Klasse zoals te doen gebruikelijk

Had dit aan hen persoonlijk al laten weten: Goed bedrijf, klantgericht en voor mij super mbt haal- en brengservice

Vlotte service en vakmanschap!

Plotselinge olielekkage; 's morgens naar de garage; oorzaak snel gevonden: keerring van de versnellingsbak lek; auto laten staan en aan eind van de dag weer klaar! Klasse!

Zakelijk, goed en persoonlijk

Gul met informatie. Gevoel voor wat je wil. Komen afspraken na. Kortom geen klagen.

Snelle service!

Mijn auto wilde niet starten, alleen met hulp van startkabels. Even bellen en de volgende dag had ik een nieuwe accu in mijn auto. Top geregeld!

Goed geholpen en klantvriendelijk

Goede service en goede probleem oplossingen

Correcte en klantvriendelijke behandeling

Binnen 1 dag offerte voor reparatie, snelle uitvoering, geheel volgens plan.

Klantvriendelijkheid is top

Garage en al haar personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Keurig overleg alvorens men reparaties doet die extra materiaal of geld kosten. Leenauto beschikbaar voor zeer geringe kosten(brandstof) Onderhoud reparatie enz worden netjes en goed uitgevoerd

Geweldige service en kennis 100% betrouwbaar

Gewoon uitstekend

Uitstekende service en zeer prettige communicatie.

Problemen zijn er om opgelost te worden.

Altijd alles dik voor mekaar.

Geweldige service.

Super service!!

Erg klantvriendelijk

Gewoon een topbedrijf met vriendelijke mensen en veel kennis!

Ik kom al jaren bij Jeroen en zijn vader, altijd zeer behulpzaam en zeer snel. Kortom een zeer tevreden klant, ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!

Vakkundig, goede service, klantvriendelijk

Vriendelijk en bekwaam

Zeer vriendelijk en bekwaam.

Heel tevreden.

Ik ben heel tevreden.

Snelle service en goed advies

Prettig bedrijf deskundige mensen snelle service

Goed geholpen.

Op zondag zelfs een leenauto mee kunnen krijgen. Top voor elkaar. Henk heeft mij zelfs nog even geholpen met de krassen op de auto.

Betrouwbaar en snel, prettige behandeling.

Zeer tevreden. Niet zo tevreden over wasstraat

Gewoon goed, zoals gewoonlijk

Was weer gewoon goed, geen opmerkingen

No nonsens

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Geweldige service

Altijd goed

Werken volgens afspraak.

Ruim van te voren mail gekregen van autobedrijf Henk Kelly Ruinen om afspraak te maken voor APK keuring met aanvullend de onderhoud beurt voor auto. Digitale gestuurde factuur is duidelijk gespecificeerd en makkelijk cq snel te betalen via internet.

10+

Geweldig bedrijf met geweldige medewerkers. 100% vertrouwen!