top bedrijf met top personeel

ben heel netjes te woord gestaan en niets is te veel. ook in de werkplaats kun je altijd terecht bij Ton. Ad en Patrick zeer vriendelijk voor iedereen. zeker aan te bevelen.

Top bedrijf met passie en deskundigheid

Heb een hele mooie occasion gekocht bij Roks. Na een paar dagen was ik niet helemaal tevreden. Na een telefoontje een afspraak gemaakt en de auto is weer helemaal goed. Echt oog voor de klant en het motto van Eigenaar Ad is, het moet goed zijn. Grote passie met de mensen daar is wat ik zag, volgende occasion gaan wij daar kopen en dat zou ieder moeten doen. Helemaal top!

een autobedrijf "waar de klant koning is"

Pas geleden een auto gekocht, wat een geweldige zaak is dat daar in Goirle. Thuis aangekomen had ik nog 2 kleine aandachtspunten gezien. Werd de volgende dag direct en uitstekend verholpen. Bedankt nog Ad en Ton.

Vandaag een mooie auto gekocht van de eigenaar zelf .Een heel goed ontvangst in een prachtige showroom.Veel ervaring en dat merk je gelijk in het gesprek, een aanrader als je een auto gaat kopen.Echt Top, dat zie je niet vaak!

Trekhaak laten bevestigen aan de auto. Net bedrijf. Alles netjes afgehandeld

zeer tevreden, familiebedrijf met oog voor de klant

Op zoek naar een Audi A3, op internetsites (ook in DE) uitgekomenbij Roks Goirle. Een 2015 met 29,5k kms. Heel goede prijs cf. koerslijsten, dus wat gefrons. Geen bijzonderheden volgens Autocoach.nl. en RDW check. As Roks beantwoordt mailvragen helder. Na optie naar Goirle gereden. Showroom en werkplaats ogen minstens merkdealernivo (brandschoon, zelfs toilet met sfeeraccesoires). Verschillende merkauto’s, allemaal als nieuw en streeploos. No nonsens approach door Ad, geen overdreven stropdassenbenadering. Onder een cappucino licht Ad toe dat hij geen leaseauto’s inkoopt, maar demo’s en dealerauto’s. Aha, vandaar de lagere km standen van de als ex lease ogende auto’s. As rijdt de A3 uit de showroon voor een proefrit, zonder vragen of papieren achter te laten. De A3 is als nieuw en terug bij Ad, waren wij er snel uit. Wij zagen af van de afleverbeurt, maar toch en volle tank én als nieuw gepoetst. Geen zeurpraat hierover. Ad geeft nog 2 paraplus cadeau. Roks is premiummerkdealernivo, en ontstijgt dit door de goede prijzen en kantbenadering. Een echte aanrader.

Al bijna 30 jaar koop ik hier mijn auto\'s\r\nAltijd super geholpen door mensen met verstand van auto\'s en de juiste service.

Gemoedelijke sfeer. Ondanks dat ik oriënterende was en de auto van mijn keuze niet bepaald vooraan in de showroom stond, kreeg ik direct een proefrit aangeboden. De keren dat ik er was, steeds dezelfde contactpersoon. Eén klein minpuntje was dat op afspraak, het instructieboekje niet klaar lag. Bij het afhalen van de auto stuitten we op een misverstand, dat naar ieders tevredenheid is opgelost. Samenvattend: een aanrader.

netjes ontvangen en een keurige zaak met goede afspraken en super aflevering !! kleine vlek op dakreling en volgens afspraak keurig een nieuwe gemonteerd terwijl mijn vrouw er op kon wachten met een kopje koffie .... ga zo door !!!!

Positief en klantvriendelijk.

Zeer tevreden over de service en benadering van het bedrijf naar de klant.

Helemaal goed

We moesten een aardig eind reiden maar las zulke goede recensies. Het was zeker de moeite waard! #helemaalhappymetdefiesta

Ben zeer te redden over dit auto bedrijf.\r\nGastvrij en staan met teen voor je klaar.

• Deskundigheid N.v.t.

Mooi bedrijf met veel aandacht voor de klant.\r\nVriendelijk personeel dat met je meedenkt over de mogelijkheden.\r\nGoede service, helemaal top.

Prettig familiebedrijf, waar je nog echt Klant bent en geen nummer. Faire werkplaatstarieven.

Zoveelste auto hier gekocht. Altijd tevreden, nog nooit problemen gehad. Service is top, zodra er ook maar iets is, word dit zo snel mogelijk geregeld. Topbedrijf