Ik ben zeer blij met KIA Hansen

Meedenkende medewerkers die zeer goed met de Coronmaatregelen omgaan. Super!! Verder heel attent en duidelijk in de informatieverstrekking en adviezen

Zeer goed geholpen geen onzin gewoon eerlijk en een fris bedrijf. Zelf op een occasion half jaar garantie.

plezierig geholpen

kan alleen maar zeggen: goede ervaringen

Prettige service!

Duidelijke, vriendelijke uitleg en service. En het gevoel een goede auto voor een goede prijs gekocht te hebben.

klantvriendelijk en snel geregeld

Zeer goed. Een tevreden klant komt terug vandaar dat we hier opnieuw een auto kochten

Alles wat je verwacht krijg je ook.

Gewoon goede service, aandacht voor de klant, eerlijk no nonsens. Je voelt je gewoon vertrouwd. Nette afhandeling. Gewoon TOP.

Vriendelijk en duidelijke informatie.

Contact was goed en duidelijk goed de tijd genomen hebben het als prettig ervaren

Vriendelijk en klantgericht.

Prettig bedrijf om binnen te lopen. Geen opdringerige autoverkoper die direct naar je toekomt.

Bas Gielen heeft ons uitstekend geholpen, heel fijne man

Prettige verkoper (Bas Gielen), ter zake kundig. Prettig in de omgang en humoristisch, wat wij erg belangrijk vinden. Ter zake kundig, kon op al onze vragen antwoorden geven en nam de tijd voor ons. In één woord: het was een heel prettige ervaring om bij Kia Hansen een auto te kopen.

Geweldig geholpen

Het was er gezellig en goede uitleg.

Fantastisch

Bas heeft mij fantastisch geholpen met het uitzoeken van mijn nieuwe auto! Hij is een warme en vriendelijke man, waardoor je meteen op je erg gemak voelt, wat niet bij alle autobedrijven het geval was. Daarnaast geeft eerlijk advies! Fijne communicatie via telefoon en mail. Alles in orde gemaakt en een week later kon ik genieten van mijn prachtige auto. Ik zou iedereen autobedrijf Hansen én Bas aanraden!

Autobedrijf met veel kennis, niet opdringerig, nemen de tijd voor de klant.

Showroom evenals de auto's zien er perfect verzorgt uit. Vriendelijke en gemoedelijke verkoper. Niet opdringerig. Nemen de tijd voor een babbeltje en kopje koffie. Auto bij aflevering zag er perfect uit. Een bedrijf waar ik terug zal komen.

Prettig familiebedrijf met enthousiaste medewerkers. Top!

Onlangs een heerlijke Abarth 595C gekocht. Van A tot Z prima en vriendelijk en op een persoonlijke wijze geholpen. Je kunt aan alles merken dat deze mensen nog met het hart een auto verkopen. Heel prettig. Een aanrader!

Klantvriendelijk, betrouwbaar

We kochten hier een occasion. Er was voldoende tijd en aandacht voor ons. Het gesprek verliep op prettige manier, klantgericht, open en ook zakelijk. De beloofde service werd waargemaakt en onze vragen snel beantwoord.

Ik ben prima geholpen

Zeer vriendelijk personeel. Hij nam alle tijd voor ons

Service van begin tot eind!

Niks op aan te merken

Goed en snel geholpen, duidelijk.

100% tevreden!

Vorige week een Kia Picanto occasion gekocht bij Hansen. Zeer respectvolle verkopers die weten waar ze het over hebben en je niets opdringen. Ik twijfelde of de motor genoeg kracht had om gemakkelijk te kunnen invoegen op de snelweg. Verkoper Bram probeerde niet om mij met woorden te overtuigen, maar stelde voor dat ik een proefrit zou maken zodat ik het zelf kon beoordelen. Na de proefrit werd er gevraagd of er nog puntjes aan de auto waren die verholpen moesten worden. De auto werd daarna keurig afgeleverd. En omdat ze vonden dat ik van de banden niet meer lang genoeg rijplezier zou hebben, hadden ze er ook nog eens vier nieuwe banden opgelegd. Het premium afleverpakket is zijn geld dus wel waard! Na eerdere positieve ervaringen met Hansen waren wij blij dat we weer een auto konden kopen bij hen.

Goede hulp bij aankoop en sfhandeling

Deskundige en persoonlijke ontvangst

Goede en duidelijke uitleg over het aanbod van een auto. Proefrit gedaan. Afleverdatum afgesproken in overleg. Tevreden gevoel.

Zeer prettig en professioneel zaken gedaan, dankzij verkoper Bas!

Al moest ik helemaal uit Zwolle komen, vond ik de garage, de auto en de prettige wijze van zaken doen met verkoper Bas, zeker de moeite waard!

Blij met mijn nieuwe auto!

Al jaren de fijnste garage. Ik wil niet eens ergens anders een auto kopen 👍🏻

zeer klant vriendelijk

de auto verkoper was erg duidelijk en keurig netjes de auto is in een uitstekende staat afgeleverd nogmaals hartelijk bedankt

Top service!

Mensen met verstand van zaken en zeer vriendelijk!

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!