Dit autobedrijf heb ik gebeld ivm een lekke band. Ze waren er snel en hielpen mij om mijn band te verwisselen. De monteur was een vriendelijke man en deed alles zodat ik weer veilig kan rijden.

Netjes geholpen.

Wij waren vorige week vanuit Tilburg een paar dagen in Overijssel. Onderweg gaf onze auto meerdere keren een STOP melding aan. Op de plaats van bestemming toch maar even in het boekje gekeken. Daarin zagen we stom toevallig dat onze auto ooit onderhoud gehad bij Otto Voortman. Even die kant op gereden, hier werden we zeer vriendelijk te woord gestaan. De volgende dag konden we de auto brengen en weer ophalen. Vervangend vervoer was ook snel geregeld. Kosten vielen mee dus wij zijn door deze mensen prima geholpen. Marc en Nicole uit Tilburg

• Locatie

Zeer prettig en vakkundig autobedrijf

Waar vind je ze nog, eerlijke (auto)bedrijven waar de klant centraal staat en altijd net dat stapje extra wordt gezet voor de klant. Zowel een nieuwe als een gebruikte auto gekocht bij Autobedrijf Otto Voortman en telkens weer zeer prettig geholpen. Er wordt actief meegedacht en gezocht naar de beste oplossing(en) voor de eisen/wensen van de klant. Ook het onderhoud verloopt prettig en vlot. Eerlijk, betrouwbaar, no nonsense, Twentse nuchterheid, humor en vakmanschap.

Betrouwbaar

Heb al een aantal jaren onze auto's bij garage Otto Voortman in onderhoud. Betrouwbaar bedrijf met hartelijke en eerlijke mensen. Duidelijk prijsopgaaf vooraf, en geen verrassingen achteraf. Aan te raden dus.

• Locatie

Service zoals hij nergens anders wordt gegeven

Mijn ervaring is dat ik nog nooit zo'n goede service heb gehad als hier. Altijd meedenken en de prijs kwaliteit is fantastisch. Uitermate betrouwbaar in zijn afspraken.

Klasse

Pas een jong gebruikte auto gekocht. Goed geadviseerd en persoonlijke aandacht. Heerlijk die kleinschaligheid. Auto rijdt bovendien super.

Geweldig bedrijf

Wij hebben voor 2 weken terug een Chevrolet Spark gekocht. De onderhandeling verliep vlekkeloos en de deal was snel gesloten. Deze auto had helaas maar 1 autosleutel. De 2e sleutel zou door de vorige eigenaar na de vakantie opgestuurd worden. Helaas was deze zoek en moesten wij een sleutel bij laten maken. De kosten daarvoor waren ontzettend hoog en in overleg werden deze kosten bijna volledig vergoedt door het bedrijf! Hoe netjes is dat! Het bedrag werd binnen 5 min al overgemaakt naar mijn rekening. Dit is voor mij het toppunt van zeer goede service. Dit bedrijf is zeer vakbekwaam, netjes, betrouwbaar en zeer vriendelijk. Ik zou hier zeker weer terugkomen. Chapeau!👌🏻😊

• Locatie

Aanschaf golf 7 Telefonisch werd mij medegedeeld dat de occasion in prima staat verkeerde. Na wat negatieve ervaring elders was het hier gelukkig wel zo. Verkoper hield zich aan gemaakte afspraken wat betreft reservering auto.

Een jong gebruikte opel aangeschaft, prima geholpen!! Prettige informele sfeer.

Hoi ik heb er een mooie Peugeot 206 gekocht . Ik ben fantastisch en eerlijk en erg goed behandeld top bedrijf . en super goed behandeld . en betaalbaar echt een aanrader . Ik zou er zo weer heen gaan!!!!

Afgelopen week een Volkswagen Up gehuurd. Auto was mooi schoon en rijd perfect. Ik moet zeggen dat dit bedrijf wel de goedkoopste is die ik online kon vinden. Voor 20euro per dag absoluut niet duur. Bij het ophalen van de auto moest ik wel borg betalen. Wat ik prettig vond is dat de auto al klaar stond toen ik hem kwam ophalen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Netjes afgeleverd met halve tank benzine. Mooi gepoetste auto. Mooie deal kunnen maken inclusief winterbanden en beurt. Ook werd de tijd genomen voor uitleg van de auto.

Beste mensen van Otto, Ik heb een tijdje geleden helaas schade gereden aan mijn auto. Erg balen natuurlijk, want dit kost veel geld. Toen ik bij jullie kwam werd ik echter perfect geholpen, en waar is waar, voor een zeer goede prijs is mijn autootje weer helemaal opgeknapt! Super bedankt voor de nette, en vooral zeer snelle afhandeling! Nogmaals bedankt en een Vriendelijke groet, B. Holland

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Pas geleden een hele mooie auto gekocht bij deze garage. De service is mij erg goed bevallen. Aardige mensen en ze willen je overal bij helpen.

Fijne, eerlijke, betrokken, geduldige en aandachtige mensen; Jan en Otto. Deskundig en compleet. Zou willen dat ik in de buurt woonde. Dank!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Otto Voortman in Rijssen is een goede en betrouwbare autogarage. Bij de aankoop van mijn Volkswagen Golf 4 werd ik goed geholpen en kreeg ik alle tijd om de auto kritisch te bekijken. Met de puntjes die ik veranderd wilde hebben kocht ik daar voor een scherpe prijs mijn auto. Bij thuiskomst kwam ik er echter achter dat het ontvangst in de radio slecht was, ook bleek de achterklep vergrendeling niet centraal mee te werken. Ik bracht de auto s\'avonds (na werktijd) langs voor deze onderdelen en een dag later was hij weer klaar. Voor mijn gemak hebben en de zekerheid van kwaliteit hadden ze er een nieuwe radio in geplaatst, dat is pas service. Bedankt!

Na 1 telefoontje met de vraag of het te koop aangeboden Peugeotje 106 een netjes wagentje was en de moeite van een rit van een uur naar Uw bedrijf was het voor ons al duidelijk. We zouden langskomen voor een proefritje. Dat proefritje was maar kort, maar lang genoeg om de wagen te kopen. Een week later konden we hem al halen. Keurig geregeld. Nieuwe Apk en grote beurt zoals afgesproken. Ook stond ie netjes te glimmen en werd ie echt heel compleet afgeleverd. Mooie set zomerbanden op lichtmetaal en wielmoeren-slotenset erbij, alle boekjes compleet, een halve tank benzine en een leuk bosje bloemen. Helemaal TOP. Zelfs een nieuwe accu zat erin omdat de oude niet zo goed meer was. Thuisgekomen viel me s\'avonds op dat het lampje in de kofferbak bleef branden en dat heb ik zelf even verholpen. Super keurig voor elkaar bij deze zaak en ik zou er zo weer een auto kopen. Complimenten, ik geef een 9.

Vorig jaar een auto gekocht bij Otto Voortman. Ik werd prima geholpen-geadviseerd. Ook bij later contact geen klachten. Zeer persoonlijk, vind ik ook fijn!

Ik heb hier pasgeleden een VW Golf IV gekocht uit 2002. Bij deze aankoop ben ik zeer tevreden over Autobedrijf Otto Voortman. We zijn tot een goede prijs gekomen. Bij de aflevering werd de auto voorzien van een nieuwe APK en een grote beurt. Bij deze beurt is er een band vervangen, terwijl dit nog niet noodzakelijk was en is er een nieuwe accu ingekomen. Dit omdat hij geen risico wou lopen dat ik er problemen mee zou krijgen. Bij de aflevering zat de tank halfvol, dit vond ik zeer loyaal!! Dit maak je maar bi heel weinig autobedrijven mee. Ook kreeg ik een veiligheidstas voor in de auto met een gevarendriehoek, een veiligheidshesje en EHBO-kit. Ook werd de auto voorzien van een Pioneer radio/cd speler met USB, dit omdat er nog geen radio in zat. Al met al ben ik uitermate tevreden met deze aankoop en de behandeling door Autobedrijf Otto Voortman. Ik kan echt iedereen dit autobedrijf aanraden.