Reactie van het bedrijf
Geachte heer,
Uw reactie vind ik niet helemaal correct, vrij snel na aankoop heeft u een storing gehad in uw auto. Deze is toen onder garantie opgelost, ondanks dat u tijdens de aankoop bewust heeft afgezien van een garantiepakket.
U heeft de auto 5 maand later weer bij ons gebracht voor de APK keuring en een probleem met de kachel, Wij hebben contact met u opgenomen met de reparatiepunten voor de APK en een kachel probleem.
het onderdeel dat verantwoordelijk is voor het probleem met de kachel kan helaas defect gaan na 8 jaar en bijna 200.000 km. omdat wij u toch service willen geven hebben we aangeboden om de kosten voor de storing te delen, ieder 50%.
U ging niet akkoord met de kosten om het kachel probleem op te lossen, maar wel de reparatie voor de APK keuring. Deze hebben we dus ook voor u uitgevoerd, dan mogen we toch ook verwachten dat deze nota betaald wordt lijkt me.
Mocht het niet duidelijk zijn, dan mag u altijd contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Erik Dik
JAAP DIK auto's
0592-345793