Prima bedrijf

voor zover te beoordelen een eerlijke garage

Persoonlijk, deskundig, gastvrij.

Inplannen van een afspraak was makkelijk, de benadering is persoonlijk en vriendelijk en alle afspraken worden goed nagekomen. Communicatie over de werkzaamheden is duidelijk en helder en alles is snel en netjes uitgevoerd. De koffie is ook nog eens goed. Aan te raden dus.

klant, service en kostenvriendelijk gericht.

perfect.

Vertrouwd en Rieel

Plezierig, zinnig zakelijk en vertrouwd

Eerste die je aan de telefoon krijgt regelt gelijk alles, dus geen doorverbinden en wachten enz

Professioneel en vriendelijk

Ik ben goed geholpen en op mijn vraag duidelijk antwoord gekregen

Top garage

Betrouwbaar goede service vakkundig en vriendelijke personeel.

Ben al heel lang klant bij Huisman Maasdijk en zeer tevreden

Zeer kundig en klantvriendelijk. Onze familie maakt al ruim 50 jaar gebruik met Mazda’s van hun service

Fijne zaak, goede afspraken.

50k beurt, prima op tijd goed uitgevoerd fijne wachtruimte zelfs met tv :) fijne mensen in de balie en werkplaats. top adres om zeker terug te komen

Huisman staat altijd klaar voor de klant !!

Goede afspraken ! Ik kom hier al vele jaren !

Vriendelijke en deskundige mensen.

Er werd bij Android car play geïnstalleerd, hetgeen keurig en goed is uitgevoerd. De oplettende monteur wees mij ook nog op een aander euvel, heel attent. In de tussentijd heb ik genoten van een lekker "bakkie"

Denken mee en geven goed advies!

Altijd als ik een vraag stel krijg ik een onderbouwd antwoord. Ook een offerte opvragen geen probleem. Of even van gedachte wisselen over wat mogelijkheden zijn is geen probleem.

Nog een echt persoonlijk garagebedrijf

Persoonlijke behandeling. Goede adviezen voor onderhoud.

Goede service jammer dat er vooraf een misverstand was over de vooraf afgesproken bedrag later goed opgelost. Anders zeker een 9 geweest .

Zo als altijd goed

Hele goede service bij Huisman.

Hele goede service bij Huisman.

Vriendelijk, gastvrij en prima vakkennis.

Nu mijn tweede Mazda bij Huisman gekocht en net als de eerste keer prima ontvangen en een mooie deal kunnen maken. Voor de komende tijd weer voorzien van iets goeds. Mocht hij er in de toekomst staan dan zal wellicht ook de derde auto daar worden gekocht.

Was weer goed gedaan allemaal.

Communicatie vanuit Huisman was goed en duidelijk. Auto weer een beurt gehad. Enig minpuntje was dat mijn auto na de beurt wel naar zweet stonk toen ik de auto in stapte dat was wat minder. Maar dat zal vast komen doordat de monteur zo goed aan mijn auto heeft gewerkt.

Prima garage!

Deskundig en klantvriendelijk

Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen

Goed en fijn bedrijf die de klant op nr heeft staan

Kom al jaren om mijn mx5 te laten inderhouden altijd vriendelijk en goed geholpen met de juiste kennis en materialen om de mx5 in top conditie te houden

Alles perfect

Zie bovenstaande

Snelle en goede service

De service afspraak was zo gemaakt en daarna goed geholpen.

Maasambacht 12 2676CW Maasdijk