• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar , uitstekende service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een stukje moeten rijden voor een occasion, maar dat was zeker de moeite waard. Zeer Vriendelijke mensen en super service. Als ik op zoek ben naar een andere auto is dit bedrijf het 1e waar ik ga kijken. Ga zo door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super aardige mensen daar en een eerlijke garage is iedereen aan te raden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben bij garagebedrijf Aktief een mooie occasion gekocht. We kwamen er voor uit Berkel en Rodenrijs (Rotterdam), een eindje rijden, maar dat was zeker de moeite waard!\r\nDe service was erg goed en de prijzen prima. Harm, de eigenaar was heel vriendelijk en eerlijk. We hadden er echt een goed gevoel aan over gehouden dat we de auto daar hebben gekocht!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben onze 12e auto bij Harm gekocht,\r\naltijd goede service en kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, eerlijk, uitstekende service, hulpvaardig.\r\nGeen minpunten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig bedrijven, vriendelijk gedienstig al meer dan 20 jaar klant. Prijzen zijn goed, service super.\r\nNog nooit overwogen om mijn auto bij een ander bedrijf voor onderhoud aan te bieden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit een door en door betrouwbaar, zeer klantvriendelijk deskundig bedrijf is

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar-accuraat-leuke mensen en medewerkers altijd bereid om te helpen. In een woord klasse

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers altijd voor me klaar staan

Over Autobedrijf Aktief