alles werd goed uitgelegd, beter dan sommige autobedrijven, ga zo door.

Heel erg goede service

En vriendelijke mensen Die mij geholpen hebben

Netjes geholpen zoals gewoonlijk al verschillende keren hier een auto gekocht is een nette suzuki dealer waar de klant netjes geholpen word en de service top is

Goede ervaring met dit bedrijf

Vriendelijke ontvangst en te woord gestaan door alle medewerkers Zeer tevreden over mijn aankoop AJO top garage. Blijf hier zeker klant.

Het eerste contact voelde meteen vertrouwd aan.

Vriendelijke ontvangst in een rust uitstralend bedrijf. Geen kolossale verkoopruimte, maar een overzichtelijke showroom, die een keuze makkelijker maakte.

Dik,voor mekaar,zeer tevreden.

prima onderhandelt,goede en eerlijke toelichting....Btw 'ik haal geen ouwe koeien meer uit de sloot!!!!!!! Gijs

Klantvriendelijk

klantvriendelijk personeel en verstand van zaken.

Fantastisch!

Enorm tevreden Swift Sport rijder, de service, klantvriendelijkheid en snelle en vriendelijke reactie van Autobedrijf Ajo is uitstekend! Zeker een aanrader.

Goed behandeld

Goede uitleg

Een positieve ervaring

Vragen werden serieus genomen en opgelost ook voor deze tweedehands auto

Prettig en vriendelijk

Herkenbaar dat het een familie bedrijf is. Dat merk en voel je aan alles. Top

Andere auto gekocht prima aflevering

Gewoon super.

Heel vriendelijke ontvangst.Prima uitleg eñ presentatie.Hadden het gevoel dat zij er voor ons waren.Heel fijn!!!!!

Prima geholpen. En een goede uitleg over de auto.

Goede ervaring maar waarom is de achter kentekenplaat met popnagels fast gezet..Hoort niet zo te zijn Krijg bij de dealer in Rouveen een nieuwe kentekenplaat kost me wel 15 euro.

Je wordt altijd prettig geholpen, klantvriendelijk...al jaren!

Onlangs een Suzuki Alto gekocht / ingeruild. Fijne auto, zeer blij mee! En een taart op de koop toe. Dat was een verrassing!

Zeer goede service

Goede ontvangst. Duidelijke en eerlijke informatie. Zeer goede service.

Hartelijk en goed gevoel

Een open, eerlijk gesprek gehad. Er werd alle tijd voor genomen en goed geluisterd. De service is altijd top.

Vriendelijk

Heel goede service en alles netjes

Correct en volgens afspraak goede uitleg.

Hartelijke ontvangst,door alle medewerkers,goede koffie. Snel tot overeenstemming gekomen door prima inruil.Bij aflevering alle tijd,zelfs telefoon gekoppeld,top.

Toppie

Onze aankoop van een SX4 S cross automaat van een half jaar oud is ons prima bevallen. Aankoop met inruil is goed overeen gekomen De auto is afgeleverd precies zoals afgesproken en op papier staat Wij zijn bij autobedrijf AJO terecht gekomen door vrienden die ook een zeer positieve aankoop van een nieuwe SX4 overeen zijn gekomen en ook alleen maar lof uiten De testrit en aankoop was perfect geregeld Het afleveren wordt met een zeer uitgebreide uitleg uitgevoerd Wat wij ook zeer positief ervaren, men rekent geen aflevering kosten Kortom, het geheel is zeer positief

Top bedrijf

Goed geholpen zeer vriendelijk personeel Zeker een aanrader voor iemand die op zoek is naar en nieuwe auto

Zoals gewoonlijk zeer goed!!

Prima, zoals ik al jaren gewend ben. De auto is prima, het gebak was lekker, en de rest zal ook wel goed komen.

Heel goed behandeld

Alle vragen worden beantwoord, bij twijfel gewoon weer kontact zoeken en je wordt goed geholpen, serieus advies, en de auto die je denkt dat hij het is gewoon zelf mee rijden, ook een andere uitproberen, is totaal geen probleem, er wordt geen druk gelegd op je.....maar ruim de tijd gekregen om te bedenken en te proberen. Zo fijn!!!

perfect

zeer vriendelijk en goede service

goed tot zeer goed

zeer klantvriendelijk en klant gericht