goede service

net bedrijf, prima service

Goede reis ondersteuning

De elektrische variant bleek veel minder actieradius te hebben dan opgegeven. Hoewel Roks wel aangegeven had dat bij lagere temperaturen de prestaties minder zijn had ik een afname van 50% niet verwacht. Roks heeft echter wel meegedacht over een vervanging en snel een alternatief aangeboden.

Professionele en vlugge hulp bij alle vragen

Als je binnen loopt altijd vlug en correct geholpen, zowel in de showroom als in de werkplaats. Bij vragen of probl6helpen ze je met een goede oplossing

Prima autobedrijf, klant wordt nog gewaardeerd!

Heb bij Roks 2 auto’s gekocht. Zowel bij de 1ste als 2de aankoop meer dan uitstekend geholpen. Qua inruil zeer netjes en ook de service is goed!

Uitstekend en correct volgens afspraak geholpen en auto gekocht.

Kom uit Heerlen en auto telefonisch laten reserveren. Volgens afspraak ben ik de volgende dag met mijn vrouw naar Goirle gereden om als eerste potentiele koper de CX 30 te bekijken. Een fijne ontvangst met koffie. Rustig de auto mogen bekijken; relax onderhoud zonder pushen en uitgebreide informatie en uitleg. Nadien op kantoor is er wederzijds de verwachtingen, wensen besproken en waren we er snel uit. Ook is er meegedacht m.b.t. enkele aanpassingen! Juiste prijs / kwaliteit verhouding.

Vlotte service

Vlotte service. Eerlijk. No nonsense.

heel erg positief

onlangs een bijna nieuwe auto gekocht bij de Fa Roks. Vanaf het begin tot nu toe( juni 20020 ZIJ ALLE KONTAKTEN PROBLEEMLOOS VERLOPEN EN VOELDE IK MIJ ALS KLANT BEHANDELD. Ik heb al enkele personen , die een andere auto zochten geadviseerd om met de Fa. Roks kontakt op te nemen,en zij hebben dit ook gedaan!!

Prima en vriendelijke,fijne mensen

Kan niet anders zeggen dat we goed en vriendelijk geholpen zijn.

Mooie zaak prima service!!!

Zeer prettig, nemen de tijd voor je als persoon en geven prima uitleg en een warm welkom. Deze zaak is zeer aan te bevelen. Top!!

In een woord geweldig

Nog nooit was ik bij Roks geweest, maar na een gastvrij ontvangst en totaal niet opdringerig konden wij op ons gemak de occasions bekijken. Wij kwamen eigenlijk voor een Ford Puma die helaas was verkocht. Uiteindelijk zijn we met een prachtige Opel Mokka de deur uit gereden. Roks is nog echt zo'n ouderwets familiebedrijf waar de klant nog steeds koning is. De service is top en wij zijn erg tevreden over de werkwijze van dit bedrijf.

Helemaal super geregeld

Super goede service, heel tevreden

Fijne koop !

De verkoop was zo gesloten omdat we een recent nieuwe auto kochten .en wisten wat we wilden .eigenaar vriendelijk en goed. Goede uitleg van hoe alles werkte . We weten natuurlijk niet als er iets aan de auto is ,hoe de service dan zal zijn. Maar ook daar twijfel ik niet aan.

Prima service!

Vriendelijk behulpzaam en goede service

Zeer tevreden diverse malen een auto daar gekocht

Altijd behulpzaam en als er wat is wordt dit snel opgelost nu weer voor de mazda cx30 gekozen even moeten wachten voor de juiste kleur die ik wilden hebben na even zoeken heeft Ad die gevode Nissan ingeruild die ook van roks afkomstig was dik tevreden ga zo door heren

Ad Roks heeft zijn toezeggingen helemaal waar gemaakt.

Op internet kwamen wij de auto tegen die wij zochten. Helaas wel een stuk uit de buurt. Vanuit Twente naar Goirle gereden om een proefrit te maken. Helaas viel deze tegen, trillingen in het stuur en oncomfortabel rijgedrag. Ad Roks beloofde ons deze problemen geheel op te lossen en gaf ook aan dat de auto verder in nieuwstaat was. Wij hebben de auto gekocht met de afspraak dat deze goed door een keuring zou komen. De auto is voorzien van andere banden en velgen. Een onafhankelijke uitgebreide keuring wees daarna uit dat alles perfect in orde was. Wij zijn de auto gaan ophalen en kunnen constateren dat deze nu geheel voldoet aan onze verwachtingen, en dat Roks autobedrijf zijn toezeggingen geheel heeft waar gemaakt.

Prettig zakendoen ..... !!

Top bedrijf

Goed corekt

Echt klantvriendelijk familiebedrijf

Wij kwamen eigenlijk voor een Ford Puma die was net verkocht. Verder nog even rond gekeken en liepen we tegen een Opel Mokka aan. In een open gesprek en in alle rust met Ad Roks, hebben we uiteindelijk de Mokka gekocht. Totaal geen enkel probleem ondervonden over graag willen verkopen of wat van dien aard. De klant wordt bij Roks echt in de watten gelegd men neemt alle tijd zoals het hoort, je voelt je direct thuis. Twee dagen later de auto opgehaald en werd alles keurig afgehandeld. Dit bedrijf verdiend een groot compliment zeker om hoe je met klanten om moet gaan. Fantastisch. Roks heeft er weer een trouwe klant bij.

prima service

netjes geholpen mooie zaak

Prima ervaring

We zijn prima tevreden over de gang van zaken. Snelle correcte afhandeling, komen afspraken na .

Prima bedrijf, vakkundig en vriendelijk geholpen .

Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf , zijn netjes geholpen. Erg klantvriendelijk en hebben erg mooie auto's en veel keuze . Zou dit bedrijf zeker aanraden .

Vlotte en vriendelijke levering

Onze vorige auto was "total loss" in die zin dat maken niet meer verantwoord was gezien leeftijd en omvang van de schade. Na een oriëntatie leverde ROKS met buitengewone snelheid de auto van onze keuze binnen 4 dagen. Helemaal tiptop.

Fijne, persoonlijke en professionele vakmensen.

Duidelijke en eerlijke adviezen ontvangen. We hebben een jong gebruikte auto gekocht na jarenlang nieuwe lease auto's gereden te hebben. Het is dan fijn om met vertrouwde tot aankoop over te gaan. We kunnen Roks van harte aanbevelen.

Goede service en klantgericht

Prima service en kwaliteit

Vriendelijk, behulpzaam en dat geeft een vertrouwdd gevoel.

Zaken gedaan met Patrick, hier behandelen ze klanten als een klant. Helemaal niet opdringerig, zijn deskundigheid is top. Dit bedrijf is zeker aan te raden