Fijne communicatie en nette indruk

Contact met Jeroen helder en duidelijk, bij ons bezoek viel de nette werkplaats en receptie al op en dit zie je door het gehele bedijf. Marloes heeft ons de auto laten zien en we mochten proef rijden dit ging heel laagdrempelig en vertrouwd zo verkoop je een auto dat is duidelijk. Wij hebben de auto nu 4 dagen en nog geen moment spijt van onze keuze. Je kunt hier gerust een auto kopen eerlijk en duidelijk. Groeten Richard

Snelle en persoonlijke service en nette prijs

Al vele jaren klant en altijd een vriendelijke service en goede kwaliteit

Fijne zorgvuldige dealer van alle markten thuis.

Behulpzaam, kundig, flexibel

Betrouwbaar en eerlijk!

Vanuit Bussum daar naar toe gereden om een auto aan te schaffen, tot nu toe geen spijt van gehad! Mooie auto, eerlijke prijs, voelde als betrouwbare partij!

Fijne betrouwbare garage !

Hele nette garage, niet slordig maar gewoon keurig alles op een rijtje zoals het hoort. Zeer professioneel en betrouwbaar! Kunnen meerdere een voorbeeld van nemen.

Fijne service

Vriendelijke mensen en fijne service, contact verliep snel.

goede service

Goede service en leuke auto's Vriendelijke mensen

Goede service, vriendelijk

Vriendelijk en welkom gevoel

Vriendelijke mensen, goed geholpen en auto netjes afgeleverd!

Top bedrijf.

Goede service, goed bekwaam personeel! Alles netjes in overleg gegaan en goed geholpen.

Klantvriendelijk en betrouwbaar .

Al een aantal jaar naar volle tevredenheid klant bij dit autobedrijf . Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel.

Prima service en zeer goed advies

Prima service en goed advies. Zelfs verzekering en kentekenplaat was geregeld

Snelle service

Ervaren monteurs

Goede service, vriendelijk personeel

APK verricht volgens afspraak.

Goed geholpen bij een auto uitzoeken waarbij uitstekende kennis van zaken is laten zien. Fijn om een verkoper aan te treffen die daadwerklijk over de details van de auto weet te vertellen. Daarnaast spoedig geholpen met het klaarmaken van de auto, dit werd zeer op prijs gesteld! Hartelijk bedankt voor de goeie service.

perfect!

Goed contact met mij gehouden. Ook keurig binnen de tijd klaar en goede afhandelingen van het telefoongesprek dat daarna nog volgde.

Prettig bedrijf goede communicatie

Goede service en prettig contact.

geweldig

Zoals vele jaren is mijn ervaring geweldig. Ik kan hier maar 5 sterren geven, maar als het aan mij ligt zouden dat er wel 6 mogen zijn.

Geweldige service

Er een auto gekocht fijn geholpen en alles netjes geregeld

Vertrouwenwekkend en vriendelijk

Auto gekocht en oude ingeruild. We kochten een automaat en dat was nieuw voor ons. Eigenaar garage ging mee om te oefenen en gaf heel goed uitleg. Alles keurig in orde gemaakt binnen korte tijd en geheel voldaan aan onze wensen. Heel fijne ervaring!

Prima service, zeer tevreden.

Er wordt met je meegedacht en ze komen hun beloftes na. Betrouwbaar dus!

Vriendelijke en goede service

Ik ben erg blij met de service van Autobedrijf Henk Kelly. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, kreeg uitleg en werd gebeld voordat de onderhoudsbeurt werd uitgevoerd. Ook qua kosten heb ik het gevoel dat het reeel is.

Service zoals het hoort

Zeer vriendelijke ontvangst en reparatie vooralsnog naar behoren uitgevoerd. Medelingen mbt voortgang van de reparatie mogen wat mij betreft wat pro actiever maar er wordt op elke vraag (via app) binnen een mum van tijd gereageerd. Ik begrijp dat ik uiteraard niet de enige klant ben.

Oosterstraat 56

7963 AD Ruinen