Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Onze wens bij deze garage neergelegd. Aan onze wens is 100% voldaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

2 auto\'s verkocht en 1 gekocht. Uitstekende en deskundige service. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

N/A

  • Aanbevelen? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Ik was op zoek naar een occasion en met name door de vele recensies ben ik bij Jaap Dik auto’s terecht gekomen. De service is prima: de gebreken die ontdekt werden tijdens de proefrit werden serieus bekeken en keurig opgelost zoals afgesproken. Echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

Vorige week onze gekochte Volkswagen Passat opgehaald bij Jaap Dik. Service en afwikkeling is prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

Een bedrijf met vriendelijk personeel en wat een ruim aanbod van auto\'s heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

Super geholpen, had een probleem met mijn auto en is direct opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Sinds een tijdje uitgekeken naar een andere auto. Na meerdere opties gezien te hebben op de website van Jaap Dik besloten om hier te gaan kijken. Na een kennismakingsgesprek met een van de medewerkers, waarbij er goed geluisterd is naar onze wensen, in een aantal auto\'s een proefrit gemaakt. Bij terugkomst werd ons geadviseerd er nog even goed over na te denken alvorens een beslissing te maken, geen gedram of gedoe. Hierdoor hebben we dan ook besloten om bij Jaap dik een auto aan te schaffen. We hebben tot op heden een erg goed gevoel bij Jaap Dik auto\'s. Een aanrader om eens te gaan kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en zo zijn we ook vanaf begin tot eind geholpen ! Dit was niet bij elk bedrijf waar we geweest zijn zo, daarom ook hier onze auto gekocht !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

Update bericht 27-12-2017 Graag willen we n.a.v. De beoordeling over de Volvo S60 die stil kwam te staan naast de snelweg een toevoeging geven. Na de beoordeling geplaatst te hebben werden wij na korte tijd gebeld door de verkoper. Deze heeft keurig zijn excuses aangeboden voor het ongemak. Deze was niet op ons over gekomen tijdens het bezoek aan de showroom. Later zijn wij ook nog via de mail netjes op de hoogte gesteld van het mankement aan de auto. De dynamo bleek kapot en dit was eerder geen bekend probleem. Natuurlijk kan het gebeuren dat een auto spontaan een defect kan krijgen, helemaal bij een wat oudere auto. Dit achten wij ook zeker geloofwaardig. De manier waarop we ontvangen werden na het mankement geeft veel ruimte tot onzekerheid en helpt niet mee bij het vertrouwen in de garage. Wij echter hebben van onze kant ook weinig laten merken van onze ontevredenheid. Voornamelijk omdat we ons overrompeld voelden door het gebeuren. We hebben een zeer kritische review geschreven maar vinden het ook niet meer dan terecht dat we dan nu ook melden dat het verdere vervolg heel netjes opgepakt is door het autobedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
3

zeer slecht, onaanvaardbaar

Via Marktplaats zien wij een advertentie van een Volvo S60 2.4L uit 2006 in de Edition ii uitvoering. De auto staat bij Jaap Dik in Assen. Voor ons een onbekend autobedrijf dus we doen wat onderzoek. We lezen veel positieve reviews op internet en besluiten het autobedrijf te bellen over de betreffende auto. We worden netjes te woord gestaan. We geven aan uit Drachten te moeten komen en willen zeker weten dat we de auto dan ook kunnen bekijken. We maken telefonisch een afspraak voor bezichtiging en een proefrit en een paar uur later komen we de showroom binnen. Daar worden we door een jongeman geholpen. Wanneer we vragen of hij ons iets over de auto kan vertellen zegt hij dat de auto is ingeruild door nette mensen. Ze hebben de auto niet ingeruild omdat er iets mee aan de hand zou zijn maar omdat ze meer kilometers gingen rijden en daarom wilden overstappen op een diesel. Verder zegt hij vanachter zijn computer dat we niet vreemd moeten opkijken wanneer we naar de wielen van de auto kijken. De lichtmetalen velgen van Volvo zijn zwaar geoxideerd. Één velg hebben ze net geschuurd en gelakt (een dikke laag) en de andere velgen moeten nog gedaan worden. Nav deze opmerking vraag ik hoe lang ze de auto al hebben staan. Vanaf juni/juli weet de jongeman mij te vertellen. Ik kijk verbaasd en zeg: ‘dat is al ruim 5 maanden’ waarop hij reageert: ‘ja, we hebben hem denk ik nog niet verkocht omdat hij misschien wat aan de dure kant was. De auto is net in de aanbieding. We geven een Bovag garantie van 3 maanden, een nieuwe apk en afleverbeurt.’ Dat stemt mij wel positief! We gaan richting de auto om deze te bekijken. Wanneer ik de motor start valt het mij op dat dit met moeite gaat. Na het moeizame starten hoor ik de motor hoge toeren maken waarna deze terug zakt. Hierover stel ik wat vragen maar een duidelijk antwoord blijft uit. Ik vraag wat de verdere staat van de auto is: technisch en motorisch. Een hele goede en betrouwbare auto geeft de verkoper aan. We besluiten een proefrit te maken. De regensensoren blijken niet te werken tijdens de proefrit. We rijden een stukje binnen de bebouwde kom en op de snelweg aangekomen zoeken we naar de zesde versnelling?! Die blijkt er niet te zijn terwijl dit wel op de technische omschrijving staat aangegeven. Verder valt ons op dat de auto nogal trilt onderin. Niet in het stuur. We zijn net een kilometer of twee op de snelweg en er beginnen allerlei lampjes te knipperen op het dashboard. Rode en oranje uitroeptekens. In het beeldscherm verschijnt een tekst: ‘zo spoedig mogelijk de auto aan de kant zetten’. Ik ben verbaasd en doe maar wat er aangegeven word. Ik doe de auto uit. Het lijkt wel een technische storing en hoop dat dit verholpen is bij opnieuw starten. Niks, de auto geeft niet thuis. We staan stil. Met onze dochter van 2 op de achterbank. De auto is niet meer aan de praat te krijgen. We stappen uit, gaan in de berm staan en bellen de garage. We worden vriendelijk te woord gestaan en we worden door een monteur opgehaald in een heel klein rammelend autootje. We hebben op de snelweg bij het invoegen bijna een aanrijding en bij het uitvoegen scheurt de monteur zo hard door de bocht dat ik me moet vasthouden aan de stoel. Wanneer we de showroom weer heelhuids binnenkomen zegt de verkoper: ‘de accu of dynamo zal wel stuk zijn’ zonder enige vorm van excuses of zelf geschrokken te zijn van dit (onverwachte?) euvel. Wanneer ik aangeef dat de auto nogal trilde onderin gaf de verkoper aan dat dat waarschijnlijk komt omdat ze met de velgen bezig geweest zijn. Vast een kwestie van uitlijnen. Ik ben echt zo verbaasd. Ik mag bij een proefrit verwachten dat de auto verkoop klaar is en op zijn minst goed op zijn wielen staat?! We druipen de showroom van Jaap Dik uit met een akelig onderbuik gevoel. De auto werd gevraagd en ongevraagd behoorlijk verdedigd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
5

slechter dan verwacht

N/A

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

N/A

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

N/A

  • Aanbevelen? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Azieweg 17

9407 TC Assen

592345 793

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.