Gewoon goed

Komen afspraken na ze zeggen toch de transparante garage of nie Giel en zeker Henry niet vergeten die zorgt voor het technische gedeelte Top mannen in deze tijd

Erg vriendelijk!

Snelle vriendelijke service!

Uitstekend en de koffie was lekker.

Ik ben al vele jaren klant bij automobiel Janssen. En altijd zeer tevreden.

Super geholpen.

Super service!

Altijd goede service!

Tevreden over de goeie, snelle werkzaamheden

'S ochtends de auto weggebracht en kon deze 's middags weer ophalen, probleem is geheel verholpen en de auto rijdt weer prima. Verder goeie service en duidelijkheid.

tot volle tevredenheid de werkzaamheden verricht.

De haal/brengservice voor ons waardevol

Snelle service , en duidelijk.

Snel geholpen , en vakkundig.

Een perfect bedrijf, zeer goede service.

Prettig en vakkundig personeel en deskundig advies.

Snel, ook in de communicatie en gunstig gesprijsd

Denken mee en zijn erg snel in de communicatie. Boven verwachting geholpen

Volhardend

De auto is 3 weken in de garage geweest omdat er steeds nieuwe euvels opdoken. Het team is door gegaan tot alle problemen opgelost waren. Was een duur grapje maar als het goed is is hij weer helemaal tip top in orde

Zoals altijd wordt gedaan wat er gevraagd is en de communicatie is prima. Wederom bedankt

Snel en netjes geholpen

Makkelijk een afspraak gemaakt. Probleem goed verholpen.

prima garage

Duidelijk transparant, goede service. snel.

Top Garage, top vaklui

Super goed, kom er al 15 jr. Ga zo door

Auto om 08.30 uur gebracht voor onderhoudsbeurt. Bij het maken van de afspraak voor de onderhoudsbeurt gevraagd of het mogelijk zou zijn dat ik rond 13.00 uur weer over mijn auto kon beschikken. Om 12.00 uur kreeg ik een berichtje dat de auto klaar was en opgehaald kon Worden. Dus keurig geregeld

Denken mee

Aardige mensen met kennis van zaken en ruimte voor een grapje tussendoor.

Weer perfecte afhandeling

Een onderdeel om door de apk te komen was niet aanwezig door een eindejaarsbalans bij de leverancier. Het was even wachten maar zodra het er was, kon ik direct komen.

snelle service

Ik heb de service als erg prettig ervaren. Duidelijk uitgelegd wat er is vervangen en waarom. Tevens fijn om vooraf een offerte te krijgen om geen onverwachte kosten te krijgen.

zeer tevreden

Transparantie maakt het dat je een vertrouwd gevoel krijgt. Netjes en correct geholpen

Vriendelijke en snelle service!

Ik heb mijn autobanden bij deze garage laten uitlijnen. Het maken van de afspraak ging snel, net als de uitgevoerde werkzaamheden. Fijne ervaring.

Top service

Duidelijk en nette service.

Prettig bedrijf!!

Gemakkelijk een afspraak on-line te plannen. Prettige uitleg en keuzemogelijkheden voorgelegd en meegeholpen de afweging te maken. De garage maakt een zeer betrouwbare en prettige indruk. Het was de eerste keer dat ik mijn auto er een beurt gaf, maar zeker niet de laatste!

Goede service goede afspraak.

Het was weer geweldig

Vlot en correct geholpen. Koffie duurde wat lang maar het zij zo.