Filters

10

Prima

Keurig geholpen ,prima advies en zoals altijd uitstekend tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Almelo
6

Onpersoonlijk

Op de site staat dat ze persoonlijke aandacht voor je hebben. Ik merk daar weinig van. Je brengt de auto, geeft je naam, de werkzaamheden die gepland zijn worden even kort doorgenomen en je kan vertrekken. Bij het ophalen gaat het niet heel anders. De rekening wordt even voorgelezen en je kan weer gaan. Monteurs zijn dan meestal al naar huis, dus vragen om technische uitleg is zinloos. Voorheen had ik de auto bij Arendsen Ruurlo in onderhoud. Daar wist de monteur precies wie ik was, dat ik een liefhebber ben van met name van de 700 en 900 serie, etc. Hij stuurde me updates en foto's van de werkzaamheden via e-mail, stelde zaken voor om op te pakken, al dan niet een volgende keer. Ik kreeg ook een keer een 960 die ze te koop hadden staan mee voor een proefritje, gewoon omdat men wist dat ik dit gave auto's vind. In Zevenaar hoef je dat niet te verwachten. Ze weten na jaren mijn naam nog steeds niet en is het of ze mijn S90 Executive voor het eerst zien. Ze hebben toevallig ook een 960 Executive te koop staan, maar uitleg geven, of inzien dat ik als liefhebber nagenoeg dezelfde auto heb, vergeet het maar. Vorig jaar heb ik een trilling laten onderzoeken en kreeg via de telefoon van de monteur een voor mij niet duidelijk verhaal. Bij het ophalen kon niemand me daar uitleg over geven, laat staan nog even laten zien,. iets wat in Ruurlo geen probleem zou zijn. Vraag je het na via e-mail, is de monteur op vakantie. Na zijn vakantie zou ik antwoord krijgen, die kreeg ik mooi niet, dus er zelf maar achterheen. Helaas nog steeds geen duidelijk antwoord, kennelijk was de monteur de diagnose alweer vergeten. Men beloofde even mee te rijden om zo het euvel vast te stellen. Voor een proefritje van 5 minuten even naar Zevenaar, dat komt bij een volgend bezoek wel., heb ik aangegeven. Helaas weten ze dan niet meer wie ik ben, laat staan dat ik nog een proefritje tegoed heb. Je begint gewoon weer bij 0. Gevraagde reparaties en onderhoud worden netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Zevenaar
3

niet geinformeerd over een defect

Donderdag 6 juli jl. heeft mijn auto een servicebeurt gehad. Hierbij zijn geen bijzonderheden naar voren gekomen anders dat remblokken achter vervangen en de voorbanden in de gaten houden. Prima. Gisternavond onderweg een rokende motor. ANWB gebeld. Monteur constateert mogelijk een lekkende kleppendekselpakking. Hij adviseert dit morgen ( lees vandaag) te laten checken bij de garage. Dit heb ik vanmorgen laten doen bij jullie en inderdaad een zwetende/ lekkende kleppendekselpakking. Met de kantelening dat dit vorige week benoemd is. Dit is zoals beschreven, pertinent niet waar, anders had ik dit tijdens de beurt lten herstellen omdat ik aan het eind vd maand met de caravan naar Frankrijk ga. Nu moet het alsnog herstelt worden en heb ik mogelijk dubbele kosten. Daarbij de kantekening dat het in Hengelo voor mijn vakantie niet meer gaat lukken. Mogelijk uitwijken naar Almelo is de optie. Almelo gebeld. Eerst intern overleg. woensdag 19 juli plek. kosten in Hengelo geschat 890 euro. Collega in Almelo heeft het ook over vervangen van leidingen e.d. dus duurder dan de 890 euro. Kortom ik ben zeer ontevreden. Daar waar ik juist kies voor de merkdealer en waarbij ik de ervaring heb dat de service hoog in het vaandel staat. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Eric Sander

  • Aanbevelen? Nee
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
10

Gewoon uitstekend

Uitstekende service, klantvriendelijk en ingericht op tijd van nu. Inclusief privé plek om te werken met wifi en koffie/thee. Helemaal top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
8

positief

Alles gedaan tijdens onderhoud alleen jammer dat er geen tijd was voor testen defecte airco zodat ik nogmaals extra terugmoet komen zodat hier een gerichte afspraak gepland kan worden voor herstel als blijkt dat dit nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
10

Zeer tevreden mbt service, communicatie, vriendelijkheid personeeel, etc...

Uitsluitend positieve ervaring. Ben zelfs op zaterdag geholpen met reparatie aan gescheurde Turbo-slang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
9

Top gastvrouw en zeer duidelijke afmeld uitleg uit de garage. Leen auto was niet geladen

Zeer persoonlijke, vrouw vriendelijke ontvangst en contact met de monteur. Rustig en met juiste focus. Echt goed!! Top ook dat er pro-actief gepland wordt om de APK keuringen ordelijk in de volle agenda van de garage te krijgen Leen / huur auto was niet geladen, had twee foutmeldingen in het service paneel. Komt slordig over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
7

Goed

Ik ben prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
10

Uitermate tevreden zoals altijd

Uitstekende service en overleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
8

Prima

Prima, maar ik had er wel op gerekend dat ik had geweten hoe lang de reparatie duurde. Ik kon wachten, dus dan reken ik op een uurtje. Het werden er ruim anderhalf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Zevenaar
9

Uitstekende service

Vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Zevenaar
10

Altijd een goede en vlotte service

Je wordt altijd snel en correct geholpen bij Arendsen. Ik heb een wat oudere Volvo maar er is altijd weinig mee aan de hand. En bij de aankoop toen ben ik ook zeer goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Doetinchem
9

Uitstekend

Top! Verder niets aan toe te voegen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
8

Goede service

Ik werd weer netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
10

Je word er prettig geholpen

Komen afspraken na en altijd prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
9

Zeer professioneel

Snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Almelo
10

Perfect geholpen!

Bij een reparatie onder garantie werd ik perfect te woord gestaan en snel geholpen om het probleem op te lossen. Ook is de leenfiets ideaal voor personen die b.v. in Wierden wonen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Almelo
10

De beloofde service is waargemaakt.

Vragen mbt tot mijn extra velgen werden naar tevredenheid beantwoord. Een fiets met trapondersteuning was beschikbaar…. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Doetinchem
10

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Vriendelijk, adequaat en klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Almelo
10

Had het zelf niet beter kunnen doen

Goede afspraken, fijne ontvangst, div soorten koffie en fruit , fijne monteurs en naar een grote beurt en apk en een filmpje van de onderkant een schone auto terug. Nog niet eerder bij mijn vorige garage meegemaakt. Nogmaals dank .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Zevenaar
10

Prima

Vriendelijke hulp en uitleg monteur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
10

Zelden heb ik zoveel service, klantgerichtheid en professionaliteit meegemaakt!

Ik woon in Breda maar was op bezoek in het Oosten van het land. 's Avonds knipperden de lampjes in mijn auto; meteen stoppen. Motor oververhit. Ik heb nooit wat met mijn Volvo en ik hoopte dat een beetje koelvloeistof zou helpen maar een voorbijganger die meekeek viste zo een distributieriem te voorschijn. Geknapt. Zo was er nog veel meer. Ik besloot de blijven overnachten en belde de volgende dag de dichtstbijzijnde Volvo-dealer, Harrie Arendson. Waarom ik hier zo blij van werd: Mevrouw, we sturen een monteur die komt kijken wat er aan de hand is. Zo gezegd zo gedaan, de monteurs kwamen, maakten een 'diagnose' en zorgden ervoor dat mijn auto bij de garage kwam. Een check, een prijsopgaaf en - helemaal geweldig - er was een monteur beschikbaar dus die kon meteen aan de slag. Na een paar uur was alles gefikst en reed ik terug naar Breda. De motor liep als een zonnetje. En ik kon alleen maar denken; zo hoort het. Helpen met een probleem, meteen een lekkere koffie aanbieden, vooraf vertellen wat de verwachtingen zijn en tussendoor even feedback. Een dikke tien voor Harrie Arendsen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Almelo
10

Volgens afspraak en ruim op tijd klaar

Volgens afspraak en ruim op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo
8

Goed maar kan beter.

Service zit hem niet alleen in de kwaliteit van de auto of de garage, maar wordt ook beïnvloed door de marketing strategie van een bedrijf. Dat betekent dat ik het storend vind dat ik mails krijg over bandenwissel (zomer/winter v.v.) terwijl ik all season banden heb. Verder wordt ik belaagd met mails over de nieuwe modellen terwijl ik net (nou ja net) een nieuwe auto heb besteld (waarvan de levering overigens weer is uitgesteld). Het zou beter zijn deze mails te organiseren als abonnementen, die de klant zelf kan beïnvloeden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Hengelo

Bedrijfsgegevens

Transportweg 23

7007CL Doetinchem

314334451

[email protected]

Over Harrie Arendsen

Wij zijn Harrie Arendsen. Een dynamische organisatie met visie, ambitie en een gezonde dosis lef! Jou verder helpen: dat vormt de magneet in álles wat we doen. We zorgen dat jij onafhankelijk kunt zijn door jou mobiliteitsoplossingen te bieden. Elke dag. Met elkaar vanuit passie en respect voor mens, milieu en profit ambassadeurs creëren. Of het nou gaat om een klant, een collega of een leverancier: het maakt voor ons geen enkel verschil.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.