fijn om te ervaren dat er als het moet, snel meegedacht kan worden.

ik ben al een poosje vaste klant, en tot op heden heb ik dit als klant , als zeer prettig ervaren. nog belangrijker is , dat je als klant gehoord wordt, in alle redelijkheid. Autobedrijf De Pijper is een fijn familiebedrijf, die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.

Goedemorgen, dank voor deze goede beoordeling vanuit het altijd zonnige de Meern! Goed om te lezen dat de service en dienstverlening al jarenlang goed bevallen. We zullen er ook in de toekomst voor zorgen dat dit zo blijft :D!

Uitstekende service.Prettige betrouwbare en eerlijke mensen.

Goedemorgen, dank voor de reactie en wat leuk om te horen dat alles op een goede manier is overgekomen! Wij wensen u nogmaals heel veel plezier met de prachtige GLE AMG!

Zeer vriendelijk en alles op en top geregeld!

Zeer vriendelijk en alles op en top geregeld!

Beste Fabiënne, top om te horen! Leuk dat je het allemaal top vindt geregeld en nogmaals heel veel rijplezier toegewenst!

Goed geregeld

Prettige ervaring, Goed geregeld Netjes afgeleverd

Goedemiddag, fijn om te horen dat het zo goed en prettig is bevallen! Dat is toch waar we het voor doen! Nogmaals veel rijplezier toegewenst!

Goed geholpen door een enthousiaste verkoper

Er vriendelijke Goeie service Goed geholpen Leuke auto voor een leuke prijs

Dank voor de positieve en enthousiaste beoordeling!

Unieke aankoopervaring bij Garage de Pijper

Bijzonder goed geholpen door Alfred. Snel, proactief, zakelijk en oog voor de klant.

Goede service!

Onwijs vriendelijk en goed geholpen met het kopen van onze auto. Ondanks de drukte op een goede en vriendelijke manier geholpen!

Wederom zeer goede ervaring....

Allemaal negens en tienen in de reviews... Zeker fake...?? Nee hoor, het is echt zo. Als je googeld op mijn belastingdienst dan ben je met een klik op hun side. Van ons mag google instellen als je klikt op mijn garage dat je gelijk op Autobedrijf De Pijper Maarssen komt...

Uitstekende Service

Als een beginnende bestuurder een auto kopen is altijd een eng gebeuren, vooral als je zoals ik veel gezeik hebt gehad met eerdere auto's. Bij Autobedrijf de Pijper ben ik vriendelijk geholpen, meneer is op zijn vrije dag naar de zaak gekomen voor een proefrit, en daarbovenop hing er bij alle gesprekken een fijne, luchtige en vriendelijke sfeer. De auto die ik heb aangeschaft is perfect gekeurd en afgeleverd met een beurt en garantie, netjes met alle papieren, historie, en originele boekjes. Ook wordt er aandachtig geluisterd naar de opmerkpuntjes aan de auto en deze worden meteen in handen genomen. Eindstands is de auto uit 2003 afgeleverd in een bijna-nieuwe staat! Over het algemeen is mijn ervaring dus meer dan positief geweest en zal ik dit bedrijf ook zeker aanbevelen.

Beste garage waar ik ooit geweest ben.

Ik ben al vele jaren klant bij de Pijper. De service en het onderhoud zijn top en transparant. Recent mijn oude wagen ingeruild voor een nieuwe occasion. En ook daar bewijst garagebedrijf de Pijper dat ze net een stap verder gaan voor de klant t.o.v. andere garages die ik ken. Bij de Pijper heb ik echt het gevoel dat de klant centraal staat, en dat ik aan het juiste adres ben. Marcel Wolthers.

Goede auto, fijne garage!

Goede prijs terug voor 2 inruilauto's, strakke afspraken, een man een man, een woord een woord. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig. Een geweldige nieuwe auto er voor terug, 2 blije mensen!

Snel, betrokken en gastvrij.

Nadat mijn vorige auto was uitgebrand en totall loss verklaard, gelijk naar de Pijper gegaan om te kijken of ze mij aan een nieuwe auto konden helpen. Ze hadden een leuke auto staan die voldeed aan al mijn wensen. Na een goed gesprek en een proefrit besloten om de auto te kopen! Kreeg ondertussen kosteloos een leenauto mee, zodat hun op hun gemak mijn nieuwe auto rijklaar konden maken. Dat vind ik nog is service! Ik ben ontzettend tevreden met hoe alles is geregeld en ben heel erg blij met mijn nieuwe auto! Bedankt!

Goedemiddag Amber, hartstikke leuk dat je zo een enthousiaste review hebt geplaatst! Nogmaals heel veel plezier toegewenst met je auto!

Goed gevoel

Een zeer vriendelijke en persoonlijke benadering, ouderwetse service en altijd met een goed gevoel weer op weg!

Beste Berry & Nelleke, hartelijk dan voor de review en leuk dat jullie alles zo goed hebben ervaren!

zo wil je overal behandeld worden

Je wordt als klant behandeld en niet als een nummer ondanks dat ze het druk hebben. De aandacht en betrokkenheid is aangenaam en de expertise is perfect.Aftersale lijkt mij op dit moment prima gezien de garantie en aftersale service die ze geven. De toekomst zal het uitwijzen , maar ik weet wel zeker dat dit snor zit gezien hun uitstraling naar de klant toe en het vertrouwen dat men geeft.

Wederom dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor de review(s) heer Geelen! Geniet van de nieuwe auto!

Super geholpen!

Door de goede verhalen heb ik het vertrouwen aan autobedrijf de Pijper gegeven om deze schitterende BMW Z4 in te kopen. Na direct een goed en scherp voorstel hebben we elkaar de hand geschud en zijn zij een tevreden klant rijker! Chapeau!

top

van het begin tot het eind perfect. Goede begeleiding met advies en meedenken. Eerlijke informatie.

Ik ben zeer goed geholpen, van de proefrit tot de uitleg van alle knopjes! Fijn om te weten dat ik bij vragen altijd terecht kan bij de Pijper.

Hartelijk dank voor je review Lisanne en fijn te horen dat je nu precies weet hoe alle knopjes werken in de Mini! Nogmaals heel veel plezier met je auto!

Sympathiek bedrijf, aardig personeel, goede begeleiding bij het wisselen van mijn 'oude' naar mijn 'nieuwe' auto. Ik zou er zo weer een auto kopen.

Dank voor de beoordeling heer Beeftink! Nogmaals heel veel plezier met de schitterende Golf 8!

Goed bedrijf

Wij hebben een Honda CR-V aangeschaft bij dit bedrijf. Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Ontspannen sfeer. Aantal keer telefonisch contact gehad en prima antwoord gehad op mijn vragen. Een bedrijf waar we zo weer een auto zouden aanschaffen.

Goedemiddag, dank voor de review en de positieve feedback! Wij wensen u nogmaals heel veel rijplezier toe met de prachtige Honda CR-V!

Top geregeld

Wij zijn zeer tevreden over hoe alles door jullie is geregeld en tevreden met de auto onze dank hiervoor

Goedemiddag heer Spaan, dank voor de reactie en beoordeling. Geniet van de moioe nieuwe Ford!

Tevreden klant

Via een inruilvoorstel met elkaar in contact gekomen. De pro-actieve benadering via mail en app deden mij besluiten om een proefrit af te spreken. De auto en de koffie stonden klaar volgens afspraak. De heer de Pijper had alle tijd voor ons en we konden zonder achterlating van persoonsgegevens uitgebreid proefrijden zo lang we maar wilden. De auto was een juweeltje en met een vooraf geïndiceerd inruilvoorstel werd de koop gesloten. Na een week konden we de auto gaan ophalen met een lekker flesje wijn en waren alle afgesproken zaken er aan gedaan. Opvallend waren de goede communicatie en het nakomen van de afspraken.

Dank voor alle complimenten in deze mooie beoordeling en we hopen u in de toekomst weer terug te zien!

Mooie deal en no nonsens verhalen

Ontvangst vanaf het 1e moment gaf een prettig en klantvriendelijk gevoel. Arjan heeft ons op een leuke en betrouwbare wijze geholpen. Wij denken een goeie deal te hebben gedaan en hopen voorlopig met deze prachtige DS4 te kunnen rijden. Ondanks de afstand denken we er zeker over om de auto ook te laten onderhouden bij de Pijper

Toppertjes

Altijd meedenkend, komen altijd met n positieve deal. Al jaren klant en dat blijft ook zo.

Prettig overleg bij inruil van mijn auto die ernstige motor problemen vertoonde

Helaas werd ik geconfronteerd met grote problemen aan de motor. Gezien de leeftijd van de Opel en de hoge kosten bij reparatie in overleg gegaan en na ampele overweging besloten tot inruil over te gaan. Toevallig was er Mitsubishi ASX binnengekomen en na een proefrit al snel besloten tot een deal te komen. Ik ben al jaren relatie bij de Pijper en uiteindelijk content met het bedrag dat bijbetaald moest worden. Ik rij er nu een week in met ook een paar lange afstanden en nog steeds tevreden.

Fantastisch!

Wat een fijn autobedrijf! Geen verkooppraatjes maar een hele gemoedelijke en gezellige ontvangst. Ik raad iedereen aan hier een auto te kopen. Eerlijk, goede service van begin tot eind en de Twingo loopt als een zonnetje!

Over Bosch Car Service