zeer tevreden
N/A
Onze wens bij deze garage neergelegd. Aan onze wens is 100% voldaan
N/A
N/A
2 auto\'s verkocht en 1 gekocht. Uitstekende en deskundige service. Zeer tevreden!
N/A
N/A
Ik was op zoek naar een occasion en met name door de vele recensies ben ik bij Jaap Dik auto’s terecht gekomen. De service is prima: de gebreken die ontdekt werden tijdens de proefrit werden serieus bekeken en keurig opgelost zoals afgesproken. Echt een aanrader!
Goed geholpen!
Vorige week onze gekochte Volkswagen Passat opgehaald bij Jaap Dik. Service en afwikkeling is prima verlopen.
Een bedrijf met vriendelijk personeel en wat een ruim aanbod van auto\'s heeft.
Super geholpen, had een probleem met mijn auto en is direct opgelost
N/A
Sinds een tijdje uitgekeken naar een andere auto. Na meerdere opties gezien te hebben op de website van Jaap Dik besloten om hier te gaan kijken. Na een kennismakingsgesprek met een van de medewerkers, waarbij er goed geluisterd is naar onze wensen, in een aantal auto\'s een proefrit gemaakt. Bij terugkomst werd ons geadviseerd er nog even goed over na te denken alvorens een beslissing te maken, geen gedram of gedoe. Hierdoor hebben we dan ook besloten om bij Jaap dik een auto aan te schaffen. We hebben tot op heden een erg goed gevoel bij Jaap Dik auto\'s. Een aanrader om eens te gaan kijken.
Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en zo zijn we ook vanaf begin tot eind geholpen ! Dit was niet bij elk bedrijf waar we geweest zijn zo, daarom ook hier onze auto gekocht !
Update bericht 27-12-2017 Graag willen we n.a.v. De beoordeling over de Volvo S60 die stil kwam te staan naast de snelweg een toevoeging geven. Na de beoordeling geplaatst te hebben werden wij na korte tijd gebeld door de verkoper. Deze heeft keurig zijn excuses aangeboden voor het ongemak. Deze was niet op ons over gekomen tijdens het bezoek aan de showroom. Later zijn wij ook nog via de mail netjes op de hoogte gesteld van het mankement aan de auto. De dynamo bleek kapot en dit was eerder geen bekend probleem. Natuurlijk kan het gebeuren dat een auto spontaan een defect kan krijgen, helemaal bij een wat oudere auto. Dit achten wij ook zeker geloofwaardig. De manier waarop we ontvangen werden na het mankement geeft veel ruimte tot onzekerheid en helpt niet mee bij het vertrouwen in de garage. Wij echter hebben van onze kant ook weinig laten merken van onze ontevredenheid. Voornamelijk omdat we ons overrompeld voelden door het gebeuren. We hebben een zeer kritische review geschreven maar vinden het ook niet meer dan terecht dat we dan nu ook melden dat het verdere vervolg heel netjes opgepakt is door het autobedrijf!
Via Marktplaats zien wij een advertentie van een Volvo S60 2.4L uit 2006 in de Edition ii uitvoering. De auto staat bij Jaap Dik in Assen. Voor ons een onbekend autobedrijf dus we doen wat onderzoek. We lezen veel positieve reviews op internet en besluiten het autobedrijf te bellen over de betreffende auto. We worden netjes te woord gestaan. We geven aan uit Drachten te moeten komen en willen zeker weten dat we de auto dan ook kunnen bekijken. We maken telefonisch een afspraak voor bezichtiging en een proefrit en een paar uur later komen we de showroom binnen. Daar worden we door een jongeman geholpen. Wanneer we vragen of hij ons iets over de auto kan vertellen zegt hij dat de auto is ingeruild door nette mensen. Ze hebben de auto niet ingeruild omdat er iets mee aan de hand zou zijn maar omdat ze meer kilometers gingen rijden en daarom wilden overstappen op een diesel. Verder zegt hij vanachter zijn computer dat we niet vreemd moeten opkijken wanneer we naar de wielen van de auto kijken. De lichtmetalen velgen van Volvo zijn zwaar geoxideerd. Één velg hebben ze net geschuurd en gelakt (een dikke laag) en de andere velgen moeten nog gedaan worden. Nav deze opmerking vraag ik hoe lang ze de auto al hebben staan. Vanaf juni/juli weet de jongeman mij te vertellen. Ik kijk verbaasd en zeg: ‘dat is al ruim 5 maanden’ waarop hij reageert: ‘ja, we hebben hem denk ik nog niet verkocht omdat hij misschien wat aan de dure kant was. De auto is net in de aanbieding. We geven een Bovag garantie van 3 maanden, een nieuwe apk en afleverbeurt.’ Dat stemt mij wel positief! We gaan richting de auto om deze te bekijken. Wanneer ik de motor start valt het mij op dat dit met moeite gaat. Na het moeizame starten hoor ik de motor hoge toeren maken waarna deze terug zakt. Hierover stel ik wat vragen maar een duidelijk antwoord blijft uit. Ik vraag wat de verdere staat van de auto is: technisch en motorisch. Een hele goede en betrouwbare auto geeft de verkoper aan. We besluiten een proefrit te maken. De regensensoren blijken niet te werken tijdens de proefrit. We rijden een stukje binnen de bebouwde kom en op de snelweg aangekomen zoeken we naar de zesde versnelling?! Die blijkt er niet te zijn terwijl dit wel op de technische omschrijving staat aangegeven. Verder valt ons op dat de auto nogal trilt onderin. Niet in het stuur. We zijn net een kilometer of twee op de snelweg en er beginnen allerlei lampjes te knipperen op het dashboard. Rode en oranje uitroeptekens. In het beeldscherm verschijnt een tekst: ‘zo spoedig mogelijk de auto aan de kant zetten’. Ik ben verbaasd en doe maar wat er aangegeven word. Ik doe de auto uit. Het lijkt wel een technische storing en hoop dat dit verholpen is bij opnieuw starten. Niks, de auto geeft niet thuis. We staan stil. Met onze dochter van 2 op de achterbank. De auto is niet meer aan de praat te krijgen. We stappen uit, gaan in de berm staan en bellen de garage. We worden vriendelijk te woord gestaan en we worden door een monteur opgehaald in een heel klein rammelend autootje. We hebben op de snelweg bij het invoegen bijna een aanrijding en bij het uitvoegen scheurt de monteur zo hard door de bocht dat ik me moet vasthouden aan de stoel. Wanneer we de showroom weer heelhuids binnenkomen zegt de verkoper: ‘de accu of dynamo zal wel stuk zijn’ zonder enige vorm van excuses of zelf geschrokken te zijn van dit (onverwachte?) euvel. Wanneer ik aangeef dat de auto nogal trilde onderin gaf de verkoper aan dat dat waarschijnlijk komt omdat ze met de velgen bezig geweest zijn. Vast een kwestie van uitlijnen. Ik ben echt zo verbaasd. Ik mag bij een proefrit verwachten dat de auto verkoop klaar is en op zijn minst goed op zijn wielen staat?! We druipen de showroom van Jaap Dik uit met een akelig onderbuik gevoel. De auto werd gevraagd en ongevraagd behoorlijk verdedigd.
Geachte heer/mevr. Huisman Zoals ik begrepen heb heeft u naar aanleiding van uw review ook al contact gehad met mijn collega. Ik heb een aantall dingen uitgezocht en zal hier toch even meer duidelijkheid over geven. Ten eerste wil ik aangeven dat ik het jammer vind dat u uw gevoel niet direct heeft uitgesproken bij ons in de showroom, dan hadden we direct even met de betrokken personen kunnen gaan zitten om alle onvrede bij u weg te nemen en beter uit elkaar te gaan. Het gaat hier om een Volvo van 2006, die bij ons is ingeruild omdat de vorige eigenaar meer ging rijden. De auto is bij binnenkomst door ons gecontroleerd en er waren ook geen aanwijzingen voor problemen. Zoals mijn collega heeft aangegeven zijn de wielen geoxideerd en was de poetser bezig om deze te herstellen. Zoals ook aangegeven staat de Volvo al wat langer en hebben we de auto afgeprijsd zodat hij prijstechnisch ook weer goed in de markt ligt. De volvo loopt na de koude start hoger in toeren, dit is heel normaal omdat de auto dan meer brandstof inspuit, de chokewerking, dit zakt na een korte tijd weg en dan gaat de motor zijn normale stationaire toerental draaien. Zoals wij de volvo kennen is het idd een goede en betrouwbare auto, Dat is met al deze volvo's zo en deze doet daar niet voor onder.We hebben afgelopen zaterdag ook een proefrit gehad in de volvo en er waren geen problemen. De moeizame start is best mogelijk omdat de accu misschien iets leger was. Nu terugkijkend was er waarschijnlijk al een probleem met de dynamo, maar dit gaf de auto niet aan, en is hierdoor de accu iets zwakker geweest. Na het ophalen van de auto blijkt idd de dynamo stuk te zijn en zullen we deze zsm gaan vervangen, Wat u is overkomen is natuurlijk heel vervelend en dat vinden wij ook absoluut niet leuk. Maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn. Als we dit van te voren hadden geweten dan was dat gemeld en was u ook niet op pad gestuurd met de Volvo. Wij vinden het ook heel vervelend dat dit gebeurd is, en dit heeft mijn collega ook aan u aangegeven. Misschien zijn de excuses niet goed overgekomen en daarom heb ik hem ook weer met u laten bellen. Ik heb ook nog met mijn collega gesproken die u gehaald heeft omdat ik vind dat ze wel veilig moeten rijden , hij gaf aan niet het idee te hebben dat hij te hard door de bocht ging, het was idd een kleine auto waarin u gehaald werd, een Peugeot 107. Ten opzichte van een grote auto kan alles ook anders aanvoelen. Het komt dan misschien over als een kleine rammelbak maar het gaat om een keurige 107 van 2012 die goed onderhouden is. M.b.t. het bijna ongeluk waar u over spreekt heb ik ook met hem gesproken en hij gaf aan dat de rijbaan vrij was en dat op het moment van invoegen iemand op de linkerbaan ineens besloot rechts in te halen. Dit is natuurlijk heel vervelend en ik ben blij dat hij dit op tijd doorhad en er verder geen ongelukken zijn gebeurd. Zoals ik eerder aangaf had ik liever gehad dat u uw gevoelens bij ons in de showroom kenbaar had gemaakt om met de betrokken personen te praten en ik nodig u bij deze ook graag uit om dit alsnog te doen. Hiervoor kunt u altijd contact met mij opnemen op onderstaand telefoonnummer. Voor de rest geef ik u bij deze alsnog onze excuses voor het ontstane ongemak en hoop ik u toch in de toekomst nog een keer te mogen begroeten in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Erik Dik 0592-345793 06-22740567
N/A
N/A
N/A
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.