Fantastisch!

Fantastisch hoe Bas ons geholpen heeft aan een nieuwe Kia Picanto. Professioneel en klantgericht.

Vriendelijk ,behulpzaam en goede uitleg

Goede en snelle service

Bij Hansen een jong gebruikte Kia proceed gekocht. De levering had ik graag in een kort tijdsbestek en daar werd direct gehoor aan gegeven en op geanticipeerd. Kortom een goede afhandeling, vriendelijk personeel en een prettige samenwerking.

Hele vriendelijke hulp!

Wij zijn goed geholpen met het uitzoeken en kopen van een auto. Vriendelijke en duidelijke hulp. Afspraken ook duidelijk gemaakt en snelle reacties bij vragen.

Top service!

Een mooie occassion gekocht bij Hansen. Ik kreeg de mogelijkheid om twee auto’s in te ruilen. Bij startproblemen bij één van de ingeruilde auto’s, is de auto zelfs thuis door hen opgehaald. Vriendelijke service en fijn persoonlijk contact.

Goed geholpen, laatste belletje miste

Goed geholpen, alleen aan t einde van de dag geen belletje gehad dat ie klaar was. Daags erna opgehaald en persoon in kwestie wist niet wat er gedaan was.

Prima geholpen.

Goed geadviseerd en nette aflevering van de auto.

Fijne service

Op een fijne manier een occasion gekocht. Ga met plezier en vertrouwen de weg op! Vooral de dag van ophalen als zeer prettig ervaren.

Goede en vriendelijke service!

Niets op aan te merken. We zijn erg blij met onze nieuwe aankoop bij VDNS Hansen en met hoe we geadviseerd zijn. Verkoper was totaal niet pusherig, gaf ons voldoende en eerlijke info en gaf ons voldoende tijd en mogelijkheid de auto uit te proberen en over onze beslissing na te denken.

Zeer goede ervaring om een auto te kopen en in te ruilen. Goede communicatie en prettig contact.

Fijne eerlijke service!

Afgelopen week door Bas geholpen in het zoeken naar een occasion auto. Fijn advies gegeven in de zoektocht en duidelijke heldere communicatie. Vandaag bij het ophalen van de auto ook goede uitleg gegeven over de auto zelf. Al met al heel tevreden over de gang van zaken en snelle service!

Klantvriendelijk

Goed advies gekregen en ben blij dat ik dáár mijn auto heb gekocht . Tot nu toe zeer tevreden.

Zeer prettig zaken gedaan

Pim komt zakelijk maar prettig over en de uitleg van de nieuwe veiligheids systemen in onze nieuwe auto waren duidelijk

Onze ervaring was top!

We hebben heel prettig contact gehad met Pim tijdens onze zoektocht naar een nieuwe auto. Hij gaf eerlijk en goed advies, welke ons heeft geholpen in de uiteindelijke keuze. Bedankt daarvoor!

Zeer klantvriendelijk en eerlijk bedrijf. Komen al hun afspraken ook na.

Top service

Geen opmerkingen alles keurig geregeld

Zeer klantvriendelijk en profesioneel.

Twee auto's ingeruild en 1 terug gekocht. Hier neemt men de tijd voor de klant en wordt er ook meegedacht en niet alleen in eigen voordeel. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Een tevreden klant.

30 augustus mijn Kia Ceed Gt opgehaald na inruil huidige auto. Na telefonisch en mail contact nu Roland Hansen persoonlijk ontmoet. Het was een hele fijne en ontspannen aflevering komende uit Zandvoort fijn ontvangst goeie koffie en zonder haast. Roland is een voorbeeld van hoe het zou moeten gaan we hadden een prettig gesprek en niet alleen over de auto maar ook over de dagelijkse dingen en het leven het voelde heel goed. Ik ben zeer tevreden terug naar Zandvoort gereden nogmaals, Roland dank voor je uitstekende aflevering en tijd en aandacht.

Vriendelijk personeel.

En we zijn goed geholpen bij het kopen van onze nieuwe auto.

Prettig en professioneel autobedrijf

Een fijne, klantvriendelijke ervaring. - We konden zonder al teveel gedoe een testrit maken; - Onze verkoper, Rik, is geen gladde autoverkoper en kan je goed mee praten; - Onze auto was een week later klaar; - We hebben een redelijke inruilprijs ontvangen voor onze oude auto; - Alle zaken die nog geregeld zouden worden aan de auto bij oplevering waren netjes gedaan en werden afgelopen. Al met al een fijne ervaring tot dusver.

Prima service eerlijke service

Super goed geholpen

Ze gaan voor kwaliteit

Erg prettig, in gesprek heel aardig en duidelijk. Waardoor ik niet voor verrassingen ben komen te staan.

Een mooie auto voor een prima prijs

De drie jaar oude auto werd als gloednieuw afgeleverd. Er kwamen zelfs nieuwe all seasons banden onder. Er werd aandacht besteed aan wat kleine beschadigingen in de stoelbekleding. De garantie was ruimhartig, zodat we de auto met een gerust hart gekocht hebben. Ik kan autobedrijf Hansen van harte aanbevelen!

Zeer fijn en deskundig geholpen door Roland

Na mijn vorige Mazda cx3 gekocht te hebben bij Hansen nu 2.5 jaar geleden. Afgelopen vrijdag mijn bijna nieuwe Mazda cx5 op mogen halen . Alles was weer in de puntjes geregeld zeer tevreden met de nieuwe aanschaf Ga zo door TEAM HANSEN

Vertrouwd en deskundigheid

Plezierige ontvangst en omgang deskundige advisering souplesse bij offerte correcte aflevering

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!