fijne verkoper die me hielp en laat je rustig kijken

prettig

Goed en klant vriendelijk

Ik heb met AJO goede ervaring serieus en ter zaken kundig ,ik heb alles met de Heer van Ewijk behandeld is niet opdringerig vriendelijk ,en je kan echt goed zaken doen met dit bedrijf. En het ziet er allemaal heel goed en verzorgd uit .

Super toppie

Zonder afspraak daar aangekomen, toch super geholpen en er werd gewoon tijd vrij gemaakt om me netjes te helpen

Tweedehands voelt als nieuw

Prettig geholpen met de aanschaf van de voor mij nieuwe auto (Suzuki Alto). Werd netjes en vooral niet opdringerig aangesproken. Met 2 modellen een proefrit gemaakt, auto's stonden klaar en waren al lekker warm van binnen.Heldere uitleg, goede inruilprijs en bij afhalen was de auto voorzien van nieuwe wieldoppen en een nieuwe mattenset. Verder kreeg ik een jaar lang de Suzuki servicekaart, korting op onderhoud en wegenwacht service. Ook werd ik dmv een heerlijke slagroomtaart gefeliciteerd met mijn aankoop. Ga hier zeker mijn auto laten onderhouden.

Komt zeer betrouwbaar over

Niks geen poes pas service gericht voelt dat je op het juiste adres zit en ziet er spik en span uit dat verkoopt goed erg vriendelijk allemaal dat vindt ik ook een plus punt

Goed geholpen door verkoper, goed advies en zelfs bij 13 jaar oude auto.kregen we nog 3 maanden garantie en een lekkere taart. De auto loopt overigens goed en ziet er mooi uit.

een bedrijf waar iedereen zich welkom voelt.

een betrouwbaar bedrijf waar je met een goed gevoel de deur uitgaat, of je nu een auto koopt of niet. Er word je niets opgedrongen enzijn op een zeer vriendelijke manier geholpen.

Een hele goede ervaring

Ik heb het als heel goed ervaren. Ze zijn er heel erg vriendelijk en je wordt er netjes behandeld. Je krijgt goede uitleg over de auto die je er koopt. En als je vragen hebt over de auto of er is iets met de auto kun je altijd contact opnemen met ze.

Meedenkend, meelevend, ze nemen alle tijd. Top. En het gebak bij de koop van een auto is echt ouderwets goed.

tot zover uitstekend!

tot nu alles prima geregeld, pas nieuwe/eerste ervaring

Uitstekend!

Bij AJO moet je wezen als je eerlijkheid, een pro actieve houding, maatwerk en service verwacht! Bedankt allemaal en in het bijzonder Roald. 👍😊💐

Hele goede ervaring

Super vriendelijk

Erg goed geholpen, zeer vriendelijk

De service vond ik uitstekend

Alles is snel en goed geregeld en voor mij was alles naar wens.

Zeer goed ontvangen

Ik heb mijn tweede Suzuki gekocht goede service dus een top garage

top service en erg vriendelijk

Of je er nu komt voor onderhoud of advies om een auto te kopen je wordt altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan. Goede service en je weet precies wat je moet betalen voor het onderhoud

perfect geholpen

zeer vriendelijke man die ons geholpen heeft was ook eerlijk bij meerdere vragen en gaf ook eerlijk advies... na even te denken wat te doen toch een mooie koop gesloten

Netjes geholpen

Goede instructie. Vriendelijke service.

Vriendelijke verkoper en goede service.

Niets meer aan toe te voegen

Prima garage om een auto te kopen.

Na een aantal weken zoeken naar een 4wheeldrive auto kwam ik bij Ajo in Tiel terecht. Ze hebben mij voor een prima prijs een op en top Suzuki Grand Vitara gekocht.

Prima ervaren.

Ik ben keurig behandeld, en alles goed af gewerkt.

zeer goed

nette en goede afwikkeling bij aankoop nieuwe auto

Vriendelijke mensen

Goed ontvangen vriendelijk .

Goed.prettig.

Voor het eerst kennis gemaakt en als heel prettig ervaren

Klantvriendelijk autobedrijf

Het personeel van Autobedrijf AJO staat tijdens de openingstijden klaar om je te helpen bij vragen. Duidelijke afspraken en het netjes afhandelen van papierwerk. Ook nog een lekker taartje bij aankoop van mijn auto!