Altijd betro9uwbaar - altijd beschikbaar

Altijd bereid om mee te denken en altijd redelijk in het overleg. Zeer klantvriendelijk. 100% betrouwbaar en eerlijk. Een woord een woord een man een man.

zeer tevreden

goede en snelle afhandeling door monteurs perfect.

top

2e auto gekocht , dit keer voor mijn vrouw perfect geholpen en tevens top afgeleverd ben zeer tevreden over garage

Vriendelijk en kundig

Aktief heeft voor ons een auto aangekocht en deze rijden we nu ondertussen een jaar. Zowel tijdens de zoekperiode als nu in ervaring met onderhoud maakt aktief een erg positieve indruk. Klantgericht en vriendelijk. Weet hebben over het product wat je verkoopt en onderhoud. Wij zijn erg tevreden!

betrouwbare goede garage

Uitstekend geholpen Deskundig en is een betrouwbare garage zal zeker weer terugkomen bij mijn volgende auto Wordt gelijk een oplossing gezocht bij problemen een perfecte garage

Betrouwbaar , uitstekende service!!

Een stukje moeten rijden voor een occasion, maar dat was zeker de moeite waard. Zeer Vriendelijke mensen en super service. Als ik op zoek ben naar een andere auto is dit bedrijf het 1e waar ik ga kijken. Ga zo door.

Super aardige mensen daar en een eerlijke garage is iedereen aan te raden

We hebben bij garagebedrijf Aktief een mooie occasion gekocht. We kwamen er voor uit Berkel en Rodenrijs (Rotterdam), een eindje rijden, maar dat was zeker de moeite waard! De service was erg goed en de prijzen prima. Harm, de eigenaar was heel vriendelijk en eerlijk. We hadden er echt een goed gevoel aan over gehouden dat we de auto daar hebben gekocht!

We hebben onze 12e auto bij Harm gekocht, altijd goede service en kwaliteit.

Zeer vriendelijk, eerlijk, uitstekende service, hulpvaardig. Geen minpunten.

zeer prettig bedrijven, vriendelijk gedienstig al meer dan 20 jaar klant. Prijzen zijn goed, service super. Nog nooit overwogen om mijn auto bij een ander bedrijf voor onderhoud aan te bieden.

Dit een door en door betrouwbaar, zeer klantvriendelijk deskundig bedrijf is

Betrouwbaar-accuraat-leuke mensen en medewerkers altijd bereid om te helpen. In een woord klasse

De medewerkers altijd voor me klaar staan