• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een mooie auto gekocht van de eigenaar zelf .Een heel goed ontvangst in een prachtige showroom.Veel ervaring en dat merk je gelijk in het gesprek, een aanrader als je een auto gaat kopen.Echt Top, dat zie je niet vaak!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Trekhaak laten bevestigen aan de auto. Net bedrijf. Alles netjes afgehandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer tevreden, familiebedrijf met oog voor de klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een Audi A3, op internetsites (ook in DE) uitgekomenbij Roks Goirle. Een 2015 met 29,5k kms. Heel goede prijs cf. koerslijsten, dus wat gefrons. Geen bijzonderheden volgens Autocoach.nl. en RDW check. As Roks beantwoordt mailvragen helder. Na optie naar Goirle gereden. Showroom en werkplaats ogen minstens merkdealernivo (brandschoon, zelfs toilet met sfeeraccesoires). Verschillende merkauto’s, allemaal als nieuw en streeploos. No nonsens approach door Ad, geen overdreven stropdassenbenadering. Onder een cappucino licht Ad toe dat hij geen leaseauto’s inkoopt, maar demo’s en dealerauto’s. Aha, vandaar de lagere km standen van de als ex lease ogende auto’s. As rijdt de A3 uit de showroon voor een proefrit, zonder vragen of papieren achter te laten. De A3 is als nieuw en terug bij Ad, waren wij er snel uit. Wij zagen af van de afleverbeurt, maar toch en volle tank én als nieuw gepoetst. Geen zeurpraat hierover. Ad geeft nog 2 paraplus cadeau. Roks is premiummerkdealernivo, en ontstijgt dit door de goede prijzen en kantbenadering. Een echte aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al bijna 30 jaar koop ik hier mijn auto\'s\r\nAltijd super geholpen door mensen met verstand van auto\'s en de juiste service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijke sfeer. Ondanks dat ik oriënterende was en de auto van mijn keuze niet bepaald vooraan in de showroom stond, kreeg ik direct een proefrit aangeboden. De keren dat ik er was, steeds dezelfde contactpersoon. Eén klein minpuntje was dat op afspraak, het instructieboekje niet klaar lag. Bij het afhalen van de auto stuitten we op een misverstand, dat naar ieders tevredenheid is opgelost. Samenvattend: een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes ontvangen en een keurige zaak met goede afspraken en super aflevering !! kleine vlek op dakreling en volgens afspraak keurig een nieuwe gemonteerd terwijl mijn vrouw er op kon wachten met een kopje koffie .... ga zo door !!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief en klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de service en benadering van het bedrijf naar de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We moesten een aardig eind reiden maar las zulke goede recensies. Het was zeker de moeite waard! #helemaalhappymetdefiesta

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer te redden over dit auto bedrijf.\r\nGastvrij en staan met teen voor je klaar.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met veel aandacht voor de klant.\r\nVriendelijk personeel dat met je meedenkt over de mogelijkheden.\r\nGoede service, helemaal top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig familiebedrijf, waar je nog echt Klant bent en geen nummer. Faire werkplaatstarieven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoveelste auto hier gekocht. Altijd tevreden, nog nooit problemen gehad. Service is top, zodra er ook maar iets is, word dit zo snel mogelijk geregeld. Topbedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen met Roks.\r\nÉén telefoontje over een storinkje in onze occasion en de zaak wordt geregeld.\r\nOf we konden het in onze woonplaats laten fixen en rekening opsturen. Vandaag overlegd omtrent lekke airco condensor en vrijdag a.s worden we al verwacht voor reparatie in Goirle. Wij zijn zeer tevreden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf. Menige dealer mag zich een voorbeeld nemen aan de service die dit bedrijf levert en de betrokkenheid die ze tonen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In december 2017 hebben we een gebruikte BMW 3 Touring bij autobedrijf Roks gekocht. Na een paar maanden viel het op dat de rubbers in de achterportieren niet goed aansloten. Het leek erop dat ze waren gekrompen. In overleg met Ad Roks zijn de rubbers vervangen door de plaatselijke BMW specialist en is de factuur betaald door autobedrijf Roks. Netjes en praktisch opgelost.

Over Roks autobedrijf Goirle

Filter op Taal