N/A
Prima vakmensen met kennis van de business. Komen afspraken na. Hebben goede auto\'s tegen een eerlijke prijs. In het bijzonder wil ik ook Daan even noemen. De man die niet rust eer de klant tevreden is en zelfs in zn vrije tijd bezig is met de klant.
N/A
Tijdens de proefrit ging het storingslampje van de motor branden, geen probleem wordt opgelost bij aflevering ook de trilling in de wielen zo worden opgelost, auto opgehaald auto trilt nog en na 25 kilometer lampje ging branden, onder weg gelijk gebeld, afgesproken dat ik kon doorrijden en de volgende week de auto kon brengen. Met excuses dat de reparaties niet waren gedaan. Na 14 dagen gebeld de auto staat klaar met een nieuwe turbo. Auto op gehaald, trilling nog steeds in de auto, ook kwam ik er achter dat de auto schade heeft gehad aan beide zijkanten met slecht spuit werk. Dit heeft jaap dik proberen te herstellen maar helaas nog steeds goed zichtbaar, ze hebben aangeboden om te polijsten. Hier de plaatselijke schadebedrijf om advies gevraagd, polijsten zal het niet oplossen bovendien zit er ook oa een nieuwe bodemplaat onder. Jaap Dik heeft aangegeven dat de auto geen schade verleden heeft. Ik heb het helemaal gehad met deze auto en wil hem inruilen maar als ik de auto nu wil inruilen wordt er gezegd dat de auto schade heeft gehad. Dit is een verkorte samenvatting, er zijn nog veel meer dingen mis gegaan. Men zegt alles te willen oplossen. Waarom niet grondig en alles in één keer.
Geachte heer, Ik heb net pas uw beoordeling binnen gekregen, vandaar dat ik helaas niet eerder heb kunnen reageren. Zoals ik eerder aangegeven heb is de storing bij de afleveringsbeurt 'opgelost'. We kregen een storing op de turbodruk en hebben na controle van de druk die de turbo leverde een andere sensor gemonteerd. Na montage hiervan en het uitbalanceren van de wielen is er een uitgebreide proefrit gemaakt. Hier is de storing niet terug gekomen en alles reageerde ook goed. Ook van het trillen is toen niets meer vernomen. Helaas ging direct na het ophalen het controlelampje weer branden en u vond dat de auto nog trilde. Er is toen een afspraak gemaakt en hieruit bleek dat de auto weer een probleem had op de turbodruk en dat de auto op een specifieke snelheid nog iets trilde. We hebben helaas lang moeten zoeken en kwamen er toen achter dat de turbo op specifieke momenten zwaarder liep. Op basis hiervan is toen direct een nieuwe turbo gemonteerd en daarmee was het probleem opgelost. Ook is de auto toen opnieuw uitgebalanceerd en was de trilling weer nagenoeg weg, je voelde nog een iets maar dit werd ook veroorzaakt door de grote wielen onder de auto. U gaf zelf aan andere wielen onder de auto te gaan monteren en de toen ik u sprak nadat deze wielen waren gemonteerd gaf u aan dat de trilling helemaal weg was en dat de auto perfect reed. Er is in het verleden idd gespoten aan de auto maar dit heeft niets te maken met een schadeverleden. We hebben alles nagetrokken en de auto heeft nooit schade gehad. Het kan ook transportschade zijn geweest vanaf nieuw of vandalisme waarom de zijkanten gespoten waren, maar in overleg met u hebben we aangeboden om deze zijkanten te laten spuiten, het ging hier om een 'sinaasapel effect' wat in de zon goed zichtbaar was en anders niet. Dit is normaal geen garantie, maar wij vonden en vinden het ook vervelend. Toen de auto bij de spuiter weg kwam moest hij nog gepolijst worden maar gezien de versheid van de lak mocht dit nog niet direct. U kwam de auto echter gelijk halen zodat hier geen kans meer voor was. Het lakwerk zoals het nu is is goed, echter maakt napolijsten het nog mooier, dat geeft onze spuiter nu ook nog steeds aan. Wat er verder mis gegaan is weet ik zo niet, maar ik zou hierover graag met u in gesprek gaan zodat ons dit ook duidelijk word en we daar iets mee kunnen verbeteren. Als u de auto graag in wilt ruilen, dan is dat bij ons geen enkel probleem. Het gaat om een hele mooie, complete uitvoering en een eerlijke auto wat we gewoon aan kunnen tonen. De historie is volledig bekend. Ik wil u bij deze uitnodigen om langs te komen zodat we er gezamenlijk goed uit kunnen komen. Met vriendelijke groet, Erik Dik JAAP DIK auto's 0592-345793
zeer tevreden
N/A
Onze wens bij deze garage neergelegd. Aan onze wens is 100% voldaan
N/A
N/A
2 auto\'s verkocht en 1 gekocht. Uitstekende en deskundige service. Zeer tevreden!
N/A
N/A
Ik was op zoek naar een occasion en met name door de vele recensies ben ik bij Jaap Dik auto’s terecht gekomen. De service is prima: de gebreken die ontdekt werden tijdens de proefrit werden serieus bekeken en keurig opgelost zoals afgesproken. Echt een aanrader!
Goed geholpen!
Vorige week onze gekochte Volkswagen Passat opgehaald bij Jaap Dik. Service en afwikkeling is prima verlopen.
Een bedrijf met vriendelijk personeel en wat een ruim aanbod van auto\'s heeft.
Super geholpen, had een probleem met mijn auto en is direct opgelost
N/A
Sinds een tijdje uitgekeken naar een andere auto. Na meerdere opties gezien te hebben op de website van Jaap Dik besloten om hier te gaan kijken. Na een kennismakingsgesprek met een van de medewerkers, waarbij er goed geluisterd is naar onze wensen, in een aantal auto\'s een proefrit gemaakt. Bij terugkomst werd ons geadviseerd er nog even goed over na te denken alvorens een beslissing te maken, geen gedram of gedoe. Hierdoor hebben we dan ook besloten om bij Jaap dik een auto aan te schaffen. We hebben tot op heden een erg goed gevoel bij Jaap Dik auto\'s. Een aanrader om eens te gaan kijken.
Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en zo zijn we ook vanaf begin tot eind geholpen ! Dit was niet bij elk bedrijf waar we geweest zijn zo, daarom ook hier onze auto gekocht !
Update bericht 27-12-2017 Graag willen we n.a.v. De beoordeling over de Volvo S60 die stil kwam te staan naast de snelweg een toevoeging geven. Na de beoordeling geplaatst te hebben werden wij na korte tijd gebeld door de verkoper. Deze heeft keurig zijn excuses aangeboden voor het ongemak. Deze was niet op ons over gekomen tijdens het bezoek aan de showroom. Later zijn wij ook nog via de mail netjes op de hoogte gesteld van het mankement aan de auto. De dynamo bleek kapot en dit was eerder geen bekend probleem. Natuurlijk kan het gebeuren dat een auto spontaan een defect kan krijgen, helemaal bij een wat oudere auto. Dit achten wij ook zeker geloofwaardig. De manier waarop we ontvangen werden na het mankement geeft veel ruimte tot onzekerheid en helpt niet mee bij het vertrouwen in de garage. Wij echter hebben van onze kant ook weinig laten merken van onze ontevredenheid. Voornamelijk omdat we ons overrompeld voelden door het gebeuren. We hebben een zeer kritische review geschreven maar vinden het ook niet meer dan terecht dat we dan nu ook melden dat het verdere vervolg heel netjes opgepakt is door het autobedrijf!
Via Marktplaats zien wij een advertentie van een Volvo S60 2.4L uit 2006 in de Edition ii uitvoering. De auto staat bij Jaap Dik in Assen. Voor ons een onbekend autobedrijf dus we doen wat onderzoek. We lezen veel positieve reviews op internet en besluiten het autobedrijf te bellen over de betreffende auto. We worden netjes te woord gestaan. We geven aan uit Drachten te moeten komen en willen zeker weten dat we de auto dan ook kunnen bekijken. We maken telefonisch een afspraak voor bezichtiging en een proefrit en een paar uur later komen we de showroom binnen. Daar worden we door een jongeman geholpen. Wanneer we vragen of hij ons iets over de auto kan vertellen zegt hij dat de auto is ingeruild door nette mensen. Ze hebben de auto niet ingeruild omdat er iets mee aan de hand zou zijn maar omdat ze meer kilometers gingen rijden en daarom wilden overstappen op een diesel. Verder zegt hij vanachter zijn computer dat we niet vreemd moeten opkijken wanneer we naar de wielen van de auto kijken. De lichtmetalen velgen van Volvo zijn zwaar geoxideerd. Één velg hebben ze net geschuurd en gelakt (een dikke laag) en de andere velgen moeten nog gedaan worden. Nav deze opmerking vraag ik hoe lang ze de auto al hebben staan. Vanaf juni/juli weet de jongeman mij te vertellen. Ik kijk verbaasd en zeg: ‘dat is al ruim 5 maanden’ waarop hij reageert: ‘ja, we hebben hem denk ik nog niet verkocht omdat hij misschien wat aan de dure kant was. De auto is net in de aanbieding. We geven een Bovag garantie van 3 maanden, een nieuwe apk en afleverbeurt.’ Dat stemt mij wel positief! We gaan richting de auto om deze te bekijken. Wanneer ik de motor start valt het mij op dat dit met moeite gaat. Na het moeizame starten hoor ik de motor hoge toeren maken waarna deze terug zakt. Hierover stel ik wat vragen maar een duidelijk antwoord blijft uit. Ik vraag wat de verdere staat van de auto is: technisch en motorisch. Een hele goede en betrouwbare auto geeft de verkoper aan. We besluiten een proefrit te maken. De regensensoren blijken niet te werken tijdens de proefrit. We rijden een stukje binnen de bebouwde kom en op de snelweg aangekomen zoeken we naar de zesde versnelling?! Die blijkt er niet te zijn terwijl dit wel op de technische omschrijving staat aangegeven. Verder valt ons op dat de auto nogal trilt onderin. Niet in het stuur. We zijn net een kilometer of twee op de snelweg en er beginnen allerlei lampjes te knipperen op het dashboard. Rode en oranje uitroeptekens. In het beeldscherm verschijnt een tekst: ‘zo spoedig mogelijk de auto aan de kant zetten’. Ik ben verbaasd en doe maar wat er aangegeven word. Ik doe de auto uit. Het lijkt wel een technische storing en hoop dat dit verholpen is bij opnieuw starten. Niks, de auto geeft niet thuis. We staan stil. Met onze dochter van 2 op de achterbank. De auto is niet meer aan de praat te krijgen. We stappen uit, gaan in de berm staan en bellen de garage. We worden vriendelijk te woord gestaan en we worden door een monteur opgehaald in een heel klein rammelend autootje. We hebben op de snelweg bij het invoegen bijna een aanrijding en bij het uitvoegen scheurt de monteur zo hard door de bocht dat ik me moet vasthouden aan de stoel. Wanneer we de showroom weer heelhuids binnenkomen zegt de verkoper: ‘de accu of dynamo zal wel stuk zijn’ zonder enige vorm van excuses of zelf geschrokken te zijn van dit (onverwachte?) euvel. Wanneer ik aangeef dat de auto nogal trilde onderin gaf de verkoper aan dat dat waarschijnlijk komt omdat ze met de velgen bezig geweest zijn. Vast een kwestie van uitlijnen. Ik ben echt zo verbaasd. Ik mag bij een proefrit verwachten dat de auto verkoop klaar is en op zijn minst goed op zijn wielen staat?! We druipen de showroom van Jaap Dik uit met een akelig onderbuik gevoel. De auto werd gevraagd en ongevraagd behoorlijk verdedigd.
Geachte heer/mevr. Huisman Zoals ik begrepen heb heeft u naar aanleiding van uw review ook al contact gehad met mijn collega. Ik heb een aantall dingen uitgezocht en zal hier toch even meer duidelijkheid over geven. Ten eerste wil ik aangeven dat ik het jammer vind dat u uw gevoel niet direct heeft uitgesproken bij ons in de showroom, dan hadden we direct even met de betrokken personen kunnen gaan zitten om alle onvrede bij u weg te nemen en beter uit elkaar te gaan. Het gaat hier om een Volvo van 2006, die bij ons is ingeruild omdat de vorige eigenaar meer ging rijden. De auto is bij binnenkomst door ons gecontroleerd en er waren ook geen aanwijzingen voor problemen. Zoals mijn collega heeft aangegeven zijn de wielen geoxideerd en was de poetser bezig om deze te herstellen. Zoals ook aangegeven staat de Volvo al wat langer en hebben we de auto afgeprijsd zodat hij prijstechnisch ook weer goed in de markt ligt. De volvo loopt na de koude start hoger in toeren, dit is heel normaal omdat de auto dan meer brandstof inspuit, de chokewerking, dit zakt na een korte tijd weg en dan gaat de motor zijn normale stationaire toerental draaien. Zoals wij de volvo kennen is het idd een goede en betrouwbare auto, Dat is met al deze volvo's zo en deze doet daar niet voor onder.We hebben afgelopen zaterdag ook een proefrit gehad in de volvo en er waren geen problemen. De moeizame start is best mogelijk omdat de accu misschien iets leger was. Nu terugkijkend was er waarschijnlijk al een probleem met de dynamo, maar dit gaf de auto niet aan, en is hierdoor de accu iets zwakker geweest. Na het ophalen van de auto blijkt idd de dynamo stuk te zijn en zullen we deze zsm gaan vervangen, Wat u is overkomen is natuurlijk heel vervelend en dat vinden wij ook absoluut niet leuk. Maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn. Als we dit van te voren hadden geweten dan was dat gemeld en was u ook niet op pad gestuurd met de Volvo. Wij vinden het ook heel vervelend dat dit gebeurd is, en dit heeft mijn collega ook aan u aangegeven. Misschien zijn de excuses niet goed overgekomen en daarom heb ik hem ook weer met u laten bellen. Ik heb ook nog met mijn collega gesproken die u gehaald heeft omdat ik vind dat ze wel veilig moeten rijden , hij gaf aan niet het idee te hebben dat hij te hard door de bocht ging, het was idd een kleine auto waarin u gehaald werd, een Peugeot 107. Ten opzichte van een grote auto kan alles ook anders aanvoelen. Het komt dan misschien over als een kleine rammelbak maar het gaat om een keurige 107 van 2012 die goed onderhouden is. M.b.t. het bijna ongeluk waar u over spreekt heb ik ook met hem gesproken en hij gaf aan dat de rijbaan vrij was en dat op het moment van invoegen iemand op de linkerbaan ineens besloot rechts in te halen. Dit is natuurlijk heel vervelend en ik ben blij dat hij dit op tijd doorhad en er verder geen ongelukken zijn gebeurd. Zoals ik eerder aangaf had ik liever gehad dat u uw gevoelens bij ons in de showroom kenbaar had gemaakt om met de betrokken personen te praten en ik nodig u bij deze ook graag uit om dit alsnog te doen. Hiervoor kunt u altijd contact met mij opnemen op onderstaand telefoonnummer. Voor de rest geef ik u bij deze alsnog onze excuses voor het ontstane ongemak en hoop ik u toch in de toekomst nog een keer te mogen begroeten in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Erik Dik 0592-345793 06-22740567
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.