Ik ben heel erg goed geholpen door autobedrijf Hansen. Aardige medewerkers, die ervoor zorgen dat je met een grote glimlach op je gezicht naar huis gaat. Ben super blij met de service en natuurlijk ook met mijn Kia Soul.😬 Bedankt autobedrijf Hansen en vooral Bas Gielen.

Super goede, deskundige en uiterst vriendelijke behandeling

Verkoper Bas is een deskundige en supervriendelijke verkoper Hij en het bedrijf waren ons zeer zeer behulpzaam, zowel bij de aankoop van een auto alswel bij tussentijdse oplossingen en uiteraard de aflevering !!

Betrouwbaar, verstand van zaken

Vakkundig, bebulpzaam, betrouwbaar. Prettig zaken doen.

Vriendelijke personeel, behulpzaam en oplossingsgericht

Bas is een vriendelijke verkoper. Geen druk bij de aankoop. Bij het ophalen van de auto was alles goed verzorgd. Een klein mankementje, maar ook daar zijn we uit gekomen en werd niet moeilijk over gedaan. Een prettige ervaring! Bas bedankt!

Goede en vriendelijke behandeling door personeel. Ze nemen nog de tijd voor je.ik kan ze iedereen aanbevelen👍.

In een woord: fantastisch

Bijzondere fijne verkoper, Bas Gielen, die ons geweldig heeft geadviseerd.

Heel goed..

Open, vriendelijk en transparant.

Prettig en goede communicatie

Heel goed Prettige en vertrouwelijk.

Goede service en komen afspraken na

Zeer fijne ervaring en deskundigheid.

VDNS Hansen neemt rustig de tijd om je te helpen en weten waar ze over praten. Zeer deskundige KIA dealer en ook de aflevering werd nog eens een volledige uitleg over de Kia gegeven en zelfs de telefoon gekoppeld aan de auto dus konden meteen veilig op pad.

Prettig gesprek, niet opdringend, meedenkend en gastvrij.

Zie hierboven

geweldig

We werden met koffie ontvangen, men nam de tijd voor ons en om alles uit te leggen bij de nieuwe auto.

Een uitstekend geleid bedrijf ,alles netjes , schoon , mooie auto's en uitstekende verkopers die alle tijd voor je nemen , ook de service is heel goed geregeld .

Heldere communicatie en duidelijk advies tijdens onderhoudsbeurt

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden tijdens de onderhoudsbeurt van mijn auto. Toen bleek dat er extra reparatiewerkzaamheden uitgevoerd moesten worden die niet dezelfde dag afgerond konden worden, kreeg ik zonder probleem een leenauto mee naar huis. De extra kosten werden duidelijk toegelicht. Ook was ik blij verrast dat de auto gepoetst was toen ik de auto ging ophalen. Ondanks de hogere kosten, toch een prettige ervaring.

Een klantvriendelijke benadering en uitvoeren wat is beloofd

Wij hebben een tweede hands auto ter overnamen aangeboden. Het gehele proces van uitwisselen gevraagde informatie met aanbieden overnamen prijs en de levering en afronding op zeer klantvriendelijke en professionele wijze afgewikkeld.

Verrassend ontspannen met oog voor detail.

Aanschaf van een gebruikte auto kreeg toch dezelfde aandacht als ware het een nieuwe. Klantgericht, gastvrij, geen druk, behoorlijke productkennis. Het was de rit van het westen naar het Limburgse zeker waard. En een prachtige, goed gedocumenteerde, occasion meegenomen.

Zeer vriendelijk en gemoedelijk.

Ze nemen alle tijd voor je. Goede uitleg over de auto.

Duidelijk, rustig, en goed geïnformeerd, alle tijd bij de aflevering

Een goed gevoel bij de aankoop en aflevering van onze Kia

Erg prettig

Hele fijne en goede indruk gekregen, goed geholpen. Zou iedereen aanraden.

Bijzonder vriendelijke mensen en mooi bedrijf!

Wij moesten de auto van ver komen halen, maar alles de moeite waard!!

Keurige communicatie en levering

Zeer tevreden over dit Autobedrijf !

Topservice

Fijne persoonlijke service. Ontzettend blij met de aankoop van huidige auto en verkoop van de vorige auto.

Eerlijk en vertrouwd.

Heel goed ervaring, beleefd personeel, ze gaf het gerust gevoel dat alles zal goed komen.

GOEDE SERVICE

Goede, vriendelijke service. Probleem snel opgelost. Compliment.

betrouwbaar en liefhebbers van auto's

Omdat ik plots afscheid moest nemen van mijn vorige auto en nog niet wist wat ik wilde gaan rijden, stelde Hansen een leenauto ter beschikking totdat ze een auto naar onze keuze hadden gevonden. Je merkt aan alles dat het zelf liefhebbers van auto's zijn en dat ze open en betrouwbaar zijn in de afhandeling.

Over Autobedrijf Hansen / VDNS Hansen

Autobedrijf Hansen is dé occasiondealer voor regio Venray en omstreken. U bent bij ons aan het juiste adres voor de aanschaf van een jong gebruikte auto of een nieuwe Kia. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor reparatie- of onderhoudswerkzaamheden aan uw auto. Onze professionele werkplaats is ingericht voor elk type auto. Met ervaring sinds 1993 is uw auto bij ons in goede handen!