Goede service, vriendelijke en kundige medewerkers.

Goede service, kennis aanwezig bij medewerkers. Een prettig bedrijf om heen te gaan.

Niets is te kort, niets is te lang!!!

Hele goede service en altijd een oplossing

Fijn no nonsens bedrijf.

Tot nu toe prima ervaring gehad. Fijne auto aangeschaft voor een goede prijs. Binnen 2 dagen klaar om op te halen. Op de valreep nog even voor en achter nieuwe ruitenwissers gezet. Prima service. Blij mee

Jeroen is een vakman

Door jeroen diverse cabriodaken laten herstellen. Deze werken weer top naar behoren. Jeroen komt netjes zijn afspraken na en is een echte vakman!

Snelle service en flexibel

Als nieuwe klant snel ingepland en alles goed gerepareerd. Prettig in de communicatie.

Vlotte afwerking goed gedaan

Echt een verademing voor de auto handel.

Ik had een proefrit aangevraagd via marktplaats. Daar werd snel op gereageerd. Contact via de telefoon op genomen vriendelijk gesprek met Jeroen. Bij aankomst stond de auto klaar schoon met een volle tank en een proefrit gemaakt. Duidelijke historie aanwezig door middel van onderhouds boekje. Na de proefrit onder het genot van een bakje koffie wat onderhandelt en over een prijs eens geworden. Vriendelijk contact zoals je niet zo snel meer verwacht maar gelukkig nog wel bestaat. Klasse bedrijf hier kom ik graag terug. Dank je wel Jeroen voor een heldere en snelle afhandeling ga zo door. Echte aanrader.

Top bedrijf

Wat je afspreekt komen ze na. Kundig en een no nonsens garage.

Prima service en kwaliteit

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Klantvriendelijk, eerlijk en fijn in omgang.

Een mooie auto gekocht bij Kelly, goed advies eerlijke mensen en had er direct vertrouwen in. Een aanrader.

KAN NIET BETER

KELLY ZAL WEL DENKEN WAT EEN GEDOE MET DIE MENSEN OM EEN AUTO TE VERKOPEN HET LOOPT BIJ ONS LANGS ELKAAR WIJ ZIJN NIET VAN DEZE TIJD MET BETALEN WIJ REDDEN ER ONS MEE EN DAAR HEB JE HET OOK MEE GEHAD ALLES VERANDERD STEEDS EEDE EN HAMER EN EEN SPIJKER EEN AUTO ALS HIJ MAAR DEED DE REST ER OM HEEM WAS MAAR BIJZAAK ALS DE MOTOR MAAR DEED IN CAFÉ VAN MIJN OUDERS ALS JE MAAR DRINKEN WOU NET ZO IETS WAT HEB JE AAN EEN KLANT DIE NIET DRINKT KUN JE DE TENT WEL SLUITEN GEEF JE ZELF EEN GLASJE BIER IN DE ZOMER EN S WINTERS JENEVER VOOR DE KOU KLAAS

Alles super geregeld.

Mooi dichtbij

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel

Ben heel vriendelijk geholpen en de auto reserveren was geen probleem. Ook niet nadat ik een tweede keer wilde komen kijken en proefrijden. Jeroen en Marloes; dank voor jullie klantvriendelijkheid. Dat zie je tegenwoordig niet zo vaak meer :-)

weer goed geregeld

weer netjes verzorgd en de auto weer mooi schoon

uitstekend!!!!

Alles tip top geregeld

Prettig contact, goede service!

Wij zijn nog maar kort geleden in Ruinen komen wonen. Voor het onderhoud van de auto waren we voor het eerst bij garagebedrijf Henk Kelly. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en het overleg over wat er precies moest gebeuren verliep heel soepel. De auto heeft binnen een week het onderhoud gehad. Er is gedaan wat gedaan moest worden, waardoor het te betalen bedrag te overzien was. Een heel prettige garage, die er een nieuwe, tevreden klant bij heeft!

Fijne mensen en kwalitatief goed

Welk probleem er ook is er wordt altijd gezocht naar een oplossing

Staanalrijd snel klaar om je te helpen. Een goed gesprek en een bakkie koffie is er ook altijd. Onderhoud wordt perfect uitgevoerd. Top garagebedrijf.

goede klantenservice

Goed en duidelijk

Komt afspraak na !!

Hoef niets te vertellen Jeroen weet dat ik het bedrijf waardeer.

geweldig geholpen!

Mooi autobedrijf wat jullie hebben en wij gaan zeker vaker zaken doen met auto’s

Service op maat,meedenken met klant

Geweldige medewerkers!

Deze mensen staan altijd paraat, vriendelijk en deskundig. Bedankt voor alles!