Klantvriendelijk en betrouwbaar adres

Bij autobedrijf Hansen hebben we een occasion gekocht. We zijn netjes en correct behandeld en we ondervonden een goede service; we hebben tot nu goede ervaringen met dit autobedrijf. We zullen dit autobedrijf zeker aanbevelen bij onze kennissen.

Prima dienstverlening

Al jaren hebben wij goede ervaringen met autobedrijf Hansen. Goed meedenkend met de problemen en de juiste oplossingen, waarbij ook gekeken wordt naar de juiste, maar ook de financieel beste oplossing voor de klant. Daarnaast een correcte benadering.

deskundig, vriendelijke medewerkers

Word bij Hanssen altijd goed geholpen. Heb hier mijn auto gekocht en als ik een nieuwe nodig heb zal ik zeer zeker deze zaak gaan bezoeken. Je wordt netjes geholpen.

Geweldige zaak!

Geweldige zaak met hele fijne mensen om goede zaken mee te doen. Erg klantvriendelijk en overal een oplossing voor te vinden. Ik had een auto waar ik me niet zo fijn in voelde, en als antwoord werd gezegt: wij gaan dit oplossen! Nu ben ik tevreden met mijn andere auto.

Klantvriendelijk, service gericht.

Al jarenlang goede ervaringen.

Verkoopproces uitstekend; afhandeling verkoop en nabellen, uitstekend.

Dit bedrijf begrijpt wat echte klant service is ! Dat kom je niet vaak meer tegen.

Prettig en proffesioneel

Onlangs een Alfa Romeo Stelvio aangeschaft bij Hansen. Het was een behoorlijk eind rijden, maar dat was het meer dan waard. De verkoper(Bram)was kundig en proffesioneel. Ook de onderhandelingen verliepen met open vizier en er werden geen spelletjes gespeeld. Kortom hele prettige garage en zou hier zo weer terugkomen.

Keurige snelle service

Snelle service, keurig overleg over de te repareren zaken. En een gratis wasbeurt, prima

Een autobedrijf met professionele mensen,en zeer vriendelijk.

Heb er een mooie alfa gekocht , ben er zeer vriendelijk geholpen , en de auto is perfect afgeleverd. Een bedrijf wat zeer aan te bevelen is . Komen hun afspraken na.

Begeleiding bij koop en inruil zeer vriendelijk.

Begeleiding (ook op kleinere details ) geeft je veel vertrouwen. Duidelijke uitleg van voor mij onbekende nieuwe snufjes. Ook duidelijke uitleg van de Opelregeling bij pech onder weg. Sportieve groeten Gerard Loeffen

Weer een auto geleverd tot volle tevredenheid

Afgelopen week voor de elfde keer, sinds 1993, een auto afgeleverd gekregen door autobedrijf Hansen. Enkele weken geleden een zoekopdracht bij hen neergelegd en binnen een week al reactie dat ze een auto voor mij gevonden hadden. Het hele traject van koop bij een dealer in Duitsland, transport, import en aflevering door Hansen perfect verzorgd. Ik ben zeer tevreden met mijn zo goed als nieuwe Mercedes. Zoals ik inmiddels gewend ben zeer netjes, duidelijk en eerlijk geholpen door Roland en Bram.

Goede servies

Ben altijd goed behandeld , in al die jaren dat ik er klant ben.

Vriendelijk en goede service

Mijn eerste auto gekocht bij Hansen. Eerlijk, vriendelijk en een goede service! Ze hebben altijd prachtige auto's staan. Inmiddels heb ik al een 2e auto gekocht bij Hansen.

Heel te vreden

Supper geholpen en het beloofde nagekomen en alles naar tevredenheid afgehandeld

Geweldig positief

Warm en eigen keus

Geweldig geholpen.

Super goede service, vriendelijk personeel.

Ik ben erg enthousiast over de service

Zoals reeds eerder aangegeven, zijn wij zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, kwaliteit van alle medewerkers, etc etc. Iedereen doet echt zijn best voor de klanten. De sfeer is gewoon goed. Zo kwam bv iedereen, toen wij de auto ophaalden, even naar buiten om ons veel plezier te wensen met de nieuwe aankoop. Wij hebben nu al onze derde Kia bij Hansen gekocht en onze dochter vandaag de eerste. Super team

Vriendelijk en persoonlijk advies,

Bij de aankoop van onze occassion zijn we heel goed geholpen bij autobedrijf VDNS Hansen. Persoonlijk en heel vriendelijk! Alles straalde betrouwbaarheid uit en vooralsnog zijn we dan ook heel happy met onze nieuwe auto.

Top service!

Mijn allereerste auto gekocht bij Hansen. Super klantvriendelijk, eerlijk en betrokken. Ik zou autobedrijf Hansen aan iedereen aanbevelen!

Super klantvriendelijk en deskundig.

Eigenlijk hoef ik weinig toe te voegen. Prima bedrif.

Super Service..

Wat een fijn bedrijf. Een week nadat ik mijn nieuwe auto had opgehaald werd ik gebeld, hoe het met mij en de auto ging. Nog nooit meegemaakt

Goede service en prettig geholpen.

Via marktplaats kwamen we bij jullie terecht eenmaal bij jullie zijn we goed geholpen en geadviseerd. We hebben snel een keuze kunnen maken en zijn heel blij met onze nieuwe auto.

Welkom en top advies

We voelden ons meteen welkom en we kregen een top advies en er werd mee gedacht over onze situatie.

Zeer prettig ontvangen en zeer klantvriendelijk!!

Zeer prettig ontvangen, afspraak geregeld, de auto stond al klaar voor een proefrit. Verkoper Bas Gielen geeft de klant een vrij en vertrouwd gevoel. De auto kon niet mooier zijn en voldeed meer als aan onze verwachtingen. De auto zelf is technisch voor mijn gevoel heel goed afgeleverd.

Wij komen al sinds 2004 bij autbedrijf Hansen worden altijd netjes behandeld en he

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!