Filters

10

Geweldige ervaring, ik heb al ruim 100 autos gekocht.

Ik kom uit brabant, dus eerst was er een uiterst vriendelijke inleiding. Ik had twee autos in te ruilen, dat was geen probleem. Dus wij met 2 autos naar Maarssen, waar wij gelijk met een heerlijke capacino werden begroet. Kortom wij werden heel goed geholpen en gingen met prachtige Porsche en met big smile naar huis, Ben nog nooit zo goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Vanmorgen heeft Alfred alweer onze vijfde auto bij hem gekocht thuis afgeleverd. Wat een service. Kan deze garage zeker bij iedereen aanbevelen. Wij rijden weer lekker nieuw rond en gaan voor de volgende auto zeker weer naar hun toe. Alfred nogmaals bedankt voor de mooie bloemen en tot over een paar jaar. Cees en Mieke uit Breukelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Verbluffend

Wat een service. Daar kan menig autobedrijf een voorbeeld aan nemen! Vanaf het eerste contact t/m ( en zelfs na) de aflevering zijn we fantastisch geholpen. Alle corona maatregelen worden keurig gehandhaafd. En dat is in deze tijd, hoe lastig ook, een toegevoegde waarde. Ik zal in de toekomst zeker terug komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een voorbeeld voor grote autodealers!

Of je een Dacia of een Rolls Royce wil kopen! De Pijper kan het gewoon leveren. Geen lastige auto verkopers ik moet ff overleggen wat wat je kan teruggeven voor inruil auto! De Pijper staat voor kwaliteit en vertrouwen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Na vorige week een opdracht te hebben gegeven om uit te kijken naar een jonge Dacia sandero, kregen we al heel snel bericht dat er een gevonden was, we werden het heel snel eens, gisteren kon ik hem al ophalen, hij is prachtig!! En dan nog eens een schitterende bos bloemen erbij! Ik kan niets anders als 100% tevreden te zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer super geholpen

Alweer onze derde auto die we hier kopen En weer super geholpen. Bedankt weer M.v.g Fred

  • Aanbevelen? Ja
10

Absoluut goed!

Na een zoektocht vond ik bij Autobedrijf de Pijper een mooie, jonge BMW 320i. Tijdens de proefrit voldeed de auto helemaal aan mijn verwachtingen. Over de inruil werd ik het met Arjan vlot eens. Een week later werd de auto afgeleverd, alles was perfect in orde en alle beloften werden nagekomen. Voor mijn vrouw was er een mooie bos bloemen bij, dus helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring van ongekend niveau.

Door Frank Sakkers bij De Pijper terecht gekomen. Nieuwe Toyota Yaris aangeschaft. De persoonlijke service en benadering kan niet beter. Wij zijn geholpen door Arjan. Perfecte kerel. Regelt alles direct. Geen vraag is teveel. Super. Hele ongedwongen sfeer. Je voelt je als klant heel erg thuis. Arjan, bedankt voor alles!!! Superlatieven schieten tekort. Groetjes Wilma en Theo

  • Aanbevelen? Ja
9

We hebben een plezierige manier van zaken doen met Alfred.

We hebben een heel plezierige ervaring gehad met Alfred. Hij is flexibel en tot onderhandelen bereid. Hij heeft ook gevoel voor humor. Waar ik ook over te spreken ben is de 24 uurs hulp voor onderweg. Dat is een uitkomat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een bedrijf waar de klant nog echt koning is!

Service bij de aanschaf van onze auto was echt subliem. Alles werd er aan gedaan om aan de wensen te voldoen. Echt geduld zonder grenzen en kwaliteit ten top. Onze andere gebruikte auto in onderhoud ook perfecte service. Alles wordt overlegd en onderling overleg is geen probleem. Een dikke 10 voor de service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zo is er maar één!!

Dit is nu zo'n één uit duizenden bedrijf, eenmaal daar gekocht ga je nooit meer weg. De trouwe klantengroep wordt alsmaar groter en dat is niet zo gek omdat je je er gelijk thuis voelt. Ze denken goed met je mee, dragen oplossingen aan en zijn erg vakbekwaam. Van de medewerkers van de garage tot aan de receptie medewerkers. Zoek je een auto die je niet bij De Pijper tegenkomt, meld het hen en zij zoeken hem voor je. Zij leveren nog echte Topservice! Niets is fake of gespeeld! Het voelt als één grote familie. Kortom, dit is het bedrijf waar je echt je auto moet kopen! Na zelf vele auto's bij De Pijper gekocht te hebben, ze ons nooit teleurgesteld hebben, weten we waar we over praten! En echte aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles voor de klant!

Je bent geen nummer maar een naam!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top garage! Ze onderscheiden zich van andere garages door hun zeer goede service!!

Wij Maastrichtenaren gaan op familie bezoek in het Noorden.. tijdens deze lange rit snuffelen we op BOVAG.nl. We zagen een prachtige Audi staan met zeer uitgebreide uitleg en veel foto's. Onze gedachtegang; " We zijn nu redelijk in de beurt en slaan onze slag!" Er wordt een proefrit aangevraagd via de BOVAg-website. Nog geen 5 minuten later werden we geappt door Alfred de Pijpe, hij stond ons meteen heel hartelijk en spontaan te woord over de Audi. Hij gaf eerst nog wat informatie (totaal niet opdringerige verkoop, maar echt uit passie voor hun vak) erna volgt de vraag; " Hebben jullie interesse om een proefrit te maken? Natuurlijk willen wij dat. Wij hebben snel een afspraak gemaakt voor de proefrit (ze waren zeer flexibel met het maken van de afspraak). Daarnaast hadden wij nog een aantal extra verzoeken gekoppeld aan de proefrit. Zoals het starten met een koude motor. Ze vonden dit niet raar of vroegen waarom, ons verzoek werd gewoonweg ingewilligd. Na de proefrit waren we meteen verkocht want deze auto had alle opties die op onze wensenlijst stonden! Echter, zoals bij vrijwel elke tweede-hands-auto, waren er kleine oneffenheden en minpuntjes. Onze ervaringen en punten worden besproken. Alle punten werden opgeschreven, nagekeken en meteen opgeschreven. We waren uiterst verast en voelde ons meteen thuis bij de dealer! De onderhandeling begint; Tijdens het gesprek hing een gemoedelijke, eerlijke en transparante sfeer. Wij achten dit zeer belangrijk bij zo'n grote aankoop. De Pijper wilt ons helpen met onze genoemde punten i.p.v. af te wimpelen of onnodige extra kosten te rekenen zoals regelmatig bij andere garages. In korte tijd is de deal gesloten! Bij het ophalen van de auto werden we door alle aanwezige medewerkers zeer vriendelijke ontvangen! Alle afspraken zijn nagekomen, de auto is schoon, een spontane foto, een mooie bos bloemen! Wij bevelen Automobielbedrijf de Pijper aan want ze zijn er voor de klant en leveren een top service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig en goed geholpen

Eind november een Nissan Quashqai gekocht bij de Pijper. Vriendelijk ontvangen en vrij snel tot een overeenkomst kunnen komen. Zeer tevreden over de aankoop en hoop hier nog jaren plezier van te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn om een betrouwbare auto te hebben

Wij genieten al een paar weken van onze "nieuwe" auto en hebben geen seconde spijt van de aanschaf. We zijn goed en op een fijne manier geholpen en konden onze vragen stellen. Geen opdringerig verkooppraatje, maar luisteren naar wat de klant wil weten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige garage!

Komt afspraken na, is betrouwbaar. Zeker een aanrader om hier je auto te kopen en te laten onderhouden. De vragen die we hadden bij aankoop werden allemaal meegenomen en beantwoord. Kortom, koop uw volgende auto bij garage Pijper!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben zo leuk ontvangen !

Aangezien mijn ouders al jaren, naar volle tevredenheid, klant zijn bij Autobedrijf de Pijper kon ik er niet aan ontkomen dat ze zeiden:" als je zekerheid, een nette prijs en een correcte behandeling wilt MOET je echt naar de Pijper"! Ik kan nog wel eens denken pffffffff mijn ouders denken alles beter te weten maarrrrrrrrrr in dit geval is het ook echt zo! Ik ben zo leuk ontvangen, Alfred is onwijs snel met reageren (pluspunt om meteen te reageren) en Arjan heeft een zeer leuke :-) verkoopmanier, je wilt gewoon niet meer bij hem weg! Bij de aflevering stond mijn auto te blinken, was keurig gepoetst en wat was afgesproken was gedaan. Een mooi boeket als afsluiter en daarna begon mijn eigen weg in mijn fantastisch gave Fiat 500.......zo blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden en snel geleverd

Helemaal content reden wij gisteren naar huis met onze prachtige blauwe MX5 RF. Wie had dat kunnen denken? Op 12 oktober de eerste proefrit gemaakt met de mazda, alleen vond ik hem te donker in het grijs en wat saai. Ik had gezien dat hij ook in Duitsland in het blauw te krijgen, maar in Nederland zag ik hem nergens in die kleur. We vertelden ook aan Alfred dat de auto heel erg beviel alleen de kleur niet. Hij was niet voor een gat te vangen en kwam met een hele creatieve oplossing. Waarom hem niet laten wrappen? Nou, daar hadden we nog nooit over gehoord. Na wat andere proefritjes in andere cabrio's, bleef de auto bij De Pijper toch het fijnst rijden, dus de keus was gemaakt, alleen de kleur nog! Ondertussen werd een wrapbedrijf geregeld en toen konden wij aangeven in welke metallic blauwe kleur de mazda gewrapt moest worden. Heel spannend! Toen wij de auto gingen ophalen, waren wij zo benieuwd en hij is helemaal prachtig, we zijn meteen helemaal verliefd op de vorm en kleur! En heel netjes gewrapped. We zijn superblij met de service die Alfred en zijn team hebben geleverd, fijn hoe zij meedenken met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden klant

Op autoscoot zag ik een auto die mijn interesse kreeg, ik stuurde een bericht rond 7:25 uur en tot mijn verbazing kreeg ik rond 7:43 uur een antwoord. Tijdens ons telefoontje stelde ik een paar vragen en legde ik uit wat ik zoek in een auto. De auto werd naar me toe gebracht voor een proefrit, ik reed de auto en was blij met de manier waarop hij reed. Ik besloot de auto te kopen, nu 3 dagen verder ben ik nog steeds blij met de aankoop :) Vragen per email worden ook zo snel mogelijk en duidelijk beantwoordt! -Goed bedrijf -Klantvriendelijk -Duidelijk uitleg -Goed Service -Professioneel Aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Flexibel, klantgericht, komen afspraken na. Kleine tip, een meer moderne luifel zou de uitstraling ten goede komen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Amateuristisch

Begin december heb ik mijn eerste auto, de fiat 500C, bij autobedrijf de Pijper gekocht. Eén maand na de aankoop van mijn nieuwe auto ben ik terug naar de garage gegaan want mijn start-stop system werkte niet meer en de parkeersensoren werkte ook niet meer. Er werd netjes een nieuwe accu in mijn auto geplaatst om dit probleem te verhelpen. Ook mijn koplamp ging na één maand stuk, hierbij werd het verhaal lastiger. Dit viel volgens de garage niet meer in de garantie, terwijl ik recht had op 6 maanden garantie. Hoe zit het met die geweldige BOVAG garantie die in mijn koopovereenkomst staat? Nu zijn we 10 maanden verder en had ik helaas schade gereden aan mijn auto. Het gaat om een aluminium sierstrip op mijn voorbumper. Autobedrijf de Pijper kon deze strip voor mij bestellen en op mijn bumper plaatsen, dit zou ongeveer twee uur duren want mijn hele voorbumper moest er af. Dit vond ik toch te duur worden dus besloot ik er zelf naar te kijken. Dit is maar goed geweest want de strip zat er met kit opgeplakt, op dezelfde manier heb ik de sierstrip er ook weer opgeplakt. Dit heeft een half uurtje gekost. De voorbumper hoefde er dus helemaal niet af!! Dus hoe kan het dat de 'vakmensen' van de garage dit niet hebben gezien? Ook ging het lampje van mijn kenteken verlichting branden. Het lampje was niet kapot maar de bedrading volgens de garage. k kreeg twee opties om dit probleem te laten verhelpen: een nieuwe kabelboom of het verlengen van de kabels, maar dit kon na een aantal weken weer kapot gaan. Beide opties waren niet ideaal. Bij thuiskomst heb ik mijn vriend er naar laten kijken. Langs het scharnier van de kofferbak loopt het draadje van mijn kenteken licht, hij zag dat er tape omheen zat, dus het was als eens kapot geweest. En ja hoor, na het verwijderen van de tape was het kabeltje gebroken. Binnen een kwartier opgelost door er een schoentje tussen te plaatsen. Je wordt in de maling genomen en opgelicht, jullie hebben één klant minder!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Malou, allereerst jammer om te lezen dat je de service niet goed hebt ervaren. Wij zijn bang dat dit komt doordat je de toelichting helaas verkeerd hebt begrepen, zoals 2 weken terug het geval ook bleek te zijn. Toen hebben we even kort telefonisch contact met jouw vriend gehad, wat al een hoop onduidelijkheid wegnam, met de afspraak dat de werkplaats nog even contact met jullie opnam om het gehele verhaal duidelijk toe te lichten. Helaas zijn jullie sinds vorige week op geen enkele wijze meer telefonisch bereikbaar... Via deze weg willen we je daarom wederom verzoeken om contact met ons op te nemen, om het verhaal toe te lichten en de miscommunicatie te verhelpen. Wellicht geeft je dit dan ook een totaal anders inzicht in de reparatie en komt er dan juist een positieve review naar boven in plaats van deze review :)! Je kunt ons bereiken op 0346-571454 en vragen naar Alfred, Hans of Martijn. Wij wachten wederom jullie telefoontje af en zullen ook zelf blijven proberen om in contact met jullie te komen en dit uit de wereld te helpen! Met vriendelijke groet, Autobedrijf de Pijper

9

Een tevreden klant !

De contacten met autobedrijf de Pijper zijn zeer plezierig verlopen. Kernwoorden: professioneel en klantvriendelijk. Afspraken werden nagekomen en de aflevering van de aangeschafte auto verliep op rolletjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kom er al zolang altijd goed autos bij ze gekocht.

Vandaag heeft arjan mij een schitterende 308 afgeleverd. Ik kom al zolang bij dit bedrijf zie hun review Mijn ouders zijn hier al vanaf het begin klant , en toen ging ik al mee met mijn vader als klein jochie. En nu schaf ik zelf auto's bij hun aan. Gewoon een topbedrijf met prachtige auto's En eerlijke mensen !

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Komen er al een aantal jaren worden altijd uitstekend geholpen en vriendelijke verkopers dus we zijn zeer tevreden je komt binnen en voel je meteen thuis weer bedankt voor de goede aflevering

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg prettig en attent geholpen!!!

Had een auto op 't oog maar deze was helaas net verkocht, maar toen gaf Alfred mij de vraag of hij een specifiek model voor mij moest gaan zoeken. Uiteindelijk na diverse modellen gestuurd te hebben ben ik voor de auto gegaan wat precies bij paste. Heb hem op Vrijdag 02-10-2020 opgehaald, er was nog een heikel puntje betreffende 2 velgen maar bleek geen probleem volgens Alfred en mag het laten repareren op zijn kosten. Dus samengevat, een prima garage bedrijf met een leuke achternaam...

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd