Eerlijke deal en prettige mensen

Binnen regels van Corona op een prettige wijze een autodeal kunnen doen

Zeer vriendelijk en top mensen

We zijn daar erg goed en vriendelijk geholpen. Ik zou daar zo weer een auto kopen. Edwin en Jacky bedankt en heel veel succes verder.

Klasse bedrijf voor klasse auto's

Wat een fantastische service hebben wij ervaren bij Auto Garant. De aankoop van de auto was gewoon een fijne ervaring. De after sales na maanden was echt top. Geen moeite is hun teveel gebleken om een lastig probleem in de auto op te lossen! Gaan problemen niet uit de weg. leven mee en luisteren naar je als klant.

Top bedrijf

Eerlijk en betrouwbaar!

Goed en eerlijk bedrijf

Heb een Bmw 5 serie bij dit bedrijf gekocht.Had een afspraak gemaakt. Bij aankomst zeer goed ontvangen. En de auto stond al klaar voor een proefrit.Terug van de proefrit had ik nog een aantal vragen waar ik goed en duidelijk antwoord op kreeg.Alles klopte.Mannen met passie en liefde voor het autovak.Een goed en eerlijk bedrijf.

prettige samenwerking

Aanrader voor iedere autoliefhebber

Zeer vriendelijk en bovenal vakbekwaam en meedenken

Vorige week zaterdag een auto gekocht bij Auto Garant. Over de telefoon was men al zeer vriendelijk en meedenkend, maar eenmaal op locatie was echt voelbaar dat deze mensen liefde hebben voor hun vak en jou niet zomaar iets willen aansmeren. Staan je uitgebreid te woord en nemen de tijd voor jou( ook nadat je de auto reeds hebt gekocht) Extra bonus!! De koffie was erg lekker! 8-) Gregory Jackson (Maarssen/Utrecht)

Uitmuntende service! Ze droegen bij aan mijn mooiste verjaardag!

Al enige tijd was ik al aan het overwegen om mijn auto in te ruilen voor iets moois, onder voorwaarde dat het bij BMW blijft. Toevallig was ik daar een keertje in de buurt en het kriebelde om ff een kijkje te nemen, helaas gooiden de regen en het drukke verkeer roet in het eten en was ik 1 minuut voor sluitingstijd aangekomen. Had gelukkig wat foto’s kunnen schieten van de 1ste ontmoeting met de auto waar ik sinds mijn jeugd al van droomde, de regen mocht de pret niet drukken. Jacky was al bezig met het afsluiten maar hij stond me vriendelijk te woord ondanks het slechte weer. Kort daarna stond ik weer op de stoep voor een proefrit en kreeg er een goed gevoel bij. Mijn verjaardag naderde en het leek me een geweldig idee om dan de aflevering te plannen. Dan was het zover, daar stond ie dan, stralend wit met een mega grote strik op de motorkap, de 430 paarden stonden al te trappelen om de wei in te mogen! Mijn geluk kon niet op om dat spannende moment samen met mijn gezin te mogen delen. Dit is mijn beste aankoop ervaring ooit vanwege de service gerichte standaarden van dit bedrijf met een persoonlijke benadering. Zeer nette showroom binnen/buiten en ze maken er een waar feestje van. Ontzettend bedankt! Ryan

Zeer goede service en uitstekende klantgerichtheid.

Al jaren klant en verschillende auto’s verder, ben ik nog steeds een trouwe klant. Prijs/kwaliteit altijd goed.

Super tevreden met onze nieuwe occasion

Woon in de regio Amsterdam en ben meer de snelle, "jeugdige" - in grijs kostuum - verpakte verkoper gewend. Kortom, hier kom je in een totaal andere wereld, veel persoonlijker en je wordt ook niet onder druk gezet. Je kunt goed met ze onderhandelen, waardoor je achteraf niet met gemengde gevoelens huiswaarts gaat. Kortom lekker gemoedelijk en na een lange rit, aangekomen in Geldrop, is hun overheerlijke koffie zeer welkom. Als ze over 5/6 jaar weer een auto verkopen, waar wij direct verliefd op worden, zullen we geen moment twijfelen, want ze hebben er een vaste klant bijgekregen.

Uitstekende service

Goede inruil, prettig zaken doen.

Prima bedrijf en zeer vriendelijk en deskundige hulp bij aankoop

Geweldige service na een probleem na de aankoop maar werd dezelfde dag opgelost .Fantastisch bedrijf . Paul

super fijn geholpen !!!

gewoon een goed en eerlijk bedrijf , mooie voorraad auto's ! zijn blij met onze nieuwe auto

super bedrijf

Super Fijn Bedrijf service is goed aflevering is goed ik heb voor me moeder en me vrouw ook daar een auto gekocht super fijn geholpen ik geef dit bedrijf een dikke 10

Fijn bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Zeer vriendelijk personeel, mooie auto\'s, en afspraken worden netjes nagekomen.

Onlangs heb ik een audi S8 bij dit bedrijf gekocht voor een schappelijke prijs. Helaas lekte de auto koelvloeistof. Dit is keurig verholpen door Auto Garant BV. Zij hebben de auto bij mij thuis opgehaald en kosteloos gerepareerd. Voor een software-update die mijn auto even later nodig had, heb ik met hen de afspraak gemaakt dat ik dit kan laten uitvoeren bij een audi dealer bij mij in de buurt en dat Auto Garant het grotendeels vergoedt. Ik ben erg te spreken over de service van dit bedrijf!

Goede voorstelling van zaken en goede tips.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht. Adverteren met onjuiste prijzen en zijn niet transparant over herkomst en prijsstelling van de auto.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Beste Heer Janssen, Vervelend dat U het gevoel hebt gekregen dat wij NIET transparant en met onjuiste prijzen werken. Terwijl wij daar WEL alle moeite voor doen! Helaas op de vraag die U stelde wat onze inkoopprijs is! kunnen we inderdaad niet transparant zijn! (Wij krijgen deze vraag van klanten eigenlijk NOOIT!) Onze vraagprijs staat duidelijk vermeld in de advertentie! Jammer dat U een slecht gevoel hebt gekregen na een bezoek aan ons bedrijf! Met vriendelijke groet Auto Garant bv

Prima autobedrijf, uitstekende service.

Nette auto kunnen kopen, service en aflevering goed.

gastvrij bedrijf ze nemen de tijd voor je prijs is goed onderhandelbaar en de kwaliteit van de auto\'s is gemiddeld hoger dan bij andere auto bedrijven

• Service N.v.t.

zeer positief, informele sfeer, netjes en correct