Top service!

Heel goed en prettig geholpen door Roald Keijser. Op telefoontjes werd adequaat gereageerd. Top bedrijf.

Prettig contact met Ronald. Vriendelijke meedenkende man. Afspraken duidelijk en ook het uiteindelijk ophalen van de auto heel prettig verlopen. Taartje was ook erg lekker.

Klantvriendelijk

Totale afhandeling was klantvriendelijk. De informatie over de aankoop was niet volledig, zoals de status van de aankoop en de fabrieksgarantie op de auto. Wonderbaarlijk, geen 6 jaar maar subsbtatieel minder, maar hoop goede interpretatie van de dealer als er binnen 6 jaar een garantieporbleem zich zou voordoen. Dan reken ik op de creativiteit van AJO.

Ik werd prima en keurig heholpen

Tot nu toe ben ik zeer tevreden

Goede uitleg

Tevreden

Prettig geholpen goede uitleg gehad bij aflevering als we nog vragen hebben zijn we welkom en dat werd ook bij ons waargemaakt

Service vriendelijkheid en duidelijke afspraken

Open en eerlijke antwoorden op alle vragen wat een geweldige garage

Hele klantvriendelijke servicegerichte meedenkende medewerkers.

Super fijne hulp, ervaren verkopers.

Fijne mensen, heel behulpzaam weet waar ze het over hebben.

Super netjes geholpen!

Vorige week onze nieuwe auto op gehaald was een klein foutje in geslopen maar dit werd meteen super op gelost! Vriendelijk personeel!

Vriendelijke en goede service

Afgelopen week hier een auto gekocht. Erg vriendelijk ontvangen en eerlijk behandeld. Zou hier zeker terug komen!

Goeie ervaring goed geholpen

Goeie ervaring en netjes geholpen

Open en eerlijk. Een aanrader voor alle autokopers.

Van het eerste contact tot en met de aflevering hebben mijn vrouw en ik als zeer aangenaam ervaren. Alle contacten hebben ons positief verrast. Zo kan het dus ook. Hier kan menig autobedrijf nog wat van leren!!! Dit bedrijf bestaat niet voor niets al meer dan 34 jaar!

Top goede service, alle tijd en aandacht voor ons als klant, dik tevreden!

Goede service, echt vriendelijke benadering, de tijd voor ons als klant genomen voor al onze vragen en duidelijke uitleg. Schappelijke nette prijs voor onze auto. We hebben autobedrijf AJO op internet gevonden, en ondanks dat het voor ons het toch een eind rijden was van Noord Scharwoude was het dubbel en dwars de moeite waard! We zijn echt tevreden met onze Suzuki Ignis .

Zeer fijne ervaring

Zeer vriendelijke verkopers, goede hulp gehad met aanschaf van auto. Nette afhandeling, jammer dat het bedrijf op grootte afstand zit van onze woonplaats anders hadden we het onderhoud ook door hen laten doen.

Aankoop en inruil van auto verliep vlot en naar volle tevredenheid.

Aankoop van auto verliep vlot en ook inruil van onze oude auto verliep zonder enkel probleem. De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam.

Alles was en voelde goed

Vakmanschap, klantvriendelijk, persoonlijke behandeling bij aankoop van een Suzuki Swift, goede inruil en nazorg.

Goed geholpen, een mooie nieuwe auto

Fijn en vriendelijk geholpen. Bij het ophalen van de auto afgehaald van het station.

Goede deskundige begeleiding bij aankoop auto.

Het was heel prettig een auto in te ruilen bij AJO in Tiel omdat de verkoper dat naar volle tevredenheid deed en ook heel behulpzaam was. Hij nam alle tijd voor je want het blijft toch altijd een grote beslissing. Vooral als de auto die je inruilde nog erg goed was , maar je er toch geen spijt van kreeg en blij was met je nieuwe auto bij AJO.

Goed autobedrijf

We kwamen we zagen en kochten. Goede respons en uitleg.

Als zo genaamde binnenvaller, met een kapotte motor, ben ik als vaste klant geholpen!

Op 23 mei j.l. ben ik met mijn 12 jaar jonge Suzuki Grand Vitara met pech langs de weg komen te staan en naar auto bedrijf AJO gebracht. (z.g.n. binnenvaller) Na veel heen en weer gebel met mijn eigen dealer, waar ik ook al 12 jaar klant was en niets meer van zich liet horen. Heeft auto bedrijf AJO het stokje fenomenaal op zich genomen en mijn auto weer tip top in orde gemaakt. In samenspraak met SUZUKI hebben zij het defect in het onderblok en de gevolgschade voor hun rekening genomen, daar hun stelling was, dat een motor van 12 jaar oud/jong en volgens het boekje onderhouden en met pas 222.000 km, niet op deze manier, kapot mocht gaan! Erwin en Jaco, jullie hebben er een nieuwe VASTE klant bij al moet ik er wel 80 km voor rijden, heb altijd al vertrouwen in het merk SUZUKI gehad, maar had de verkeerde dealer! Nu heb ik gelukkig en een SUZUKI en een dealer waar ik vertrouwen in kan hebben! Hoop nog een lange periode in mijn Suzuki Grand Vitara te mogen rijden en in onderhoud bij AJO te houden, en wanneer er toch een ander auto aangeschaft gaat worden, dan doe ik dit zeker bij Autobedrijf AJO!

Goed gehelpen met de apk beurt

Mijn ervaring is dat je gelijk heholpen wrodt met een vriendelijke woord met een lekker bakje koffie

Goede ervaring!

Eerste ervaring bij deze garage. Prettige onderhandelingen over aankoop nieuwe auto. Eerlijk en degelijk advies Inruil oude auto had iets hoger gemogen, maar ik denk dat iedere klant dat vindt. Samenvattend: Goed persoonlijk advies gekregen en er een mooie auto gekocht. Ik hoop deze garage nog jaren als klant te mogen bezoeken.

Prima, jammer van de bijgewerkte velgen

Bedankt voor de heerlijke slagroomtaart. Mijn zoon vond hem zo lekker dat hij het laatste stukje mee naar zijn moeder nam!

Zeer klant vriendelijk ontvangen . kregen meteen koffie aangeboden door een leuke dame . en de verkoper was erg spontaan, en een fijn gesprek , met hem gehad ,en we zijn er samen fijn uit gekomen met het kopen van een Suzuki ,en wat wij erg waarderen . is de service wat ons geboden werd . tot nu toe zijn wij erg blij met onze koop , maar we hopen nog lang van onze auto te mogen genieten , en dat we altijd bij het bedrijf terug kunnen komen .verder wens ik het bedrijf een goede verkoop en ga zo door met jullie klant vriendelijkheid en service groeten uit Klantjes uit Limburg Andries & Anny Tempelman