Beste van Amstelveen

Goede hulp goede uitleg en vriendelijke mensen

Helemaal leuk iedereen aan te raden!

Fijn personeel/rij instructeurs! Nemen echt de tijd voor je, en hebben het beste met je voor!

Een flinke tijd bij HIPPE gereden. Altijd fijne lessen gehad en ze luisteren goed naar je voorkeuren. Meedenkend en geven goed advies! Erg fijn!

Thank you for giving me confidence!

I already tried to pass my driving license in Austria more than 10 years ago and failed the practice exam 4 times. Last year, I took upon the challenge to finally get my licence again in Amstelveen. Thanks to Nik, I passed the first time. I think what helped me the most is that Nik took away my fear of making mistakes - he constantly repeated that there is no such thing as mistakeless driving and instead he pointed at what is really relevant - safety for example. This helped in feeling less blocked. Thank you Nik! The admin ladies at Hippe are really friendly, some don't feel comfortable speaking English, but I understand Dutch, so that wasn't a problem. When I needed it, I was given a fixed slot per week rather quickly so that was also really nice!

Super aardige mensen en een goede rijschool

Ik werd goed begeleid

Goede rijschool met goede en aardige instructeurs

Fijne en kundige instructeur.

Het contact met de rijschool en de instructeur verliep op een prettige, informele, manier. Heel goed les gehad zodat het examen goed te doen was. Echt een aanrader deze rijschool. Ps: ik had motorrijles.

Super fijne rijschool!

Ik ben altijd goed geholpen en de rijlessen waren ook altijd super fijn. Ik heb veel geleerd tijdens de rijlessen en ben super blij dat ik het in 1 keer heb gehaald met dank aan Hippe :). Ik zou Hippe zeker aanraden!

Ik was erg zenuwachtig maar ze stellen je erg te rust ze leggen alles uit bij me praktijk rij ze zelf naar het cbr en helpen ze je met alles

Hele fijne begeleiding op eigen tempo

Iedereen bij Hippe is een team en zullen je ook als team helpen om zo goed en snel mogelijk te laten slagen. Op zwakke punten word veel tijd aan besteed waardoor je snel verbeterd. Hele aardige mensen die weten hoe je les moet geven :)

Begeleiding op maat van professionals

Ik heb rijschool Hippe ervaren als een prettige rijschool waar aandacht voor de leerling centraal staat. De instructeurs geven les op maat, passend bij de leerling. Zo wordt ook het aantal lesuren afgestemd op de behoefte van de leerling en gaat een leerling pas naar het examen als deze er ook daadwerkelijk klaar voor is. De voortgang wordt na elke les besproken en op elke les wordt geëvalueerd. Daarnaast wordt je persoonlijke voortgang ook bijgehouden op een kaart en zijn de lessen gestructureerd opgebouwd. De sfeer op de rijschool is leuk en de instructeurs en receptioniste zijn aardig. Ik heb meerdere lessen gevolgd bij Claudia en Astrid. Door beiden ben ik erg goed begeleid. Door de professionele begeleiding op maat heb ik mijn rijbewijs in 1x kunnen halen. Ik ben het hele team zeer dankbaar voor mijn prettige ervaring met het volgen van rijles en het behalen van mijn rijbewijs. Kortom, ik raad Hippe zeker aan!

Uitstekende rijschool met goede communicatie

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij Hippe, met zowel de mensen aan de administratieve kant als mijn rij-instructeur. De communicatie is bij allen heel duidelijk. De rij-instructeur kan goed inschatten hoe je je voelt en waar je behoefte aan hebt en stemt daar op af, dat is erg prettig!

Erg goed

Was fijn en ben in een keer geslaagd dus ben ook goed begeleid

Hele goede en betrouwbare rijschool

Ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald. Dit kwam door de fijne rij-instructeur die veel vertrouwen en goede lessen geeft. Alle afspraken worden goed nagekomen. Echt een aanrader!

Top.

Ik heb Hippe als een hele fijne rijschool ervaren. Ze komen alle afspraken na en probeerde goed mee te denken met mijn rooster. Nadat mijn beide kinderen hun rijbewijs bij Hippe hebben gehaald heb ik nu mijn motorrijbewijs bij Hippe gehaald. Ik had les van Jamal en die vond ik heel goed. Duidelijk en relax. Dus ik heb alleen maar goede ervaringen met Hippe.

Fantastische rijschool

Ik heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd, ik ben ontzettend tevreden hoe de instructeur mij behandeld heeft en hoe hij mij naar het examen heeft geholpen. Nooit problemen of onduidelijkheden gehad! Ik heb in 1 keer mijn tussentijdsetoets en examen gehaald.

Top rijschool!

Top rijschool! Ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen. Ze zijn erg klantvriendelijk en er hangt een goeie zweer zowel in de rijschool als in de lessen. De lessen waren duidelijk met goede uitleg.

Super leerzaam

Mijn ervaring was echt geweldig. Ik had een rij instructeur die mij altijd heel leerzaam vertelde wat wel en wat niet mocht. Als ik een fout maakte vertelde hij op een aardige en ook leerzame manier hoe het dan wel hoort.

Een prettige rijschool

Ik heb een fijne ervaring gehad met dat ik wilde ruilen van rij instructeur en dat kon gewoon. En daarna in 1 keer mijn rijbewijs heb gehaald.

Top rijschool

In 1 keer kunnen slagen en hele fijne lessen gehad met claudia en nik. De begeleiding is erg gericht en ik voelde me op me gemak.

Kind and patient driving teachers

My journey for my license was a long one but the whole Hippe team were there for me with patience and support and we got there in the end :) special thanks to my wonderful teacher Astrid!

Goede lessen en behulpzame instructeurs

Ik reed met instructeur Nik en hij maakte de lessen altijd heel comfortabel. Wist ook precies wat ik nodig had.

Succesvol

Dankjewel Astrid :)

Dankzij Hippe.

Na meerdere rijinstructeursgehad bij andere rijscholen leerde Jamal mij hoe je echt goed moet rijden. Ik ben veel zelfverzekerder geworden als het gaat om rijden bij Jamal. Dankzij de Hippe heb ik mijn praktijk behaad. Ook Leni en Claudia hebben mij veel vertrouwen gegeven dat het goed komt.

Goed en fijne instructeur

Fijne instructeur

Over Auto- en Motorrijschool HIPPE Amstelveen

Het halen van je rijbewijs is een eenmalige investering waar je de rest van je leven plezier van hebt. Daarom stellen we bij Auto- en motorrijschool HIPPE Amstelveen met jou een pakket samen dat bij jou past. De een heeft nu eenmaal meer lessen nodig dan de ander. Wil je schakel rijden of toch liever automaat. Ook dingen als faalangst en rijangst zorgen ervoor dat je een eigen pakket nodig hebt. Heb je al een rijbewijs maar wil je je kennis opfrissen? Dat kan natuurlijk ook!