Mijn vriendin had haar oog laten vallen op een Kia Carent bij garage Pijper. Door het nodige contact gehad te hebben zijn we op zaterdag vertrokken naar Maarssen. Ik was zelf nogal wat sceptisch omdat je meestal voor niets ergens heen rijdt met mooie beloftes. Maar in dit geval was alles verlopen zoals ze beloofd hadden. De auto stond keurig klaar en we zijn super ontvangen. Geen bullshit verhaaltjes maar gewoon zoals het is. Ik raad garage Pijper als je op zoek bent naar een mooie auto in iedere prijsklasse. Helaas kunnen ze aan mij geen auto verkopen omdat ok mijn volvo s60 tot aan het einde afrij, maar mijn vriendin gaat bij de volgende auto als eerste bij hun op de site kijken.

Geweldig geholpen !

Heel goed geholpen en zeer nette aflevering ! Zeker een aanrader dit bedrijf !

Goed!

Fijn bedrijf. Heb een mooie auto voor een goede prijs. Zij houden zich ook aan de afspraken.

Erg behulpzaam, vriendelijk en snapt wat de klant wilt

Via via kwam ik bij autobedrijf de Pijper terecht, waar ik al snel een proefrit had aangevraagd via de website van Bovag. Nog geen 10 minuten daarna werd ik teruggebeld door een uiterst vriendelijke man waarmee ik een afspraak maakte voor de proefrit. Eenmaal aangekomen voor de proefrit werden we met open armen ontvangen, allemaal even vriendelijk en behulpzaam. We mochten alle tijd nemen voor de auto. Al snel werd duidelijk dat de auto goed beviel en we hem graag wilden kopen. We maakte een goede overeenkomst waarin nog wat kleine deukjes en een krasje werden weggehaald. Ook bij het ophalen van de auto verliep alles naar wens, de afgesproken punten waren gedaan en we kregen ook nog eens een mooie bos bloemen mee naar huis. Ik kan niets anders zeggen dan super tevreden te zijn over de medewerkers, service én de auto. Ik raad iedereen aan hier eens langs te gaan, mocht je een nieuwe of andere auto zoeken. Echt hele goede service mannen, dankjewel!!

Wat een mooi en zeer vriendelijk bedrijf We werden met een heerlijk bakkie koffie ontvangen. We waren op zoek naar een Nissan Note. Door mijn dochter zijn we autobedrijf uitgekomen. Na een proefrit van een half uur ( totaal geen probleem).Na een goed en ontspannen gesprek uiteraard met een bakkie koffie was de koop gesloten. Meneer Alfred bedankt voor deze top auto. Afgelopen zaterdag de auto mogen ophalen. Bij de aflevering die top was nog een mooie bos bloemen mogen ontvangen. We gaan zeker als in de toekomst weer een andere auto nodig hebben zeker terug

leuk bedrijf, vriendelijke mensen

nadat ik een Suzuki Swift op de site had gezien, heb ik s 'avonds Arjan gebeld die gelijk opnam. wat heel prettig is als je iemand belt. gelijk afgesproken de volgende dag, en de deal was snel afgehandeld. bedankt voor de snelle aankoopactie. hou de site in de gaten voor de volgende aankoop.

Super goede service

Ik had een hele mooie VW Up gezien en direct gebeld. Ik belde op Hemelvaartsdag. Ze waren helaas gesloten, maar ik werd doorgeschakeld naar het mobiele nummer van de eigenaar! Ik heb een afspraak gemaakt voor een proefrit de volgende dag. Die vrijdag aangekomen bij het bedrijf kon ik meteen een proefrit maken. Na 4 minuten proefrit was ik verkocht. Ik heb de auto gekocht, tenaam gesteld en de verzekering ter plekke geregeld en ik kon de auto meteen meenemen naar huis! Heel vriendelijk personeel en in voor een geintje. Ik zou zeker overwegen om mijn volgende auto hier weer te kopen!

Een super ervaring om bij de Pijper een auto te mogen kopen!

Verkoper Arjan nam alle tijd voor ons en een proefrit aan het bedrijf of thuis was allemaal mogelijk! Bij de Pijper ben je mens! Alles werd mogelijk gemaakt wat wij wilden. Eerlijk en transparant kan ik onderschrijven...goede inruil prijs voor mijn auto. Kan alleen maar zeggen bij de Pijper een auto aanschaffen is een aanrader!!

Sterk in service en betrouwbaarheid

Onderhoud door autobedrijf De Pijper is gedegen en goed. Op service en kwaliteit wordt niet beknibbeld. Na een vaste klant-relatie te hebben opgebouwd hebben we vandaag een mooie occasion gekocht bij Arjan. Weer een fijne ervaring. Deskundig, vlot, sympathiek en net weer even een stapje meer gezet dan wij hadden verwacht. Een aanrader!

Top service

Opnieuw een uitstekende ervaring bij garagebedrijf ‘De Pijper’. Voor de tweede keer een auto aangekocht via Arjan. Zijn deskundigheid en klantvriendelijkheid zijn echt bijzonder te noemen. Omdat ik een kleine week op mijn auto moest wachten (kwam elders uit het land) kreeg ik een kosteloos een leenauto tot mijn beschikking. Bij aflevering bleek als extra service een klein deukje gerepareerd te zijn zonder dat ik hierom gevraagd had. Echt top! Met een supermooie Mini, een prachtige bos bloemen en een blij hoofd vandaag naar huis gereden. Hartelijk bedankt weer voor de top service. Jullie zijn echt een aanrader!

Top service!

De auto die ik op het oog had stond in het uiterste puntje van Groningen maar dit was geen probleem. Binnen een aantal dagen kon ik hem ophalen en inruilen voor mijn andere auto. Erg vriendelijk personeel die eerlijk advies geven en betrouwbaar zijn! Helemaal happy met mijn nieuwe auto.

Geweldig bedrijf en betrouwbaar👌👌

Zoals altijd prettig geholpen. De auto die ik wilde kopen werd zelfs thuis gebracht om uit te proberen, echt superr. Ik heb hem inmiddels 2 dagen in bezit en ben er super blij mee👌.

Klantvriendelijk, behulpzaam en komt afspraken na

Complimenten aan de vriendelijke verkoopadviseur Arjan Nadat mijn auto total-los was gereden, zag ik via Autotrader een bijzonder mooie Ford Ka+ met weinig kilometers en nog ‘n jonge auto. Autoverkoper zijn en blijven échte verkopers, maar ik ben uitstekend geholpen en zelfs 'n fijne tegemoetkoming bij ‘n klein stukje (maar voor mij wél belangrijke) financiering. Ondanks alle problemen door het Coronavirus ben ik uitermate goed geholpen.

Van de praatzieke medewerkers krijg je het gevoel dat je auto groot probleem heeft en dus duur

Het probleem is opgelost en was achteraf simpel; accu en accukabel vervangen, bijna €800. Niks ingewikkelds aan maar ik schrok van het bedrag, dat vooraf op max. €500 was geschat. Niet dus. Wat er ook mis ging is dat hun niet vertrouwde; veel te veel gepraat, alles werd aan je als een klein kind uitgelegd alsof het heel ingewikkeld was. Echt luisteren doen ze niet, ze praten vooral veel om de regie in het gesprek maar te houden. Je hoort dat ze daarin veel oefening hebben gehad. Ogenschijnlijk vriendelijk maar ik vond het een onprettige ervaring.

Goedemorgen, fijn dat wij het misverstand op hebben kunnen lossen naar ons verhelderende telefoongesprek van een goede week geleden! Hopelijk hebben wij nu de juiste manier gevonden welke voor u prettig werkt qua communicatie! Mocht u, naar aanleiding van het telefoongesprek waarin de misverstanden uit de wereld zijn verholpen, een andere review willen schrijven, dan is dit uiteraard zeer welkom ;)! Met vriendelijke groet, Autobedrijf de Pijper

Toppie

Beste garage waar ik een auto heb gekocht en toch veel merken gehad

Nadat onze auto het had begeven en we op korte termijn een andere moesten kopen, zijn we weer heel blij dat we bij garage " de Pijper" naar tevredenheid een andere auto hebben gevonden. Ze denken met je mee en nemen alle tijd voor je. Ook met onze prive omstandigheden op dat moment, werd rekening gehouden en meegeleefd.

Zeer klantvriendelijk geholpen

Dit is mijn eerste auto, maar ga hier zeker in het vervolg terugkomen. Een testrit was zo geregeld en vervolgens was de aankoop snel een feit. Complimenten aan de vriendelijke verkoopadviseur Arjan

Bijzonder klantvriendelijk en uitstekende service!

Bij De Pijper staan een klantvriendelijke benadering, de tijd voor je nemen, persoonlijke aandacht en een mooie goede auto afleveren hoog in het vaandel. Topbedrijf. Ben uiterst tevreden en een prachtige Peugeot rijker. Dank!

Kwaliteits all-round garage met een lach

Lachend wordt je ontvangen door de eigenaar. Ik had een mooie auto bij de garage zien staan en een afspraak gemaakt om deze te bekijken. Tijdens het het bekijken was het toch niet helemaal mijn auto. Er werd voorgesteld om naar een vergelijkbare auto te zoeken met wel alle opties die ik wilde hebben, binnen 2 dagen was een auto gevonden en was de deal gemaakt. Nog geen week later reed ik helemaal tevreden in een mooie nieuwe auto, super service en dienstverlening, autobedrijf de Pijper is echt aan te bevelen.

vriendelijke deskundige behandeling

je wordt bij automobielbedrijf De Pijper altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan, er wordt altijd tijd voor je vrijgemaakt en de auto's (ook tweedehands) zijn altijd prima!

Fijn geholpen!

Fijn en betrouwbaar autobedrijf. Denken altijd goed met je mee. Aflevering kon snel geregeld worden. Als bedankje een prachtige bosbloemen gekregen. Dankjewel!

Auto verkocht

Auto verkocht via markplaats. Auto is netjes opgehaald. Thuis alles geregeld. Betalen (direct op rekening), daarna overschrijven (vrijwaring per email). Super, niet achteraf onderhandelen over de prijs. Precies zoals afgesproken.

Het was weer zoals altijd helemaal TOP 👍

Ouderwets goed👍

Chapeau voor dit autobedrijf

Onze ervaring voor de eerste keer met Alfred en zijn personeel: we zijn fantastisch geholpen, niets was te veel en wij bevelen zeker de Pijper aan bij onze kennissen en vriendenkring. Te gek om los te lopen om nu op deze leeftijden 90 en 87 jaar nog een auto te kopen, maar wat zijn wij er blij mee dat wij dat juist bij Alfred hebben gedaan. Onze dank gaat dan ook uit naar Alfred en personeel. Chapeau voor de service en dan nog bovendien een prachtige bos bloemen toe krijgen.

Prima geholpen👍👍

Ook nu weer prima geholpen door Alfred na onze geslaagde zoektocht en proefrit heeft hij alles zoals gewoonlijk weer prima geregeld. We zijn weer dik tevreden!