
Ik ben eigenlijk niet tevreden, vooral betreft de service, er zijn een aantal zaken die in jullie ogen \"normaal\" zijn maar die voor mij (als je een ding koopt van bijna 30.000 euro) niet normaal zijn, we zijn bijvoorbeeld al aan de 6e set lampje toe Ook het navigatie apparaat is niet goed, de allereerste opmerking was \" dan moet je hem maar resetten\" (dat ding kost 30.000 euro!) dat behoren jullie te doen!! Nu schijnt het aan mijn mobiel te liggen, en dat klopt dus ook weer niet, ik ree vorige week zonder mobiel en jullie hebben de connectie tussen mobiel en apparaat eruit gehaald (ik kan dus niet meer handsfree rijden) en toen ging dat apparaat ook uit!!!
Goede ontvangst en ruimte met gebruik van PC. Auto was binnen de gestelde tijd weer gereed en de prijs was zo als eerder afgesproken. Goed bedrijf, geen problemen
goed
Redelijk goed. De laatste keer zonder overleg een nieuwe accu in de auto geplaatst.Graag volgende keer eerst bellen voor overleg.
Kontrole van trekhaak, prima opgelost
Ik ben tevreden over dit bedrijf
Prima. Ook al kom je één keer per jaar, medewerkers lijken je altijd te kennen en zijn altijd vriendelijk en kundig.
Zeer goed
Na het vorige bezoek aan de garage ivm LPG-inbouw, waarin ik ontevreden was over de faktuur van de leen auto, kan ik melden dat e.e.a. nu naar volle tevredenheid is opgelost. De faktuur van de huurauto is omgezet naar een faktuur voor alleen het brandstofgebruik. Hiermee is het voor mij prima afgehandeld. Voor de rest kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over garagebedrijf van der Maat. Met vriendelijke groet, Wim Kapitein
Simpel: Ik ben altijd erg tevreden over de service bij van der Maat. Sinds 2009 ben ik in het bezit van een C5 uit 2008 (eveneens gekocht bij van der Maat)en laatst vertelde ik mijn vrouw nog: \"Nu rijd ik al auto sinds 1978 maar deze Citroën (tevens de eerste) is de beste koop ever\". En wat van der Maat zelf betreft: Prima bedrijf waarbij ik het gevoel heb dat de klant en zijn/haar belang voorop staat.
Er was mij bij aanschaf 2 jaar geleden niet verteld dat ik 2 jaar lang een pechhulp had. Er werd mij nu aangeboden die te verlengen, heb ik niet gedaan omdat ik lid ben van de anwb. Anders had ik 2 jaar geleden misschien wel overgestapt. Voor de rest prima.
Van der Maat Enkhuizen is een klein bedrijf met alle voordelen van dien,zoals bekendheid en goed kontakt en nauwe band met het personeel.
Citroen kenteken 73-rf-jx gebracht , lekte druppels olie op ons straatje. Is gerepareerd , nieuwe pakkingen , we werden gebeld; men zei\' kost 1000 euro , is gelukt , maar nu maakt ie vreselijke herrie , dat deed ie niet toen we hem naar binnen reden\'. We moesten de overige reparaties ook bij hen laten doen anders kregen we hem niet mee , we konden ook bij hen een andere , dure auto kopen en kregen dan nog 500 euro (!) voor deze auto. ik vertrouwde het niet meer en gunde het hun niet , dus na een discussie zei men , jullie krijgen hem niet mee tenzij jullie de eerste reparatie betalen.We wilden de verdere reparaties niet laten doen bij hen , we gingen er notabene heen voor wat lekkende olie en hij maakte absoluut geen herrie ervoor , en wel vreselijke herrie erna en hij kon niet meer rijden !Terwijl hij prima en zuinig reed ervoor ! Hij was goed onderhouden altijd (elders) met verleden jaar ook een nieuwe distririem . We haalden hem op hij maakte vreselijke herrie , we konden de auto , die nog 5000 waard was , verkopen voor 1000 de volgende week bij een ander bedrijf (Bovag schipper te Warmenhuizen , ook die vond het een vreemde gang van zaken ) , die hem heeft opgehaald met een auto ambulance , terwijl die er werkelijk prima rijdend heen werd gebracht! Er bleek achteraf onder andere een nieuwe turbo op te moeten . De herrie is volgens ons en volgens van der Maat bij hun ontstaan. Zij wilden dit niet vergoeden! Wij hebben , betaalde reparatie en waarde vermindering , 5000 euro schade geleden en eisen dit , via Bovag , terug bij deze ! Wij vertellen de waarheid , en zowel Bovag schipper die hem kocht , als wij , en ook de monteur bij van der Maat kunnen dit bevestigen !
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.