100% tevreden!

Vorige week een Kia Picanto occasion gekocht bij Hansen. Zeer respectvolle verkopers die weten waar ze het over hebben en je niets opdringen. Ik twijfelde of de motor genoeg kracht had om gemakkelijk te kunnen invoegen op de snelweg. Verkoper Bram probeerde niet om mij met woorden te overtuigen, maar stelde voor dat ik een proefrit zou maken zodat ik het zelf kon beoordelen. Na de proefrit werd er gevraagd of er nog puntjes aan de auto waren die verholpen moesten worden. De auto werd daarna keurig afgeleverd. En omdat ze vonden dat ik van de banden niet meer lang genoeg rijplezier zou hebben, hadden ze er ook nog eens vier nieuwe banden opgelegd. Het premium afleverpakket is zijn geld dus wel waard! Na eerdere positieve ervaringen met Hansen waren wij blij dat we weer een auto konden kopen bij hen.

Goede hulp bij aankoop en sfhandeling

Deskundige en persoonlijke ontvangst

Goede en duidelijke uitleg over het aanbod van een auto. Proefrit gedaan. Afleverdatum afgesproken in overleg. Tevreden gevoel.

Zeer prettig en professioneel zaken gedaan, dankzij verkoper Bas!

Al moest ik helemaal uit Zwolle komen, vond ik de garage, de auto en de prettige wijze van zaken doen met verkoper Bas, zeker de moeite waard!

Blij met mijn nieuwe auto!

Al jaren de fijnste garage. Ik wil niet eens ergens anders een auto kopen 👍🏻

zeer klant vriendelijk

de auto verkoper was erg duidelijk en keurig netjes de auto is in een uitstekende staat afgeleverd nogmaals hartelijk bedankt

Top service!

Mensen met verstand van zaken en zeer vriendelijk!

Totale gewaarde klant ervaring

De afgelopen week in een zoektocht naar een auto ervaren hoe automobielbedrijven omgaan met klanten. Hoe groter de bedrijven of conglomeraten, hoe beroerder je wordt geholpen. Daar staat de auto en kijk maar even. Daarna een kort gesprek, bij twee grote bedrijven werd geen interesse in klanten getoond. Bij Hansen de omgekeerde wereld, een 100% beleving dat voor een familie een uitgave met 5 cijfers er eentje is die je niet wekelijks doet. Chapeau, vanaf minuut je thuis voelen bij dit familiebedrijf. We moesten 100km rijden voor deze ervaring. De collega’s klungelbedrijven die ik in tijdens mijn zoektocht naar een auto op de weg naar Venray trof...... kunnen veel leren van dit sympathieke bedrijf. Gr Erik Hafkamp

Onze 3e wagen gekocht daar, dus liever 1,5 uur rijden dan een Kia kopen bij onze dealer in Spijkenisse.

Precies wat ik verwacht!

Wij zijn bij autobedrijf Hansen terecht gekomen door de zoektocht naar een kleinere zuinige auto. Ontvangst was prettig. Timo heeft mij goed te woord gestaan. Testrit gemaakt met de kia Rio en over de onderhandeling heb ik niet te klagen. De koop gesloten inclusief garantie. Helaas meteen gebruik moeten maken van de garantie met probleem van de koppeling. Ik heb gebeld en zonder problemen wordt de koppeling vervangen in garantie. Dat is toch geweldig! Hiermee aan mij een nieuwe klant voor garage Hansen. Hoop dat dit enthousiasme voort blijft duren! Chapeau.

Klant vriendelijk

Gied te woord gestaan en netjes.

Zeer klantvriendelijke, aangename KIA-dealer/garage

- nemen de tijd voor je - je wordt altijd serieus genomen. - erg aardig en klantvriendelijk personeel - correct en netjes geholpen tijdens aanschaf nieuwe KIA

Top bedrijf!!!!!

Wij hebben bij dit bedrijf onze auto ingeruild. Ze namen ruim de tijd voor ons en we zijn super goed en netjes geholpen. Echt een mooi familie bedrijf.

Persoonlijke contact, goede service en afspraak is afspraak!

- goede snelle service; - prettig persoonlijk contact; - goede prijs voor de auto; - mooie showroom en een lekker bakkie koffie!

Super Service👍🏼👍🏼

Super service en als er iets is ondernemen ze gelijk actie en word het opgelost. Heel erg prettig.

Een goede service en klantvriendelijk.

Goede service en klantvriendelijk en alles duidelijk uitgelegd.

Zeer klantvriendelijk.

Heel vriendelijk personeel, ze nemen de tijd voor je, goede uitleg. Wij zijn superblij dat we voor deze garage hebben gekozen en zouden het zo weer doen. Alleen maar lof over deze garage.

Goeie service en duidelijk!

We werden goed geholpen en een goede service!

Prettige ervaring bij dit bedrijf

Voor de eerste keer hier een auto gekocht. Netjes en goed behandeld. Zou hier zeker weer een auto kopen.

Goed geholpen. Klantvriendelijk , correct en professioneel.

Zeer nette garage. Duidelijk in communicatie, vriendelijke ontvangst. Helder en duidelijk. Kortom prima gevoel bij deze garage en bij de adviseur die ons geholpen heeft Bas.

Zeer goed geholpen

Zeer netjes geholpen ook met uitleg van auto

Fijne betrouwbare garage

Wij zijn heel fijn geholpen door Bram. Hij heeft de tijd voor ons genomen en niet opdringerig, zijn wij tot een aankoop gekomen.

op een zeer nette en fijne manier geholpen

op een fijne manier geholpen goede uitleg , er word na een aantal dagen nog eens een mail getuurd of alles nog goed is en de auto bevalt, kan alleen maar positief zijn

Super service

Wij zijn hier met open armen ontvangen en geholpen. Alles super afgehandeld om de verkoop en koop rond te krijgen. Auto goed afgeleverd.

Heel fijn bedrijf met een hoge klantvriendelijk.

Ik word goed geadviseerd en krijg daarbij de indruk dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Er wordt serieus met mijn wensen omgegaan.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!