Goede service, communicatie en eerlijk advies.

Een bedrijf waar men eerlijk advies geeft en geen onnodige reparatie/vervanging doet vanuit commercieel oogpunt.

Vriendelijk en vakkundig garagebedrijf.

Fijne garage voor alle merken auto, 's. Snel geholpen en vakkundig personeel. Goed, eerlijk en duidelijk advies.

Goede vriendelijke behulpzame service

Afspraken zijn snel te maken, terugkoppeling over uit te voeren werkzaamheden is goed en se werkzaamheden worden netjes en goed uitgevoerd. Ook voor niet Opel auto's.

Fijne service en snel terecht kunnen

Zoals een familie bedrijf voor mij zou moeten voelen, vriendelijk, eerlijk en goede prijs!

Perfecte gespecialiseerde service

Vriendelijke medewerkers. Snelle en goede service. Altijd klantvriendelijk

goede service!

knelpunt gelijk opgelost /geen extra kosten in rekening gebracht

Uitstekend bedrijf.

Ben na slechte ervaringen met de Opel dealer uit Arnhem overgestapt naar Frans Vos. Geen seconde spijt van gehad. Vriendelijk, behulpzaam en eerlijke prijzen. Een bedrijf dat ik bij iedereen aanbeveel.

Fijne bedrijf/service

Word er altijd fijn geholpen. Kleinschalig bedrijf waarbij je als klant voorop staat.

Persoonlijke service en merkbaar jarenlange ervaring

Zeer positief. Een bedrijf met kennis en ervaring. Waar je echt als mens wordt behandeld, niet als alleen maar 'klant'.

Correct geholpen en vriendelijk personeel

Kennis van zaken en al door vele jaren heen

Altijd gelijk tijd, Uitstekend werk leveren. En zeer vriendelijke mensen.

Vriendelijke mensen, keurige garage.

Super service. Snelle afhandeling en vriendelijke en vakkundige mensen.

Prima ontvangst en uitstekende service

Ben al vele jaren klant bij dit autobedrijf en hoop er nog lang klant te blijven. Men is er geen nummer en wordt er nog 'ouderwets' als klant behandeld.

Uitstekende , prettige service

Je kunt altijd , direct terecht bij auto - problemen Deskundige behandeling De service is uitstekend en het persoonlijk contact is bijzonder prettig

Goede service, gastvrij ontvangst

Altijd goede service Wordt snel geholpen als er iets met de auto is. Wordt Gastvrij ontvangen Lekkere koffie Denken mee als er iets vervangen moet worden.

Vertrouwd en degelijk

Zoals ik van mijn garage verwacht dat het zou moeten zijn. Gedegen en vertrouwenwekkend.

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over het personeel en over de de service. Ik wordt altijd snel en professioneel geholpen. Ze staan altijd voor je klaar! Top en ga zo door!

Prima geholpen

Prima geholpen, duidelijke uitleg. Geen opmerkingen.

Altijd goede service

Ik kom al jaren met mijn Corsa bij Frans Vos in Duiven. Mijn autootje is in het najaar altijd aan de beurt (vorige week weer), dan kan ik altijd wachten in de showroom tot hij klaar is (of ik ga boodschappen doen). Kopje koffie en krant staan altijd klaar.

Klacht na onnodige werkzaamheden welke ook gefactureerd worden.

Tot voor kort was ik tevreden over deze garage. Een kleine garage met aandacht voor de klant en auto. Maar na een klacht op uitgevoerde werkzaamheden die totaal niet meer nodig waren, omdat dit ervoor al door een andere garage verholpen was, wordt er erg bijzonder gereageerd. Een klacht kan altijd, maar het oplossen ervan is veel belangrijker! Vorige keer had ik nog een goede beoordeling gegeven. Helaas.

Beste heer van Veen, wij betreuren uw negatieve review zeer. Wij willen hier graag op reageren. U kwam met uw auto met een klacht over het koelsysteem en het verzoek om de bougies te willen controleren. Dit hebben wij gedaan en daarbij, na uw goedkeuring, het expansievat dat stuk bleek, vervangen. Uw auto was daarna weer klachtenvrij. Wij hebben niets gedaan zonder uw toestemming. Graag vernemen wij dan ook van u waar u niet tevreden over bent en wij nodigen u graag uit op ons bedrijf om dit met ons te bespreken. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Frans Vos

Fantastisch vriendelijk personeel

Iets met mijn auto, dan ga ik naar Frans Vos, en wordt meteen geholpen. Mocht dit dan niet mogelijk zijn dan wordt er meteen een afspraak gemaakt. En er wordt gevraagd of je een kopje koffie wilt. Ben al ca. 30 jaar klant en al die jaren zeer vriendelijk en accuraat geholpen

Prima en net bedrijf met goede service

Wij rijden VW i.p.v. Opel toch staat autobedrijf Frans Vos altijd voor ons klaar voor onderhoud en APK. Gaan er altijd tevreden weer weg.

Ik voel mij serieus genomen

Goede uitleg bij vragen , vriendelijke medewerkers!

Bandenwissel

Vandaag mijn wintersloffen onder de auto laten zetten. Prima service en daarbij hebben ze de auto ook nog gewassen en de stofzuiger er doorheen getrokken. Echt top.

Buitengewoon servicegericht.

De zaak waar ik vol vertrouwen mijn auto in onderhoud heb. En de service is gewoon top ! Dat wordt dus een 10