
Hartstikke goed dat het bedrijf mij erop attent maakte dat mijn APK een paar dagen verlopen was. Dat wist ik niet. Ook het bedrag dat in rekening gebracht werd, 29 euro, prima. Maar uiteindelijk blijf ik met een katterig gevoel zitten. De kabels van de handrem zijn beschadigd en daarmee komt de auto niet door de APK. Reparatie daarvan kost maar liefst 383 euro en dat bedrag vind ik echt veel te hoog. Zeker omdat het meer dan de helft uit arbeidsloon bestaat. Betekent toch dat ik volgende keer niet naar de Citroen garage ga. Elke keer dat ik daar kom, ben ik bakken met geld kwijt.
Recent een minder goede ervaring gehad. Het vertrouwen heeft een deuk opgelopen. Na de reparatie van het navigatiesysteem (overigens goed uitgevoerd) stond de kilometerteller ruim 100 km hoger. Hierover gemailed en als compensatie werden de door ons gereden kilometers in de leenauto niet berekend. Maar ik hield er toch een naar gevoel van over. Hierna heb ik onderstaande mail gestuurd op 28 september en tot op heden helemaal niets op gehoord. Ik hoop nog op een reactie. Beste Menno, Bedankt voor je reactie, maar ik hou toch een raar gevoel over van de proefrit die gemaakt is om de navigatie te testen. Ik zag n.l. vandaag dat er een adres ingegeven was in Lelystad, te weten Noordersluisweg. Dit is een industrieterrein. Het verklaart in ieder geval de gereden 100 km. Wat ik niet begrijp is waarom er een testrit naar exact dat adres gemaakt moest worden. Ik heb het vermoeden dat onze auto gebruikt is geworden om materialen op te halen in Lelystad. Kan dit uiteraard niet bewijzen maar hoop toch op een aannemelijke verklaring. Maar als dat wel het geval is dient dat niet te gebeuren met de auto van een klant. Zeker niet zonder medeweten van de klant. 100 km rijden om de navigatie en autoradio te testen is mijnsinziens erg overdreven. Ik vond toch dat ik dit nog even moest zeggen. Beetje nare bijsmaak na dit garagebezoek. Groeten, Wim Kapitein
Hoge mate van klantvriendelijkheid door de receptiemedewerkers. De doortastendheid,technische kennis en communicatieve vaardigheden van monteur Koen (achternaam weet ik niet)vind ik geweldig.
Service is altijd goed. Afspraak is afspraak en de reparatie\'s gaan zoals afgesproken.
De bedrading van de trekhaak is goed hersteld. Deze was onjuist aangelegd door Fiat Auto Haag Zeeuw in Wateringen. We zijn zeer tevreden met het resultaat en de oplosgerichtheid van vd Maat.
Bij het ophalen van de auto na de reparatie wilde ik instappen maar dit ging niet. Ik zat klem tussen de rugleuning en het stuur. Na het achteruit zetten van de stoel kon ik in stappen. Tot mijn verbazing stond mijn binnen spiegel ook gericht voor een kleiner persoon. Wat ik hier mee wil zeggen is dat ik geleerd heb, als monteur zijnde, niet de bestuurdersstoel en spiegel van een klant auto verstellen mits dit gaat met rijden en anders terug zetten bij verstelling. Dit is geen commentaar maar een tip voor jullie. Ben erg tevreden over de snelle service en de sms/ email dienst vooraf aan de afspraak.
Onze nieuwe auto moest voor een eerste onderhoudsbeurt. Kon netjes geregeld via het net. Alles goed en snel geregeld en verzorgd. Wat ik alleen zeeeer jammer vindt is het vervangend vervoer! dit kost je 36 euro per dag excl kilometers en dan krijg je een autotje met name een tje. Dat was dus wel even afzien. Maar goed de auto was netjes binnen een dag klaar en kreeg hierover zowel mail als SMS.
Goedemorgen monteurs, ZIE DE INGESTUURDE E-MAIL VAN B.SCHEER MET EEN VRIENDELIJKE GROET VAN ONS TONNIE EN BEN
Goedemorgen monteurs, Persoonlijk ben ik tevreden met de behandeling en afhandeling. Alleen ga ik in de toekomst de APK OF KL.BEURT/ Gr. BEURT anders indelen. Twee auto,s moesten APK gekeurd en een kl. beurt ondergaan, die van mijn vrouw en de mijne. De auto, volgens afspraak was als 1 ste, de auto van mijn vrouw aan de beurt om 11 uur en ongeveer na een uur was de auto klaar. Maar mijn auto was pas om half 3 klaar, in de tussentijd alle puzzels opgelost die op de tafel lagen. Ik geef niemand de schuld dat het zo lang duurde het e.e.a was volgens afspraak geregeld. De volgende keer moet ik daar rekening mee houden, dus andere afspraken regelen. Ik heb totaal geen klachten, de koffie was goed en er waren genoeg lectuur met puzzels aanwezig.
Deskundige en vriendelijke mensen aan de service balie, de afgesproken tijden worden waargemaakt (aanvang en duur).
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.