Uitstekend onderhoud voor mijn Audi Q3 bij Oostendorp Ommen!

Beste lezers, Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor het onderhoud dat mijn geliefde Audi Q3 heeft ontvangen bij Oostendorp Ommen. Van begin tot eind was mijn ervaring met hun service buitengewoon positief en ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Om te beginnen wil ik het hebben over de klantenservice. Vanaf het moment dat ik contact opnam met Oostendorp Ommen voelde ik me welkom en gewaardeerd als klant. Het personeel was uiterst vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ze luisterden aandachtig naar mijn vragen en zorgen en gaven duidelijke uitleg over de onderhoudsprocedure. Het onderhoud zelf was van de hoogste kwaliteit. De technici bij Oostendorp Ommen zijn ongetwijfeld experts op het gebied van Audi-voertuigen. Ze hebben mijn Audi Q3 grondig nagekeken en alle nodige reparaties en onderhoudstaken uitgevoerd. Ik was onder de indruk van hun aandacht voor detail en het streven naar perfectie. Mijn auto voelde na het onderhoud als nieuw aan en presteerde beter dan ooit tevoren. Wat ook opmerkelijk was, was de transparantie van het hele proces. Oostendorp Ommen gaf me gedetailleerde informatie over de werkzaamheden die ze gingen uitvoeren en hielden me op de hoogte van eventuele extra kosten voordat ze daadwerkelijk werden uitgevoerd. Dit gaf me gemoedsrust en het gevoel dat ik in goede handen was. Bovendien was de tijdlijn van het onderhoud zeer efficiënt. Oostendorp Ommen respecteerde mijn tijd en zorgde ervoor dat het onderhoud binnen de afgesproken termijn werd voltooid. Ze waren punctueel en ik hoefde me geen zorgen te maken over onnodige vertragingen. Tot slot wil ik de schone en gastvrije omgeving van Oostendorp Ommen benadrukken. Hun faciliteiten zijn goed onderhouden en bieden een comfortabele wachtruimte waar ik kon ontspannen terwijl mijn auto werd onderhouden. Het hele team was beleefd en attent, waardoor ik me welkom voelde en de best mogelijke service kreeg.

Goede service, aardig personeel en ze denken met je mee.

Super klantvriendelijk!

Ook nadat auto al langere tijd in bezit is ,en er een nalevering op een artikel zit, wordt dit zeer correct afgehandeld. Geen moeite is dan teveel!!

Alles prima geregeld

Netjes, vriendelijk en leuk geholpen. Na inruilprijs overeengekomen te zijn en proefrit is de auto keurig netjes afgeleverd. Ook eventuele vragen worden snel aangepakt en/of opgelost. Zeer tevreden.

Aangenaam verrast met gekregen voucher

Namens mijn vrouw en mij hartelijk dank voor de voucher die we van jullie hebben gekregen voor de fotoshoot bij CP PHOTO ART in Cuijk. Wat een mooie ervaring en uiteindelijk een prachtig resultaat. Een erg origineel cadeau!

Auto gebracht wegens defect tijdens fabrieksgarantie. Keurig opgepakt, goed geïnformeerd, nette elektrische fiets ter beschikking en bij afhalen van de auto is deze zelfs netjes door de wasstraat gehaald. Al jaren dik tevreden. Toppers!

Zo moet het zijn!

Vanuit buitenland via email en telefoon een gebruikte auto gekocht. Contact was vriendelijk, professioneel, en de mannen dachten mee. Aflevering was precies zoals afgesproken met veel persoonlijke aandacht. Veel dank Joost en Kiley!

correct en duidelijk.

Gezocht en gevonden bij oostendorp een prachtig betaalbare volkswagen caddy.

Ik ben zeer tevreden omdat de klantvriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel helemaal top is en de service is ook prima geregeld.

Voelt vertrouwd

Goed geholpen bij het zoeken naar een andere auto.

Prettig en professioneel!

Accuraat, behulpzaam en service gericht; leuk Team, een aanrader als je denkt aan een nieuwe auto of onderhoud Top!

We zijn er vriendelijk en profesioneel ontvangen

Joost heeft ons een mooie Golf GTE verkocht. Daar zijn we tot op heden erg tevreden mee. We hopen in de toekomst goede contacten te onderhouden voor onderhoud en reparatie

Grandioos

Probleem waren de remmen en daarvoor zijn er nieuwe schijven en blokken opgezet maar probleem bleef opnieuw contact opgenomen met de garage en de oplossing was gratis montage van nieuwe schijven en blokken. TOPPIE dat is nog eens service.

Betrouwbaar & servicegericht!

Een dealer die meedenkt. Goed en eerlijk advies vanuit verkoop en komt afspraken na. Bij het afleveren is een onvolkomenheid netjes opgelost. Betrouwbare dealer die ik van harte kan aanbevelen! Ook voor onderhoud geen onverwachte kosten; wordt netjes van tevoren overlegd/afgestemd!

Zeer vriendelijk geholpen bij klein klusje

Op bezoek in Ommen moest een ruitenwisser van onze Greenwheels vervangen worden. Garage Oostendorp was zeer behulpzaam en meedenkend, belde een onderdelenwinkel die de ruitenwissers binnen een paar minuten kwam brengen, en nog een paar minuten later zaten ze er op. We hadden onze koffie nog niet eens op!

Zeer vriendelijk en super service!

Mijn Volkswagen heb ik bij Oostendorp in onderhoud. Ze geven het gevoel dat de klant op nummer 1 staat door hun fantastische service.

Een eerlijke en nette dealer.

Ik werd eerlijk en hardstikke vriendelijk geholpen. Vragen werden netjes beantwoord en onderbouwt. Mijn ervaring bij dit bedrijf was erg prettig.

klant vriendelijk we zijn blij met onze auto

klant vriendelijk we zijn blij met onze auto

Deskundig advies en prima geholpen

Kwam hier voor onderhoudswerkzaamheden voor mijn GTE op aanraden van mijn zusje. Werd prima op de hoogte gehouden door Gerald. Dank je wel voor de goede service.

Omgang en contact als zeer prettig ervaren

Na het zien van "de" auto op de internet site , contact opgenomen en daarna verliep het contact zeer prettig , communicatie en omgang met elkaar als zeer prettig ervaren , vriendelijk en zeer meedenkend !! voorbeeld voor vele garage houders

Geweldige service!

Vorig jaar bij de aankoop van mijn VW T-ROC al uitermate goed en correct geholpen met heldere en duidelijke afspraken. Onlangs een servicebeurt laten doen. Kon er onder het genot van een goede kop koffie op wachten. Al snel weer klaar en de auto ook nog eens gewassen weer meegekregen. Met leuke kleine attentie en een alleszins acceptabele rekening weer huiswaarts.

Hartelijk ontvangen. Zeer vriendelijke en weten waar hij over praat deze verkoper. Alles goed uitgelegd proefrit aangeboden en aankoop en inruil goed begeleid. En toen we onze auto kwamen halen werden we nog geweldig verrast. Waar nog onze heel hartelijke dank. Gerard Kuipers.

Afgelopen donderdag mijn auto voor een grote beurt en apk keuring gebracht. Led lampjes zijn deels stuk. De hele koplamp moet vervangen worden. Auto is vier jaar. Kosten vervanging € 720,-. Zij zorgen dat de importeur 1/3de voor zijn rekening neemt, zij doen zelf 1/3de en ik de rest. Toppie. Wat een service!

Zeer zeker aan te bevelen. Hele goede service en aandacht. Echt top.

Recent een Volkswagen E-UP en Volkswagen Golf VII Variant gekocht. Echt de beste service die je kunt krijgen. Een hele verademing wat betreft aandacht, service en manier van zaken doen ten opzichte van de grote Volkswagen dealers in het Westen van het land, waar ik toch ook al jaren ervaring mee heb. Ik kom hier zeker terug en de volgende Volkswagen of Audi komt zeker van Oostendorp Ommen (bij een goede deal natuurlijk, maar dat wel goed komen).

Geweldige service en zeer vriendelijke mensen.

Team Garage Oostendorp bedankt voor het helpen zoeken naar onze mooie Touran. Afstand was geen probleem.

Beste Tonnie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe auto en we spreken elkaar ongetwijfeld weer. Vriendelijke groet, Team Oostendorp Ommen.