duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren en het tijdstip voor de service beurt werd goed aan gehouden.

Fantastisch

Een buitengewoon fijne autogarage , Dhr Hanssen heeft ons uitstekend geholpen hij is eerlijk , oprecht en vakkundig! Wij zijn erg blij met onze Nissan QASHQAI. Ook zelfs buiten de garantie termijn word er in oplossingen gedacht . Echt fantastisch !

Prettige ontvangst en behandeling

Ondanks dat er alleen een lampje vervangen hoefde te worden werd ik zeer netjes behandeld en werd zelfs een kop koffie aangeboden tijdens het wachten.

Fijne en persoonlijke service door vakbekwaam personeel.

We zijn er fijn en persoonlijk geholpen door vakbekwaam personeel. Men denkt erg mee met de wensen van de klant. Dus erg tevreden en zeker een aanrader.

Vriendelijk

Vriendelijk, snelle service en erg behulpzaam.

Zoals altijd voortreffelijk

voortreffelijk

Prima!

Auto weer goede beurt gegeven.alles is als vanouds en vertrouwd zoals een goede Kia dealer moet zijn.echt super?

Het ging gesmeerd!

Zeer klantvriendelijk. Men neemt de tijd om alle vragen te beantwoorden. Alle punten en zelfs meer zijn aangepakt alvorens de overdracht van de auto. Echt een aanrader indien je bij een betrouwbaar bedrijf een goede occasion wilt aanschaffen. De cadeaubon voor een kop koffie is dan de kers op de taart!

Goede service en heldere uitleg.

Men neemt de tijd voor je. Vragen worden eerlijk en duidelijk beantwoord. De service is goed en de prijzen van de auto's zijn heel redelijk.

Een vertrouwd adres, een eerlijk verhaal, een goede auto en een prima aflevering en service!

De kwaliteit en service is van een dusdanig niveau dat ik al jarenlang mijn auto's bij Hansen koop. Juist in de auto-business is de vraag waar je de auto koopt minstens zo belangrijk als welke auto je koopt. Het aanbod is goed en als er geen auto staat van je gading, dan gaat men op zoek naar een auto die past bij je wensen. En als er ooit een keer iets is, dan wordt dat altijd netjes opgelost. Top!

mooi autobedrijf en zeer vriendelijk personeel

mijn eerste contact was telefonisch wat al een goede en gezellige indruk gaf. uitstraling van het bedrijf is mooi en rustig. we zijn er door de verkoper echt super goed en aardig geholpen. de sfeer die er heerst is zeer goed en gezellig helemaal top!

Zeer tevreden over de geboden service

Wij hebben eind 2019 een Kia Niro gekocht en zijn zeer tevreden over de geboden service; er wordt meegedacht met de klant wat erg prettig is.

Zeer prettige kennismaking.

Van het begin tot aan het einde van de transactie uitstekende begeleiding. Zeer professioneel!

We werden goed en netjes te woord gestaan door de verkoper

Mijn ervaring geweldig

Wij zijn goed geholpen door Bram Fijn ontspannen en direct. Daar houden we van andere misschien niet wij vinden het fijn. Ga zo door.

zeer goed

klantvriendelijk - je voelt je thuis

Goed geholpen

fijne uitleg top adviseur voelt betrouwbaar

duidelijke uitleg en komen afspraken na

Goed en vriendelijk geholpen.

Meegedacht bij aanschaf van nieuwe occasion. Zeer tevreden.

Een mooi bedrijf met vriendelijke mensen en goede service en waar men doet wat ze beloven.

Op zoek naar een 2e hands auto kwam ik bij autobedrijf Hansen terecht. Ik heb hier eerder al verschillende auto's gekocht zowel nieuw als gebruikt. Omdat ik dit keer op zoek was naar een bepaalde auto de hulp van autobedrijf Hansen ingeschakeld. Na een aantal weken had ik een auto gevonden waar mijn interesse naar uitging. Na telefonisch overleg en een persoonlijk gesprek de knoop doorgehakt en de auto via autobedrijf Hansen gekocht. Na 2 weken kon ik mijn "nieuwe" auto al ophalen. IK kan wel zeggen dat autobedrijf Hansen zeer betrokken is geweest bij mijn zoektocht. De aflevering van de auto was ook zeer goed verzorgd. Bij deze nogmaals bedankt aan autobedrijf Hansen en met name Roland Hansen voor alle goede zorgen.

Relaxt, duidelijk en gemoedelijk.

Fijne garage, en goede persoonlijke benadering

je word als klant goed behandeld

je kan als klant er op vertrouwen wat je met hem afspreekt dat ze dat ook nakomen

Klantvriendelijk en deskundig

Auto bedrijf Hansen doet zijn best om de klant tevreden te stellen. Zij denken met je mee en doen alles om problemen op te lossen. Soms willen ze meer als dat KIA Nederland kan leveren.

Heel goed

Het is altijd prettig om naar Hansen te gaan Wij worden er altijd goed behandeld, maar vooral onze auto.....wel zo prettig

Uitstekend!

Uitstekende Service! Zoals altijd!

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!