Prima.

Tja, toch heel raar!! Een auto kopen op een parkeerplaats! Maar dit is absoluut niet ten nadele van jullie garage! We zijn prima geholpen en van advies gediend. Pluim voor jullie verkoper Bas.

Goede snelle service en prijs!

Binnen een aantal dagen een goede aankoop gedaan met een aantrekkelijke inruilprijs. Auto goed afgeleverd met bijbehorende service. Zeer tevreden!

Goed geholpen

Hebben een hele mooie auto gekocht Zijn erg vriendelijk behandeld Gaan nu genieten van de auto

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Fijn autobedrijf alles goed geregeld en belangrijk zeer betrouwbaar ook de auto die ja daar koopt.

Heel erg betrouwbaar en vriendelijk.

Wat een goede service !!! Heel professioneel bedrijf. Wij kwamen helemaal uit Heemskerk naar Venray maar het was de moeite waard. Wij hebben een mooie Kia Picanto gekocht bij Dhr. Roland Hanssen. Het was een leuke ervaring om zaken te doen met deze meneer. Deze mensen staan achter hun product en je krijgt geen valse beloftes. Zeer tevreden. Aanrader.

Zoals altijd super service

Goede service en vriendelijk personeel

Super goed

Zeer goed. Van aankoop tot aflevering. Echt top

Een Autobedrijf met Topservice!! Een echte aanrader!

Wij hebben bij Autobedrijf Hansen inmiddels al onze tweede occassion gekocht en zijn super tevreden over de koop en aflevering tijdens coronatijd netjes aan huis bezorgt! Dit autobedrijf heeft een unieke superservice. Zeer vriendelijk en betrouwbaar bedrijf en kunnen dit echt aanraden voor iedereen! Jos en Janny.

Ondanks alle maatregelen op het moment netjes geholpen en een mooie auto kunnen kopen..

Coronaproof geholpen, vriendelijke adviseur en tevreden met de nieuwe auto weg kunnen rijden.

Bas is een geweldige verkoper.

Bas is erg vriendelijke verkoper. Hij Heeft zelf geholpen om mijn auto te verkopen.. erg kllant vriendelijk

Eerlijk bedrijf.

Klantvriendelijk. Prettige onderhandelingen. Goede aftersales.

Echt een aanrader.

Twee weken geleden een Mazda gekocht bij autobedrijf Hansen. De service was perfect. Op zaterdag gebeld met een aantal vragen en gezegd dat ik wel een proefrit wilde maken. Roland stelde voor om de volgende (zondag) dag bij mij langs te komen. Voor hem een retourtje van 480km! De wagen was precies zoals beschreven en de koop was snel gesloten. Vijf dagen later hebben we de auto zelf gehaald. Voor garantie mag ik gewoon naar de plaatselijke Mazda dealer.

Heel tevreden

Erg vriendelijk en goed geholpen door Bas Gielen. Auto heel netjes verzorgd thuis afgeleverd, waarna rustig de werking van div. instrumenten werd uitgelegd.

Zeer professioneel, maar tegelijkertijd informeel.

Leuk, makkelijk contact makend. Heel eerlijk en open. Mooie inruilprijs.

Fijn manier van zakendoen.Zeker als je een fanatieke Mercedes rijder bent en je gaat dan Kia rijden.

Zou er zo weer een auto kopen

Ik ben klantvriendelijk geholpen. Komen netjes hun afspraken na.

Vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken.

Perfect geholpen met aankoop van andere auto. Geen tijdsdruk en antwoord op alle vragen.

Mijn ervaring was zeer goed

De auto is bij mij thuis afgeleverd en heb goede uitleg gehad er is ook terug gebeld of ik tevreden was. ja

Top bedrijf 1st Klass service

Sales personnel extremely help full during these difficult times. Good explanation on the workings and operation of the vehicle during hand over. Would go back to Hansen's again for service and sales.

Prima geholpen, netjes afgehandeld.

De auto is thuis netjes afgeleverd en de uitleg was prima. De nazorg was zeer goed en de volgende dag nog gebeld of we tevreden waren over de auto.

Mijn ervaringen zijn goed met dit autobedrijf.

Ik rij nog maar 2 weken in de auto,maar tot dus ver ben ik zeer tevreden. We hebben nog geen 100 km gereden. Maar nog wel de beste wensen voor 2021.

Perfect geregeld

Mede door Bas Gielen, is het toch gelukt om in deze niet te gemakkelijke tijd, alles corona vrij te kunnen, afhandelen m.b.t. de inruil en aankoop van een Kia bij autobedrijf Hansen te Venray.

Top service en een top auto!

Dank voor de goede service en uitleg. Zeer tevreden daarmee, ook met de auto.

Zeer warme, proffesionele en goede service.

Een paar weken geleden via marktplaats mijn huidige auto gespot. Ik heb kort daarna contact opgenomen met Autobedrijf Hansen. En werd daar geholpen door medewerker Bram. Hij klonk eerlijk,oprecht en betrouwbaar aan de telefoon. Daarbij had hij zeker verstand van zaken. Een dag later ben ik voor de betreffende auto gaan kijken. Het bovenstaande betreft de medewerker voelde in werkelijkheid ook zo. Ik had een zeer goed gevoel bij het bedrijf en betreffende medewerker. De auto is persoonlijk afgeleverd. Daarbij merkte ik ook weer dat de kwaliteit ook hoog in het vaandel staat. Alles betreft de auto is netjes op afstand uitgelegd. Daarbij werd me nog gezegd dat ik bij vragen etc direct contact kan opnemen. Dit ook al eens gedaan en ik werd zeer correct geholpen. Dus ik vind deze autogarage zeer zeker een aanrader.

Super service

Ook tijdens deze moeilijke covid periode, proefrit aan huis. Aflevering ook aan huis met alle papieren enzv Corona veilig. en zeer vriendelijk.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!