Fantastische service !

De eerste indruk bij het kennismaken zat voor mijn gevoel al meteen goed. Ik werd telefonisch vriendelijk te woord gestaan door Bas en had de mogelijkheid om dezelfde dag al langs te kunnen komen voor een afspraak. Diezelfde middag zorgde Bas voor een hartelijk ontvangst, het luisteren naar wensen en behoeften en het aanbieden van een goede prijs en kwaliteitsverhouding (tov andere aanbieders). Het juiste gevoel en de service zorgden ervoor dat de auto diezelfde middag verkocht was! Bij de aflevering van de auto was er zorg gedragen voor alles tot in detail! Ik ben verrast door de snelle en goede service. Ik zou VDNS Hansen aan iedereen aanraden die op zoek is naar een betrouwbare dealer met kwalitatieve dienstverlening! Bas, ontzettend bedankt! Ik zal onwijs gaan genieten van mijn prachtige auto!

Vakkundig, klantvriendelijk en servicegericht

Hansen geeft een eerlijke inruilprijs en dat gaf mij vertrouwen. Het is geven en nemen bij een onderhandeling maar een prettig gesprek leidde direct tot aankoop van mijn nieuwe auto.

Prima klantgerichte service: geen beloven maar doen.

Medewerkers van Hansen zorgen ervoor dat klanten een goed gevoel krijgen bij hun investeringen, en dat er geluisterd wordt naar de klant wensen. Er wordt naar oplossingen gezocht en deze worden ook gerealiseerd binnen realistische kaders. Een zeer vriendelijk maar realistisch onderhandelings traject geeft de klant (en de verkoopmedewerker waarschijnlijk ook) een tevreden gevoel bij zijn dure aankoop.

Ruime keus aan leuke auto,s..... Auto was eerder klaar dan verwacht...dat was super geregeld gelukkig!!!

Zeer fijn autobedrijf met goede service

Wij kwamen op de bonnefooi naar een auto kijken en werden er ondanks de vele afspraken tussendoor vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Sterker nog werd er ook tijd gemaakt om de auto klaar te maken voor een proefrit. Na deze rit hebben we wel even moeten wachten (wat logisch is op een zaterdag zonder afspraak) maar hebben toen wel een afrondend gesprek gehad. Tevreden naar huis gegaan en 2 weken later de auto opgehaald waar hij keurig klaar stond met een mooie strik op de moterkap. :)

Klantvriendelijk

Gekeken naar een auto die helaas die dag al verkocht was. Echter een week later terug gebeld worden door Bas, dat hij een nog mooiere inruil had binnen gekregen. En daar had hij niks over gelogen. Perfect geregeld.

mooi afgeleverd

voertuig netjes afgeleverd

Kijk niet verder, hier zit je gebeiteld :-)

Keuring personeel, oprecht en eerlijk. De auto die ik op het oog had bij hun, heb ik nu. En zeer & ZEER Tevreden. Kwam wat later op de afspraak, berichtje gestuurd. En Keuring een antwoord, rustig aan ik zie je zo wel.

o.k.

Goede informatie over de auto en klantvriendelijk!

Top bedrijf

Zeer vriendelijk personeel die meegaand zijn en vooral niet opdringerig. En er is voldoende keuze in jonge gebruikte auto’s

Een dealer als een warm bad.

Na 23 jaar weer terug ɓij Hansen en dat voelde als een warm bad. Vriendelijke en kundige verkoper Bas. Prettige en realistisch onderhandeling en een perfecte aflevering. Nam alle tijd voor uitleg en instruktie. Zondermeer een betrouwbare dealer.

Dank je wel voor de goede service.

Wij zijn erg fijn geholpen. Super blij met onze nieuwe auto en hopelijk hebben we vele veilige kilometers tegemoed te gaan.

Goede serviceverlening

Een en al tevredenheid met betrekking tot de aflevering van de Kia Niro.

Vriendelijk en ongedwongen we voelden ons op ons gemak

We kwamen bij Hansen zomaar binnen om naar een verkochte auto te kijken van de dochter van mijn relatie. Maar in de showroom stond een zeer mooie Kia Niro waar ons blik opviel wat kleur betrof en kwamen in contact met Bas de verkoper die ons vertelde wat er allemaal in die auto zat zeer vriendelijk en ongedwongen en daar houden wij wel van. Na wat gedraai rond de auto toch maar een offerte aangevraagd en de knoop doorgehakt. Na een paar weken konden wij hem ophalen bij de garage alleen maar top hoe we werden ontvangen door Bas en de uitleg wat er maar mogelijk is met deze auto de rust en tijd alleen maar uitstekend nú maar hopen op veel rijplezier Bas nogmaals dank

Ik voel me als klant zeer serieus genomen en ben (zoal het hoort) keurig behandeld.

Respectvol, duidelijke communicatie en het bedrijf heeft voldaan aan onze afspraken. Eén goede deal gesloten.

Helemaal tevreden met aankoop(proces)

Ik heb een Seat Arona gekocht bij Autobedrijf Hansen en werd geholpen door Pim. De medewerkers zijn erg vriendelijk en het aankoopproces is goed verlopen met Pim. Ik ben ontzettend tevreden met mijn wagen. Ik zou Autobedrijf Hansen zeker aanraden!

Prettige omgang,komen afspraken na

Jong team, prettige omgang. Uiteindelijk alle afspraken netjes nagekomen.

Volop tevreden

Kia Picanto 2022 gekocht ! Volop tevreden ,, zeer goed geholpen door Dano Verhalle ,, met veel kennis , interesse , geduldig en correcte wijze !!

Prima geholpen, vriendelijk en heeft ons doen besluiten bij jullie te kopen!

Wij kenden jullie bedrijf van eerdere koop en ook die was goed bevallen! Wij hopen ook nu veel plezier van onze aankoop te hebben en wensen jullie veel succes met de verbouwing! Kees en Bernie

Groot compliment aan Autobedrijf Hansen,

Het was onze eerste auto die we bij Hansen hebben gekocht. De verkoper Pim heeft ons hierin begeleid van proefrit tot aflevering, dat deed hij op een prettige klantvriendelijke manier. Wij kochten een auto van een merk waar ze geen dealer van zijn. Wij zijn bijzonder tevreden over deze eerste kennismaking met deze garage.

Fijn hoe je gehoord en geholpen wordt. Heb weer een goede aflevering gehad goed geholpen door Bas. Dit was de derde auto die we daar gekocht hebben zegt genoeg dacht ik.

Klantvriendelijk.

Het gevoel bij Hansen dat de klant voorop staat. Worden goed, netjes en vriendelijk geholpen.

Nette service ,goede aflevering

Goed geholpen,nette service. En zeer tevreden over het autootje.

TOP

Autobedrijf Hansen heeft onze verwachtingen overtroffen. Prettige ontvangst door Bas Gielen. Uitstekende uitleg en ruim de tijd om vragen te stellen. Ook de administratieve afhandeling van de aankoop van onze nieuwe Kia Sportage hebben wij als zeer plezierig en professioneel ervaren. Ook bij de aflevering alle ruimte en tijd voor uitleg door Bas. Wij ruilen iedere 3 jaar en dus ziet Bas ons beslist weer terug.

Super goed geholpen door Pim

Pim heeft ons super goed geholpen. Goede uitleg over de auto voordat we een proefrit zijn gaan maken. De vragen die hij niet kon beantwoorden werden nagevraagd en met duidelijke antwoorden alsnog gegeven.

Keizersveld 2

5803AN Venray

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. Je bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kun je bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan jouw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is jouw auto bij ons in goede handen!