Kopen en inruilen van onze auto verliep goed.

Eerst hebben we buiten gelopen en kregen de kans op rustig rond te kijken. Eenmaal binnen werden we vriendelijk ontvangen. De verkoper was vriendelijk en kundig. Hij had alle tijd voor ons, we hoefden niet te wachten. Alle vragen werden kundig beantwoord, we kregen ook goede adviezen. Er werd meteen gekeken wat de inruil waarde voor onze auto was. We gingen naar huis om rustig over de koop na te denken, hierop werd door de verkoper geen druk gelegd. Onderhandelen was bija niet mogelijk, dit was het nadeel. We hadden zelf een wat lager bedrag in ons hoofd. Na enkele dagen zijn we er uit gekomen. We hadden zelf zo iets van "wanneer wij er zelf tevreden over zijn en er een goed gevoel over hebben". En dat hebben we! Onze oude auto hadden we een jaar of 10 geleden gekocht ook bij Hansen, hier zijn we alle jaren tevreden over geweest.

vakkundige ,vriendelijke verkoper

Prettige samenwerking ,wij hadden er een goed gevoel bij.

Prima geholpen en fijne sfeer

In een fijne sfeer werd de auto uitgelegd en toegelicht hoe deze auto bij Hansen in de showroom is gekomen. De occasion zag er prima uit en stond er keurig bij. Een proefrit van een uur gemaakt en was enthousiast. Ook de afwikkeling omtrent te prijs verliep volledig naar wens. Wij zijn tevreden.

Heel correct en uitvoerig geholpen.

Goed geïnformeerd, alles wordt geregeld en er wordt ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. Lekker kopje koffie en leuke presentjes.(we werden zelfs vriendelijk uitgezwaaid.) Een dag later werd geïnformeerd hoe de terugrit met de nieuwe auto was verlopen.

Professioneel en fijn bedrijf

Aanbod, contact en uitstraling zijn van fijne professionele aard.

Great service

I didn't expect that buying car will be so easy. Nice atmosphere and helpful seller (Bas).

Helemaal Top

Proefrit met auto waar we voor kwamen was teleurstelling maar gelukkig had Bas(verkoper) geluisterd en deed een suggestie voor een andere auto. Alles op het gemakje, geen gepush, lekker bakje koffie. Na teleurstelling alleen maar zonneschijn. Super auto gekocht en vinden hem veel mooier dan onze 1e keus. Super geholpen. Zijn zelfs voor het ophalen van de auto opgehaald op treinstation. Best een afstand van Roosendaal naar Venray maar zeker de moeite waard. Dank je wel Bas

Vriendelijk, betrouwbaar, kundig en goede service

Wij zijn vriendelijk en goed geholpen door verkoper Bas bij de aankoop van een gebruikte KIA Niro. Auto’s staan er netjes bij en Bas heeft ons goed geholpen. Alle gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen. Kortom zeer tevreden met onze aankoop.

Goede service met net dat beetje extra!

We zijn prettig ontvangen voor het bekijken van de auto. De inruilprijs van onze oude auto was zeer netjes. Bij aflevering goed ontvangen, alles mooi klaar met wat kleine extraatjes. Nieuwe banden ivm opmerking op de APK. Auto piekfijn in orde, uitleg over de systemen op het dashboard, alles gepoetst en volgens afspraak afgeleverd.

Fijne service, prijs-kwaliteit verhouding prima

Goede ervaring gehad met dit bedrijf.

Vriendelijk, betrouwbaar & verstand van zaken!

Wij zijn heel vriendelijk en deskundig geholpen. Zeker een aanrader wanneer je een andere auto zoekt!

Uitstekende en plezierige autodealer waar klantgerichtheid en service voorop staan!!

Via internet een schitterende KIA Picanto 1.0 t-gdi uit 2020 gevonden bij Autobedrijf Hansen. Prettig telefonisch-en mailcontact met Verkoopadviseur Bas die prima meedacht over de (aankoop)mogelijkheden. Vervolgens snel een afspraak kunnen maken voor een proefrit en uiteindelijk een afspraak voor de aflevering van de Picanto gemaakt. Aangezien ik in Apeldoorn woon en niet (meer) beschikte over een auto, boden verkoopadviseurs Bram en Bas aan om mij tijdens beide afspraken van Station Venray op te halen en mij ook weer terug te brengen. Klasse! Al met al ben ik zeer tevreden over de service en klantgerichtheid van autobedrijf Hansen. Jammer dat ik te ver weg woon, anders had ik mijn nieuwe auto absoluut laten onderhouden door deze dealer. Bas en Bram heel veel dank voor het plezierige aankoop proces. VDNS Autobedrijf Hansen Venray: wat mij betreft een aanrader! Frank N. Apeldoorn 19/04/2020

Heel goed behandelt

Netjes te woord gestaan Alles werd prima uitgelegd Heel goed geholpen met het overschrijven van de auto.

Klantvriendelijk

Van verkoper tot monteur tot administratie allemaal heel klantvriendelijk

Contact met Bas als zeer prettig ervaren.

Zeer klantvriendelijk

Goed geholpen en mooi autobedrijf met een professionele uitstraling

Top!!

Zeer vriendelijk, eerlijk en welgemeend advies. Prijs / kwaliteit komen zeer goed overeen. Oplevering uitstekend door alles nog duidelijk door te nemen.

Ondanks wat stubbelingen toch een perfecte aflevering van de auto. Super verkoper.

Wij zijn heel goed geholpen.

We zijn goed geholpen en kregen een mogenlijk voor een tweede testrit en de auto te kopen onder voorbehoud.

Zeer goed!

Goede uitleg, lekkere koffie, goed bereikbaar.

Mijn tweede auto gekocht bij Hansen VDNS en zeer tevreden over de afwikkeling.

maken professionele indruk

Goed geholpen bij onze aankoop. Ze weten waar ze het over hebben en dat gaf gelijk een goede indruk.

Gastvrij, deskundig en verwarmd.

Een mooie positieve ervaring. Een verademing om.op deze manier begeleid te worden om een auto te kopen. Iets wat je niet alle dagen doet. Maar de begeleiding, de deskundigheid, de rust, de beslisdingsruimte die we kregen, zorgden ervoor dat we met grote tevredenheid terugkijken op deze aankoop.

Erg vriendelijke en zeer professioneel

In korte tijd 2 auto's bij Autobedrijf Hansen gekocht. Beide keren uitermate vriendelijke geholpen.

Snelle en fijne hulp

Ik had n schurend geluid bij de achterwielen. Kon de dag erna terecht. Top

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!