Correct

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een zoekmachine (Google)

Een hele fijne auto gekocht ;-))

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Geen opdringerig verkopers, maar vriendelijke verkopers. Die je graag helpen en goede service verlenen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Goed advies en goede service

Opel Adam gekocht , fijne service en alles netjes afgehandeld. Tevens spontane verkoper , met veel geduld. Groetjes Cindy Cornelissen

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Aanbevolen door kennissen

Super service

Topper frank

Top autobedrijf

Goede uitleg van Jos, en de auto Ford Focus rijdt prima.

Prettig betrouwbaar kundig & eerlijk

Onze 2de aankoop - en verkoop - bij Schaepkens. Eerlijk verhaal, betrouwbaarheid naar ons als klant en denkt mee. Onze behoefte naar een andere auto kwam sneller dan verwacht. Het aanbod van de gerichte zoekactie - kleine auto, zuinig, goedkoop in onderhoud , Toyota als voorkeur waar de C1 ook onder valt - en overeenkomst tot inruil maakte een transactie compleet. Ontbrekende optie volgende vraag Schaepkens was al jaren een vertrouwd straatbeeld in Klimmen Op zoek naar een auto ben je gezien onze korte woonafstand Hulsberg snel in Klimmen.

Klantvriendelijk en eerlijk geholpen

Wij hebben onze nieuwe tweedehandse bedrijfsauto gekocht. We werden vriendelijk, duidelijk en eerlijk geholpen. Er werd praktisch meegedacht.

Top bedrijf!

Na niet aangemeld bezoek en vraag naar een C3 Citroén beschikbaarheid die op hun website stond een hele goede voorstelling van de desbetreffende auto gekregen met uitleg over de mogelijkheden en de toestand van de auto incl. de eventuele opwaarderingen. na kort overleg en een ritje met de auto besloten deze te kopen, ook mede dankzij de informatie van de verkoper ( bedankt voor de koffie ) en de indruk van de auto, die heel goed was. na de administratie en afspraak over aflevering van 7 tot 10 dagen op de achtste dg een telefoontje over aflevering gekregen en direct opgehaald en wij zijn zeer tevreden, zowel over de auto als de leverancier/verkoper/monteur(s) die de auto in perfecte toestand hebben gereed gemaakt.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website., Via een zoekmachine (Google)

Kundig geholpen

Snel en kundig geholpen. Ruime keuze

Hele goede ervaring,

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Aanbevolen door kennissen

Zeer goede service, denken mee in oplossingen

Goede service, zeer behulpzaam.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een zoekmachine (Google)

Fijne service, snel en persoonlijk

Doordat mijn auto het plotseling begaf moest er geschakeld worden naar een nieuwe auto. Auto schaepkens en in mijn gebal Frank heeft me fantastisch, snel en goed geholpen.

Prima!

Vriendelijk ontvangst en ik kreeg goed advies en prima uitleg over de auto.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Helder verhaal en goede service

Hyundai I 40

Hallo, zeer vriendelijk personeel, dat u adviseert bij de aankoop van uw nieuwe auto. Tot nu toe ben ik tevreden met de aankoop van een auto bij dit bedrijf en ik hoop dat dit zo blijft Laat me in mijn taal schrijven Jestem bardzo zadowolony z zakupu w tej firmie samochodu bardzo miła obsługa. Polecam w 100% Do tego dają na auto 12 miesięczna gwarancję.

Duidlijke uitleg van auto

Service

Goede ervaring,communicatie was goed....

top service

Ze nemen de tijd voor je. adviseren goed en vriendelijk verkopers.

Goede keuze

Goede keuze

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Mijn Upje gekocht. Toen ik thuis kwam bleek de rubber aan de deur beschadigd te zijn. Ik kon meteen langskomen. Onderweg ging het bandenspanningslampje branden. Hier werd ook meteen naar gekeken. Mocht er nog iets zijn kon ik zondermeer langskomen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via onze eigen website.

Na problemen in de garantie periode prima geholpen

Koelwater lekkage slangen en reservoir vervangen Bleef lekken, koppakking defect tijdens garantie vervangen. Jammer maar goed opgelost. Wat ik zeer positief vond bij vragen over de reparatie legt de monteur op een duidelijke manier uit wat er allemaal gedaan is en waarom.

In een woord GEWELDIG

Recentelijk heb ik een Opel Astra K aangeschaft en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring. Bij aankomst werd ik hartelijk ontvangen en voelde ik me meteen op mijn gemak door de open en eerlijke benadering van het personeel. De locatie van de showroom is mooi en goed bereikbaar. De service die ik heb ontvangen was uitstekend, evenals de afhandeling van de aankoop van mijn auto. Alles verliep soepel en professioneel. Ik zou het zeker aanraden aan anderen om hier een auto te kopen vanwege de prettige sfeer en de goede service die wordt geboden.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een zoekmachine (Google)

Een mooie nette auto, van een net bedrijf!

Afgelopen weekend een mooie Opel Mokka X gekocht. Week ervoor een proefrit gemaakt en een paar dagen later via de telefoon de deal gesloten. Binnen enkele dagen kreeg ik bericht dat de auto klaar stond. Garantie bijgekocht wat maakte dat de auto met een volledige, grote beurt is afgeleverd. Omdat ik niet uit de buurt kom afgesproken dat indien defect ik in overleg de auto kan laten maken bij een garage bij mij in de buurt. Erg fijn anders zou ik de auto wellicht niet gekocht hebben. Ik ga in ieder geval genieten van mijn nieuwe auto en heb vol vertouwen in een goede afwikkeling indien er gebreken/ defecten zijn binnen de garantieperiode.

Prima!

Duidelijk aangegeven dat we interesse hadden in een specifieke auto. Omdat we bepaalde zaken wilden bespreken werd de auto netjes voor ons gereserveerd totdat we wilden beslissen. Duidelijke afspraken gemaakt en deze nagekomen! Geen opdringerige verkooppraatjes en sprookjesverhalen van de verkopers. Kreeg netjes een overzicht te zien van de grote afleverbeurt, kortom geen geheimen

Klimmenderstraat 110

6343 AE Klimmen