Goed gehoplen

Zeer behulpzaam op alle fronten.

Aangezien onze vorige auto naar volle tevredenheid was aangekocht bij de firma de Pijper was het voor ons geen moeilijke keuze om wederom bij Alfred te kopen. Dit keer om op ons verzoek een auto uit Duitsland aan te kopen. Echter verliep dit avontuur voor alle partijen niet zoals gepland. Het na drie maanden nog steeds niet vrijgeven van de Opel Grandland Hybrid vanwege in backorder staande onderdelen deed ons in overleg van de koop afzien. Het koste even moeite om te schakelen en te accepteren dat het anders moest. En alsof het zo moest zijn vonden we daarna vrij snel een Linck & Co die zelfs nog aan meer wensen voldeed dan de Opel. Met tussenkomst van de firma de Pijper ging de aankoop ineens supersnel. En zo werden we dan uiteindelijk toch nog weer de trotse eigenaars van een wel hele mooie auto.

Knappe auto, vlotte fijne service.

Na 2 jaar een elektrische auto van de zaak gereden te hebben moest ik deze ivm verandering in werkzaamheden weer inleveren. Omdat ik voor mijn werk soms even weg ben was een tweede auto gewenst. Mijn ogen waren gevallen op een E-golf bij een ander autobedrijf, maar omdat er nogal veel roest onder de motorkap zat besloot ik verder te kijken en zo kwam ik uit bij Automobielbedrijf de Pijper. Ik belde of het mogelijk was direct een proefrit te maken, dat kon en zo zat ik even later in de E-golf die zij te koop hadden staan. De auto reed geweldig, zag er goed uit en ik werd erg vriendelijk ontvangen, dus even later had ik de auto gekocht. Ik kreeg te horen dat wegens drukte de levering wel even kon duren, waarop ik aangaf dat ik het fijn zou vinden als de auto de zelfde week nog geleverd kon worden. Ze zouden wat proberen te schuiven en hopelijk zou het lukken. Twee dagen later werd ik gebeld dat het gelukt was en dat ik de auto kon ophalen. Kortom, het was een hele fijne vlotte service en een prachtige auto.

Goedemorgen Len, wat super om te lezen! Hartstikke leuk dat de auto, maar ook zeker de ontvangst en de sfeer, goed zijn bevallen! Jij / jullie dank voor de leuke manier van communiceren en nogmaals heel veel rijplezier toegewenst met de mooie Golf-e!

prima , niets te klagen zoals u op de foto kunt zien heb ik aan de 5e deur twee dingetjes veranderd ,sorry zie mail

Goedemiddag, dank voor de review, leuk! Ik zie het: u heeft volgens mij onze reclame-uitingen eraf gehaald. Geen probleem uiteraard en we hopen dat u, mocht u complimenten over de mooie auto krijgen, alsnog mond-tot-mondreclame voor ons maakt, haha. Geniet van de Ignis!

Geen woord van gelogen

Een korte, maar krachtige, review! Dank hiervoor en nogmaals dank voor jullie blindelingse vertrouwen!

Excellent sales and delivery!

My wife and I had an excellent experience with the sales advisor, Arjan at Autobedrijf de Pijper. He was incredibly helpful during our test drive and made the process of choosing and trading in our car seamless. Easily one of the best sales advisors we've encountered in the Netherlands. Highly recommended!

Thanks for all the positive feedback! We appreciate it that we get the change to deliver such a great Maserati to you! Enjoy of the Levante!

Vertrouwd en vriendelijk bedrijf!

Nadat ik 3 jaar geleden mijn vorige auto kocht bij dit bedrijf, wist ik in die tussentijd, als ik weer een auto zou kopen, dat het hier moest gebeuren. De auto die ik zocht stond te koop bij een ander bedrijf. Maar na mijn vorige ervaring bij autobedrijf de Pijper, wist ik dat ik hun de kans gunde om weer een auto aan mij te mogen verkopen. Het is voor mij een bedrijf doe maar gewoon dat is gek genoeg. Eerlijkheid vanaf het eerste gesprek en het vertrouwen van het hele verkoopproces staat voor mij hoog aangeschreven. Wie wil er nu niet met een gerust hart een auto kopen? Bij autobedrijf de Pijper kan dit gewoon. Arjan en Alfred bedankt voor de verkoop en inruil. Maar ook de monteurs en de rest van 't personeel wil ik bij deze bedanken.

Wat leuk om te lezen! Wij waarderen het ook enorm dat wij, ondanks dat u niet direct om de hoek woont, ons toch de kans heeft gegeven én dat wij er weer op deze leuke manier uit wisten te komen! Geniet van de prachtige BMW!

Snelle en flexibele ondersteuning bij de aankoop van mijn eerste auto

Autobedrijf de Pijper is heel gemakkelijk in het contact. Telefonisch kon ik snel meer informatie verkrijgen over de auto en een proefrit was ook zo geregeld. De tijd werd genomen om mijn vragen en overwegingen te bespreken. Heel fijn was dit! Hierdoor heb ik de auto dezelfde dag nog gekocht en werd er geregeld dat de auto (naar mijn wens) binnenkort rijklaar wordt gemaakt. Nogmaals bedankt!

Hey Chaja, leuk om te lezen! Wij vonden het ook erg leuk dat wij jouw eerste auto mochten leveren en top dat we elkaar zo konden helpen: jij een nieuwe auto, wij weer 1 verkocht :D Nogmaals veel rijplezier toegewenst!

Aanbevolen voor een goede aankoop

Vriendelijke mensen, servicegericht en denken mee. Andere velgen geen probleem, aankoop keuring werd vergoed, kortom plezierige ervaring en aan te raden voor een bezoek als er wat leuks voor je bij staat in de showroom.

Goedemiddag, wat super om te lezen dat u zo enthousiast bent over de gang van zaken, Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst met de schitterende SLK!

Fijne verkopers.

Ik heb een Opel Meriva gekocht, ik moest er wel 4 weken op wachten omdat er helaas wat zieke monteurs waren. Ik heb nog even een leenauto gekregen om dit op te lossen. Alles dus prima opgelost tot die tijd.

Dank voor uw mooie beoordeling en nogmaals dank voor het geduld! We wensen u nogmaals heel veel rijplezier toe in de mooie Meriva!

Geweldige service

Een geweldige service vanaf het eerst moment dat we binnen kwamen tot het moment van afleveren van de audi! Arjan, enorm bedankt!

Top om te horen Dustin! Jij bedankt voor je enthousiasme en we wensen je uiteraard heel veel rijplezier toe met de prachtige A3!

Dank voor de mooie beoordeling en nogmaals heel veel rijplezier toegewenst met de gave roadster!

Goed bedrijf wat betreft aankoop en inruil van auto's

30 jaar geleden een nieuwe auto daar gekocht en nu weer terug. Was toen al een fijn bedrijf, alleen nog niet zo groot als nu.

Goedemorgen heer Pauw, super leuk om te lezen dat het, 30 jaar na dato, wederom goed is bevallen ondanks dat we wat groter zijn geworden. Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst met de Kia!

Een echte aanrader!!

Met (na)zorg en humor heeft De Pijper ervoor gezorgd dat mijn angst voor autoverkopers van de aardbodem is verdwenen. Een auto kopen bij De Pijper is gewoonweg een feestje…dank!!

Goedemorgen mevrouw Kok, dank voor de leuke beoordeling! En het allerbelangrijkste vinden wij dat wij u af hebben weten te helpen van het 'autobedrijf trauma', hahaha! Nogmaals veel rijplezier toegewenst!

Top garagebedrijf!!

opzoek naar een andere auto kom ik uit bij een RSQ3.. na een proefrit eigenlijk meteen verkocht. goed geholpen en advies gekregen en omdat ik ook mijn oude auto en mijn motor hier mocht inruilen was de keuze ook snel gemaakt. een aantal puntjes die ik geregeled wilde werdt niet moeilijk over gedaan en goed geregeld. nadat ik de auto had opgehaald zag ik nog twee puntjes die ik eerst niet zag, dit aangeven en ook deze puntjes worden goed verholpen!

Het was voor ons ook weer een feestje om zo een mooie Audi RSQ3 te mogen verkopen en leveren! We hopen dat je heel veel plezier aan deze mooie en exclusieve auto gaat beleven en pas op met snelheidsboetes ;)

Fijn contact met verkoper. Vanaf het eerste telefoongesprek tot aflevering zeer fijn verlopen. Zelfs 2e proefrit was geen probleem. Oftewel het aanraden waard.

Heel fijn om dit te lezen en dat alle uit te voeren punten ook naar tevredenheid zijn uitgevoerd! Nogmaals heel veel rijplezier toegewenst!

top

We rijden nu een tijdje in de SEAT ATECA en het is een feest. Dank voor het prettige Contact

Heel graag gedaan en we hopen dat we jullie in de toekomst weer mogen ontvangen en er weer een feestje van mogen maken :D

Gewoonweg betrouwbaar en goede service

Wij waren echt op zoek naar een goede auto maar met automaat. Het was best een zoektocht.. Maar vanaf het eerste contact was Alfred duidelijk, eerlijk en 'ouderwets' klantvriendelijk. Geen grote verhalen, maar eerlijk en recht door zee, en ook zeer geïnteresseerd in onze vraagstelling. Wij zijn meer dan tevreden..

Fijn om dit te lezen en dat onze servicegerichtheid goed is overgekomen! Wij willen jullie nogmaals bedanken voor het vertrouwen en leuke contact!

zeer goede service.

Zelfs zo dat ze voor een proefrit met de auto van Maarsen naar Almere kwamen. En daarna ik mee kon om een leen auto mee te nemen voor de tijd dat hij klaar gemaakt moest worden voor levering.

Wat leuk om te lezen dat onze service zo gewaardeerd wordt! Nogmaals heel veel plezier toegewenst met de mooie Agila!

Top Garage

Met tegenval van onze vorige auto gingen we uitkijken naar een nieuwe auto. In overleg en advies van Alfred werd de auto opgehaald,en konden we s’middags een proefrit maken. Niks was te veel we zijn aan alle kanten geholpen. Nu rijden we met plezier in onze nieuwe auto. En we hopen nog lang klant bij jullie te blijven. Frans en Marjan.

Super om te lezen dat jullie zo content zijn met jullie nieuwe auto! Wij vonden het geen enkel probleem om deze moeite erin te steken en zijn blij te lezen hoe gelukkig jullie zijn met het resultaat! Tot snel!

Goed geholpen.

Ik heb na lang zoeken eindelijk mijn ford fiesta st line gevonden. Ik kwam hier terecht en ben prima geholpen met de afhandling!

Beste Mark, leuk dat je de moeite hebt genomen voor een review! De Fiesta ST was écht een plaatje om te zien en we vinden het leuk dat we jullie er zo blij mee mochten maken! Geniet ervan!

Wij zijn goed en duidelijk geadviseerd met de aankoop van onze auto. De eigenaar is goed bereikbaar en antwoordt zeer snel op vragen.

Wat leuk om te lezen en we vonden het ook superleuk dat we zo'n mooie Mercedes aan jullie mochten leveren! We wensen jullie nogmaals heel veel rijplezier toe, maar dat moet wel lukken met deze prachtige auto :D

Fijne snelle service

Fijn en eerlijke garage, prijs kwaliteit goed en denken mee met de klant. Zeker aan te raden.

Goedemorgen Etienne, top om deze beoordeling te lezen en nogmaals dank voor jullie vertrouwen!

Vrij snel tot een deal gekomen! Zeer goede service, kreeg meteen een leenauto! Daarna nog even een klein probleempje, ook weer een leenauto, kan niet anders zeggen dat alles prima geregeld was/is. Zeer aardige mensen, super! Een aanrader om eens te gaan kijken als je een nieuwe auto wilt aanschaffen!

Wat super om te lezen dat u alles zo prettig heeft ervaren én dat u begrip ervoor had dat er een klein defect optrad kort na aflevering! Wij hopen dat u heel veel plezier aan de prachtige Mercedes gaat beleven. Geniet ervan!

Een feest om hier een auto te kopen

De ontvangst is van het begin tot het eind (met heerlijke koffie) zeer warm en klantgericht. Een vriendelijke verkoper en komen hun afspraak na! Wij zijn zeer tevreden met onze gekochte Ford! De eerste kilometers zitten er alweer met veel plezier erop! Bij een volgende aanschaf zullen wij zeker eerst koffie gaan drinken bij autobedrijf de pijper! Een geweldige bedrijf! Met goede service! Een aanrader voor een ieder!

Beste Patrick, leuk om te lezen dat jullie het zo prettig hebben ervaren, dit was van onze kant net zo! Leuk dat we op deze manier zaken konden doen en we zien jullie graag terug voor het onderhoud ( en ooit weer voor de inruil :D ) Veel plezier met de schitterende Kuga!

Straatweg 1A A

3604 BA Maarssen