goede service

• Kwaliteit

Ik ben goed geïnformeerd tijdens de reparatie van mijn auto en goed op de hoogte gehouden van de situatie en kosten

• Kwaliteit

Ik ben goed geïnformeerd over de kosten. Auto weer Netjes afgeleverd.

• Kwaliteit

prima service en als universele garage toch zeer deskundig

A.g.v. het ontvangen van een verkeerd onderdeel (buiten de schuld van Huiskes-Van Zummeren) moest mijn auto voor een 2e maal terug. Mijn auto werd keurig bij mijn kantoor opgehaald en weer teruggebracht zonder extra kosten. Desgewenst had ik ook voor een gratis vervangende auto kunnen kiezen. Kortom, service was helemaal top!

• Kwaliteit

Positief verrast door de service

Dit was de eerste keer dat ik bij Huiskes van Zummeren kwam voor het onderhoud van mijn auto. De medewerker was heel vriendelijk, mijn leenauto stond netjes klaar en ik was snel weer onderweg. Toen mijn auto klaar was kreeg ik goede uitleg over wat er gedaan was en een goede tip over mijn winterbanden. Mijn auto zag er weer stralend uit en ik was blij! Mooi toch

• Kwaliteit

Vooraf duidelijk de opdrachten met prijzen doorgenomen. Extra’s zijn duidelijk. Ook bij het ophalen goede verantwoording

• Kwaliteit

Beste Marco, Wat een top review. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Veel veilige kilometers gewenst. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

De communicatie was perfect. Na de beurt rijdt mijn auto weer perfect en hij ziet er pico bello uit!

Helemaal top! Super fijn te lezen. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Prima geholpen fijne mensen

Prima geholpen hele fijne mensen Werken volgens planning en afspraak

• Kwaliteit

Dat is precies zoals wij het graag zien. We wensen je veel veilige kilometers. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Ik ben goed geholpen

Goed geholpen. Van te voren werd mij medegedeeld wat er zou gebeuren.

• Kwaliteit

Wat goed te horen. Transparantie over kosten vinden we belangrijk. Fijne feestdagen! Groetjes, Team Auto Huiskes van Zummeren

Hij loopt weer lekker.

Altijd duurder uit.

• Reden bezoek Andere reden

Dankjewel voor je review. Fijne feestdagen! Groetjes, Team Auto Huiskes van Zummeren

zoals gewoonlijk uitstekend

ik kom er al jaren , en nog steeds zeer tevreden over de service en de deskundigheid van het personeel.

• Kwaliteit

Die deskundigheid staat bij ons zowel in de werkplaats als aan de receptie hoog in het vaandel. Fijn te lezen dat u al jaren tevreden bent. Fijne feestdagen! Groetjes, Team Auto Huiskes van Zummeren

Fijn en professioneel

Met mijn 2 auto's super geholpen. 1 auto was voor onderhoud geweest. 1 auto voor de airco. Voor alle 2 de auto's geldt deskundig advies gekregen en naar tevredenheid gerepareerd. Ons zie je zeker terug. Toppers!

• Kwaliteit

Super fijn! We zien je volgend jaar graag weer voor onderhoud, apk, airco's. Veel veilige kilometers gewenst! Groetjes Team Huiskes van Zummeren Schaijk

Dubbel gevoel

Tot mijn verbazing zag ik dat er niets is gedaan aan gerafeld afgeknaagd isolatie onder de motorkap. Er werd mij wel gevraagd om een anti steenmarter kastje te monteren. Was er zondermeer van uitgegaan dat ook de isolatie zou worden gerepareerd. Nu hangt er een resterende flap over een slang. Heb al gevraagd wat hiermee te doen maar heb nog geen antwoord. Meest praktisch zou natuurlijk zijn geweest om dit gelijk met de onderhoudsbeurt vorige week te hebben gemaakt. Nu moet ik weer een aparte afspraak maken en vind het niet erg veilig met die overhangende flap op die leiding.

• Kwaliteit

Beste Ger, Ik heb begrepen van mijn collega's werkplaatsreceptie dat er inmiddels over en weer contact is geweest. Er is het één en ander uitgezocht over de isolatie, een kosten raming gemaakt etc. Uiteindelijk besloten het op een andere manier op te lossen. Ik ga ervan uit dat u naar alle tevreden het verder rijdt en onze service in de toekomst met een 8 waardeert :). Veel veilige kilometers, we zien u graag weer! Groetjes Huiskes van Zummeren

prima service, maar wel, duur

80 euro voor zomer- naar winterbanden te wisselen, die al op eigen velgen zitten, is erg duur. Is bij andere garages een stuk goedkoper.

• Reden bezoek Andere reden

Hoi Jos, Fijn dat je ons wijst op de kosten van een wielenwissel. In het factuurbedrag zit ook een component bandenhotel. Hierdoor staan de wielen het hele jaar bij ons verzekerd en droog opgeslagen. We zien je graag in het voorjaar weer. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Zoals altijd uitstekend

De probleempjes, die zich tijdens het onderhoud voordoen, worden in snel overleg en advies opgelost. .

• Kwaliteit

Beste Hein, Dankjewel voor je review! Transparantie vinden we heel belangrijk en hebben we hoog in het vaandel staan. Zien je graag weer. Groetjes, Team Huiskes van Zummeren

goede service!

Ik ben zeer tevreden over de verleende service en uitleg.

• Kwaliteit

Beste Mary, Dankjewel voor je mooie woorden. Die ga ik doorzetten aan m'n collega's. Groetjes, Team Huiskes van Zummeren

goeie service

Top! Groetjes, Team Huiskes van Zummeren

prima de prima garage

zoals het moet zijn.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste Wim, Dat zijn woorden waar we blij van worden: "Zoals het moet zijn". Dankjewel. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Prima!

Prettige ontvangst & goede afstemming en de beurt is prima verzorgd. Bij het ophalen was de auto netjes gewassen en gestofzuigd.

Top! Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Kei fijn! Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Je kent het bedrijf niet meer terug .

mijn kontact was met Paul van Zummeren , er was van alles afgesproken en toch belde Paul mij op voor verschillende punten om onder de aandacht te brengen ,,ik kon de auto zelf niet ophalen en ook dat was geen probleem ,hij werd thuis gebracht , alles bij elkaar , zeer positief en dik te vrede . groet Chris .

• Kwaliteit

Beste Chris, Paul is onze klanten-topper. Jouw ervaring is hoe we het graag zien! Super fijn! Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Hier word je serieus genomen door het beste advies

Auto word goed nagekeken, bij het opvolgen van hun advies gaat je auto het langste mee.

• Kwaliteit

Beste Wes, Zo is het precies: Goed en tijdig onderhoud scheelt op de lange termijn. We zien je graag terug. Groetjes Team Huiskes van Zummeren

Vriendelijk en deskundig advies.

Betrouwbaar en komt afspraken na.

Alles goed verlopen

Goede ontvangst snelle afhandeling.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een plezierige ervaring

Een nieuwe auto bij Huiskes kopen is een prima ervaring. Verkoper Bart doet het heel goed en staat open voor alle vragen. Je hebt echt het gevoel dat ze er voor je zijn en meedenken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Over Carprof Huiskes van Zummeren B.V.

Wij staan voor onze diensten en producten en proberen die doorlopend te optimaliseren en te verbeteren. Het uitgangspunt daarbij is uw ervaring met ons. Daarom horen we graag uw mening. Ook -of misschien juist- als het onverhoopt toch niet helemaal naar wens is verlopen. Daar gaan we dan intern gelijk mee aan de slag om hiervan te leren! “Het draait om u en uw mobiliteit. De auto is hierbij geen doel, maar een middel om het doel te bereiken en dat is een tevreden relatie met onze klanten.” Team Huiskes van Zummeren

Over Carprof