Uitstekend autobedrijf , goede prijs en mooie auto's

Wat zijn wij blij dat we Roks online hebben gevonden , telefonisch was er gelijk goed contact. Bij binnenkomst was er ook direct een klik. Super service en klantvriendelijk ! Wij zijn Apetrots op onze nieuwe auto. Roks is een echte aanrader !!!! Gerard, Zandvoort.

Geweldige service en zeer betrouwbaar

Ik heb een antal malen een auto gekocht bij Roks autobedrijf in Goirle. De rede is simpel. Bij Roks staan kwaliteit en klantvriendelijkheid voorop. De auto’s zijn top occasions van top automerken voor een concurrerende prijs. De keuze is groot de service en betrouwbaarheid zijn van hoog niveau. Ook nu weer een top auto aangeschaft waarbij de oplevering vlekkeloos verliep. Het blijft mijn favoriete adres voor jonge occasions.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Erg klantvriendelijk personeel. Goed geholpen en een kwalitatief goede auto!

Fijn, Goed en Betrouwbaar bedrijf!

Toen ik onverwachts een andere auto moest, ben ik gelijk naar Roks gegaan. Ik heb daar mijn verhaal gedaan, en Ad heeft erg goed meegedacht en meegezocht. Al snel kwam hij met iets passends, en werd alles in gang gezet. De korte lijntjes tussen verkoper en koper zijn fijn. Ik ben erg tevreden en zal Roks ook zeker aanbevelen.

Uitstekend autobedrijf met vriendelijke en altijd behulpzame medewerkers

Er is goed meegedacht over de mogelijkheden wanneer en wat voor auto ik kon aanschaffen. Dat alles in een vriendelijke klantgerichte sfeer met een prima resultaat.

Eerlijk autodealer goede prijs en kwaliteit

Roks autobedrijf gevonden via internet. Ben gaan kijken om proegrit te maken, zonder enkele verwachtingen. De verwachtingen waren al snel overtroffen door meteen een goed bod te krijgen op de inruil auto. En fijn contact. Geen verkoop praatjes meteen duidelijk en eerlijk. Nieuwe Auto snel en netjes geleverd en kreeg bij aflevering er nog een set winterbanden bij ook. Dat was een positieve verassing. Een aanrader.

Fraaie auto en prettig zaken doen met Ad Roks

Goede inruilprijs voor mijn oude auto ( Volvo V50 2005 ) en een zeer fraaie Mercedes GLA 180 automaat aangekocht . Naderhand pas geconstateerd dat er winterbanden op lagen , maar zonder problemen werden deze vervangen door de door mij gewenste ( nieuwe) zomerbanden.

Uitmuntende service!!

Dit keurige autobedrijf doet wat ze zeggen! Wij kochten een prachtige VW Tiguan Allspace. Bij thuiskomst bleek er een probleem te zijn met de telefoon. Omdat wij niet inde buurt wonen mochten wij deze dure reparatie zonder discussie bij de VW dealer in de buurt laten uitvoeren. Wij komen voor een volgende Auto graag terug bij Roks.

Prettig en proffesioneel geholpen. Uitstekende dienstverlening.

Vertrouwd adres

Bij autobedrijf Roks een auto aangeschaft. Ben door Ad super geholpen, ze hebben mooie auto’s staan in diverse prijsklasse dus kans van slagen bij Roks is groot.

Goede prijs-kwaliteit, klantvriendelijk en klasse service

Een erg goed autobedrijf, met een goede prijs-kwaliteit verhouding, zeer klantvriendelijk en een prima service. Kortom een klasse autobedrijf en aanrader!

Ik word altijd goed geholpen

Ik koop al jaren mijn auto bij Roks. Deze keer waren we op zoek naar een bepaalde auto. Ik heb het door gegeven en Ad gaat op zoek. Zonder verplichting. Bevalt het niet zoekt hij verder. Afspraken worden altijd nagekomen. Zijn er problemen worden ze opgelost.

Super tevreden

Ben al jaren heel tevreden over de service dus daarom mijn eerste helemaal nieuwe auto bij Roks gekocht

Klantgericht

Wij zijn supergoed en professioneel geholpen. Met speciaal op ons afgestemde wensen.

Geweldig geholpen door Ad super gedaan

Geen poespas lekker direct en binnen 10 minuten alles geregeld , super Ad !! Marco Thijs

Goede service komen graag terug

Ook als het een beetje tegenzit met de gekochte auto - garantie is hier garantie!

10 maanden terug een nog redelijk jonge MX-5 ND gekocht bij Roks; sindsdien twee technische problemen mee gehad, waaronder een vrij prijzige bak-revisie - maar aan de Bovag-garantie van 1 jaar wordt elke keer zonder mopperen voldaan. De verkoper die me de auto destijds verkocht had iets meer input mogen tonen; zijn zwijgende en afwachtende houding terwijl ik de auto bekeek hadden beter gekund. De auto was brandschoon bij aflevering en leek subtiel maar wel effectief gepolijst te zijn, de lak was als nieuw. De after-sales is hier in elk geval prima. Deze beoordeling is een herziene versie van mijn voorgaande.

Top kwaliteit en service!!

Perfect !

Na een uitgebreid gesprek over onze wensen vond Roks binnen 14 (!) dagen de auto die we zochten, met een lagere kilometerstand dan we voor mogelijk hadden gehouden en tegen een prima prijs. Bij aflevering zag hij eruit als nieuw. En zeker zo belangrijk: er wordt tijd voor je genomen, de persoonlijke kontakten zijn prima en elke vraag wordt vrijwel per omgaande beantwoord, ook als de koop al gedaan is. Aanrader dus !

5e auto daar gekocht ! Altijd alles OK

Jaguar, Volvo BMW en nu mijn 2e Porsche gekocht bij Roks. Faire deals gesloten en afspraak= afspraak. Daar wordt je als klant blij van. En dan de eigen werkplaats : vakmensen die altijd direct voor je klaarstaan. Roks is dus voor mij de ideale automotive -partner !

Hartelijke ontvangst in een mooie zaak en goeie deal gesloten!

Snelle reactie op mijn e-mail. Hartelijke ontvangst in de zaak. Een prettig gesprek met Ad leidde al snel tot een deal. Ik heb een reële inruilprijs voor mijn auto ontvangen. Ik had meteen een vertrouwd gevoel in deze zaak! Een mooie Mazda CX 30 gekocht die keurig is afgeleverd. Goede garantievoorwaarden. De eerste 500 kilometer gereden en de auto bevalt erg goed. Tot nu toe zeer tevreden!

Mooie zaak, mooi bedrijf!

Na het total loss rijden van mijn vorige Polymetal grijskleurige Mazda CX30 dus op zoek naar een nieuwe, met dezelfde toeters en bellen. Eigenlijk als eerste uitgekomen bij de familie Roks en daar is het bij gebleven. Deze keer een zwarte CX30. Omdat ik dit type auto ken was het alleen maar een kwestie van even erin zitten en de keus was snel gemaakt. Een mooi wagenpark hebben ze daar, auto's met allemaal net iets meer dan de standaard uitvoeringen. En het komt allemaal heel vertrouwelijk en gemoedelijk over.

Super geholpen en keurige service.

Mooie VW T-Cross gekocht. Alles netjes volgens afspraak. Eerlijk en goed advies. C. De Brouwer

Waar de klant nog koning is

Eerst via de telefoon contact gelegd. Afspraak gemaakt. Wat een ontvangst en mooie uitstraling. Zo wil iedereen ontvangen worden. Niks is teveel,bijna 24 uur per dag wordt je geholpen. Geweldig!! Echt een familiebedrijf!

Goede service en vertrouwd

Het autootje dat ik kocht stond in schril contrast met wat hij allemaal in zijn showroom had staan en waar al van verkocht was. Ook voor de “ kleine” klant een zeer goede service en afhandeling. Voor iedereen een aanrader.