Klantvriendelijke medewerkers

Behulpzaam en rustige uitleg proefrijden. Ook de inruilprijs is onderling op een correcte manier tot stand gekomen. Want ja, je moet het toch een beetje leuk maken om tevreden tot aankoop over te gaan.

Goeie service

Klant vriendelijk en denkt met de klant mee.

Tijdig en telefoontje voor extra werk

Mijn eerste keer bij Kelly, kan nog niet een goed oordeel geven

vakkundig en redelijke prijs

Apk keuring met reparatie van gevonden mankementen. Prijs van vervanging achterbanden lager dan de wel bekende bandenboeren.

persoonlijk, staan voor je klaar

ze denken mee, ze kennen je als je binnenkomt en zorgen dat er dan snel iemand je te woord staat

Geheel volgens verwachting uitgevoerd

Geheel volgens verwachting uitgevoerd

Super klantvriendelijk en snelle service

Ik vind dat je heel netjes geholpen wordt en dat alles er netjes uitziet en alles super voor elkaar is

Adequaat en klantvriendelijk

Adequaat en klantvriendelijk

Geweldig geholpen in deze coronatijd

Top service in deze tijden, goed meegedacht!!

Goed geholpen

Snel geholpen

Snelle vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service met goede uitleg.

Prima top voor elkaar

Mijn lesauto wordt altijd keurig onderhouden en heb ik iets onderweg dan wordt ik supersnel geholpen. ook onze privé auto is daar in onderhoud. Natuurlijk rijdt een lesauto heel veel kilometers en kom je daar vaker mee in de garage. Dan is het belangrijk om goed geholpen te worden. ook hebben wij alle twee de auto's daar gekocht. Ook daar hebben wij een heel tevreden gevoel bij. Niet iedereen kan zeggen dat hij er al 30 jaar komt maar wij wel en dat is niet voor niks zo

Een zeer professioneel en betrouwbaar bedrijf een echte aanrader

Mijn auto heeft er een beurt gehad zeer netjes gedaan voor een geschikte prijs en alles gaat er in overleg tevens stond de koffie ook klaar !!!!

Houden je uitstekend op de hoogte van de reparatie en denken met je mee. Jammer dat de auto niet gewassen is zoals ze van te voren gezegd hebben. Maar ja dat heeft niets met reparatie te maken.

Hoi, dit is inderdaad vergeten omdat de auto nog terug moest ivm een terugroep actie. Ik zou zeggen kom maar eens aan en zullen wij hem kostenloos wassen! Met vriendelijke groet, Autobedrijf Henk Kelly

Goed geregeld en de beste service

Online afspraak maken, vervangend auto regelen en goede service. Een van de beste garage's die ik ooit heb gehad in mijn leven.

Behoorlijk duurder

apk keuring 37% duurder ex btw

Bedankt voor je reactie! We hebben natuurlijk al even telefonisch contact gehad. Helaas is apk keuren gewoon niet meer mogelijk voor 29,95 en daarom hebben we dit per 1 Januari verhoogd met 10 euro en kost het nu 39,95 incl de afmeldkosten.

Een schoon en een goed en fijn autobedrijf.

Keurig bedrijf met vriendelijk personeel

Ruim aanbod van auto s in verschillende prijsklasses.

Goede uitleg bij reparaties Luisteren goed naar de klachten

heel goed

uitstekend, klantvriendelijk, behulpzaam, luisterend, oplossingsgericht.

Prima servise

Goede prijs kwaliteit verhouding.

KWALITEIT, VAKMANSCHAP EN GOEDE SERVICE

KWALITEIT, VAKMANSCHAP EN GOEDE SERVICE