Ik ben goed en constructief geholpen

Het aankoop proces dat verliep rustig en zorgvuldig. Helmaal prima. Tussen de aankoop en de aflevering moest er nog wat gebeuren en we hebben regelmatig belcontact gehad, ook dat verliep goed. Dat was voor ons beiden wel wat werk. Ook dat liep lekker, afspraken nakomen etc. Als de aftersales ook zo is, helemaal prima ;-)

Meedenkend

We werden aardig te woord gestaan en tijdens de tweede proefrit gaf Roald tekst en uitleg over het gebruik van de auto

heel prettig.

Mijn ervaringen waren alleen maar positief. Na de proefrit in een eventueel aan te schaffen auto, hadden we een prettig gesprek. Kleine dingen die we graag aangepast zouden zien, werden geregeld en op de tijd dat we de auto af kwamen halen, stond hij klaar en werd er een duidelijke uitleg gegeven.

Aardig, zeer klantvriendrlijk

Deskundig en geen opdringe verkoper.

Uitstekend niets aan te merken

Vriendelijke ontvangst en wegens omstandigheden zeer geduldig.

Goed, afspraken duidelijk nagekomen. Goede uitleg gehad bij ophalen van de nieuwe auto.

Mijn indruk van dit bedrijf is goed. De verkoper weet goed waar hij het over heeft. Vertrouw erop dat de service voor de komende jaren ook goed zal zijn.

Jacco heeft hart voor de zaak en straalt dat ook uit

Prettig, integer, alle tijd

We zijn prettig te woord gestaan. Tegen het einde van de dag, maar alle tijd genomen, erg fijn. Integere indruk. Ook met een vraag omtrent gepiep met remmen, meteen geholpen.

behulpzaam begrip handelend praktisch samen werking

na een heftige aanrijding , werd er gehandeld met begrip samenwerking ondersteuning regelend oplossingen....had ik nodig was niet in orde door de schok en begreep dingen langzamer.... ook nu mag ik met vragen komen over de "nieuwe"auto......DANK..

Ik ben al jaren een tevreden klant bij Ajo.

Een erg goed en betrouwbaar bedrijf

Goede uitleg, juiste service, eerlijke en betrouwbare communicatie.

prettig geholpen

Goede service duidelijk ook i.v.m. verzekering uitleg

Zie boven

Zeer goed Auto Bedrijf

Altijd Vriendelijk ontvangen en goede hulp bij vragen.

Gewoon weer een top service gehad zoals altijd door de mensen van ajo bedankt voor de dikke swift fam berendsen

Vlotte service en nette afhandeling

Keurig en betrouwbaar bedrijf

Roald is een zeer aardige en vakkundige man en heeft ons super goed geholpen met de aanschaf van de voor ons nieuwe auto. Zelf met een kleine hobbel op de weg zorgde hij ervoor dat wij geholpen werden. In 1 woord uitstekend

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Gastvrij en vriendelijk

Gastvrij ontvangen, komen hun afspraken na. Begrijpelijk dat dit autobedrijf al lang bestaat. En we zijn blij met de nieuwe auto!

Zijn erg correct en afspraak is afspraak .

Gastvrije, vriendelijke en open benadering, geen kletspraatjes of verkoopgepraat

Gevoel van klantvriendelijk en degelijk bedrijf met gemotiveerde, oprechte en terzake kundige medewerkers

Gewoon zoals elk autobedrijf zou moeten zijn: vriendelijk, meedenkend en betrouwbaar!

Wij waren uit op een nieuwe tweedehands auto. We hebben verschillende autohandelaren bezocht, maar de manier waarop veel bedrijven omgaan met klanten sprak ons niet aan tot dat we bij autobedrijf AJO kwamen. De verkoper Roald kwam bij mij gelijk goed over. No nonsense, menselijk en maakt waar wat hij zegt. Wij komen voor de volgende aankoop zeker eerst langs AJO!

Prima service!

Vorige week onze nieuwe auto opgehaald. Auto stond er prima bij. Wel jammer dat bij oplevering de auto niet was afgetankt.

een prettige klantvriendelijke benadering

Fijn contact. afspraken worden keurig nagekomen.

Zeer correct en klantvriendelijk geholpen

Persoonlijk en professionele personeel.