Heel fijn.

We zijn op een prettige manier geholpen met kundig advies.

Hartelijke ontvangst, prima service, goede inruilprijs, je weet waar je aan toe bent.

Al een aantal jaren koop ik mijn auto bij VDNS Hansen. Belangrijk vind ik dat het een eerlijk adres is; de auto die je koopt wordt goed beschreven en wordt keurig afgeleverd. De inruilprijs is ook altijd goed. En als er een keer iets is, dan wordt het altijd netjes opgelost. Prima!

Super service! Komen afspraken na.

Ons zien ze de volgende keer zeker terug.

persoonlijke revues zijn altijd eerlijk

Wij hebben een prettige ervaring opgedaan bij de aankoop van onze auto. Vriendelijk en gastvrij, kennis van zaken, en afspraken komen zij na.

Goede service, betrouwbaar en vriendelijk

Goede uitleg; heel tevreden.

Super tevreden

Nu 1 private lease auto en een auto gekocht bij Hansen, we kunnen niet anders dan lof over ze praten. Klantvriendelijk, persoonlijk en luisteren naar onze wensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbare zaak die altijd naar oplossingen zoekt en klant vriendelijk is.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf positief. goede service

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam via gaspedaal site uit op een occasion bij Hansen. Snel reactie op mijn mail gekregen. Langs geweest en ze nemen de tijd voor je met goede uitleg. Kortom aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben heel vriendelijk te woord gestaan.\r\nZe hebben mij alle tijd gegeven om een auto uit te zoeken.\r\nAfhandeling is ook heel goed gegaan.\r\nBen dus heel tevreden.\r\nGeef dit ook door aan andere mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, komen afspraken na, vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk en duidelijk en dat is fijn.\r\nwij kunnen Hansen dan ook maar alleen aanraden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht . Wat erg prettig was is dat ik gewoon zonder verdere afspraak 3 proefritten kon maken. Auto werd gewoon naar buiten gereden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Showroom bezocht op 2de paasdag. Het was redelijk druk maar toch werd ik goed geholpen. Goede sfeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima advies Prima auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst. Dhr Hansen neemt alle tijd voor je.\r\nWe hebben goede uitleg gekregen over de auto en de aankoop ervan.\r\nOok een prima inruilprijs van oude auto.\r\nKlant is echt koning bij VDNS Hansen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben alle kennissen en vrienden Autobedrijf Hansen geadviseerd. Klanten service is super, geen gehaast. Afspraken nakomen is super, auto is netjes en alles perfect afgeleverd. Na service is super goed afgehandeld. Wij willen Hansen van harte bedanken hiervoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel goed en rustig geholpen er werd zo een fiets in de auto gezet om te kijken of er een fiets in kon, keifijn!!!!\r\nTekst en uitleg gekregen onder het genot van een heerlijk kopje ☕.\r\nDit was een goede ervaring en zal zeker reclame gaan maken voor dit bedrijf 🤗.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn ontvangst. Gemoedelijke verkoper geen poes pas en snel duidelijkheid.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!

Filter op Taal