uitstekend

Wij zijn heel erg tevreden met het autobedrijf Hansen. Zeer betrouwbaar, goede informatie en service. Ook als er iets niet goed is met de auto, het wordt meteen opgelost. Wij kunnen dit bedrijf met een gerust hart verder aanbevelen.

Perfect geholpen, zeer vriendelijk

Wij kwamen voor een gezinsauto nadat we jarenlang in een kleine wagen gereden hebben. Werden goed geholpen, kregen alle mogelijkheid om een proefrit te maken en vragen te stellen en was ruimte om te praten over de prijs.

Prettig en de uitleg was zeer kundig.

Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over 2 mogelijke keuzes van auto. Na de beslissing meteen een afspraak gemaakt deze op te halen. Op die dag met de heer Hansen een stuk gereden, daar automaat voor mij nieuw was. Nadat hij een stuk gereden had heb ik het stuur overgenomen om verder te gaan. Tevens de belangrijkste informatie ontvangen. Gedetailleerde informatie volgt nog.

Goede ervaring

Fijn en zeer vriendelijk bedrijf

Grandioos klantvriendelijk bedrijf

Medewerkers luisteren, adviseren goed, zijn vriendelijk en snelle afhandeling

Fijne vaklieden die je ook een perfect advies geven

Bas die ons geholpen heeft is een fijne man die alle tijd voor je heeft . Ook gemakkelijk om contact te leggen voor vragen. En bij aflevering fijne uitleg en correcte aflevering volgens de afspraak.

vertrouwd en goed geholpen

een aanrader voor iedereen

Vriendelijke medewerker goede service

1e keer bij Hansen. Goede service, nemen de tijd voor je als klant. Vriendelijk personeel. Wellicht in de toekomst weer terug mochten we weer een andere auto willen.

Top bedrijf.

Dit bedrijf is erg gespecialiseerd in het verkopen en afleveren van een auto. Zaterdag 31 okt voor de eerste keer heen gegaan omdat ik geïnteresseerd was in een auto. bij binnenkomst niet direct aangevallen geworden zoals dit bij veel bedrijven wel gebeurt, maar gewoon even fijn rond gekeken en toen naar de auto gaan kijken waar ik voor kwam na een tijdje gekeken te hebben kwam bas naar ons toe de verkoper, zo aan de praat geraakt en bas heeft een goede uitleg gegeven over de auto. al snel kwamen we tot een besluit dat ik voor de auto ging, foto's genomen van mijn oude auto en toen een test mogen maken, de auto beviel mij meteen. Na een goede overeenkomst zaterdag 7 nov terug gegaan om de auto op te halen. dit is ook erg goed afgehandeld door de directeur en bas. kort samengevat erg goede en professionele begeleiding. groetjes Wouter.

Bij de aankoop van onze Kia Soul top begeleidt door Roland.

Autobedrijf Hansen diverse malen bezocht op zoek naar een occasion KIA Soul. Bedrijf straalt over de hele linie vertrouwen en kennis uit. Je voelt je er thuis en als klant gewaardeerd.

Prima bedrijf en service!

Zoals boven vermeld.

Een klasse garage.

Zoals bij een eerdere aankoop van een Kia auto zijn wij dik tevreden(vakgarage). Met de juiste personen zoals Bas Gielen zijn we geslaagd bij onze aankoop van de Kia Sportage. Groetjes, Jan en Greet

Vriendelijke en deskundige uitvoering van de afgesproken werkzaamheden.

Na vooroverleg over de werkzaamheden een datum en uur gepland. Op de afgesproken dag werd er gelijk begonnen met de auto, terwijl ik onder het genot van een kopje thee de krant kon lezen. Na de werken werd mij uitgebreid verslag gedaan van de bevindingen. De prijs was alleszins redelijk. En alles gebeurt met een zeer veel vriendelijkheid.

Vriendelijk en adequaat geholpen

Bij Hansen voel je je altijd welkom en wordt je op de juiste klantvriendelijke manier geholpen.

Nu de 3 te keer bij kia top service flexibele een absoluut vriendelijke !!! Ook in situaties die wanneer je het niet verwachten mut toopp! Bedankt

Uitstekende Service!

Ik heb gisteren mijn auto hier gekocht en ik kan zeggen dat ik een top service heb gehad van A t/m Z. Dit is echt een aanrader. Netjes hun afspraken nagekomen, super vriendelijk, denken goed met je mee, kortom uitstekend!

Super !

Onze ervaring met autobedrijf Hansen is alleen maar positief. We hebben spijt dat we niet altijd bij hen een auto hebben gekocht. Dat had een hoop stress minder opgeleverd. De service is ontzettend goed. Adviseren op maat. Dringen niet op. Vriendelijk en ook echt geïnteresseerd in de mens die in de auto gaat rijden. De auto die we nu bij autobedrijf Hansen gekocht hebben bevalt ontzettend goed en vinden hem super mooi. De auto rijdt als een tiereliertje. Het geeft ook een veilig gevoel om zo’n auto bij dit bedrijf te kopen want ze staan altijd klaar als er iets mis zou zijn. Kortom en als laatste , garage Hansen heeft er nu een vaste klant bij. Wij zoeken voortaan niet verder. Rob van den Broek en Sil Versleijen.

Je gaat met een goed gevoel weer naar huis

Hele vriendelijke ontspannen sfeer en je wordt heel goed geïnformeerd Kindvriendelijk en eerlijk

Van begin tot eind service

Service en professionaliteit in totaalpakket

Zoals altijd weer heel goede service.

NVT

beter laat dan vergeten

wij hebben in mei 2020 een bijna nieuwe Kia Stonic gekocht. ervaring is uitstekend. Voor een jonge occasion of een Nieuwe auto zit je bij Hansen Venray perfect. Voor onze beleving dus 5 sterren

een zeer prettige ervaring van begin tot eind

Ik ben elke keer keurig geholpen. Autobedrijf Hansen is niet de standaard dealer die je zo snel mogelijk een auto wil verkopen. Ze denken echt met je mee en dat maakt de gehele aankoop een prettige ervaring.

Goed geholpen en ook aangeprezen bij andere.

Goede en vertrouwde afspraken waar je van op aan kunt.

De afspraken met Bas zijn allemaal goed en correct uitgevoerd. ben al verschillende jaren een Kia rijder en heb met de Garage Hansen nog nooit problemen gehad. Als het aan mij lag geef ik Jelle een 10 dit is natuurlijk ook voor de werkplaats monteurs en Bas een 11.

Mooi aanbod, erg vriendelijk!

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!