Klantvriendelijk, vertrouwd gevoel en goede service

Als nieuwe klant bij autobedrijf AJO gekomen en onder het genot van een kop koffie een zeer fijn en duidelijk informatief gesprek over de nieuwe S Cross gehad. De klantvriendelijkheid van de werknemers en het vertrouwde gevoel heeft ons doen besluiten om onze auto hier in te ruilen voor een nieuwe S Cross Style. Goede inruilprijs gekregen waarbij beide partijen een goed gevoel over hadden. We zijn zeer tevreden over het contact en afhandeling. En ik weet als Suzuki rijder tot nu toe (inmiddels 22 jaar) dat je (helaas voor het contact) maar 1 keer per jaar in de garage komt. Samengevat een TOP garage

Goede service en snelle levering!

Uitstekende garage en goede service

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en men heeft de tijd voor uitleg

Kan heel goed praten en het mooi vertellen

Ik heb mijn suzuki alto 6 jaar bij de Kia laten keuren ,nooit geen problemen nu 1 keer bij Ajo en de koplampen moesten volgens hen gesteld worden ,beetje vreemd na 6keer bij Kia goed gekeurd te zijn En wat komt er op de rekening verlichting herstellen a. 8,94 ex btw Ik dacht dat bij de apk hoorden dus niet bij Ajo ,de banden spanning was ook niet goed maar daar hebben we niets voor in rekening gebracht ,weer wat geleerd ga niet naar een suzuki dealer Dit had ik niet verwacht

Vriendelijke mensen met een goede service .

Nette prijzen en behulpzaam .

Fijn betrouwbaar en klantvriendelijk autobedrijf.

Sinds enkel jaren ben ik klant bij AJO en naar volle tevredenheid. Dit bedrijf heeft een hele goede en eerlijke service. Ik woon niet in de buurt, maar rijdt graag om!

Goed ontvangen, Netjes gehandeld en behandeld, Vriendelijk en goed geslaagd.

Toppie

Ontspannen enz enz enz,goede afwikkeling, en snelle levering. In een woord toppie.

Ben zeer vriendelijk geholpen door jacco

Super geholpen

Top service!

Heel goed en prettig geholpen door Roald Keijser. Op telefoontjes werd adequaat gereageerd. Top bedrijf.

Prettig contact met Ronald. Vriendelijke meedenkende man. Afspraken duidelijk en ook het uiteindelijk ophalen van de auto heel prettig verlopen. Taartje was ook erg lekker.

Klantvriendelijk

Totale afhandeling was klantvriendelijk. De informatie over de aankoop was niet volledig, zoals de status van de aankoop en de fabrieksgarantie op de auto. Wonderbaarlijk, geen 6 jaar maar subsbtatieel minder, maar hoop goede interpretatie van de dealer als er binnen 6 jaar een garantieporbleem zich zou voordoen. Dan reken ik op de creativiteit van AJO.

Ik werd prima en keurig heholpen

Tot nu toe ben ik zeer tevreden

Goede uitleg

Tevreden

Prettig geholpen goede uitleg gehad bij aflevering als we nog vragen hebben zijn we welkom en dat werd ook bij ons waargemaakt

Service vriendelijkheid en duidelijke afspraken

Open en eerlijke antwoorden op alle vragen wat een geweldige garage

Hele klantvriendelijke servicegerichte meedenkende medewerkers.

Super fijne hulp, ervaren verkopers.

Fijne mensen, heel behulpzaam weet waar ze het over hebben.

Super netjes geholpen!

Vorige week onze nieuwe auto op gehaald was een klein foutje in geslopen maar dit werd meteen super op gelost! Vriendelijk personeel!

Vriendelijke en goede service

Afgelopen week hier een auto gekocht. Erg vriendelijk ontvangen en eerlijk behandeld. Zou hier zeker terug komen!

Goeie ervaring goed geholpen

Goeie ervaring en netjes geholpen

Open en eerlijk. Een aanrader voor alle autokopers.

Van het eerste contact tot en met de aflevering hebben mijn vrouw en ik als zeer aangenaam ervaren. Alle contacten hebben ons positief verrast. Zo kan het dus ook. Hier kan menig autobedrijf nog wat van leren!!! Dit bedrijf bestaat niet voor niets al meer dan 34 jaar!

Top goede service, alle tijd en aandacht voor ons als klant, dik tevreden!

Goede service, echt vriendelijke benadering, de tijd voor ons als klant genomen voor al onze vragen en duidelijke uitleg. Schappelijke nette prijs voor onze auto. We hebben autobedrijf AJO op internet gevonden, en ondanks dat het voor ons het toch een eind rijden was van Noord Scharwoude was het dubbel en dwars de moeite waard! We zijn echt tevreden met onze Suzuki Ignis .

Zeer fijne ervaring

Zeer vriendelijke verkopers, goede hulp gehad met aanschaf van auto. Nette afhandeling, jammer dat het bedrijf op grootte afstand zit van onze woonplaats anders hadden we het onderhoud ook door hen laten doen.