Geweldige service en vakkundig geholpen

Op 8 september een Skoda Kodiaq gekocht die zij als inruilauto te koop aanboden. Omdat ik naar een dergelijke auto zocht en de uitvoering en prijs me beviel meteen gebeld met Hansen. Gesproken met Bas Gielen. Van begin af aan een heel prettig contact en eerlijk over de (on)mogelijkheid te auto voor me te reserveren. In eerste instantie wilde ik de 9e gaan kijken, maar er was zo veel belangstelling dat de auto niet voor me kon worden vastgehouden. Gevraagd of dat die middag wel kon en toen overeengekomen dat de auto tot 15.30 uur voor me zou worden gereserveerd. Dus in de oude XC90 gestapt en op naar Venray. Uiterst prettig ontvangen en had meteen vertrouwen in de verkoper, Bas Gielen. Sommige mensen komen meteen betrouwbaar over en dat was hier absoluut het geval. Daarom de auto meteen gekocht - nog nooit zo snel dik 28k uitgegeven - en een afspraak gemaakt om de auto te halen. Dat gedaan op 14 september en rijd nu tot volle tevredenheid in deze auto rond. Ik beveel dit bedrijf van harte aan. Eerlijk duurt het langst en zoals een reclame zegt: Wanneer je lang genoeg normaal doet, word je vanzelf bijzonder.

zeer klant vriendelyk

zou hier vaker een auto kopen indien mogelyk.

helemaal goed

fijne mensen die graag alles goed willen doen

Snelle en klantvriendelijke service

Ondanks het feit dat we op een ander tijdstip kwamen dan het bedrijf had ingepland werd de onderhoudsbeurt meteen uitgevoerd .

prima geholpen

Aardige mensen, snel geholpen

Alles SUPER

Hansen is een super vriendelijke zaak, alle medewerkers en baas heel vriendelijk. Zal altijd weer naartoe gaan, ook voor nieuwe auto kopen. Zo een nette bedrijf vind je niet overal

Gewoon goed

Goed geholpen

Goede service en als we wilde konden we ook nog ff een leen auto mee krijgen super

Het was super

De medewerkers zijn aardig. Sfeer is prettig. Super goed gedaan.

vriendelijk, prima service,

1e indruk was al goed, vriendelijk geholpen een servicegericht bedrijf waar je als (nieuwe klant) graag naar toegaat. Prachtige auto gekocht Kia Stonic.

Een heel goede garage met heel veel expertise

Vanaf het moment dat ik met autobedrijf Hansen in aanraking kwam (destijds met mijn opels en later met mijn Kia Rio) niets dan lof voor dit bedrijf, staf en de monteurs.

Goed advies en goede service

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijke en deskundige verkopers

Het kopen van een auto bij Hansen is me heel goed bevallen. De verkopers waren vriendelijk, er was een open communicatie en kundig advies. Vragen werden goed beantwoord.

alles naar wens.

Prettig en goed geholpen.

het contact met de mensen in de showroom was prettig. Kon op een rustige manier de auto bekijken en testen. Ik ben zeer tevreden

Als heel goed ervaren

Goede Verkoper. Klantvriendelijk.

Hele fijne begeleiding en advies bij het kopen van mijn auto!

Goed ontvangen en daarna duidelijke informatie en advies gegeven over de auto en de mogelijkheden bij inruil, niet opdringerig, rustig tijd nemen en proefrit laten maken. Bij ophalen auto goed uitgelegd hoe alles werkt, ook goed advies over autoverzekering gegeven. Auto werd goed afgeleverd, kortom een hele fijne koopervaring en ga er zeker terug!

zeer goed

zeer goed en gelukkig niet opdringerig mooie auto gekocht

Maakt zijn naam als dé occasiondealer voor Noord-Limburg waar!

Afgelopen maand ben ik op zoek gegaan naar een occasiondealer in Noord-Limburg. Via een vriend uitgekomen bij autobedrijf Hansen. Deze vriend vertelde dat dit de plek was voor een occasion... Hij wordt daar altijd goed geholpen en vertelde mij om eens langs te gaan. De eerste oriënterende gesprekken waren erg goed. Bram (een van de verkopers) luisterde goed naar mijn wensen en kwam met goede opties. Uiteindelijk is het ook een van deze opties geworden, super! Het contact in dit proces was transparant en laagdrempelig en daardoor erg prettig. Een dag na de aflevering werd ik gebeld door Bram met de vraag hoe mijn eerste kilometers waren geweest. Zeer attent! Ben je op zoek naar een auto? Ga eens op de koffie bij dit autobedrijf! Dank iedereen binnen Hansen voor de uitstekende service.. I'll be back!

Ja, was gewoon helemaal super he.

Van dag 1 tot aflevering gewoon helemaal super he.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Geen opdringerige verkooppraatjes en zeer vriendelijk

Bedrijf is conform de uitstekende reviews die wij her en der gelezen hadden ook op ons zeer betrouwbaar over gekomen. Wij werden geholpen door verkoper Bas Gielen, een rustige, ervaren persoonlijkheid die in een ongedwongen sfeer de door ons uitgekozen auto uitgebreid aan ons presenteerde. Auto uiteindelijk gekocht en ontvangen/afgehaald conform afspraak. Tot nu toe is alles naar wens en was het de 100km rijden meer dan waard.

Uitstraling en klantvriendelijkheid perfect

Bedrijf en vertegenwoordiger perfecte uitstraling, geduldig zeer goede uitleg en tips, een aanrader.

Vriendelijk, snel, en terzake kundig.

Goede service, goed advies, en klant gericht. Vriendelijke medewerkers. Hier zouden anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.

Goede service en info

Zeer net geholpen. Zeer tevreden

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!