokken personeel aan de balie. Onze Renault is bij deze merkdealer in goede handen.

Goede service!

Duidelijke afspraken en goede service!

Zeer fijne Renault garage van Kesteren

Na telefonisch overleg of de auto die wij wilden bezichtigen nog aanwezig was stond deze bij aankomst al klaar om proef te rijden Na het proefrijden zijn wij super vriendelijk geholpen door een zeer vriendelijke verkoper. We hebben alles goed doorgenomen en de koop gesloten Datum afgesproken en heel toevallig op mijn verjaardag opgehaald De auto stond netjes klaar en super versierd met ballonnen voor mijn verjaardag Super attent Auto bevalt goed

Werken netjes

vakkundig hulp, persoonlijke aandacht

Elke keer, als ik de werkplaats bezoek, kom ik er tevreden weer vandaan. de combinatie van persoonlijke aandacht met vakkundige hulp bevalt mij PRIMA

Zoals gebruikelijk, TOP

Opnieuw plezierig geholpen en goede service. Korter kan ik het niet weergeven. Leenauto keurig geregeld met een goede auto en geen oud barrel. Auto op tijd gereed.

Zeer deskundig en betrouwbaar adres

Je word op een eerlijke ,persoonlijke wijze als klant behandeld . ik ben nog nooit in al die jaren dat ik er klant ben voor verassingen komen te staan . Er word altijd met je mee gedacht .

Weer netjes geholpen!

Goed, snel, duidelijk, vriendelijk

Afspraak maken is (altijd) zo gepiept, (altijd) vriendelijk ontvangen en snel geholpen, duidelijke informatie betreffende uitgevoerde handelingen. Vragen worden (altijd) beantwoord en waar nodig verder uitgelegd. Ik kom hier graag voor alle controles en onderhoud.

Hulp op de juiste tijd

We kwamen binnen voor winterbanden en een wintercheck maar toen bleek dat de achterremmen op waren werd er toch ook nog tijd gemaakt om die te vervangen. Echt heel fijn!

De laaste keer dat ik in de garage was werd ik accuraat en vriendelijke geholpen

Mijn ervaring was prima. Ik werd vriendelijke, naar wens en accuraat geholpen

Prima garage

Prima garage, zoals gebruikelijk snel en plezierig geholpen

Altijd goede service.

Ongeacht wat er gebeurd, alles is altijd bespreekbaar en autobedrijf van Kesteren is gemotiveerd om een passende oplossing te zoeken qua koop. Reparaties altijd duidelijk en besproken. Service is super.

Van Kesteren geeft goede service

De bandenwissel van zomerbanden naar winterbanden alsmede de tegelijk uitgevoerde wintercheck van mijn Captur zijn weer perfect verlopen. Ik werd zelfs door de servicedesk gewezen op een noodzakelijk uit te voeren handeling met de vraag of dat voor mij akkoord was. Prima!