Aanpak van autoverkoper Bas zou de nieuwe standaard moeten zijn.

Sinds ik auto rijdt heb ik 5 keer een auto gekocht. Het komt nogal eens voor dat je in te ruilen auto behoorlijk wordt afgekraakt. En wat je koopt wordt natuurlijk de hemel in geprezen. Bas van VDNS Hansen in Venray laat zien dat het ook anders kan. Een vriendelijke benadering. Geen gladde praatjes. En niet te beroerd om de tijd voor je te nemen om bijvoorbeeld de snufjes van je nieuwe aankoop uit te leggen. Venray was voor mij een behoorlijk stuk rijden. Maar het was het waard.

Goede service, leuk personeel!!

Goede service, en wordt goed geinformeerd over de mogelijkheden van de auto. Helemaal super

auto gekocht

Goede service kennis goede uitleg over de auto paar auto's proef kunnen rijden en dede gekozen auto is netjes afgeleverd

Is een super garage

Zeer vriendelijke verkoper Bas.zeer goede uitleg heb een mooie auto kunnen kopen

Fijn zaken doen

Mijn eerste Kia is een super auto een aanbeveling.Hele goeie service.En deze keer dienen de monteurs in zonnetje gezet te worden.Deze hebben namelijk superieur werk geleverd.

Heel goed

Hele goede service en erg vriendelijk personeel!

Vriendelijk, vakkundig en behulpzaam.

Het verkoopgesprek was duidelijk open en niet opdringerig. Er werd alle tijd voor genomen om uit te leggen hoe alles in de KIA werkt. Zeer vriendelijk werden we geholpen.

Vriendelijk, vrolijk en kundig

Vriendelijk en vrolijk personeel. Je voelt je welkom, wordt niet weggekeken, zijn snel. Top!

Vriendelijk, behulpzaam en zeer servicegericht

Op 2 verschillende plaatsen dezelfde auto bekeken. Bij Hansen/VDNS Hansen had ik gelijk een goed gevoel over de auto en de service. De keuze was daarom niet moeilijk.

Zeer goed.

Alles correct en volgens afspraak gegaan.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vandaag mijn auto op mogen halen bij autobedrijf Hansen. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Denken graag met je mee en staan altijd voor je klaar! Ze nemen echt de tijd voor je! Meer dan verkopen alleen. Top!! Een dikke 10 voor het gehele team!

Hoi ben heel goed en vriendelijk geholpen

Heel goed en enthousiast geholpen bij het kopen van mijn eerste auto!

Bij VDNS Hansen heb ik mijn eerste auto gekocht. Zo'n eerste auto is toch altijd wel spannend. Vanaf het eerste moment ben ik heel goed en enthousiast geholpen. Vorige week heb ik mijn auto goed afgeleverd en als zeer tevreden klant mogen ophalen!

Ik word altijd goed behandeld

Ik word bij Hansen altijd goed behandeld Ze zijn vriendelijk en helpen je met alles

Prima dealer

Goede service, klantvriendelijk personeel.

Correct en Gastvrij

Bewust naar lang denken en zoeken gekozen voor een Kia Sportage. Naar aanleiding van een afspraak bij auto bedrijf Hansen en een proefrit gemaakt te hebben in een sportage ging het deze wagen worden. Een sportage automaat met alle opties. Bram Hansen is voor ons op zoek gegaan en met goed resultaat. alles wat wij wilde, kleur, opties , was compleet. De week dat de auto uitgeleverd zou worden was helaas niet haalbaar en er werd gelijk een auto geregeld die wij mochten gebruiken tot de aflevering van onze auto. 12 juni was de afleveringsdatum en is ook gebeurt met een goede overdracht en uitleg. Wij zijn zeer tevreden en denken alleen maar terug aan een positieve onderhandeling - Afhandeling - Aflevering en het nakomen van onze gemaakte afspraken. de 5 sterren die wij geven zijn verdiende sterren Auto bedrijf Hansen Gr Roland en Wilma

Een van de betere dealers die er zijn in Nederland

Ging er heen met het idee om een elektrische auto aan te schaffen en ben daar goed in geslaagd. Met Bram zeer goed contact, een echte autoliefhebber die de passie in zich heeft. Zijn pa precies dezelfde passie. Ik was zo tevreden dat ik een week later nog een auto daar hebt gekocht, terwijl we uit vlaardingen bij Rotterdam komen en genoeg Kia dealers hebben. Maar hier moet je je auto kopen. Eric van idsinga.

Ik ben geweldig geholpen op al mijn vragen kreeg ik antwoorden.

Die vragen waren omdat mijn vorige Toyota een benzine auto was,nu een Hybride.

goede service en aandacht voor de klant

Ik ben al 25 jaar tevreden klant. Dat zegt genoeg!

zakelijk op een correcte en zeer prettige wijze

We werden op zeer vriendelijk manier te woord gestaan en goed geadviseerd. We hadden op wat meer voordeel gehoopt , maar ook daarbij werd vriendelijk gehandeld. De manier waarop we een testrit mochten maken was zeer uitnodigend om de auto te kopen De aflevering was werkelijk perfect. Zo goed hadden we dat nog niet meegemaakt. Op een geduldige en vriendelijke manier werd ons alles uitgelegd. Tijd speelde geen rol. Kortom hulde aan de verkoper.

Fijn geregeld goed gevoel er bij

Goed geregeld vriendelijke service en alles correct geregeld

Met een goed en vertrouwd gevoel naar huis

Van A tot Z, zeer goed geregeld bij aankoop van onze Kia Rio. Verkoper Bas geeft duidelijke uitleg, leuk ontvangst en geeft je direct een fijn en vertrouwd gevoel.

zeer goed

heel goed vriendelijk goed gevoel bij de aankoop van onze nieuwe auto

Geweldige service

Ik woon zelf in Best en ga altijd naar de Kia dealer in Eindhoven. Heb mijn huidige auto, wederom een Kia Sportage bij VDNS Hansen in Venray bekeken en gekocht. Geweldige auto en een grandioze service. Fijne, persoonlijke benadering en aandacht. Indien afstand Best/Venray niet te ver zou zijn, zou ik de onderhoudsbeurten ook daar laten uitvoeren.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!