Fijne en warme service!

Fijn contact gehad met Bas! Ik werd na mijn interesse in de Kia Niro vrij snel gebeld. Aangezien ik van ver moest komen werd de auto gereserveerd en heb ik de auto onder genot van een kop koffie rustig kunnen bekijken. Gister was het zover en konden wij onze nieuwe auto ophalen. Onze vorige auto kregen wij nog een knappe inruil voor. Bij het ophalen stond de auto keurig onder een doek en kregen wij zelfs nog een bon mee voor een kop koffie en een gebakje verderop. Bas heeft ons nog even geholpen met installatie van CarPlay, stoelen etc. Wij bevelen VDNS Hansen zeker aan om een auto te kopen! Thanks Bas! Gr. Wesley

Zeer correct, netjes, duidelijk en geeft een vertrouwd gevoel.

Wij kunnen niets anders zeggen dan dat wij op zeer correcte, nette, duidelijke en zeer plezierige wijze geholpen zijn wat een zeer vertrouwd gevoel teweeg gebracht heeft. Dank jullie wel voor alle goede zorgen. Een zeer gelukkig auto bezitter.

Top bedrijf met een service die je niet meer verwacht op vandaag

Top bedrijf dat er goed uitziet en toch aanvoelt als een klein bedrijf met persoonlijke service. Vooral de medewerker Mathieu Pama die ons geadviseerd en begeleid heeft tijdens de aankoop van onze Kia Sportage is zeer bekwaam. Ondanks dat wij in het zuiden van Limburg wonen overdenken wij of we de service van de auto ook hier laten uitvoeren.

Boven verwachting

Een hele prettige (eerste) ervaring met het garage bedrijf in het algemeen en verkoper bas!! Daar een mooie ford focus aangekocht tot nu zeer te spreken over de eerlijke verkoop van de auto en de gehele afwikkeling daar van (echt boven verwachting)

zoals het hoort te zijn

vriendelijk goede comunicatie

Je wordt super fijn geholpen. Heel vriendelijk personeel.

Wij zijn super goed geinformeerd over onze aankoop, We konden alles vragen wat we weten wilden over de aangekochte auto, hele goede uitleg over alles. Absoluut niet opdringerig maar wel antwoord op alles wat we wilden weten. Klantvriendelijk en duidelijk en tegen zeer redelijke prijs.

Perfect behandeld

Hele goede ervaring,en goede service en perfect behandeld.

Kan bijna niet beter .

Prima service en heel erg klantvriendelijk. Dus erg tevreden.

Goede en nette behandeling

Werd goed geholpen, zelfs nog gebeld of de auto beviel, service bevalt goed

Kundige aardige enthousiaste en vooral belangrijk eerlijke verkoopmedewerker

Helaas is dit bedrijf zijn afspraak niet nagekomen

Naar aanleiding van het niet bevallen van de tweedehands KIA die wij hadden gekocht werden wij gerustgesteld dat Hansen met een oplossing zou komen echter zou Dhr. Hansen ons na zijn vakantie terugbellen maar is dit nooit gebeurd. Erg jammer! Bij de koop van KIA waren wij vol lof over dit bedrijf maar nu zouden wij hier geen auto meer kopen. Wij hebben financieel behoorlijk in moeten leveren om de KIA elders in te ruilen.

Keurige service

Verkoper met veel kennis

Zeer tevreden over het bedrijf tot nu toe maar ook zeker Mathieu.

De verkoper Mathieu volgens mij nog een jonge vent, die het nog heel ver gaat brengen dit vak als verkoper. Zijn communicatie is duidelijk een natuurtalent waar het bedrijf zeker blij mee kan zijn. Mathieu Nogmaals bedankt vergeet de hoedenplank niet :) Met Groeten Rudy van Es

Betrouwbaar bedrijf!

Goed geholpen bij mijn zoektocht naar een andere auto. Meedenkend en verstand van zaken! Ook een check door mijn eigen monteur tijdens de proefrit was geen enkel probleem waardoor het voor mij duidelijk was dat het een eerlijk bedrijf is dat niets te verbergen heeft.

Geweldige service!

Ik kan Autobedrijf Hansen iedereen aanbevelen, geweldige service. Ga zo door!

Uitstekend.

Prima ervaring. Een andere auto koop je tenslotte niet elke dag. Netjes, duidelijk en vriendelijk geholpen. Levering geheel volgens afspraak.

kan alleen maar zeggen zeer goed

kom hier al vele jaren

Heel vriendelijk personeel

Klant is daar koning

Weer heel prettig geholpen door firma hansen. Super tevreden naar huis gereden. Afspraak is afspraak. Ze doen wat ze zeggen.

Fijne persoonlijke service

Heerlijk familiebedrijf met uitstekende service

Goede ervaring!!

Wordt netjes geholpen, komen afspraken na, nemen de tijd.

Een heel eerlijk gevoel.

Wij hebben een super goed gevoel bij autobedrijf Hansen. Zeker voor herhaling vatbaar....een aanrader voor andere mensen. Top top voor de verkopers oftewel voor iedereen die daar werkt.

TOP!! Meedenkend, vriendelijk niet opdringerig zeer nette afhandeling.

Mooie showroom nette uitstraling maar geen poespas. Enthousiast, geduldig personeel meedenkend geven je de ruimte om na te denken en te testen. De deal wordt goed doorgenomen, bij het ophalen van je "nieuwe auto" wordt alles goed uitgelegd zodat je met een goed gevoel de weg op gaat na een paar dagen zelfs een telefoontje of de auto goed bevalt en of er nog vragen zijn........ wat wil je nog meer?

we werden fijn en correct geholpen

we werden heel goed geholpen en er werd met ons meegedacht. komen de afspraken na die er gemaakt zijn en na het kopen van een auto werd er na een paar dagen telefonisch contact met ons opgenomen of wij nog tevreden waren met de nieuwe auto

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!