Prima deal gedaan

De auto die ik kocht voldeed geheel aan mijn verwachting. Paar puntjes om na te lopen, maar daar was de prijs ook naar. Hij werd gepoetst en schoon afgeleverd en kregen er ook nog een heerlijke slagroomtaart bij als presentje. Ik ben geen Suzuki rijder maar zou er zeker weer een andere auto aanschaffen

Vakkundig en hulpvaardig.

Bij Ajo een Suzuki Vitara gekocht. Werd keurig netjes geholpen, proefrijden,uitleg, niets was teveel. Reed met een heel goed gevoel naar huis.

Uitstekend geholpen klant is koning.

Zeer prettige ervaring en erg vriendelijk.

Ik ben op een correcte wijze behandeld bij de aanschaf van onze nieuwe auto

Ze gaven me de juiste informatie over de auto en de beschadiging die erop zat werd door Ajo gemaakt.

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk,ze nemen de tijd voor je en de afhandeling was oke.

Een ouderwets familie bedrijf

Familie bedrijf met zeer vriendelijk personeel waar u echt klant bent en met al uw vragen terecht kunt. Groot assortiment auto s en goede service. Mooie honda civic gekocht en met nieuwe APK en remblokken ,service beurt en 6 maand motor garantie. Dat geeft vertrouwen in auto en garage. Mij zien ze zekers weer

Vriendelijke en professionele verkoper. Goed geholpen.

Geen moeite teveel, alles duidelijk uitgelegd om goede keuze te kunnen maken.

Zeer goede informatie over de auto.

Erg vriendelijk en goede informatie over de auto die wij op het oog hadden.We hebben een goede inruilprijs voor onze auto gekregen. Zodat wij de beoogde auto konden kopen. Verdere afhandeling was perfect. Goede communicatie als wij vragen hadden. Grt.Cor van de Laar, Ormelingstraat 10 Nederhemert.

Ontzettend klantvriendelijk en behulpzaam

Op donderdagavond kwam ik kijken bij een occasion, kon gelijk een proefrit maken en na een geweldige proefrit hebben we gelijk de papieren in orde gemaakt. Afgesproken dat ik de auto op mijn verjaardag op zou komen halen, kom ik op mijn verjaardag aan in de showroom staat mijn auto achterin klaar met ballonnen en een verjaardagskaart. Alsof dat nog niet genoeg was, kreeg ik ook nog een taart bij mijn auto. Rijd nu een week in de auto en ben er nog steeds ontzettend blij mee.

Meer dan uitstekend

Men heeft ons bijzonder goed en zeer coulant behandeld. Klasse!

De mensen zijn zeer vriendelijk

We zijn vriendelijk ontvangen en even gezellig gepraat. En toen op de verkoop door gegaan waar we heel tevreden mee zijn.

Prettige ervaring

Ik heb de indruk dat het een eerlijk en prettig bedrijf is. Niet een die je van alles probeert te verkopen wat niet nodig is. Wellicht komt dit ook doordat het een 'klein' familiebedrijf is. Wij hebben iig besloten het onderhoud ook daar te laten uitvoeren omdat we er een goed gevoel bij hebben.

Goed geholpen

Fijne mensen leuk ontvangen en goed geholpen hele fijn mensen

Fijne eerlijke mensen.

Geen verkooppraatjes, het is zoals het is en dat vind ik erg prettig. Er wordt je niks aangesmeerd. Heb trouwens heel veel schik van mijn auto!

Goede ontvangst, zeer goede uitleg over aan te schaffen occassion, er werd echt tijd voor genomen. Zeker aan te bevelen.

Prettige ontvangst!

Kleine garage is veel persoonlijker dat heeft onze voorkeur. Daarnaast heel goed gesprek gehad en duidelijke uitleg over de auto.

Klantvriendelijk, goede service, gastvrij, positieve klantenbinding, behulpzaam Tot nog toe een plek waar je je met je auto thuis voelt

Heel plezierig!

De verkopers zijn heel prettig in de omgang. Niet opdringerig. Kundig en nemen uitgebreid de tijd voor je.

Vriendelijke mensen, denken mee en goede service

Vriendelijke mensen, denken mee en goede service

Prettige service

Fijn geholpen met veel geduld

Onlangs auto gekocht. Erg vriendelijk ontvangen en geholpen! Zat wat schade op de bumper maar dat werd meteen verholpen. Top surves!

Zeer goede en prettige service bij zowel onderhoud alsook aanschaf van nieuwe en/ofgebruikte auto's

Zeer goede en prettige service bij zowel onderhoud alsook aanschaf van nieuwe en/of gebruikte auto's

Hartelijk,duidelijk,je weet je welkom

Door de Hr.Roald Keijzer vriendelijk ontvangen en wij werden het al gauw eens over de Suzuki-Celerio. Ook de inruilprijs voor miin Opel-astra was goed. Na enig overleg kon ik de nieuwe auto de vlg.dag al ophalen Super! Mijn ervaring met deze dealer was top! Van mijn kant, van harte aanbevolen

AJO denkt met je mee en helpt je snel weer opweg

Mijn Suzuki Ignis was 2 jaar oud en toen reed ik hem total loss op 20-11-2019. Dat was een private lease auto, maar was in onderhoud bij AJO Tiel. Gezien mijn leeftijd kon ik niet opnieuw een private lease auto rijden, dus moest ik kopen. Ajo had een jong gebruikt exemplaar staan en daar rijd ik nu in. Prima werk!

Is goed afspraak is nagekomen

Alles werd uit gelegd ik vond duidelijk