Komen hun afspraak niet na

Afgelopen zaterdag een mooie auto gekocht (aldus dat dachten we) Kop koffie aangeboden gekregen, orderbevestiging ondertekend en als dan maandag 27-6 de financiering rond zou zijn dan was de auto van ons. Op 27-6 om half 3 kregen we het telefoontje dat de financiering rond was en om half 5 krijgen we een MAILTJE, ook nog niet eens een belletje, dat de auto verkocht is aan iemand anders, dan ook nog in het mailtje zetten dat ze een ander hem gegund hebben….komt dus niet echt over. Dus zelf maar gebeld, een stotterende verkoper aan de lijn die vervolgens ook nog de lijn verbreekt, dus opnieuw gebeld…er bleek nog een financiering te lopen en daar hadden ze eerder bericht van gehad, maar dit dus niet aangeven op de dag dat wij er waren voor de auto. Vervolgens een dag later staat de auto nog steeds op hun website (geen verkocht of gereserveerd erbij gezet) Wij vermoeden dat ze onze inruil iets te hoog hebben ingeschat. Wees dan eerlijk maar doe het niet zo! Zeker geen aanrader dit bedrijf!!! Ons zien ze in ieder geval nooit weer! Erg jammer.

Klantvriendelijk met goede communicatie/service

Ondanks de afstand van bijna 2 uur rijden, was de proefrit-aan-huis een uitkomst. Goede en snelle communicatie met goede en duidelijk schrijven. Proefrit en auto inruilen inclusief het papierwerk was eenvoudig. Afspraken gemaakt en nagekomen. Ook de garantie, welke geregeld kan worden door je lokale garage, is een pluspunt.

Goede service, vlotte afhandeling.

Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een mooie strakke auto, zijn we uitgekomen bij een hele mooie jonge Seat Leon ST FR bij auto Synyco. Een proefrit aan huis was geen probleem, de jongeman die de auto kwam brengen was vriendelijk en gaf ons alle tijd en ruimte om de auto uitgebreid te bekijken en te proberen. Terug aan huis hebben we contact gehad met Wouter van Auto Synyco, eveneens een heel vriendelijke en vlotte verkoper. Na een goed gesprek zijn we tot een overeenstemming gekomen, de formele zaken werden verder keurig afgehandeld door Wouter, waardoor we na een klein halfuurtje de trotse eigenaren van een prachtige auto waren! Onze auto is direct bij ons thuis gelaten en de jongeman is door ons weer teruggebracht naar Zwolle, om van daaruit met de trein weer terug naar huis te gaan. Wij bevelen auto Synyco zeker aan wegens hun korte lijnen, vriendelijke verkopers, uitstekende auto's en uiteraard de proefrit aan huis. We genieten van onze nieuwe auto en als er ooit een andere wagen mag komen, gaan we zeker weer naar auto Synyco.

Helemaal goed ,

Keurig ontvangen, alle vrijheid de auto goed te bekijken. Geen druk door verkoper . Dat is wel het belangrijkste voor ons . Perfect dus zoals het hoort. Gr klaas

Zeer prettig

Fijn en open gesprekken gevoerd met Patrick. Voor mijn gevoel weggegaan met een hele goede en eerlijke overeenkomst.

Keurige en vriendelijke afhandeling van de inruil en koop van een xc60

In 1 dag geregeld.

Alles snel en netjes geregeld

Makkelijk en snel contact via Whatsapp. We hebben gebruik gemaakt van de proefrit aan huis. Nette auto wat overeen kwam met de website. Alles is bij ons thuis in minder dan 2 uur geregeld (incl proefrit).

Uitstekende service

Auto werd naar Amsterdam gebracht voor testrit en aflevering. Prettige en snelle communicatie.

fantastisch bedrijf met perfecte after sales

2021 VW Golf variant gekocht en hier nu een jaar mee gereden. Geen enkel mankement gehad en probleemloze auto. Recent zijn we verhuisd naar Zweden en ik was blij verrast want via de directie kon ik mijn auto gewoon verkopen voor een faire prijs zonder iets nieuws aan te schaffen. Kortom service en betrouwbaarheid zijn top. Het motto hier is echt: afspraak is afspraak.

Super service.

Mercedes CLA 2013 gekocht. Personeel is meedenkend. Liep vast met mijn verzekering. Is ter plekke geregeld. Top.

Vriendelijk en zeer professioneel

Onlangs de 3e auto gekocht bij Synyco, dit beval uiterst goed door de goede service en het uiterst vriendelijke personeel.

Geweldig advies en een perfecte auto gekocht!

Ik was al 2 maanden op zoek naar een mooie en vooral betrouwbare Volkswagen Passat R-line. Helaas niet een exemplaar naar mijn wens kunnen vinden. Tijdens mijn online zoektocht kwam ik (per toeval) een prachtige Peugeot 508 sw RXH bij Synyco in Franeker tegen. Even eerst online zelf het een en ander uitgezocht over dit type auto. Ik was namelijk totaal niet bekend met Peugeot als merk. Toen bleek dat de historie van A tot Z duidelijk was en het een bijzonder exemplaar is waar niet veel van rondrijden, heb ik Synyco gebeld. Johan gaf aan dat de auto nog geen dag online stond, beantwoordde een aantal vragen en heb een afspraak gemaakt om de auto de volgende dag te bekijken. Johan heeft de auto voor mij gereserveerd. Dit is tegenwoordig een uitzondering heb ik gemerkt tijdens mijn lange zoektocht en daarom zeer klantgericht en werd door mij zeer gewaardeerd. De volgende dag stond de Peugeot RXH er tiptop bij in de showroom in Franeker. Johan nam alle tijd om de functies van de auto uit te leggen en had voor mijn komst de garage gebeld waar de auto tot dusver altijd in onderhoud is geweest. "Een 100% perfect auto", werd hem verteld. De historie was volledig bekend, inclusief alles wat er aan gedaan is. Dit voelde zeer vertrouwd en gaf voor mij de doorslag om een proefrit te maken. Grandioze rit gemaakt in het mooie Franeker en omstreken. Ik was verkocht en we zijn tot overeenstemming gekomen. Een week later is de auto bij ons thuis afgeleverd en op naam gezet. Tussentijds heb ik telefonische en per Whatsapp contact gehad met Johannes. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Synyco streeft optimale klanttevredenheid na en handelt hier ook naar. Team Synyco, heel erg bedankt voor het prettig contact en de aflevering van de geweldige Peugeot 508 sw RXH! Een volgende keer ga ik eerst bij jullie speuren voor een nieuwe auto!

Super service

Vorige week een auto gekocht, goede uitleg, veel geduld en sevice. Auto zag we keurig uit! Al met al dik tevreden.

Geweldige service

Dankzij de goede service van Synyco ben ik in het bezit van een prachtige auto.

Leuk bedrijf ziet er netjes uit.

Besteden zorg aan de auto's. Zou er wel voor zorgen dat de auto tip top in orde is en alles aanwezig is. Of de klant er op wijzen dat iets ontbreekt. Verder top bedrijf. Nemen de tijd voor je.

Fantastische service

Wij hebben de nieuwe auto online gevonden. Met het grootste gemak een aan huis bezichting kunnen regelen. De mensen van Synyco zijn super vriendelijk en de gehele afwikkeling ging zoals wij het nog nooit hebben gezien. In een woord fantastisch!

Heel vriendelijk en integere mensen. Zeer tevreden geholpen.

Hier kun je met een gerust hart een auto kopen.

We zijn goed en naar tevredenheid geholpen!

De verkoper is vriendelijk en behulpzaam. Hij kan de vragen over de auto goed beantwoorden. We zijn tevreden over de service tot nu toe.

Top service

Ze kwam mijn 208 peugeot halen en alles zo geregeld!

Een bedrijf met medewerkers die zich in de klant kunnen verplaatsen en daarnaar handelen.

Bijzonder vriendelijk, gastvrij en informatief. Voelen de vraag c.q. situatie goed aan. Open en makkelijke communicatie.

Correct en kordaat

Zeer correcte manier van ondersteuning in advies en aanbeveling. Goede inschatting van wat we willen, bevestigd zien en er op doorpakken. Van eerste contact tot levering 255 km verderop; 48 uur.

Klant-en servicegerichte ervaring

Spontane verkoper, vertrouwenswaardig, prettig onderhoud (mail en persoonlijk). Motto 'afspraak is afspraak' maken ze waar. Klant-en servicegerichte instelling. Issue werd meteen opgelost

Super vriendelijk ontvangen door Wouter. En hij neemt alle tijd. Bij het ophalen van de auto nog even rustig tijd voor een bakje koffie, praatje en alle nodige uitleg.

Jong Dynamisch en Klantgericht autobedrijf

8 jaar geleden kocht ik mijn eerste VW Tiguan van Johan Tuinstra. Begin november kocht ik de opvolger hiervan. De auto volgens afspraak keurig afgeleverd door Johannes. Alles goed geregeld en een tevreden klant!

Snelle en goede service en betrouwbaar.

Zondag een mooie auto gezien en Johan gemaild inzake mijn interesse Ik werd maandag gelijk gebeld, alles rond gemaakt en dinsdag werd de auto op kantoor afgeleverd door een vriendelijke, blije chauffeur. Deze mannen zijn servicegericht, snel en betrouwbaar. Een dikke pluim.

Over Auto Synyco B.V.

Synyco is in en ver buiten Franeker een begrip. Een autobedrijf dat al bestaat sinds 1952 dat hoor je nog zelden. Als VW en Audi specialist slaan wij nu ook de vleugels breed uit met diverse andere merken. We behoren al geruime tijd tot de top 3 van auto verkopend Nederland op internet. Wij zijn gespecialiseerd in het inkopen van de juiste auto’s, in de juiste uitvoeringen en vooral ook voor de juiste prijzen.  Heeft u uw auto gevonden, maar heeft u overdag geen tijd? Woont u ver weg of is uw agenda overvol? Plan dan online een gratis proefrit in wanneer het u uitkomt. Wij komen met de auto naar u toe, ook ’s avonds.