Fijne club. Edwin heeft me super geholpen!

Fijne club. Edwin heeft me super geholpen!

Waanzinnig service

Mijn ervaring met Edwin de eigenaar en Jan de monteur was geweldig . Super vriendelijk en alles is te bespreken . Vw tiguan hybride gekocht van 2 jaar oud werkelijk als nieuw wat verkoopt dit bedrijf prachtige auto’s . Dit bedrijf echt een aanrader super super ..

Uitstekend!

Mijn ervaring met Auto-Garant is erg goed! Er werden duidelijke afspraken gemaakt die zij nakwamen. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en kan het bedrijf aanbevelen!

Prima, vanaf eerste gesprek tot en met de aflevering.

Keurig net bedrijf. Geen nonsens, eerlijk en het belangrijkste; mooie eerlijke auto's. Het voelde meteen vertrouwd. Het is geen "dealer" fabriek waar je bedolven wordt onder "snelle" gladde verkooppraatjes. Menig dealer kan van de wijze waarop Auto Garant het doet, veel leren. Helemaal Top !!

Zeer tevreden over dit autobedrijf!

Mooie auto gekocht voor mijn vrouw bij het bedrijf Auto Garant B.V. Super geholpen en waanzinnig afgeleverd. Eigenaar/verkoper Edwin heeft mooie auto’s staan voor ieder wat wils. Auto’s zien er 1 voor 1 fantastisch uit. Mooi bedrijf zeker een aanrader als je opzoek bent naar klasse auto met veel opties, hier word op geselecteerd en ingekocht.

Vakkundig, vriendelijk en duidelijk

Konden al mijn vragen beantwoorden, kreeg de tijd om de auto goed te bekijken/uit te proberen en kon de onderhoudshistorie inzien. Over en weer contact telefonisch mbt de koop verliep vriendelijk en zakelijk. Er wordt gewerkt met een contract voor de aanbetaling. Alles zwart op wit en duidelijk. Bij het ophalen van de auto stond de auto blinkend en met strik klaar. Heel leuk. Het op naam zetten was zo gebeurd en kreeg nog verzekering tips. Fijne groep mensen/medewerkers met een passie voor het vak.

Zeer prettige aankoop!!

Dit weekend een prachtige VW Tiguan gekocht bij Auto-Garant. De aankoop is zeer prettig verlopen, geen gladde verkooppraatjes maar een eerlijke en objectieve afhandeling! Daarnaast een zeer net bedrijf met een representatief voorkomen! Van Auto-Garant kan elk autobedrijf leren hoe het wél kan!!

Geweldig bedrijf

Heb bij dit bedrijf een Ferrari gekocht en zeer netjes behandeld. Voorafgaand de koop gesloten onder voorbehoud van aankoop als ik de wagen mocht laten keuren bij een Ferrari dealer. Na de keuring van de Ferrari kwamen er wat kostbare dingen uit naar voren en alles werd netjes gemaakt voor oplevering. Kortom dit is een bedrijf waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen, zeer vriendelijk, service gericht en behulpzaam. Ik heb Jack en Edwin leren kennen als zeer betrokken mensen en zal ook iedereen aanraden om hier een auto te kopen, top bedrijf!!

Fijn autobedrijf in alle opzichten

Erg klantvriendelijk, altijd bereikbaar en meedenkend.

Zeer netjes en vriendelijk geholpen

In april daar een mercedes glc coupé amg gekocht. Ze hebben veel keus en mooie auto’s. Onlangs ging het lampje van de remblokken branden. Vandaag laten repareren en tot mijn verbazing hoefde ik niets af te rekenen was gewoon nog service. Wij bevelen hun 100% aan!

Vertrouwen - Eerlijkheid - Kwaliteit

Recent een MB GLC coupe gekocht. Met beide heren (Edwin/Jack) contact gehad en beide heren begrijpen wat je in de autowereld moet bieden. Een vertrouwd gevoel na een gesprek en de auto's die worden aangeboden met een duidelijk en inzichtelijke historie. Je ziet vaak anders. Dit bedrijf is een pareltje binnen de autobedrijven.

Top Service van Top mensen met mooie betrouwbare auto’s

De naam Auto-Garant spreekt voor zich, hier staan ze garant voor hun auto’s. Onlangs een Mercedes Benz gekocht bij Auto-Garant. Geholpen door Jacky, bij aankomst wordt je uiterst vriendelijk en netjes te woord gestaan en geholpen. Ik heb best wat ervaring met occasions en auto verkopers, maar dit bedrijf is wel een topper waar ik graag weer in de toekomst naar terug ga om een auto te kopen of in te ruilen. Kortom, mooie auto’s, zeer betrouwbaar, vriendelijke top service en professionele auto bedrijf. Nogmaals bedankt voor de service. Tot snel Jacky en Edwin . Groetjes

Uitmuntend!

Bij Autogarant Geldorp wordt service geleverd met een hoofdletter S !!! Hier ben je als klant echt nog koning. Niets is teveel. Ze hebben kennis van zaken eN naast prachtige auto’s leveren ze ook nog top onderhoud! Als je hier niet als tevreden klant weg gaat heeft het zeker niet aan hen gelegen!

Eerlijke deal en prettige mensen

Binnen regels van Corona op een prettige wijze een autodeal kunnen doen

Zeer vriendelijk en top mensen

We zijn daar erg goed en vriendelijk geholpen. Ik zou daar zo weer een auto kopen. Edwin en Jacky bedankt en heel veel succes verder.

Klasse bedrijf voor klasse auto's

Wat een fantastische service hebben wij ervaren bij Auto Garant. De aankoop van de auto was gewoon een fijne ervaring. De after sales na maanden was echt top. Geen moeite is hun teveel gebleken om een lastig probleem in de auto op te lossen! Gaan problemen niet uit de weg. leven mee en luisteren naar je als klant.

Top bedrijf

Eerlijk en betrouwbaar!

Goed en eerlijk bedrijf

Heb een Bmw 5 serie bij dit bedrijf gekocht.Had een afspraak gemaakt. Bij aankomst zeer goed ontvangen. En de auto stond al klaar voor een proefrit.Terug van de proefrit had ik nog een aantal vragen waar ik goed en duidelijk antwoord op kreeg.Alles klopte.Mannen met passie en liefde voor het autovak.Een goed en eerlijk bedrijf.

prettige samenwerking

Aanrader voor iedere autoliefhebber

Zeer vriendelijk en bovenal vakbekwaam en meedenken

Vorige week zaterdag een auto gekocht bij Auto Garant. Over de telefoon was men al zeer vriendelijk en meedenkend, maar eenmaal op locatie was echt voelbaar dat deze mensen liefde hebben voor hun vak en jou niet zomaar iets willen aansmeren. Staan je uitgebreid te woord en nemen de tijd voor jou( ook nadat je de auto reeds hebt gekocht) Extra bonus!! De koffie was erg lekker! 8-) Gregory Jackson (Maarssen/Utrecht)

Uitmuntende service! Ze droegen bij aan mijn mooiste verjaardag!

Al enige tijd was ik al aan het overwegen om mijn auto in te ruilen voor iets moois, onder voorwaarde dat het bij BMW blijft. Toevallig was ik daar een keertje in de buurt en het kriebelde om ff een kijkje te nemen, helaas gooiden de regen en het drukke verkeer roet in het eten en was ik 1 minuut voor sluitingstijd aangekomen. Had gelukkig wat foto’s kunnen schieten van de 1ste ontmoeting met de auto waar ik sinds mijn jeugd al van droomde, de regen mocht de pret niet drukken. Jacky was al bezig met het afsluiten maar hij stond me vriendelijk te woord ondanks het slechte weer. Kort daarna stond ik weer op de stoep voor een proefrit en kreeg er een goed gevoel bij. Mijn verjaardag naderde en het leek me een geweldig idee om dan de aflevering te plannen. Dan was het zover, daar stond ie dan, stralend wit met een mega grote strik op de motorkap, de 430 paarden stonden al te trappelen om de wei in te mogen! Mijn geluk kon niet op om dat spannende moment samen met mijn gezin te mogen delen. Dit is mijn beste aankoop ervaring ooit vanwege de service gerichte standaarden van dit bedrijf met een persoonlijke benadering. Zeer nette showroom binnen/buiten en ze maken er een waar feestje van. Ontzettend bedankt! Ryan

Zeer goede service en uitstekende klantgerichtheid.

Al jaren klant en verschillende auto’s verder, ben ik nog steeds een trouwe klant. Prijs/kwaliteit altijd goed.

Super tevreden met onze nieuwe occasion

Woon in de regio Amsterdam en ben meer de snelle, "jeugdige" - in grijs kostuum - verpakte verkoper gewend. Kortom, hier kom je in een totaal andere wereld, veel persoonlijker en je wordt ook niet onder druk gezet. Je kunt goed met ze onderhandelen, waardoor je achteraf niet met gemengde gevoelens huiswaarts gaat. Kortom lekker gemoedelijk en na een lange rit, aangekomen in Geldrop, is hun overheerlijke koffie zeer welkom. Als ze over 5/6 jaar weer een auto verkopen, waar wij direct verliefd op worden, zullen we geen moment twijfelen, want ze hebben er een vaste klant bijgekregen.

Goede inruil, prettig zaken doen.

Prima bedrijf en zeer vriendelijk en deskundige hulp bij aankoop

Geweldige service na een probleem na de aankoop maar werd dezelfde dag opgelost .Fantastisch bedrijf . Paul