Zeer positief

Betrouwbaar, goede service en vakkennis

Auto bedrijf de Pijper top service ! Altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

klantvriendelijk en vakkennis

We werden vriendelijk ontvangen.( voelde ons geen nummer) Onze vragen werden serieus beantwoord. Er werd voldoende tijd uitgetrokken, zowel voor als na de koop van de auto.

super

gewoon beter als die mooie merkdealers! Met die mooie showrooms en mooie praatjes. Uit eindelijke ben je die mooie merkdealers duurder uit en ook nog een nummer. Bij de pijper absoluut niet!!!!!

Vriendelijke, meedenkende mensen

Oude auto voldeed niet meer, binnen zeer korte tijd had men bij firma de Pijper een auto voor ons gevonden die aan al onze eisen voldeed!

Topservice!

Blij met onze nieuwe auto die geleverd werd n.a.v. een goed luisterend oor van jullie verkoper Arjan. De geleverde auto sluit perfect aan op onze wensen. Bedankt!!!!

Van begin tot einde uitstekend geholpen

Op zoek naar een SUV kwamen we uit bij de fa. De Pijper te Maarssen die op dat moment een Peugeot 3008 had staan waarin we geïnteresseerd waren. Eerste contact per mail met de heer Pijper aangezien wij onze huidige auto wilden inruilen. Na de mail met de foto’s van onze huidige auto kregen wij per omgaande en bod. Afspraak gemaakt voor de bezichtiging en proefrit waarbij we uiterst vriendelijk ontvangen werden door Arjan de Graaf (verkoopteam). Geen gehaast, duidelijk uitleg vwbt de garantie etc, bod op onze auto waarbij we zeker blij mee waren. Besloten de auto aan te schaffen waarbij we standaard 6 maanden Bovag kregen, 12 maanden Mobiliteitsgarantie, nieuwe APK en onderhouds en oetsbeurt. Afleverdatum afgesproken aangezien we op vakantie gingen. Ook dit werd netjes nagekomen. Ook de aflevering werd door Arjan de Graaf verzorgd waar ook weer ruimschoots de tijd werd genomen voor uitleg en vragen. Tevreden afscheid genomen van Arjan de Graaf met als verrassing een mooi boeket bloemen. Zeer tevreden van eerste contact tot aflevering !

goede uitleg en direct vertrouwen

direct raak je op een zaterdagmiddag begin juli. mooie Mazda en bekijks in de buurt

Top service.

Wij hebben een mooie auto mogen bezichtigen op een woensdag en al snel hebben we de auto gekocht. Er werd beloofd dat zaterdag de auto op tijd klaar zou staan en wij deze mochten komen ophalen. De auto stond al op naam voor we de auto mee konden nemen en hierdoor kon de verzekering ook op tijd geregeld worden. Autobedrijf de Pijper. Wij zijn dik tevreden met onze auto en zijn goed en fijn geholpen door u. Bedankt en tot in de toekomst

Vriendelijke ontvangst met een vertrouwde uitstraling.

Ik voelde me direct thuis in deze garage, zodat de sfeer goed was en er een goede basis ontstond om zaken te doen.

Top garage

Wordt goed geholpen en neem de tijd voor je over keuze over de auto. Zijn vriendelijk mensen top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij automobielbedrijf (en familiebedrijf) De Pijper is de klant koning. \r\nVanaf het eerste telefonische contact tot en met de aanschaf en aflevering van de gebruikte auto viel mij de inzet, deskundigheid en servicegerichtheid op.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed bedrijf die je altijd helpt en je dingen uitlegt van A tot Z.\r\nFijn om mee samen te werken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima behandeld door Alfred de Pijper,erg vriendelijk en neemt tijd om alles uit te leggen. Komt zelfs op zijn vrije dag naar de garage. Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een Kia Picanto gekocht bij dit garagebedrijf.Ik ben zeer tevreden over de uitleg en de verdere afhandeling.En uitgebreide aandacht!En erg in mijn nopjes met mijn auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we hebben hier kort geleden een 2de auto erbij gekocht en we zijn zeer tevreden over de service van het autobedrijf de pijper ze zijn erg vriendelijk en proberen je zo goed mogelijk te helpen we raden dit bedrijf ook zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik M Stelte & mevr: N Lusiana kan u Garage de Pijper gevestig op de Straatweg 1a in Maarssen aanbevelen voor het leveren van ocasions en nieuwe auto,s vooral het onderhoud ..wij komen al jaren bij deze garage waar wij ook altijd heel goed geholpen zijn en het personeel erg vriendelijk is dus in de jaren zijn wij dus ook bij garage de Pijper blijven komen om de erg goede service die daar word gegeven.\r\nDus kunnen wij u Garage de Pijper aanbevelen .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima communicatie, fijne service, goede afspraken mee te maken. Kortom zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf die er alles aan doet om te voorzien in de eisen en wensen van de klant. Ik heb een zeer goede service gehad, waarbij de nieuw aangeschafte auto in perfecte staat is afgeleverd. In de toekomst zal ik bij het aanschaffen van een nieuwe auto als eerst langsgaan bij Autobedrijf de Pijper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Mini roadster gekocht erg tevreden over alles vanaf 1e telefonisch contact tot aflevering echt superservice.\r\nGa zo door

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was meer dan de moeite waard om voor deze prachtige Polo naar Maarssen te komen...maar ook zeker jullie hartelijke ontvangst en de tijd die jullie besteed hebben om het voor mij verder naar wens af te handelen was heel bijzonder...ik zal zeker nog een keer terugkomen als deze mooie Polo een beurtje moet hebben....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst en behandeling. Eerlijk en correct. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Afspraak is afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aardige kerel pijper jr, goede aflevering van de auto alles netjes en schoon.\r\n1 minpuntje was dat ik 2 weken moest wachten op aflevering, als je een auto koopt dan wil je hem het liefst zo snel mogelijk hebben.\r\n\r\nal met al een goede en vriendelijke afhandeling.

Over Automobielbedrijf de Pijper