Goede service, vriendelijk personeel.

Fijne garage, vriendelijk personeel, Tot nu toe altijd zeer goed geholpen

Goede service, maakt afspraken waar.

Ik kon door ziekte de auto niet brengen, werd opgehaald en terug gebracht.

Zou niet weten hoe ik nog beter geholpen zou kunnen worden

Prima service, vriendelijk personeel

Zoals altijd vriendelijk ontvangen, goede service. Een bedrijf waar ze weten wie je bent met een zeer goede sfeer.

uitstekend klantvriendelijk bedrijf

Kom bij dit bedrijf al meer dan 20 jaar voor onderhoud aan mijn MAZDA. Dat zegt genoeg.

Heel goed

Vriendelijk en deskundig.

Goed en vriendelijk personeel.

Service beurt naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Zakelijk, behulpzaam en effectief ingesteld.

het maken van een onderhouds-afspraak was klantgericht. Het ontvangst van de afgeleverde auto op de afgesproken datum en het verkrijgen van de huur auto was goed geregeld. De afwikkeling van het onderhoud met de gereed melding was op tijd en uitleg van het verrichte werk was mij duidelijk. De hoogte van de rekening was derhalve niet verrassend. Prima om weer deelnemer te zijn van het service contract met Mazda, MVG Gerard de Roodt

Goede service altijd fijn overleg

Goede service en altijd fijn overleg

Uitstekende garage. wel jammer dat ze officiële dealer van Hyuandai meer zijn. Vriendelijkheid troef.

service goed alleen de 30 seconde om dit in te vullen lukt zelfs superman niet

Ze bestaan nog!

Een eerlijke garagist die doet wat ie zegt en ook zegt wat ie gaat doen. No nonsense service. Echt een fijne ervaring en een aanrader!

jaarlijkse beurt top.

snelle en soepele afhandeling

was gewoon goed

alles was weer goed maar wat me enorm tegenvalt is dat als ik een auto koop van dit € 52.000,00 ik bij een beurt € 10,00 moet betalen om een auto mee te krijgen om naar kantoor te rijden. het geld is het niet, maar mijn gevoel is hier niet goed bij.

Afspraak = Afspraak

Ben gewoon tevreden over de auto en ook het onderhoud

Geweldige zaak

Ben nu 9 jaar klant bij Huisman kan het iedereen aanbevelen super service en heel vriendelijk personeel

Als altijd prima!

Deskundig en vakkundig, zeer vriendelijk !

Mijn airco werkte niet meer

Ik ben een fervent Mini rijder en mijn airco deed het niet meer. Een afspraak gemaakt voor controle en daaruit bleek dat mijn condensor kapot was. Ik kreeg keurig van te voren het kostenplaatje. Ik ben zeer te spreken over het contact van afspraak maken tot eindresultaat! Garage waar je klant bent en geen nummer 👍🏻

Goede service en doet allen wat nodig is.

niets aan toe te voegen

Altijd heel goed.

Prima garage, goede service

Bij Autobedrijf Huisman een mooie MX-5 gekocht. De prijzen zijn prima, de service is uitstekend en gemaakte afspraken worden netjes nagekomen. Een aanrader.

Prettige samenwerking en een goede deal gesloten met Gerard!!

Heldere afspraken en goed advies en uitleg.

Goede eerlijke auto dealer

Op zoek naar een auto even langs gereden ivm eerdere goede ervaring waarbij ik erg goed werd geholpen waarbij ik goed duidelijk en eerlijk advies kreeg en de auto die ik zag had een nette prijs. Ik raad autobedrijf Huisman zeker aan bij anderen

Prima service.

Doet wat het belooft.

zeer goed

erg klantvriendelijk, met name goed rekening houden met feit dat wij van verder weg komen.