Goed geholpen bij de aankoop van een auto!

Goede begeleiding bij de aankoop van een auto, van het begin tot het einde.

Klantvriendelijk en professioneel

Autobedrijf Hansen is een zeer klantvriendelijke en professioneel autobedrijf. Het wes aangenaam om hier zaken te doen. Een aanrader.

boven verwachting

dit was de eerste keer dat we bij automobielbedrijf HANSEN een gebruikte auto kochten. Een zeer correct mooi en eerlijk bedrijf waar je nog vriendelijk te woord wordt gestaan en alles wordt keurig en duidelijk uitgelegd over garantie voorwaarden en geen gezeur over de extra pakketten het is nu bijna een week later even terug geweest voor een paar kleinigheden die niet onder de BOVAG garantie voorwaarden vermeld staan. worden zonder problemen opgelost complimenten hiervoor. de 5 sterren zijn jullie echt waard.

Eerlijk ,betrouwbaar , vriendelijk klantgericht en prima service!

Is een top garage die zich echt richt op de vraag van de klant. Je wordt er altijd erg snel geholpen , de baliemedewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

uitstekend

Aanbevolen door mijn zoon, die kennis van zaken heeft, goed advies. Prima autobedrijf.

Een erg prettige verkoper/eigenaar hielp ons bij de uitleg /info van mijn nieuwe auto. Hij was erg behulpzaam en totaal niet opdringerig wat we helaas wel bij een andere auto zaak wel ervaren hadden. We mochten zelfs de auto meenemen naar huis en de volgende dag terugbrengen zodat we er goed over na konden denken en proef rijden. Top afgeleverd en (er werd zelfs op kleine steenslag plekjes gewezen die wij niet gezien hadden) een heerlijke koffie hebben we de koop gesloten. Erg prettig zaken doen in Hanssen Venray👍

Geweldige service nogmaals bedankt.

Heel fijn.

We zijn op een prettige manier geholpen met kundig advies.

Hartelijke ontvangst, prima service, goede inruilprijs, je weet waar je aan toe bent.

Al een aantal jaren koop ik mijn auto bij VDNS Hansen. Belangrijk vind ik dat het een eerlijk adres is; de auto die je koopt wordt goed beschreven en wordt keurig afgeleverd. De inruilprijs is ook altijd goed. En als er een keer iets is, dan wordt het altijd netjes opgelost. Prima!

Super service! Komen afspraken na.

Ons zien ze de volgende keer zeker terug.

persoonlijke revues zijn altijd eerlijk

Wij hebben een prettige ervaring opgedaan bij de aankoop van onze auto. Vriendelijk en gastvrij, kennis van zaken, en afspraken komen zij na.

Goede service, betrouwbaar en vriendelijk

Goede uitleg; heel tevreden.

Super tevreden

Nu 1 private lease auto en een auto gekocht bij Hansen, we kunnen niet anders dan lof over ze praten. Klantvriendelijk, persoonlijk en luisteren naar onze wensen!

Betrouwbare zaak die altijd naar oplossingen zoekt en klant vriendelijk is.

positief. goede service

• Deskundigheid N.v.t.

Kwam via gaspedaal site uit op een occasion bij Hansen. Snel reactie op mijn mail gekregen. Langs geweest en ze nemen de tijd voor je met goede uitleg. Kortom aanrader.

• Service N.v.t.

ik ben heel vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben mij alle tijd gegeven om een auto uit te zoeken. Afhandeling is ook heel goed gegaan. Ben dus heel tevreden. Geef dit ook door aan andere mensen

Betrouwbaar, komen afspraken na, vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijk en duidelijk en dat is fijn. wij kunnen Hansen dan ook maar alleen aanraden

Auto gekocht . Wat erg prettig was is dat ik gewoon zonder verdere afspraak 3 proefritten kon maken. Auto werd gewoon naar buiten gereden

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!