Een vertrouwd adres, een eerlijk verhaal, een goede auto en een prima aflevering en service!

De kwaliteit en service is van een dusdanig niveau dat ik al jarenlang mijn auto's bij Hansen koop. Juist in de auto-business is de vraag waar je de auto koopt minstens zo belangrijk als welke auto je koopt. Het aanbod is goed en als er geen auto staat van je gading, dan gaat men op zoek naar een auto die past bij je wensen. En als er ooit een keer iets is, dan wordt dat altijd netjes opgelost. Top!

mooi autobedrijf en zeer vriendelijk personeel

mijn eerste contact was telefonisch wat al een goede en gezellige indruk gaf. uitstraling van het bedrijf is mooi en rustig. we zijn er door de verkoper echt super goed en aardig geholpen. de sfeer die er heerst is zeer goed en gezellig helemaal top!

Zeer tevreden over de geboden service

Wij hebben eind 2019 een Kia Niro gekocht en zijn zeer tevreden over de geboden service; er wordt meegedacht met de klant wat erg prettig is.

Zeer prettige kennismaking.

Van het begin tot aan het einde van de transactie uitstekende begeleiding. Zeer professioneel!

We werden goed en netjes te woord gestaan door de verkoper

Mijn ervaring geweldig

Wij zijn goed geholpen door Bram Fijn ontspannen en direct. Daar houden we van andere misschien niet wij vinden het fijn. Ga zo door.

zeer goed

klantvriendelijk - je voelt je thuis

Goed geholpen

fijne uitleg top adviseur voelt betrouwbaar

duidelijke uitleg en komen afspraken na

Goed en vriendelijk geholpen.

Meegedacht bij aanschaf van nieuwe occasion. Zeer tevreden.

Een mooi bedrijf met vriendelijke mensen en goede service en waar men doet wat ze beloven.

Op zoek naar een 2e hands auto kwam ik bij autobedrijf Hansen terecht. Ik heb hier eerder al verschillende auto's gekocht zowel nieuw als gebruikt. Omdat ik dit keer op zoek was naar een bepaalde auto de hulp van autobedrijf Hansen ingeschakeld. Na een aantal weken had ik een auto gevonden waar mijn interesse naar uitging. Na telefonisch overleg en een persoonlijk gesprek de knoop doorgehakt en de auto via autobedrijf Hansen gekocht. Na 2 weken kon ik mijn "nieuwe" auto al ophalen. IK kan wel zeggen dat autobedrijf Hansen zeer betrokken is geweest bij mijn zoektocht. De aflevering van de auto was ook zeer goed verzorgd. Bij deze nogmaals bedankt aan autobedrijf Hansen en met name Roland Hansen voor alle goede zorgen.

Relaxt, duidelijk en gemoedelijk.

Fijne garage, en goede persoonlijke benadering

je word als klant goed behandeld

je kan als klant er op vertrouwen wat je met hem afspreekt dat ze dat ook nakomen

Klantvriendelijk en deskundig

Auto bedrijf Hansen doet zijn best om de klant tevreden te stellen. Zij denken met je mee en doen alles om problemen op te lossen. Soms willen ze meer als dat KIA Nederland kan leveren.

Heel goed

Het is altijd prettig om naar Hansen te gaan Wij worden er altijd goed behandeld, maar vooral onze auto.....wel zo prettig

Uitstekend!

Uitstekende Service! Zoals altijd!

Klantvriendelijkheid zoals het hoort.

De Kia Venga die wij kochten ziet er uit als nieuw. De verkoper (Bas Gielen) heeft zich heel veel moeite gedaan om de auto eerder dan afgesproken te kunnen leveren. Wij kregen zeer goede uitleg over de belangrijkste opties van de auto, geen vraag bleef onbeantwoord. Conclusie: Een bedrijf dat ik 100 % aanbeveel.

Proffesioneel en correct , een gerust en goed gevoel

Een optimale dienstverlening en klantgerichtheid

Autobedrijf Hansen denkt mee met de klant en heeft een optimale dienstverlening. Service staat hoog in het vaandel. Daardoor zijn wij al meer dan 15 jaar vaste klant bij dit bedrijf. Bij alle nieuwe aankopen en ook bij alle werkplaats werkzaamhedenzijn wij tot nu toe zeer tevreden.

Geen op- of aanmerkingen

We werden goed en duidelijk geholpen .

Tot heden tevreden

Tot heden tevreden met de aflevering.

Zo wil je graag een auto kopen!

Onze ervaring met autobedrijf Hansen zijn heel plezierig. Geen vervelende verkooppraatjes, maar een eerlijk en duidelijk verhaal. Er wordt meegedacht met jouw wensen en de service is prima.

Veel aanbod, hulpvaardig.

We zijn goed geholpen bij Hansen. Er was voldoende aanbod wat bij ons paste. De verkoper was erg kundig en totaal niet pusherig. Wij zijn erg tevreden over Hansen en rijden met veel plezier in onze nieuwe auto.

Wij hebben de koop van onze auto als heel positief ervaren.

Aardige, professionele, geïnteresseerde verkoper. Goede uitleg. Goede service.

Geweldig geholpen

Auto ingeruild en een nieuwe gekocht zeer goed geholpen door dhr hansen. Service is buitengewoon.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!