Vriendelijk en gastvrij

Uitgebreide informatie en uitleg over de auto

Prima geholpen en goede service

Prettig contact waar uitgebreid de tijd wordt genomen voor de klant

Prettig geholpen bij de aankoop van mijn auto, duidelijke uitleg en er wordt uitgebreid de tijd genomen.

Occasion gekocht bij AJO en oude auto ingeruild. Service was top, uitleg over procedure duidelijk en top afgehandeld. Dit is mijn tweede Suzuki die ik hier gekocht heb en zal voor de derde sowieso weer hier terug komen!

Fijne, snelle en deskundige service

Prettige service. Fijne auto gekocht en snel op kunnen halen. Erg prettig

Geweldig.

Goede garage, we komen hier al jaren. Aardig en bekwaam personeel, billeke prijzen en uitstekende service.

Zeer positief.

Zeer aardige mensen, nemen de tijd om uitleg te geven. Alles wordt netjes geregeld, komen afspraken na.

Vriendelijk en zakelijk.

Top.

Prima geholpen.

Prettige ervaring met de mensen van de garage.

Uitstekende service

Auto heel goed opgeleverd. Ben er ontzettend blij mee. Fijne service. Bedankt!

Fantastisch

Vriendelijke medewerkers, goede uitleg, behulpzaam.

we zijn zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden over de koop en de uitleg van de bediening van de auto

Vertrouwd adres

Hele prettige garage. Denken met klant mee. Snelle reactie op vragen. Betrouwbaar. Nemen alle tijd voor de klanten en leveren een mooie goede auto af. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Fijne en persoonlijke behandeling

Beveel dit bedrijf aan om een auto te kopen. Zijn open en transparant. Een top bedrijf.

Warme persoonlijke benadering

Lekker klein niet zo een Gigantische autobedrijf waarbij persoonlijke aandacht op 1 staat

Goed geholpen reed zo weg.

Binnen een week een super occasion auto gekocht en opgehaald. Helemaal blij mee en tevreden.

In een woord PRIMA

Netjes en goed geholpen. Als je vragen had was/zijn de antwoorden duidelijk.Dank u

Zeer vriendelijke, geïnteresseerd en nette deal

Ik vond het contact met AJO zeer prettig omdat de verkoper echt de tijd voor ons nam, interesse toonde, alle vragen beantwoorde, met een net inruilvoorstel kwam en een lekker taartje meegaf als presentje!

Prettig en voelt betrouwbaar !

Een goede match in de zin van klantvriendelijk, goede en betrouwbare uitleg en meedenkend om tot een goed resultaat te komen. Zal volgende keer weer hier naar toe gaan. En een half jaar garantie zonder bijkopen van pakketten ,waar vind je dat nog ! Krijgt van ons een 10 in klantwaardering.

Kan niet beter!

Super! Geen opgejaagd gevoel, duidelijke uitleg, uitgebreid antwoord op vragen en heel blij met mijn auto. Heb hem nu een week...... hopelijk blijf ik jaren tevreden. Ajo zit niet naast de deur, de ritten waren het meer dan waard!

Perfect en keurig zaken gedaan

Perfecte aflevering volgens afspraak

Goede sevice...

Top Autobedrijf

Een autobedrijf waar je graag terug komt, je wordt er zeer vriendelijk geholpen.

Buitengewoon!

Heel vriendelijk. Goede service en bij de aflevering een heerlijke taart.

Een super fijne, betrouwbaar garage!!

Top geholpen, een fijn gevoel en zeer betrouwbaar!!