• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool, erg betrouwbaar ook. Ik heb mijn lessen gevolgd bij Lenie. Leuk mens, fijne tijd gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een erg prettige ervaring gehad met Hippe Amstelveen. Ze hebben mij erg goed geholpen waar ik dit nodig had!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hippe is een hele fijne rijschool, die wegens omvang van het bedrijf goed rekening kan houden met een druk rooster van een leerling en waar andere instructeurs een les over kunnen nemen, als je persoonlijke instructeur niet in staat is om les te geven.\r\nDe auto\'s waren van goeie kwaliteit en heel fijn om in te rijden.\r\nHet is een erg vriendelijk bedrijf met een hele fijne manier van coaching. Ik ben ontzettend blij dat ik bij Hippe mijn rijbewijs heb gehaald!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was erg fijn om met hun te rijden, erg flexibel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn en vertrouwd bedrijf met duidelijke adviezen en afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 9! Vriendelijk personeel, persoonlijke benadering van klanten, flexibel bij goed vertrouwen, goede rij-instructeur. Maatwerk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele vriendelijke mensen. Top rij instructeur die ook in is voor grapjes, levelt zich aan de leerling. Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb heel lang gereden voordat ik mijn praktijk examen heb gedaan, daardoor heb ik wel in één keer mijn praktijk gehaald, maar kostte het ook wel wat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en mee denkend wat planning lessen betreft, maar ook wat voor instructeur er goed bij de cklang zou passen. Communicatie loopt perfect via mail en telefoon.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 6 maanden achter de rug. Veel gelachen en vooral veel geleerd. Het zegt al genoeg dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald! Top rijschool!\r\n\r\nPs. Shout-out naar Nik en alle Hippe-Dames!! Grazie!!! Xx

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben goed geholpen en goed ondersteund onderweg naar mijn examen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij-instructeur Nik was erg goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, vakkundig en flexibel personeel. Ik heb met veel plezier gereden bij Claudia!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam, doen veel moeite om lessen in te kunnen plannen, doen er alles aan om je te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen met een goede service, tevens is het heel georganiseerd en is er goed contact tussen leraar en leerling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn, persoonlijk contact, vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was fijn werken met jullie, er werd goed gecommuniseert en de planning was altijd in orde. Ook was ik erg tevreden met de manier van lesgeven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed! Veel persoonlijke aandacht en begeleiding. Daarnaast ook veel plezier met Nik in de auto gehad! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, goede klantenservice en zeer goede rijinstucteurs

Over Auto- en Motorrijschool HIPPE Amstelveen

Filter op Taal