Very good staff and service

Nice staff, and nice service

Snel geregeld, heel aardige personeel

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe auto! Alles snel en netjes geregeld. Voor mij Hansen is de beste garage in onze omgeving. Bas bedankt voor alles ! Jullie zijn TOPPERS!!!

Vriendelijk

Wij zijn heel goed geholpen bij de aanschaf van onze auto. Open, eerlijk en vriendelijke verkoper. Geen pushende verkopers praat.

Meer als geweldig

Ongelooflijke klantvriendelijk en zeer competent. Héél erg vertrouwd en uiterst correct naar de klant toe. In de herinnering van mijn vrouw en mij hebben dit nog nooit mogen meemaken. Super tevreden.

Super fijne service

Heel open en warm ontvangen ‘s morgens door Hans Smeets. Na een heerlijke koffie gehad te hebben zijn we opzoek gegaan naar de auto die we zochten (Kia Niro hybrid). Deze werd nog even gewassen voor ons zodat we de kleur van de auto goed konden zien. Hierna een proefrit gemaakt met de auto en besloten te auto te kopen. Bas Gielen heeft ons hierna geholpen en onze oude auto bekeken en deze konden we inruilen. Ze hebben ons super goed geholpen. Namen de tijd voor ons. Dank je wel voor de goede service. We zijn zeer tevreden.

Klantvriendelijk

Vanaf de eerste keer dat ik de zaak binnen kwam werd ik door verkoper Tom echt klantvriendelijk geholpen en dat gaf me gelijk een vertrouwd gevoel. Ook op de dag dat ik de auto mocht afhalen was ik zeer tevreden op de manier hoe dit gebeurde.

Thom is een sympatieke verkoper

rustig en zonder enige dwang helder uitgelegd. Neem de tijd voor overleg.

Helemaal prima!

Vanaf het eerste contact, tot de aflevering van de auto, helemaal prima. Alles helder en duidelijk. En vriendelijk en prettig geholpen.

Wij zijn zeer goed geholpen bij de aanschaf en inruil van onze auto. Wij zeer tevreden na aankoop.

Goede service en mooie verzorgde garage

Ik was op zoek naar n bijzondere fiat 500. Deze kwam te koop te staan bij Hansen in Venray. Ik kom uit Breda. Ik kreeg goede service. Uiteindelijk gekocht voor n goede prijs en inruil.

Net niet!!

Ik vind dat de aflevering anders is gegaan als dat ik gewend ben. Het leek wel ,hij is verkocht ......... Auto was niet geladen , grote beurt niet gedaan deze is doorgeschoven naar 2026. Uitleg ging me wat te snel, zeker voor ouderen.

Fijn om met jullie zaken te doen.

Fijn persoonlijk contact met aandacht voor de klant. Mooie zaak met geweldige uitstraling.

Goed en snel geregeld

Zijn echt goed klant gericht Klantvriendelijk is echt super hier Auto was snel klaar en proefrit was snel geregeld

Wederom een auto gekocht bij Hansen. Hebben hun uiterste best gedaan de auto zo snel mogelijk te leveren. Top!

Zeer nette en beleefde ontvangst.

Door Tom Kerstens correct ontvangen en ervaren om prettig zaken met hem te doen. Goede en duidelijke communicatie. Het bedrijf Hansen komt zeer vertrouwd over!

Uitstekende service in gemoedelijke sfeer !

Prachtige CHR aangeschaft bij Dhr. Roland Hansen. Al vanaf de eerste kennismaking wist Dhr. Hansen ons vertrouwen te wekken. Geen gepush, alles gemoedelijk zonder gladde verkooppraatjes. Vriendelijk, kalm, realistisch, een echte heer. Paar kleine minpuntjes aan de auto werden zonder morren genoteerd met daarbij de garantie dat die opgelost zouden worden. Dit is ook gebeurd; een schitterende CHR stond klaar en we zijn er buitengewoon blij mee, en trots om zo'n mooie auto te kunnen rijden. Gedurende het gehele traject werd snel op vragen gereageerd en was de communicatie op alle vlakken top. Wij wensen jullie heel veel succes op de fraai verbouwde locatie en zien u graag nog terug. Maar voorlopig gaan we eerst genieten van onze nieuwe auto !

In een woord gewoon “ geweldig”

Via internet Toyota Yaris 1.5 hybride Launch edition zien staan. Zaterdags naar autobedrijf Hansen geweest waar ik heel fijn en netjes ben geholpen door Bas Gielen. Na een en andere gevraagd te hebben over de auto en proef gereden te hebben was ik gelijk verkocht aan deze auto. Mijn oude auto Toyota CHR ingeruild waar ik tevreden mee was kwa waarde van auto. Moest ander half weekje wachten op de auto niet dat dat erg was, maar werd op een dag gebeld door Hansen met de mededing dat de voorbanden vervangen dienen te worden welke ik wilde etc op hun kosten.Vond dit wel een zeer pluspunt waard heb de andere 2 zelf betaald all seasons dus al met al ben ik erg blij. Afhandeling door Bas Gielen was gewoon toppie Ik kan iedereen aanraden voor er een auto te kopen! Daar wordt je als klant goed behandeld! Chappaeu

zeer klantvriendelijk en zeer bekwaam

Wordt bij Hansen altijd correct geholpen en de klant is koning

Goede en betrokken advisering en afhandeling

De hele inruil en aankoop is op een efficiënte en betrokken manier afgewerkt. Dat was overigens geen verrassing, want we zijn vanaf de start klant bij Hansen. Dus hebben we wel ervaring.

We zijn ontzettend blij met de geweldige aankoop van onze Kia Niro bij autobedrijf Hansen.

Bij autobedrijf Hansen hebben we recent een Kia Niro aangeschaft en zijn ontzettend tevreden over de hele ervaring. Vanaf het eerste contact werden we uitstekend geholpen door het vriendelijke team, dat ons met zeer deskundig advies begeleidde in het maken van de juiste keuze. Ze namen de tijd om al onze vragen te beantwoorden en gaven eerlijk en helder advies over de mogelijkheden die het beste bij onze wensen pasten. Dankzij hun professionaliteit en klantgerichte aanpak voelde de aankoop vertrouwd en soepel. We rijden nu met veel plezier in onze nieuwe Kia Niro en raden autobedrijf Hansen zeker aan. En dat ze verder gaan dan mobiliteit alleen maken ze zeker waar.

Hele prettige manier van zaken doen. De afhandeling en aflevering van de auto is heel goed geregeld. Kortom een fijn bedrijf met prettige en behulpzame medewerkers.

Goede service bij het vinden van een occasion

Bas heeft ons goed geholpen met het vinden van een occasion. We zijn erg blij met de service die hij en Hansen geboden heeft en konden de auto al snel ophalen.

We zijn helemaal ontzorgd!

Vlotte service

Keizersveld 2

5803AN Venray

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. Je bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kun je bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan jouw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is jouw auto bij ons in goede handen!