Ik had een goede ervaring bij rijschool Hippe. Alles was fijn geregeld en zodra er iets mis ging werd dit goed opgevangen. Mijn rij instructrice, Astrid, begeleidde mij goed met elke kilometer die ik heb gereden.

Top en gezellig

Goede tijd en ervaring gehad met mijn rij-instructeur Nik Hakhoff en in 1x geslaagd.

Geslaagd voor mijn AVB!!

Nooit meer door, over, om of langs pionnen. Dank Gerard, voor je eindeloze geduld, aanmoedigen en heerlijke platte humor. Dank "meiden op kantoor" voor het meeleven met mijn enorme examenvrees. Op naar het laatste afsluitende examen!

Professioneel, en top

Precies wat ik hoopte van een rijschool: goede leraren, prima organisatie, en voelt alsnog persoonlijk.

Hele fijne tijd gehad!

Zeer goede rijschool! Ze weten precies wat je al kan en waar aan gewerkt moet worden. De instructeurs zijn oprecht en halen het beste uit jou om zo uiteindelijk het examen te halen :) Bedankt!

Super duidelijke uitleg.

Super goed les gehad van Astrid. Had geen betere rijschool kunnen uitkiezen. Met 25 lessen geslaagd!

Hele fijne ervaring, veel persoonlijke aandacht en ontzettend aardige mensen.

Met veel plezier alle lessen gevolgd en in 1 keer mijn rijbewijs kunnen halen.

Fantastisch

Vanaf de eerste dag is Gerard een duidelijke, vriendelijke, grappige maar vooral een ervaren rij-instructeur geweest die geïnteresseerd is in wie zijn leerlingen zijn en wat ze doen. Hij wist altijd op verschillende manieren dingen goed uit te leggen om (bij mij) op een dieper persoonlijk vlak binnen te komen wat bij mij resulteerde in direct resultaat. "Doe maar net alsof je een vracht vuurwerk achterin hebt, daarmee moet je ook voorzichtig doen" vertelde hij dikwijls als ik weer geen rust had en te snel mn oefeningen wilde doen. Dit resulteerde voor mij tot de gewenste vooruitgang waardoor ik m'n praktijkexamen in één keer heb gehaald! Gerard, onwijs bedankt voor de leuke lessen en de prettige manier van werken! Ik kom snel mn nieuwe motor laten zien en drinken we nog een bak koffie!

Geweldige service, top team

Als wat oudere ben ik motorrijles gaan volgen. Ik had Hippe doorgekregen via een collega die erg enthousiast was. Hij heeft geen woord gelogen. Top tips, goede lessen, meer inzicht gekregen in het verkeer. !! Echt een aanrader.

Goeie rijschool, die zich aanpassen aan wat jij nodig hebt.

Goeie rijschool, deze mensen zijn heel professioneel en kijken naar wat jij nodig hebt om beter te kunnen rijden.

Zeer goede rijschool.

Leuke rijinstructeur en duidelijke uitleg/hulp!

Hele goede rijschool, erg betrouwbaar ook. Ik heb mijn lessen gevolgd bij Lenie. Leuk mens, fijne tijd gehad.

Ik heb een erg prettige ervaring gehad met Hippe Amstelveen. Ze hebben mij erg goed geholpen waar ik dit nodig had!

Hippe is een hele fijne rijschool, die wegens omvang van het bedrijf goed rekening kan houden met een druk rooster van een leerling en waar andere instructeurs een les over kunnen nemen, als je persoonlijke instructeur niet in staat is om les te geven. De auto\'s waren van goeie kwaliteit en heel fijn om in te rijden. Het is een erg vriendelijk bedrijf met een hele fijne manier van coaching. Ik ben ontzettend blij dat ik bij Hippe mijn rijbewijs heb gehaald!

Was erg fijn om met hun te rijden, erg flexibel

Heel fijn en vertrouwd bedrijf met duidelijke adviezen en afspraken

Heel erg goed!

9! Vriendelijk personeel, persoonlijke benadering van klanten, flexibel bij goed vertrouwen, goede rij-instructeur. Maatwerk.

Hele vriendelijke mensen. Top rij instructeur die ook in is voor grapjes, levelt zich aan de leerling. Top bedrijf!

Ik heb heel lang gereden voordat ik mijn praktijk examen heb gedaan, daardoor heb ik wel in één keer mijn praktijk gehaald, maar kostte het ook wel wat

Zeer vriendelijk en mee denkend wat planning lessen betreft, maar ook wat voor instructeur er goed bij de cklang zou passen. Communicatie loopt perfect via mail en telefoon.

Mooie 6 maanden achter de rug. Veel gelachen en vooral veel geleerd. Het zegt al genoeg dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald! Top rijschool! Ps. Shout-out naar Nik en alle Hippe-Dames!! Grazie!!! Xx

Over Auto- en Motorrijschool HIPPE Amstelveen

Het halen van je rijbewijs is een eenmalige investering waar je de rest van je leven plezier van hebt. Daarom stellen we bij Auto- en motorrijschool HIPPE Amstelveen met jou een pakket samen dat bij jou past. De een heeft nu eenmaal meer lessen nodig dan de ander. Wil je schakel rijden of toch liever automaat. Ook dingen als faalangst en rijangst zorgen ervoor dat je een eigen pakket nodig hebt. Heb je al een rijbewijs maar wil je je kennis opfrissen? Dat kan natuurlijk ook!