Weer prima aankoop gedaan

Wederom op een plezierige manier een nieuwe auto gekocht. Vriendelijk, bekwaam en professioneel. Blij mee !!

Geachte heer Zanoli, wat super om te lezen dat het u weer zo goed is bevallen! Wij vonden het weer leuk dat wij deze prachtige Audi mochten leveren en, wederom dank, voor het vertrouwen!

service als van ouds

Mijn zus vroeg nog aan Alfred hoelang komt mijn broer al bij jullie,nou hij wist het niet precies want de computer ging niet zo ver terug maar ik kom al als klant van af Tienhoven dat zeg dan al genoeg volgens mij. Ook wel eens een zij sprong gemaakt maar zoals ze zeggen een vogel komt ook weer op zijn oude nest terug fijne dag

Met recht bent u een klant van het 1ste uur en dat is iets wat wij enorm waarderen en daarom vinden wij het ook zo mooi dat wij u nu toch weer van dienst mochten zijn met de mooie Lynk & Co! Op naar de volgende 40 jaar! :D

Altijd prettig zaken doen.

Weer een fantastische occasion gekocht met weinig kilometers. Heel blij mee.

Goed te horen dat jullie zo blij zijn met de prachtige T-Roc en wederom dank voor het vertrouwen!

Prettig

Auto gevonden op internet , alles even door genomen met Alfred. Afspraak gemaakt om bij de dealer die hem had staan proefrit te maken. Na de proefrit terug naar huis , alles doorgenomen met Alfred waarna we er snel uit waren. Rij nu in een heerlijke auto.

Super om te horen dat de service weer zo goed is bevallen en heel leuk dat we zo een prachtige Benz mochten leveren! Geniet ervan!

Vriendelijke mensen en een hele goede service

Gisterenochtend werd mijn peugeot 108 thuis afgeleverd met een prachtige bos bloemen door een vriendelijke medewerker van de Pijper automobielbedrijf.

Goedemiddag, dank voor de leuke review! Mooi dat we het zo mochten regelen voor u én dat u de bloemen mooi vond :)! Nogmaals veel plezier met de auto!

Erg fijn geholpen.

Professioneel bedrijf wat alles goed op de rit heeft.

Beste heer van Hemert, dank voor de leuke reactie en nogmaals heel veel plezier met de dikke BMW, maar dat moet wel goedkomen! ;)

No nonsense

De koop en inruil is volledig tot onze tevredenheid verlopen. Wij hebben het gevoel een eerlijke deal te hebben gesloten, op een prettige en relaxte manier.

Goedemorgen Erik, leuk te horen dat jullie zo een positieve ervaring hebben gehad bij de aankoop van de fraaie Ford! Wij willen jullie nogmaals veel rijplezier toewensen met de auto en dank voor de review!

Een Top bedrijf

Diverse auto's al gekocht bij deze garage en altijd tot volle tevredenheid. Dit bedrijf is een voorbeeld voor anderen.

Goedemorgen heer Peek, dank voor de goede en positieve review! Wederom dank voor het vertrouwen en de aankoop van een auto!

fijn om te ervaren dat er als het moet, snel meegedacht kan worden.

ik ben al een poosje vaste klant, en tot op heden heb ik dit als klant , als zeer prettig ervaren. nog belangrijker is , dat je als klant gehoord wordt, in alle redelijkheid. Autobedrijf De Pijper is een fijn familiebedrijf, die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.

Goedemorgen, dank voor deze goede beoordeling vanuit het altijd zonnige de Meern! Goed om te lezen dat de service en dienstverlening al jarenlang goed bevallen. We zullen er ook in de toekomst voor zorgen dat dit zo blijft :D!

Uitstekende service.Prettige betrouwbare en eerlijke mensen.

Goedemorgen, dank voor de reactie en wat leuk om te horen dat alles op een goede manier is overgekomen! Wij wensen u nogmaals heel veel plezier met de prachtige GLE AMG!

Zeer vriendelijk en alles op en top geregeld!

Zeer vriendelijk en alles op en top geregeld!

Beste Fabiënne, top om te horen! Leuk dat je het allemaal top vindt geregeld en nogmaals heel veel rijplezier toegewenst!

Goed geregeld

Prettige ervaring, Goed geregeld Netjes afgeleverd

Goedemiddag, fijn om te horen dat het zo goed en prettig is bevallen! Dat is toch waar we het voor doen! Nogmaals veel rijplezier toegewenst!

Goed geholpen door een enthousiaste verkoper

Er vriendelijke Goeie service Goed geholpen Leuke auto voor een leuke prijs

Dank voor de positieve en enthousiaste beoordeling!

Unieke aankoopervaring bij Garage de Pijper

Bijzonder goed geholpen door Alfred. Snel, proactief, zakelijk en oog voor de klant.

Goede service!

Onwijs vriendelijk en goed geholpen met het kopen van onze auto. Ondanks de drukte op een goede en vriendelijke manier geholpen!

Wederom zeer goede ervaring....

Allemaal negens en tienen in de reviews... Zeker fake...?? Nee hoor, het is echt zo. Als je googeld op mijn belastingdienst dan ben je met een klik op hun side. Van ons mag google instellen als je klikt op mijn garage dat je gelijk op Autobedrijf De Pijper Maarssen komt...

Uitstekende Service

Als een beginnende bestuurder een auto kopen is altijd een eng gebeuren, vooral als je zoals ik veel gezeik hebt gehad met eerdere auto's. Bij Autobedrijf de Pijper ben ik vriendelijk geholpen, meneer is op zijn vrije dag naar de zaak gekomen voor een proefrit, en daarbovenop hing er bij alle gesprekken een fijne, luchtige en vriendelijke sfeer. De auto die ik heb aangeschaft is perfect gekeurd en afgeleverd met een beurt en garantie, netjes met alle papieren, historie, en originele boekjes. Ook wordt er aandachtig geluisterd naar de opmerkpuntjes aan de auto en deze worden meteen in handen genomen. Eindstands is de auto uit 2003 afgeleverd in een bijna-nieuwe staat! Over het algemeen is mijn ervaring dus meer dan positief geweest en zal ik dit bedrijf ook zeker aanbevelen.

Beste garage waar ik ooit geweest ben.

Ik ben al vele jaren klant bij de Pijper. De service en het onderhoud zijn top en transparant. Recent mijn oude wagen ingeruild voor een nieuwe occasion. En ook daar bewijst garagebedrijf de Pijper dat ze net een stap verder gaan voor de klant t.o.v. andere garages die ik ken. Bij de Pijper heb ik echt het gevoel dat de klant centraal staat, en dat ik aan het juiste adres ben. Marcel Wolthers.

Goede auto, fijne garage!

Goede prijs terug voor 2 inruilauto's, strakke afspraken, een man een man, een woord een woord. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig. Een geweldige nieuwe auto er voor terug, 2 blije mensen!

Snel, betrokken en gastvrij.

Nadat mijn vorige auto was uitgebrand en totall loss verklaard, gelijk naar de Pijper gegaan om te kijken of ze mij aan een nieuwe auto konden helpen. Ze hadden een leuke auto staan die voldeed aan al mijn wensen. Na een goed gesprek en een proefrit besloten om de auto te kopen! Kreeg ondertussen kosteloos een leenauto mee, zodat hun op hun gemak mijn nieuwe auto rijklaar konden maken. Dat vind ik nog is service! Ik ben ontzettend tevreden met hoe alles is geregeld en ben heel erg blij met mijn nieuwe auto! Bedankt!

Goedemiddag Amber, hartstikke leuk dat je zo een enthousiaste review hebt geplaatst! Nogmaals heel veel plezier toegewenst met je auto!

Goed gevoel

Een zeer vriendelijke en persoonlijke benadering, ouderwetse service en altijd met een goed gevoel weer op weg!

Beste Berry & Nelleke, hartelijk dan voor de review en leuk dat jullie alles zo goed hebben ervaren!

zo wil je overal behandeld worden

Je wordt als klant behandeld en niet als een nummer ondanks dat ze het druk hebben. De aandacht en betrokkenheid is aangenaam en de expertise is perfect.Aftersale lijkt mij op dit moment prima gezien de garantie en aftersale service die ze geven. De toekomst zal het uitwijzen , maar ik weet wel zeker dat dit snor zit gezien hun uitstraling naar de klant toe en het vertrouwen dat men geeft.

Wederom dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor de review(s) heer Geelen! Geniet van de nieuwe auto!

Super geholpen!

Door de goede verhalen heb ik het vertrouwen aan autobedrijf de Pijper gegeven om deze schitterende BMW Z4 in te kopen. Na direct een goed en scherp voorstel hebben we elkaar de hand geschud en zijn zij een tevreden klant rijker! Chapeau!

top

van het begin tot het eind perfect. Goede begeleiding met advies en meedenken. Eerlijke informatie.

Ik ben zeer goed geholpen, van de proefrit tot de uitleg van alle knopjes! Fijn om te weten dat ik bij vragen altijd terecht kan bij de Pijper.

Hartelijk dank voor je review Lisanne en fijn te horen dat je nu precies weet hoe alle knopjes werken in de Mini! Nogmaals heel veel plezier met je auto!