Goed geholpen, een mooie nieuwe auto

Fijn en vriendelijk geholpen. Bij het ophalen van de auto afgehaald van het station.

Goede deskundige begeleiding bij aankoop auto.

Het was heel prettig een auto in te ruilen bij AJO in Tiel omdat de verkoper dat naar volle tevredenheid deed en ook heel behulpzaam was. Hij nam alle tijd voor je want het blijft toch altijd een grote beslissing. Vooral als de auto die je inruilde nog erg goed was , maar je er toch geen spijt van kreeg en blij was met je nieuwe auto bij AJO.

Goed autobedrijf

We kwamen we zagen en kochten. Goede respons en uitleg.

Als zo genaamde binnenvaller, met een kapotte motor, ben ik als vaste klant geholpen!

Op 23 mei j.l. ben ik met mijn 12 jaar jonge Suzuki Grand Vitara met pech langs de weg komen te staan en naar auto bedrijf AJO gebracht. (z.g.n. binnenvaller) Na veel heen en weer gebel met mijn eigen dealer, waar ik ook al 12 jaar klant was en niets meer van zich liet horen. Heeft auto bedrijf AJO het stokje fenomenaal op zich genomen en mijn auto weer tip top in orde gemaakt. In samenspraak met SUZUKI hebben zij het defect in het onderblok en de gevolgschade voor hun rekening genomen, daar hun stelling was, dat een motor van 12 jaar oud/jong en volgens het boekje onderhouden en met pas 222.000 km, niet op deze manier, kapot mocht gaan! Erwin en Jaco, jullie hebben er een nieuwe VASTE klant bij al moet ik er wel 80 km voor rijden, heb altijd al vertrouwen in het merk SUZUKI gehad, maar had de verkeerde dealer! Nu heb ik gelukkig en een SUZUKI en een dealer waar ik vertrouwen in kan hebben! Hoop nog een lange periode in mijn Suzuki Grand Vitara te mogen rijden en in onderhoud bij AJO te houden, en wanneer er toch een ander auto aangeschaft gaat worden, dan doe ik dit zeker bij Autobedrijf AJO!

Goed gehelpen met de apk beurt

Mijn ervaring is dat je gelijk heholpen wrodt met een vriendelijke woord met een lekker bakje koffie

Goede ervaring!

Eerste ervaring bij deze garage. Prettige onderhandelingen over aankoop nieuwe auto. Eerlijk en degelijk advies Inruil oude auto had iets hoger gemogen, maar ik denk dat iedere klant dat vindt. Samenvattend: Goed persoonlijk advies gekregen en er een mooie auto gekocht. Ik hoop deze garage nog jaren als klant te mogen bezoeken.

Prima, jammer van de bijgewerkte velgen

Bedankt voor de heerlijke slagroomtaart. Mijn zoon vond hem zo lekker dat hij het laatste stukje mee naar zijn moeder nam!

Zeer klant vriendelijk ontvangen . kregen meteen koffie aangeboden door een leuke dame . en de verkoper was erg spontaan, en een fijn gesprek , met hem gehad ,en we zijn er samen fijn uit gekomen met het kopen van een Suzuki ,en wat wij erg waarderen . is de service wat ons geboden werd . tot nu toe zijn wij erg blij met onze koop , maar we hopen nog lang van onze auto te mogen genieten , en dat we altijd bij het bedrijf terug kunnen komen .verder wens ik het bedrijf een goede verkoop en ga zo door met jullie klant vriendelijkheid en service groeten uit Klantjes uit Limburg Andries & Anny Tempelman

Deskundig, snel en zonder te pushen!

We zijn prettig en snel geholpen, er werd geen druk uitgeoefend om ons een beslissing te laten nemen. Men nam de tijd voor ons, gaf ons tijd en ruimte om te denken en de afhandeling verliep vlot.

Hele fijne ervaring

Eerste auto waar we naar gingen kijken en ook gekocht dus fijne ervaring

de service die geboden wordt is uitstekend

De aandacht die ze geven is uitstekend en er wordt goed naar je geluisterd.

vriendelijk en goed geholpen, leuk familiebedrijf

Vriendelijk en goed geholpen door de eigenaar. Echter wel wat minpuntjes bij de aflevering van onze aankoop. Naar tevredenheid opgelost.

Mijn ervaring met AJO was prima, prettig en komt betrouwbaar over.

Vanaf de proefrit met 2ehands auto tot de afhandeling en aflevering van en na aankoop prima ervaring. Auto stond gepoetst en al klaar, garage en (verkoop)medewerkers waren vriendelijk en maakten professionele en betrouwbare indruk. Geen verkooppraatjes, gewoon eerlijk. M.i. een prima garage!

Helemaal blij!!!

Ook wij kwamen uit het Groene hart via vrienden bij Jacco terecht en gingen direct overstag. Ondanks het feit dat ook wij niet naast de deur wonen, heeft hij ons een prachtige Vitara af mogen leveren. Wij zijn er blij mee en hebben het volste vertrouwen in deze garage!

afspraak is afspraak met Jacco, en handelt vlot !

Jacco reageert vlot en geeft veel duidelijkheid, de koop en inruil ging allemaal heel prettig. De Vitara Style stond er ook keurig bij toen we hem kwamen ophalen ! Gewoon een top garage, jammer dat ie op een uurtje rijden zit .

Prima geholpen

Ik raad iedereen aan om bij AJO een auto te kopen. Ook goede service.

Zeer goed geholpen

Mooie zaak je wordt netjes geholpen kregen wat te drinken alles werd netjes uitgelegd over de nieuwe auto en als je iets niet weet konde we altijd terug komen nette mensen die echt de tijd voor je nemen

Al jaren klant bij Ajo. Service top, klantvriendelijkheid top. Weer helemaal blij met mijn nieuwe Suzuki Swift.

Heel goed behandeld zeer menselijk blijf zo super

Een zeer goede ervaringen zeer tevreden klanten

Uitmuntend

Zeer vriendelijk geen moeite te veel. Alles wat je van klantvriendelijkheid kan verwachten dat krijg je daar

goed en vriendelijk geholpen met duidelijke afspraken.

Na eerste bezoek een goed gevoel over het bedrijf. De door mij gezochte auto zag er goed uit en is na wat verbeterpunten netjes afgeleverd. Goede verdere service moet in de toekomst natuurlijk nog blijken en kan ik nog niet over oordelen. Een aanrader!!!

Top service bij een top bedrijf

Vorige week een hele leuke Suzuki gekocht bij Ajo. Keurig geholpen door de vriendelijke verkopers. Auto is ook zeer netjes en boven verwachting afgeleverd. Kortom een top autobedrijf met een leuk team van mensen. Ga zo door.

Wij zijn fijn geholpen door jullie en hebben veel plezier met de voor ons nieuwe auto

fijne behandeling

Ik werd goed geholpen, goede uitleg, fijne benadering en service.