Het was weer zoals altijd helemaal TOP 👍

Ouderwets goed👍

Chapeau voor dit autobedrijf

Onze ervaring voor de eerste keer met Alfred en zijn personeel: we zijn fantastisch geholpen, niets was te veel en wij bevelen zeker de Pijper aan bij onze kennissen en vriendenkring. Te gek om los te lopen om nu op deze leeftijden 90 en 87 jaar nog een auto te kopen, maar wat zijn wij er blij mee dat wij dat juist bij Alfred hebben gedaan. Onze dank gaat dan ook uit naar Alfred en personeel. Chapeau voor de service en dan nog bovendien een prachtige bos bloemen toe krijgen.

Prima geholpen👍👍

Ook nu weer prima geholpen door Alfred na onze geslaagde zoektocht en proefrit heeft hij alles zoals gewoonlijk weer prima geregeld. We zijn weer dik tevreden!

Het kan haast niet beter

Het is een genot om in het autootje te rijden. ik was zo gewend aan de automaat. Bovendien nog een leuke bos bloemen erbij, dat maakte mij weer enorm blij. De service bij de koop was erg goed en hoop dat dit ook met de servicebeurten goed gaat lopen. Ze namen alle tijd en daar mee hebben ze mij ook verblijdt. Kortom gewoon geweldig.

Bijzonder goede ervaring

Zoals we van de fa. De Pijper gewent zijn, hebben ze ons weer een heel mooi voorstel gedaan, wat ons deed besluiten wederom een auto bij hen te kopen.

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Wij hebben bij dit bedrijf een 2e auto Hyundai i10 aangeschaft. Alvorens gebeld en gevraagd naar staat van onderhoud, omdat we op een behoorlijk afstand wonen. We zijn zowel over de telefoon als persoonlijk bij aankomst goed geïnformeerd. We mochten een proefrit maken. Voldeed aan verwachtingen. Geen dwingende karakter en ook niet continue bij je staan. Keken rustig op alle gemak. Dat geef toch een beter gevoel. Als ik weer toe ben aan een auto zal ik zeker opnieuw dit bedrijf bezoeken.

je wordt goed geholpen met alles

Dit auto bedrijf verstaat zijn vak!

Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie en goede BMW M6 cabrio. Deze auto vond ik bij automobiel bedrijf de Pijper. Schitterende auto! Ik heb in het verleden al heel wat auto's gekocht bij diverse autobedrijven (en dealers) maar deze waren niet van het niveau van automobiel bedrijf de Pijper : het enthousiasme , de snelheid van communicatie en afspraak is afspraak mentaliteit is buitengewoon! Ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen. Nogmaals dank voor de goede service! Veel succes!

Bad service

I had problems with the car in the morning and the engineer from ANWB was able to make the car work enough for me drive all way to Maarsen. The report of ANWB explained that the car had a problem on the gear box and that it was stuck. At the front desk, the engineer from de Pijper didn't even look to the report of ANWB. After one day I received a call saying that the car was driving with no problems (what I already knew, because in the report the engineer said that he was only able to unstuck, not check what actually was the problem). No further investigation was done and I was charged in 131 euros. All the good experiences that I had with this garage were destroyed by this time. I'll never again bring the car there.

Beste Ana Paula, fijn dat we het misverstand door ons telefoongesprek uit de wereld hebben kunnen helpen! We hopen je / jullie de volgende keer weer te mogen ontvangen voor het onderhoud! Autobedrijf de Pijper

Bij aankoop van een andere auto, zeker bij De Pijper in Maarsen langs gaan.

Mijn ervaring bij de aankoop en levering van mijn nieuwe auto. Gezien mijn ervaringen met mijn oude auto Hyundai I10 van 12 jaar (o.a. zonder airco e.d.)wilde ik een nieuwere maar wel een Hyundai I10. In naburige gemeenten gekeken bij 2 dealers. Men keek alsof ik blij mocht zijn dat zij mij een auto wilden verkopen, geen advies of iets dergelijks. Vervolgens op een volgens mij betrouwbare site gekeken (Via Bovag), prijzen vergeleken met andere sites en de auto van mij keuze gevonden bij De Pijper in Maarsen. Van Limburg naar Maarsen gereden, op een uiterst vriendelijke betrouwbare wijzen behandeld alsof ik een nieuwe Mercedes kwam kopen i.p.v. een 2e hands I10. Voor een goede prijs de auto gekocht met goede afspraken. De auto werd afgeleverd waarbij ruim tijd werd genomen om alles uit te leggen b.v mijn telefoon aansluiten via bluetooth. 2 banden die nog ruim voldoende waren voor a.p.k. waren toch vervangen. Daarom alle lof voor de firma De Pijper in Maarsen. Enige nadeel vond ik een kleine reclame stikker achterop mijn auto. Meer omdat ik niet van stikkers houd op mijn auto dan dat ik van menig ben dat de Firma De Pijper geen reclame verdiend. Gezien mijn ervaringen zal ik mijn zeer positieve ervaringen dan ook zoveel mogelijk uitdragen en raad ik iedereen aan om bij aanschaf van een andere auto zeker de firma De Pijper in Maarsen in uw overwegingen mee te nemen. Januari 2020, Jan Nijsen, Horst.

Betrouwbaar, integer en gericht op maatwerk

Al bijna 30 jaar kopen wij onze auto’s bij automobielbedrijf De Pijper in Maarssen. Daarbij is ons vertrouwen nooit geschaad! De dienstverlening bij aankoop maar ook bij onderhoud is altijd fenomenaal! De recent aangeschafte auto’s, Hyundai I20 en Mercedes B 220, bevallen weer goed. En wij hopen nog lang klant te blijven.

TOPBEDRIJF!

Op 2 januari heb ik als rijschoolhouder mijn nieuwe Mazda CX-30 opgehaald. Voor mij is maatwerk erg belangrijk net zoals het nakomen van gemaakte afspraken. Dit verliep, net als voorgaande keren dat ik mijn lesauto kocht bij Automobielbedrijf de Pijper, perfect. Alfred, de eigenaar, maar ook zijn medewerkers denken goed met je mee en zijn erg gericht op de klant. Hier is de klant echt koning. Persoonlijk contact, daar draait het bij dit bedrijf om! Nogmaals wil ik jullie danken voor het gehele traject en de perfecte aflevering! Mijn 5 sterren hebben jullie dik verdiend. En de gevulde koeken komen binnenkort :-) Vriendelijke groeten van groeten Marc van der Voorn (autorijschool)

Klantvriendelijkheid!

Donderdag mijn new Beetle cabrio opgehaald. We zagen op internet dat deze auto verwacht werd, meteen gebeld en konden de volgende dag de auto al meenemen voor een proefrit en zoals we al via de telefoon gehoord hadden van Alfred was de auto echt super netjes en mooi! Wat ik erg klantvriendelijk vind is dat we binnen liepen voor de gemaakte afspraak om een proefrit te maken de verkoop nog bezig was met een andere klant, maar we hoefden niet wachten want de afdeling werkplaats pakte dit meteen op en wij konden naar de auto kijken en een proefrit maken.Heel blij mee met mijn nieuwe auto!

Zonder meer GOED!

Ik had een leuke auto gezien op de website van autobedrijf de Pijper. Vervolgens een mail gestuurd en daar werd keurig de volgende dag op gerageerd. De dag erna een afspraak gemaakt om een proefrit in de auto te maken en hem te bekijken. Auto zag er precies zo uit als op de website omschreven stond. We zijn tot een deal gekomen en alles is prima in orde gemaakt. Heel vriendelijk te woord gestaan, en ben erg blij met mijn mooie Mazda.

Helder advies, expertise en fijne service

Tijdens het oriënteren voor onze eerste auto, zijn wij - vanwege de goede ervaringen in onze omgeving - eens langs gegaan bij Autobedrijf de Pijper. Na een eerste gesprek, zijn wij gaan proefrijden in o.a de Toyota Yaris. Alfred luistert niet alleen naar je wensen en behoeftes, hij geeft ook helder advies over de diverse merken en modellen. Daarnaast heeft hij ruim de tijd genomen om alle voor- en nadelen van de verschillende auto's door te nemen. Ontzettend blij met onze Toyota Yaris en de bijkomende service van Autobedrijf de Pijper. Bedankt!

heel tevreden

vertrouwd, goed en professioneel

Fantastisch!

Op een erg prettige manier ontvangen en geholpen bij de aankoop van onze mazda. Ook via mail en whatsapp stonden ze klaar om alle vragen te beantwoorden. Bij ophalen van de auto een mooie bos bloemen en mooie foto ter herinnering.

Betrouwbaar/zeer klantvriendelijk bedrijf

Enthousiast personeel en uitstekende service!

TOP

Hier op 1 augustus een mooie BMW 520 met weinig kilometers aangeschaft. De service en afhandeling was uitstekend. Na een maand zag ik dat er vocht in een koplamp zat maar dit is prima onder garantie verholpen. Ik heb de auto nu ruim 3 maanden en het bevalt uitstekend. Topbedrijf!!

Wij kwamen na een online zoektocht naar autobedrijf de Pijper voor een Hyundai Ix35 kijken. Zonder afspraak te maken werden we erg vriendelijk ontvangen en werd de auto gelijk voor ons klaar gezet zodat we een proefrit konden maken. Deze vonden we toch niet helemaal wat we zochten maar ze hadden ook een Mitsubishi ASX staan wat ons wel wat leek. Ook deze werd gelijk voor ons klaargezet om een rond mee te rijden. Deze beviel ons wel en goed gesprek zijn we het eens geworden over de prijs. 2 weken later konden wij de auto ophalen en ook dat verliep erg goed, zijn nog een keer terug geweest om de buitenspiegel te laten vervangen wat ik erg netjes vond. Dus wij zijn zeer tevreden over autobedrijf de Pijper.

Geweldig wat een service!!

We zijn met onze Yaris in het trekgat gereden . Direct gebeld naar de heer .B. De Pijper en daarna met veel inspanning heeft de hr. Pijper ons geholpen met verzekering, andere auto, schade expert enz. Ook kregen we een leenauto en nu rijden we weer in een Toyota Yaris met weer een prachtige bos bloemen gekregen. Niets dan lof voor het bedrijf de Pijper en speciaal de hr. B. Pijper.

Professioneel

Harstikke fijn dat jullie zo flexibel waren om alvast de APK te doen zodat wij de auto een weekje eerder op konden halen!

Super service

Denken met je mee, niks is teveel of te gek! Met de zeer ruime ervaring én connecties op alle andere vlakken bieden ze één totaalpakket aan diensten waardoor "one stop and go" echt op Autobedrijf De Pijper van toepassing is!

prima geholpen

goede uitleg bij afleveren

Zeer positief

Betrouwbaar, goede service en vakkennis