• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf golf 7\r\nTelefonisch werd mij medegedeeld dat de occasion in prima staat verkeerde. Na wat negatieve ervaring elders was het hier gelukkig wel zo. \r\nVerkoper hield zich aan gemaakte afspraken wat betreft reservering auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een jong gebruikte opel aangeschaft, prima geholpen!!\r\nPrettige informele sfeer.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi ik heb er een mooie Peugeot 206 gekocht .\r\nIk ben fantastisch en eerlijk en erg goed behandeld top bedrijf .\r\nen super goed behandeld .\r\nen betaalbaar echt een aanrader .\r\nIk zou er zo weer heen gaan!!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen week een Volkswagen Up gehuurd.\r\nAuto was mooi schoon en rijd perfect. \r\nIk moet zeggen dat dit bedrijf wel de goedkoopste is die ik online kon vinden. Voor 20euro per dag absoluut niet duur.\r\nBij het ophalen van de auto moest ik wel borg betalen.\r\n\r\nWat ik prettig vond is dat de auto al klaar stond toen ik hem kwam ophalen. \r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes afgeleverd met halve tank benzine. Mooi gepoetste auto. Mooie deal kunnen maken inclusief winterbanden en beurt. Ook werd de tijd genomen voor uitleg van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste mensen van Otto,\r\n\r\nIk heb een tijdje geleden helaas schade gereden aan mijn auto.\r\nErg balen natuurlijk, want dit kost veel geld.\r\nToen ik bij jullie kwam werd ik echter perfect geholpen, en waar is waar, voor een zeer goede prijs is mijn autootje weer helemaal opgeknapt!\r\nSuper bedankt voor de nette, en vooral zeer snelle afhandeling!\r\n\r\nNogmaals bedankt en een Vriendelijke groet,\r\nB. Holland

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas geleden een hele mooie auto gekocht bij deze garage. De service is mij erg goed bevallen. Aardige mensen en ze willen je overal bij helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, eerlijke, betrokken, geduldige en aandachtige mensen; Jan en Otto. \r\nDeskundig en compleet. \r\nZou willen dat ik in de buurt woonde. Dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Otto Voortman in Rijssen is een goede en betrouwbare autogarage. \r\nBij de aankoop van mijn Volkswagen Golf 4 werd ik goed geholpen en kreeg ik alle tijd om de auto kritisch te bekijken. Met de puntjes die ik veranderd wilde hebben kocht ik daar voor een scherpe prijs mijn auto.\r\nBij thuiskomst kwam ik er echter achter dat het ontvangst in de radio slecht was, ook bleek de achterklep vergrendeling niet centraal mee te werken. Ik bracht de auto s\'avonds (na werktijd) langs voor deze onderdelen en een dag later was hij weer klaar. \r\nVoor mijn gemak hebben en de zekerheid van kwaliteit hadden ze er een nieuwe radio in geplaatst, dat is pas service.\r\n\r\nBedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 1 telefoontje met de vraag of het te koop aangeboden Peugeotje 106 een netjes wagentje was en de moeite van een rit van een uur naar Uw bedrijf was het voor ons al duidelijk.\r\nWe zouden langskomen voor een proefritje.\r\nDat proefritje was maar kort, maar lang genoeg om de wagen te kopen.\r\nEen week later konden we hem al halen.\r\nKeurig geregeld. Nieuwe Apk en grote beurt zoals afgesproken.\r\nOok stond ie netjes te glimmen en werd ie echt heel compleet afgeleverd.\r\nMooie set zomerbanden op lichtmetaal en wielmoeren-slotenset erbij, alle boekjes compleet, een halve tank benzine en een leuk bosje bloemen. Helemaal TOP.\r\nZelfs een nieuwe accu zat erin omdat de oude niet zo goed meer was.\r\nThuisgekomen viel me s\'avonds op dat het lampje in de kofferbak bleef branden en dat heb ik zelf even verholpen.\r\nSuper keurig voor elkaar bij deze zaak en ik zou er zo weer een auto kopen.\r\nComplimenten, ik geef een 9.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een auto gekocht bij Otto Voortman. Ik werd prima geholpen-geadviseerd. Ook bij later contact geen klachten. Zeer persoonlijk, vind ik ook fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier pasgeleden een VW Golf IV gekocht uit 2002. Bij deze aankoop ben ik zeer tevreden over Autobedrijf Otto Voortman. We zijn tot een goede prijs gekomen. Bij de aflevering werd de auto voorzien van een nieuwe APK en een grote beurt. Bij deze beurt is er een band vervangen, terwijl dit nog niet noodzakelijk was en is er een nieuwe accu ingekomen. Dit omdat hij geen risico wou lopen dat ik er problemen mee zou krijgen. Bij de aflevering zat de tank halfvol, dit vond ik zeer loyaal!! Dit maak je maar bi heel weinig autobedrijven mee. Ook kreeg ik een veiligheidstas voor in de auto met een gevarendriehoek, een veiligheidshesje en EHBO-kit. Ook werd de auto voorzien van een Pioneer radio/cd speler met USB, dit omdat er nog geen radio in zat. Al met al ben ik uitermate tevreden met deze aankoop en de behandeling door Autobedrijf Otto Voortman. Ik kan echt iedereen dit autobedrijf aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service en prijs/kwaliteit uitstekend is. Altijd een goed advies, en niet onnodige onderdelen vervangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het altijd de service en kwaliteit levert die ik graag wil.

Over Autobedrijf Otto Voortman B.V.