Goede service!

Onwijs vriendelijk en goed geholpen met het kopen van onze auto. Ondanks de drukte op een goede en vriendelijke manier geholpen!

Wederom zeer goede ervaring....

Allemaal negens en tienen in de reviews... Zeker fake...?? Nee hoor, het is echt zo. Als je googeld op mijn belastingdienst dan ben je met een klik op hun side. Van ons mag google instellen als je klikt op mijn garage dat je gelijk op Autobedrijf De Pijper Maarssen komt...

Uitstekende Service

Als een beginnende bestuurder een auto kopen is altijd een eng gebeuren, vooral als je zoals ik veel gezeik hebt gehad met eerdere auto's. Bij Autobedrijf de Pijper ben ik vriendelijk geholpen, meneer is op zijn vrije dag naar de zaak gekomen voor een proefrit, en daarbovenop hing er bij alle gesprekken een fijne, luchtige en vriendelijke sfeer. De auto die ik heb aangeschaft is perfect gekeurd en afgeleverd met een beurt en garantie, netjes met alle papieren, historie, en originele boekjes. Ook wordt er aandachtig geluisterd naar de opmerkpuntjes aan de auto en deze worden meteen in handen genomen. Eindstands is de auto uit 2003 afgeleverd in een bijna-nieuwe staat! Over het algemeen is mijn ervaring dus meer dan positief geweest en zal ik dit bedrijf ook zeker aanbevelen.

Beste garage waar ik ooit geweest ben.

Ik ben al vele jaren klant bij de Pijper. De service en het onderhoud zijn top en transparant. Recent mijn oude wagen ingeruild voor een nieuwe occasion. En ook daar bewijst garagebedrijf de Pijper dat ze net een stap verder gaan voor de klant t.o.v. andere garages die ik ken. Bij de Pijper heb ik echt het gevoel dat de klant centraal staat, en dat ik aan het juiste adres ben. Marcel Wolthers.

Goede auto, fijne garage!

Goede prijs terug voor 2 inruilauto's, strakke afspraken, een man een man, een woord een woord. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig. Een geweldige nieuwe auto er voor terug, 2 blije mensen!

Snel, betrokken en gastvrij.

Nadat mijn vorige auto was uitgebrand en totall loss verklaard, gelijk naar de Pijper gegaan om te kijken of ze mij aan een nieuwe auto konden helpen. Ze hadden een leuke auto staan die voldeed aan al mijn wensen. Na een goed gesprek en een proefrit besloten om de auto te kopen! Kreeg ondertussen kosteloos een leenauto mee, zodat hun op hun gemak mijn nieuwe auto rijklaar konden maken. Dat vind ik nog is service! Ik ben ontzettend tevreden met hoe alles is geregeld en ben heel erg blij met mijn nieuwe auto! Bedankt!

Goedemiddag Amber, hartstikke leuk dat je zo een enthousiaste review hebt geplaatst! Nogmaals heel veel plezier toegewenst met je auto!

Goed gevoel

Een zeer vriendelijke en persoonlijke benadering, ouderwetse service en altijd met een goed gevoel weer op weg!

Beste Berry & Nelleke, hartelijk dan voor de review en leuk dat jullie alles zo goed hebben ervaren!

zo wil je overal behandeld worden

Je wordt als klant behandeld en niet als een nummer ondanks dat ze het druk hebben. De aandacht en betrokkenheid is aangenaam en de expertise is perfect.Aftersale lijkt mij op dit moment prima gezien de garantie en aftersale service die ze geven. De toekomst zal het uitwijzen , maar ik weet wel zeker dat dit snor zit gezien hun uitstraling naar de klant toe en het vertrouwen dat men geeft.

Wederom dank voor de tijd en moeite die u heeft genomen voor de review(s) heer Geelen! Geniet van de nieuwe auto!

Super geholpen!

Door de goede verhalen heb ik het vertrouwen aan autobedrijf de Pijper gegeven om deze schitterende BMW Z4 in te kopen. Na direct een goed en scherp voorstel hebben we elkaar de hand geschud en zijn zij een tevreden klant rijker! Chapeau!

top

van het begin tot het eind perfect. Goede begeleiding met advies en meedenken. Eerlijke informatie.

Ik ben zeer goed geholpen, van de proefrit tot de uitleg van alle knopjes! Fijn om te weten dat ik bij vragen altijd terecht kan bij de Pijper.

Hartelijk dank voor je review Lisanne en fijn te horen dat je nu precies weet hoe alle knopjes werken in de Mini! Nogmaals heel veel plezier met je auto!

Sympathiek bedrijf, aardig personeel, goede begeleiding bij het wisselen van mijn 'oude' naar mijn 'nieuwe' auto. Ik zou er zo weer een auto kopen.

Dank voor de beoordeling heer Beeftink! Nogmaals heel veel plezier met de schitterende Golf 8!

Goed bedrijf

Wij hebben een Honda CR-V aangeschaft bij dit bedrijf. Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Ontspannen sfeer. Aantal keer telefonisch contact gehad en prima antwoord gehad op mijn vragen. Een bedrijf waar we zo weer een auto zouden aanschaffen.

Goedemiddag, dank voor de review en de positieve feedback! Wij wensen u nogmaals heel veel rijplezier toe met de prachtige Honda CR-V!

Top geregeld

Wij zijn zeer tevreden over hoe alles door jullie is geregeld en tevreden met de auto onze dank hiervoor

Goedemiddag heer Spaan, dank voor de reactie en beoordeling. Geniet van de moioe nieuwe Ford!

Tevreden klant

Via een inruilvoorstel met elkaar in contact gekomen. De pro-actieve benadering via mail en app deden mij besluiten om een proefrit af te spreken. De auto en de koffie stonden klaar volgens afspraak. De heer de Pijper had alle tijd voor ons en we konden zonder achterlating van persoonsgegevens uitgebreid proefrijden zo lang we maar wilden. De auto was een juweeltje en met een vooraf geïndiceerd inruilvoorstel werd de koop gesloten. Na een week konden we de auto gaan ophalen met een lekker flesje wijn en waren alle afgesproken zaken er aan gedaan. Opvallend waren de goede communicatie en het nakomen van de afspraken.

Dank voor alle complimenten in deze mooie beoordeling en we hopen u in de toekomst weer terug te zien!

Mooie deal en no nonsens verhalen

Ontvangst vanaf het 1e moment gaf een prettig en klantvriendelijk gevoel. Arjan heeft ons op een leuke en betrouwbare wijze geholpen. Wij denken een goeie deal te hebben gedaan en hopen voorlopig met deze prachtige DS4 te kunnen rijden. Ondanks de afstand denken we er zeker over om de auto ook te laten onderhouden bij de Pijper

Toppertjes

Altijd meedenkend, komen altijd met n positieve deal. Al jaren klant en dat blijft ook zo.

Prettig overleg bij inruil van mijn auto die ernstige motor problemen vertoonde

Helaas werd ik geconfronteerd met grote problemen aan de motor. Gezien de leeftijd van de Opel en de hoge kosten bij reparatie in overleg gegaan en na ampele overweging besloten tot inruil over te gaan. Toevallig was er Mitsubishi ASX binnengekomen en na een proefrit al snel besloten tot een deal te komen. Ik ben al jaren relatie bij de Pijper en uiteindelijk content met het bedrag dat bijbetaald moest worden. Ik rij er nu een week in met ook een paar lange afstanden en nog steeds tevreden.

Fantastisch!

Wat een fijn autobedrijf! Geen verkooppraatjes maar een hele gemoedelijke en gezellige ontvangst. Ik raad iedereen aan hier een auto te kopen. Eerlijk, goede service van begin tot eind en de Twingo loopt als een zonnetje!

Klantvriendelijk en prettige samenwerking

Goede ervaring met dit bedrijf.

Zeer goede ervaring

De service van autobedrijf De Pijper is boven verwachting! Onze Audi a5 stond tip-top klaar om zo mee weg te rijden! Een droom van een auto!

Echt heel prettig!

Vandaag mijn Renault Twingo opgehaald. Fijn geholpen bij de aankoop. Hij werd mooier opgeleverd dan ik kon hopen. Zelfs de bekleding nog helemaal mooi gemaakt! Echt top en super blij mee. Reviews schrijven is niet echt mijn ding, maar ja auto kopen doe ik ook niet echt vaak! Heel erg bedankt.

Super tevreden.

Door de positieve ervaringen van onze dochter en schoonzoon hebben wij een zoekopdracht voor een Peugeot 2008 GT. Er werd een prachtig exemplaar gevonden en wij snel tot een overeenkomst. Door verkoper Arjan zijn wij zeer enthousiast geholpen en alles is naar wens afgeleverd. Absolute aanrader. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Automobielbedrijf De Pijper óók sterk in proces van aankoop tot export !!

Al vele jaren jaarlijks 5 tot 6 keer per jaar naar het buitenland. Vaste locatie. Altijd een auto gehuurd. Nu de tijd gekomen is om langere periodes achtereen te verblijven is de gedachte opgekomen om daar over een eigen auto te beschikken. Een auto dáár kopen lijkt voor de hand te liggen maar wát is betrouwbaar en wát koop je dan?? Al snel tot de conclusie gekomen deze vraag neer te leggen bij mijn eigen autobedrijf waar ik al sinds vele jaren (trouwe) klant ben! Automobielbedrijf De Pijper te Maarssen. Hoewel een niet alledaags voorkomend verzoek is dit adequaat opgepakt én ingevuld. Binnen de kortste keren is er een auto gevonden die voldeed aan alle wensen en eisen, betrouwbaar, en die, rekening houdend met het totaalplaatje aan kosten óók in financieel opzicht paste. Onvoorstelbaar dat álles in zo'n kort tijdsbestek uitgevoerd is! Het is nét een militaire operatie geweest. In drie weken tijd is alles voor elkaar gebracht. Aankoop - Oplevering - Transport naar het buitenland - Technische keuring aldaar - Kentekenregistratie. En dat ís een hele vracht aan acties! Maar Automobielbedrijf De Pijper heeft de juiste contacten om óók dit verzoek naast het 'alleen' leveren van een auto volledig betrouwbaar en naar volle tevredenheid te realiseren. Dus, nogmaals heel hartelijk bedankt voor alle goede zorgen en dit alles in enorme service uitgevoerd!! Nu rijden we óók in het buitenland er als een zonnetje bij!!

Aanschaf nieuwe auto weer vlekkeloos verlopen

Dat het personeel vriendelijk en klantgericht meedenkt weten we al jaren. Vandaar de Opel Mokka weer via de Pijper aangeschaft. Alfred heeft ons enorm geholpen door de auto rijklaar bij ons thuis af te leveren. Chapeau daarvoor!!