perfect

zeer nette showroom vriendelijk ontvangen en vriendelijke mensen zowel de verkopers als alle medewerker daaromheen. gemaakte afspraken goed na gekomen en eventuele problemen goed en perfect opgelost ( in dit geval betreft het de trekhaak deze kon niet worden ingelezen maar werd naar goed overleg een afspraak gemaakt voor het inlezen bij de link&co dealer in Nijkerk zonder enige kosten) en dus ook vandaar deze perfecte beoordeling dank je wel Harmjan

Vanaf eerste contact tot aankoop zeer serieus genomen.

Fijn en makkelijk contact, goede ontvangst en snelle reactie op vragen via mail of aan de telefoon. Niet opdringerig meedenken en doen wat ze beloven.

Simpelweg TOP! Volgende keer weer!

Na een kort overleg per mail een afspraak gemaakt en vanuit het zuiden naar Franeker gereden. Na een vriendelijk ontvangst door Harmjan heeft hij de L&Co laten zien en uitleg gegeven. Ondertussen dat ik de koffie dronk heeft Harmjan de inruiler beoordeeld! Vervolgens maakte hij een zeer realistisch aanbod en was de deal snel gesloten. De besproken aanpassingen werden uitgevoerd en 2 weken later is de L&C geleverd in top conditie! De vriendelijke chauffeur heeft onder het genot van koffie en vlaai alles uitgelegd en heeft de inruiler meegenomen! We zijn bijzonder blij met de service van Synyco, Harmjan en het team! Een aanrader! En de L&C rijdt nog beter dan verwacht!

Prima service en een prachtige auto

Vriendelijk, vrolijk en open autobedrijf. Verkoper Harmjan heeft ons erg goed geholpen. We hebben nu een mooie Lynk&co op de oprit staan. Dankjewel!!!!!

Goede garage

Ze hebben een mooie keuze in auto's en je word netjes geholpen we hebben mooie suzuki vitara gekocht en ruilden Nissan in was gunstige prijs die geboden werd dus toppie

Jay en Wouter hebben ons geholpen in een periode van 2 weken, ze zijn erg vriendelijk, klantgericht en hebben exact gedaan wat wij wilden. Kregen zelfs een volle tank benzine voor we wegreden. Inruil was mogelijk en alles was snel geregeld. Ik heb nooit eerder zo'n fijne dealer gehad. Zelfs bij een aanschaf van een auto in het lagere segment wordt hij afgeleverd als een showroomauto! Echt top service!

Geweldige garage met uitstekende service!

Aflevering van mijn aankoop en alles uitstekend afgehandeld!

Wij zijn super geholpen door het team van Synyco en zijn super gelukkig met onze (bijna) nieuwe Lynk en Co 01. Na een fijn klantvriendelijk gesprek in Franeker, is onze nieuwe auto naar onze woning gebracht en nam de chauffeur onze inruil auto weer mee. Top service en een heerlijke nieuwe auto!

Top service, klantvriendelijk bedrijf. Aanrader!

Heldere communicatie, vriendelijk en duidelijke afspraken. Alles geregeld zoals afgesproken. Prima gedaan, zoals het hoort. Wouter, bedankt voor de fijne ondersteuning bij de aankoop van de Renault Zoe. We zijn er blij mee!

Uitstekende service en verkoopbegeleiding

Uitstekende service en verkoopbegeleiding.

goeie comnucatie

zeer tevreden over geheel

Auto volgens afspraak geleverd in Wagenberg. Goede uitleg gekregen van chauffeur die hem bracht. Auto zag er keurig uit. Na 2 weken bleek er een klein gaatje in band te zitten. Gebeld om te vragen hoe dit op te lossen en of dat niet al zo was. Auto Synyco heeft de reparatiekosten vergoed. Heel netjes...

Uitstekende after sales

Het is altijd lastig dat je een auto koop een eind van huis. Maar bij Synyco denkt men goed met je mee. Nadat de auto was opgehaald kwam ik er thuis achter dat er wat krasjes zaten op de B stijlen van de auto. Overlegd en aanbod gekregen om bij een lokale polijster deze weg te laten poetsen (nieuwe 2024 Lynk & Co gekocht) en de rekening op te sturen.

Superblij met mooie auto

Vandaag onze Toyota C- HR opgehaald en we zijn zeer tevreden over de begeleiding en uitleg die we kregen van Jay. Mooi bedrijf en een aanrader om er eens te gaan kijken.

Zeer goede welkom.

Ik had mij van te voren al georiënteerd en wist voor welke auto ik kwam kijken. Deze auto bekeken en ze gaven gelijk aan of ik een proefrit wilde maken. Na een gesprek was dit de auto voor mij. Ze vroegen wanneer ik de auto wilde ophalen en ze konden hem 2 dagen later al opleveren. Alles is goed afgerond en goed geregeld.

Zeer nette en klantvriendelijke autobedrijf!

Na een goed telefonisch gesprek een afspraak gemaakt om een proefrit te maken. Wij zijn hartelijk verwelkomd en goed geholpen. Een mooie "nieuwe" auto gekocht en de oude ingeruild. Geholpen door een klantvriendelijke medewerker.

Top auto

Johan heeft ons een geweldige lynk en co auto verkocht...uitleg was goed en we rijden al een aantal weken met plezier.

Prima geholpen.

Fijne manier van zakendoen, super!

Dit was de tweede keer dat we een auto hebben gekocht bij Synyco. Heerlijk nuchter en correct, fijne zaak!

Dik tevreden!

Auto volgens afspraak thuis afgeleverd met een uitgebreide uitleg. Kan niet anders zeggen dan dat wij dik tevreden zijn, echte aanrader!

Heldere afspraken, prettige communicatie met zelfs foto's via de app. Aflevering aan huis is bijzonder prettig, absolute aanrader!

Geweldige service!

Zelf vanDelft naar Franeker gereden voor een proefrit. Afspraak gemaakt over de inruil. Paar dagen erna onafhankelijke aankoopkeuring laten uitvoeren waarbij Synyco de auto naar een nabijgelegen garage heen en weer bracht voor de keuring daar. De minimale gebreken zijn vervolgens verholpen en de auto is helemaal in Delft keurig afgeleverd!

Betrouwbaar bedrijf met eerlijke aandacht voor de klant

Lynk & Co gekocht bij Synyco. Nette inruilprijs gekregen voor mijn Volvo. Deal vlot gesloten. Nieuwe auto is keurig en conform afspraken afgeleverd. Er werd alle tijd genomen om uitleg over de auto te geven. Ook telefonisch word je snel en vakkundig geholpen. Kortom: Synyco is een betrouwbare partner.

Meer dan verwacht

Een mooie occasion gekocht vandaag. Ongevraagd kregen we 2 nieuwe banden en een volle tank benzine. Wat een service! Prettig personeel, ze nemen alle tijd voor je.

Leeuwarderweg 10

8801 BV Franeker

Over Auto Synyco B.V.

Wij zijn Auto Synyco, een Fries autobedrijf met een ruim en eersteklas occasionvoorraad. We zijn al sinds 1952 gevestigd in Franeker. Auto Synyco was voorheen een VW en Audi dealer, nu zijn wij allround occasion specialist. Door onze klantgerichte service en concurrerende prijzen behoren wij al een geruime tijd tot de online top 3 van auto verkopend Nederland. Ook zijn we eerder winnaar geworden van de Online dealer Awards. Wij zijn vooruitstrevend in onze branche door onze innovaties in online presentatie en service op maat. Je kunt op onze website jouw toekomstige auto beleven met professionele foto’s en duidelijke video’s. Offline lopen wij ook voorop, zo bieden we jou een vrijblijvende proefrit aan huis. Wij hebben een groot deel van onze auto’s rijklaar op voorraad staan. Hierdoor kun je in de meeste gevallen snel rijden. Bij de aankoop van een auto bij Auto Synyco krijg je standaard landelijke garantie. Elektrische en hybride auto’s worden steeds populairder in het veranderende auto landschap. Hier zijn wij ook in gespecialiseerd. Op onze website vindt u dan ook een ruim aanbod van elektrische en hybride occasions van de verschillende merken.