TOPPIE

Hebben in juni een auto gekocht en zijn geweldig goed geholpen door Patrick. Ze doen wat ze beloven. Een ouderwets familiebedrijf een klant is hier nog klant. Echt aan te bevelen.

geweldig hoe op onze bijzondere situatie is gehandeld

Door een dwarslaesie waren we gedwongen om onze auto te vervangen door een zg rolstoelauto. Een niet allerdaagse auto waar je al snel de hoofdprijs voor moet betalen. Aan Ad de situatie uitgelegd; hij gaf aan voor ons op zoek te zullen gaan naar een auto die qua prijs/kwaliteit zeker wel verantwoord zou zijn. Binnen een week had hij een prima VW Caddy rolstoelauto gevonden. Met inruil van onze auto bleven we prima binnen ons vooraf aangegeven budget. Wat ons in deze koop vooral trof was de menselijke maat waarmee Ad met ons meedacht en ons wilde helpen. We houden een bijzonder warm gevoel over aan de persoonlijke aandacht die we van Ad in deze hebben mogen krijgen.

Professioneel autobedrijf

Professioneel familiebedrijf die doen wat ze beloven. Prachtige showroom en een groot assortiment mooie jonge auto’s. Al meerdere keren een auto gekocht en kom steeds terug vanwege de geweldige service en betrouwbare auto’s.

Uitstekend!

Een hele goede en snelle service. De foto's waren nog niet gemaakt dus later op de middag kreeg ik de foto's online toegestuurd. Auto zag er perfect uit. Als goede service kwam Patrick richting Drenthe waar we de auto konden bekijken en uiteindelijk ook gelijk gekocht hebben en onze andere auto gelijk mee terug kon naar Goirle. Natuurlijk waren we de zonnebril vergeten die nog achter het klepje zat en deze werd de volgende dag ook nog netjes naar ons toegestuurd. We zullen Autobedrijf Roks zeker voor iedereen aanraden.

Top service en netjes!

Afgelopen week een auto gekocht bij Roks. Zeer netjes bedrijf waar je goed wordt geholpen. De auto was van binnen (!) en buiten helemaal gereinigd en zag er top uit. Zelfs voor de meest kieskeurige personen. Alle vragen werden duidelijk beantwoord door Ad. We konden de auto meteen mee naar huis nemen. Ik ben heel blij met de auto en raad dit bedrijf dan ook zeker aan! Onwijs bedankt!

Keurige garage

Keurig geholpen en perfecte service

Wat een (h)eerlijk bedrijf

Onlangs onze auto bij Roks autobedrijf gekocht. Wat een (h)eerlijk bedrijf om zaken mee te doen. Binnen 2 uur hadden we antwoord op al onze vragen. De ontvangst die daarop volgde was gastvrij en ongedwongen. Ad is een man van zijn woord, betrouwbaar, serieus en afspraken worden netjes nagekomen. Wij kunnen iedereen die op zoek is naar een jonge, gebruikte auto dit bedrijf van harte aanbevelen.

top bedrijf met top personeel

ben heel netjes te woord gestaan en niets is te veel. ook in de werkplaats kun je altijd terecht bij Ton. Ad en Patrick zeer vriendelijk voor iedereen. zeker aan te bevelen.

Top bedrijf met passie en deskundigheid

Heb een hele mooie occasion gekocht bij Roks. Na een paar dagen was ik niet helemaal tevreden. Na een telefoontje een afspraak gemaakt en de auto is weer helemaal goed. Echt oog voor de klant en het motto van Eigenaar Ad is, het moet goed zijn. Grote passie met de mensen daar is wat ik zag, volgende occasion gaan wij daar kopen en dat zou ieder moeten doen. Helemaal top!

een autobedrijf "waar de klant koning is"

Pas geleden een auto gekocht, wat een geweldige zaak is dat daar in Goirle. Thuis aangekomen had ik nog 2 kleine aandachtspunten gezien. Werd de volgende dag direct en uitstekend verholpen. Bedankt nog Ad en Ton.

Vandaag een mooie auto gekocht van de eigenaar zelf .Een heel goed ontvangst in een prachtige showroom.Veel ervaring en dat merk je gelijk in het gesprek, een aanrader als je een auto gaat kopen.Echt Top, dat zie je niet vaak!

Trekhaak laten bevestigen aan de auto. Net bedrijf. Alles netjes afgehandeld

zeer tevreden, familiebedrijf met oog voor de klant

Op zoek naar een Audi A3, op internetsites (ook in DE) uitgekomenbij Roks Goirle. Een 2015 met 29,5k kms. Heel goede prijs cf. koerslijsten, dus wat gefrons. Geen bijzonderheden volgens Autocoach.nl. en RDW check. As Roks beantwoordt mailvragen helder. Na optie naar Goirle gereden. Showroom en werkplaats ogen minstens merkdealernivo (brandschoon, zelfs toilet met sfeeraccesoires). Verschillende merkauto’s, allemaal als nieuw en streeploos. No nonsens approach door Ad, geen overdreven stropdassenbenadering. Onder een cappucino licht Ad toe dat hij geen leaseauto’s inkoopt, maar demo’s en dealerauto’s. Aha, vandaar de lagere km standen van de als ex lease ogende auto’s. As rijdt de A3 uit de showroon voor een proefrit, zonder vragen of papieren achter te laten. De A3 is als nieuw en terug bij Ad, waren wij er snel uit. Wij zagen af van de afleverbeurt, maar toch en volle tank én als nieuw gepoetst. Geen zeurpraat hierover. Ad geeft nog 2 paraplus cadeau. Roks is premiummerkdealernivo, en ontstijgt dit door de goede prijzen en kantbenadering. Een echte aanrader.

Al bijna 30 jaar koop ik hier mijn auto\'s Altijd super geholpen door mensen met verstand van auto\'s en de juiste service.

Gemoedelijke sfeer. Ondanks dat ik oriënterende was en de auto van mijn keuze niet bepaald vooraan in de showroom stond, kreeg ik direct een proefrit aangeboden. De keren dat ik er was, steeds dezelfde contactpersoon. Eén klein minpuntje was dat op afspraak, het instructieboekje niet klaar lag. Bij het afhalen van de auto stuitten we op een misverstand, dat naar ieders tevredenheid is opgelost. Samenvattend: een aanrader.

netjes ontvangen en een keurige zaak met goede afspraken en super aflevering !! kleine vlek op dakreling en volgens afspraak keurig een nieuwe gemonteerd terwijl mijn vrouw er op kon wachten met een kopje koffie .... ga zo door !!!!

Positief en klantvriendelijk.

Zeer tevreden over de service en benadering van het bedrijf naar de klant.

Helemaal goed