Wereldbedrijf

Dat vier keer super bedrijf denk altijd met je mee en de koffie is ook lekker

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar, communicatiefs en verstaan hun vak.

Ik ben al vele jaren klant tot mijn volle tevredenheid. Altijd tijd voor een praatje of overleg. Zij geven goede raad en adviezen en zijn zo vriendelijk mij even thuis te brengen als het wat langer duurt en de auto thuis te brengen waarna ik de monteur weer naar de garage breng. Bovendien krijg ik de auto na een beurt gewassen en gezogen retour. Super!!!

Service beurt van de auto is prima uitgevoerd, maar er hangt wel een fors prijskaartje aan

Fa. Komt afspraken goed na en levert prima werk. Telefonisch contact is ook prettig, want dan weet je waar je aan toe bent

Goed en deskundig geholpen

Goed bedrijf, prettig personeel met niet alleen aandacht voor de auto maar ook voor de klant zelf

Wij worden altijd vriendelijk en professioneel behandeld. Wij weten zeker dat onze auto bij jullie in goede handen is.

Uitstekend!

Wij zijn al bijna 30 jaar klant bij garage Vos. Ze staan altijd voor ons klaar en denken echt met ons mee. Zeer tevreden!

Uitstekend!

Groot onderhoud

Staan altijd klaar …..

Als ik kom of bel met een probleem staan ze zo snel mogelijk klaar…zelfs als je komt met een ratten lijk onder de motor kap blij met jullie….

Wil naar geen andere garage bedrijf.

Super communicatie,alles altijd in overleg. Ben al klant voor meer dan 20 jaar. Meer hoef ik hierna niet te zeggen toch?

Al 37 jaar goed onderhoud van diverse merken auto's gedaan. Laatst meningsverschil door achterdocht van mij goed uitgelegd en opgelost.

Fantastisch servicegericht bedrijf

Altijd meedenkend en goede service heel klantvriendelijk

Geweldig personeel

Zeer behulpzaam. Goede kennis van auto's

Prettige mensen hebben als familie 5 auto's voor serviceonderhoud!

Sub-dealer van Opel, maar wij komen vaak met andere merken (o.a. Chrysler, Smart, Fiat, Mercedes, Mercury) en dat ging/gaat ook betrouwbaar en goed.

Super garage!!

Al jaren diverse auto’s bij Garage Vos in onderhoud en altijd vakkundig geholpen. Zeer betrouwbare en een servicegerichte garage.

Vriendelijk en betrouwbaar

Goede service, net werk en redelijk geprijsd. Ik kom er inmiddels al jaren en ben zeer tevreden.

Snel en goed

gewoon heel erg prettig. heel fijne service.

altijd heel erg attent en behulpzaam.

Als er een probleem is wordt het zo snel mogelijk opgelost!

Heel goede service

Goede service en vriendelijk .

Een prima garage met deskundig personeel

Al bij het maken van een afspraak word ik prettig te woord gestaan. Voor het wisselen van een kapot lampje kan ik gewoon langs rijden en wordt het defect direct verholpen. Eventuele reparaties worden vakkundig binnen de van tevoren afgesproken tijd uitgevoerd. Kortom: een prima garage met deskundig personeel.

Snelle service

Voor de eerste keer was ik bij garage Vos. goed geholpen , vriendelijk, problemen opgelost, incl . APK Je betaalt niet teveel

Vriendelijk en behulpzaam

Mijn 1e keer bij u voor APK en kleine beurt. Indruk is goed en ben tevreden! Pechhulp erbij voor goede prijs. Kom volgend jaar zeker terug!

Een eerlijk vriedelijk betrouwbaar en meedenkend bebrijf

Altijd goed en vlot geholpen door vriendelijke mensen

goede en snelle service

er moesten wat lampjes vervangen worden, ik kon zonder afspraak langs komen. Ik werd snel en deskundig geholpen.