Geachte klant, Dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u deze ervaring bij ons hebt opgedaan. U heeft bij ons de afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt inclusief de recall actie. De receptionist heeft u gebeld of het goed was dat de auto hier bleef staan tot de volgende dag, om alsnog de recall actie uit te voeren. Het onderdeel hebben we gebruikt van een andere klant. Hier ging u mee akkoord. Wat betreft de remschijven en blokken, kan het voorkomen dat deze niet altijd op voorraad zijn. Wij hebben u aangeboden om de afspraak over 10 dagen te laten uitvoeren, dit in verband met ziekte van monteurs. U wilde er nog even over nadenken, vandaar dat er nog geen afspraak met u is gemaakt. Met vriendelijke groet, Mulders klanten contact
Franklinstraat 2
4004 JK Tiel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.