Gewoon goed

snel geregeld

Bijzonder tevreden = Bijzonder tevreden!

Verdere discussie is niet aan de orde. Vanaf 1973 Renault client, eerst 20 jaar in Enkhuizen en daarna tot op heden in IJsselmuiden en Kampen. In het geheel geen behoefte aan een ander merk en zeker geen andere garage.

Perfecte service, fijn bedrijf.

Prima!

Alles volgens afspraak, top

GOED EN VRIENDELIJK GEHOLPEN

Tot op heden geen klachten.

Goede communicatie

In eerste instantie is er door mijn eigen toedoen een verkeerde melding gemaakt betreffende autobedrijf van Kesteren . De eigenaar van dit bedrijf toonde gelukkig begrip en reageerde op mijn berichtgevingen terwijl hij op vakantie was . Daarmee toont de heer Van Kesteren aan dat hij zeer begaan is met zijn klanten ,hulde !

Prima geholpen en tevreden met de service

De keer had ik een afspraak voor een kleine beurt en had ik verzocht om aandacht te besteden aan 2 extra punten. Zoals altijd ben ik ook deze keer goed geholpen en ben ik tevreden met de geleverde service. Ik kom uit Rijswijk en Kampen is niet naast de deur. Standaard krijg ik en leenauto aangeboden om ergens te gaan lunchen of even de stad in te gaan wanneer mijn auto op de brug staat. Top!

Keurig volgens afspraak uitgevoerd

Het maken van een afspraak via de mail verliep wat rommelig maar voor de rest was alles prima

Fijne garage

Kleine deskundige garage, met een fijne vriendelijke sfeer

Altijd vlot en goed en vooral eerlijk

Bij van Kesteren word je behandeld alsof ze je al klant willen houden. Dus dat Lukt ze! Verder geen commentaar.

zie onder

Prima service , kennis , vakmanschap en behulpzaam bij de balie.

Vriendelijk, vakbekwaam en behulpzaam.

Vriendelijk te woord gestaan, niet opdringerig, gericht op wat echt nodig is en behulpzaam meedenken.

Super snel geholpen

Ik kwam kort voor sluitingstijd met een lekke band. Geen probleem binnen de kortste keer geholpen

Goeie service

Vriendelijke personeel .wordt altijd goed geholpen

Super snel geholpen

Goed gejolpen s'morgens 7.30 bij jullie aanweIg met het probleem. De monteur heeft meteen de boel uitgelezen en 8.15 was de auto gerepareerd. Oftewel super snel gemaakt en weer op weg. Enige jammere is dat ik niet iets eerder gekomen ben. Dit omdat ik net 5 dagen buiten de garantie was nu.

Goede service, vriendelijk en snel!

Buitengewoon tevreden dus!

Reperatie werd goed en vlot uitgevoerd.

Had een probleem met de stuurbekrachtiging. Defect werd snel geconstateerd en verholpen.

Eerlijk en kostenbewust

Zoals het hoort. Flexibel en geen gesjoemel

Goede en transparante service.

Maar, toch nog een vraag aan Jeroen uit uw garagebedrijf van Zwartsluis. Het is mij nog niet duidelijk of het kwaad kan dat de linker voorwiel as lager niet nog immer beschadigd is ?? Dank u voor uw antwoord en advies.

Hoelang mag deze zin zijn?

.?

Vriendelijk vakkundig personeel en een enorme inzet om de klanten tevreden te stellen.

Vanaf het begin (afspraak maken) tot aan het terug brengen gaat alles met een enorme inzet. Verder worden afspraken nagekomen en is de communicatie helder en correct.

Zie omschrijving onder.

Vakkundig uitgevoerde onderhoudsbeurt en duidelijke informatie en klantvriendelijke behandeling aan de balie.

Probleem in prettig overleg helemaal opgelost.

Probleem in prettig overleg helemaal opgelost.

Zeer veel ervaring met problematiek

Fijne correcte behandeling en uitleg.

Goede service en klantvriendelijk.

Goed geholpen en overleg mogelijk wat de beste opties zijn.