geweldig

We werden met koffie ontvangen, men nam de tijd voor ons en om alles uit te leggen bij de nieuwe auto.

Een uitstekend geleid bedrijf ,alles netjes , schoon , mooie auto's en uitstekende verkopers die alle tijd voor je nemen , ook de service is heel goed geregeld .

Heldere communicatie en duidelijk advies tijdens onderhoudsbeurt

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden tijdens de onderhoudsbeurt van mijn auto. Toen bleek dat er extra reparatiewerkzaamheden uitgevoerd moesten worden die niet dezelfde dag afgerond konden worden, kreeg ik zonder probleem een leenauto mee naar huis. De extra kosten werden duidelijk toegelicht. Ook was ik blij verrast dat de auto gepoetst was toen ik de auto ging ophalen. Ondanks de hogere kosten, toch een prettige ervaring.

Een klantvriendelijke benadering en uitvoeren wat is beloofd

Wij hebben een tweede hands auto ter overnamen aangeboden. Het gehele proces van uitwisselen gevraagde informatie met aanbieden overnamen prijs en de levering en afronding op zeer klantvriendelijke en professionele wijze afgewikkeld.

Verrassend ontspannen met oog voor detail.

Aanschaf van een gebruikte auto kreeg toch dezelfde aandacht als ware het een nieuwe. Klantgericht, gastvrij, geen druk, behoorlijke productkennis. Het was de rit van het westen naar het Limburgse zeker waard. En een prachtige, goed gedocumenteerde, occasion meegenomen.

Zeer vriendelijk en gemoedelijk.

Ze nemen alle tijd voor je. Goede uitleg over de auto.

Duidelijk, rustig, en goed geïnformeerd, alle tijd bij de aflevering

Een goed gevoel bij de aankoop en aflevering van onze Kia

Erg prettig

Hele fijne en goede indruk gekregen, goed geholpen. Zou iedereen aanraden.

Bijzonder vriendelijke mensen en mooi bedrijf!

Wij moesten de auto van ver komen halen, maar alles de moeite waard!!

Keurige communicatie en levering

Zeer tevreden over dit Autobedrijf !

Topservice

Fijne persoonlijke service. Ontzettend blij met de aankoop van huidige auto en verkoop van de vorige auto.

Eerlijk en vertrouwd.

Heel goed ervaring, beleefd personeel, ze gaf het gerust gevoel dat alles zal goed komen.

GOEDE SERVICE

Goede, vriendelijke service. Probleem snel opgelost. Compliment.

betrouwbaar en liefhebbers van auto's

Omdat ik plots afscheid moest nemen van mijn vorige auto en nog niet wist wat ik wilde gaan rijden, stelde Hansen een leenauto ter beschikking totdat ze een auto naar onze keuze hadden gevonden. Je merkt aan alles dat het zelf liefhebbers van auto's zijn en dat ze open en betrouwbaar zijn in de afhandeling.

De voorlichting was heel goed. Groetjes Henk en Fien.

Geweldig garage met vriendelijke hulp

Baas en personeel hebben alles gedaan voor ons.

Fijn bedrijf, lekkere koffie en leuk verkoopteam!

Niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste auto afkomstig van VDNS Hansen. Laagdrempelig, gemoedelijk en eerlijk zijn kernwoorden die bij dit bedrijf vind passen. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Goed geholpen bij de aankoop van een auto!

Goede begeleiding bij de aankoop van een auto, van het begin tot het einde.

Klantvriendelijk en professioneel

Autobedrijf Hansen is een zeer klantvriendelijke en professioneel autobedrijf. Het wes aangenaam om hier zaken te doen. Een aanrader.

boven verwachting

dit was de eerste keer dat we bij automobielbedrijf HANSEN een gebruikte auto kochten. Een zeer correct mooi en eerlijk bedrijf waar je nog vriendelijk te woord wordt gestaan en alles wordt keurig en duidelijk uitgelegd over garantie voorwaarden en geen gezeur over de extra pakketten het is nu bijna een week later even terug geweest voor een paar kleinigheden die niet onder de BOVAG garantie voorwaarden vermeld staan. worden zonder problemen opgelost complimenten hiervoor. de 5 sterren zijn jullie echt waard.

Eerlijk ,betrouwbaar , vriendelijk klantgericht en prima service!

Is een top garage die zich echt richt op de vraag van de klant. Je wordt er altijd erg snel geholpen , de baliemedewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

uitstekend

Aanbevolen door mijn zoon, die kennis van zaken heeft, goed advies. Prima autobedrijf.

Een erg prettige verkoper/eigenaar hielp ons bij de uitleg /info van mijn nieuwe auto. Hij was erg behulpzaam en totaal niet opdringerig wat we helaas wel bij een andere auto zaak wel ervaren hadden. We mochten zelfs de auto meenemen naar huis en de volgende dag terugbrengen zodat we er goed over na konden denken en proef rijden. Top afgeleverd en (er werd zelfs op kleine steenslag plekjes gewezen die wij niet gezien hadden) een heerlijke koffie hebben we de koop gesloten. Erg prettig zaken doen in Hanssen Venray👍

Geweldige service nogmaals bedankt.

Heel fijn.

We zijn op een prettige manier geholpen met kundig advies.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!