weinig contact nodig maar als ik keer bel dan meteen antw en de info die je nodig heb snelle verwerking dus een te vrede klant
Zeer slecht geholpen na een kapot alarm wat niet werkte
Na een APK-keuring bij ander bedrijf, zonder aandachtspunten of reparaties, kom ik bij smeeing voor een grote beurt. Zij vertellen mij toch voor €1000 euro reparaties te hebben gevonden. Ik vraag een second opinion bij het APK-bedrijf. Ik krijg van smeeing een factuur mee zonder prijzen. De meneer aan de balie weet mij te vertellen dat de monteur wel erg lang/te lang bezig is geweest. Gebrek aan transparantie, vreemde opmerking. Dit stinkt. Nadat ik mijn auto heb weggebracht bij de andere autodealer voor de second opinion, word ik een tijdje later gebeld. Ik krijg te horen dat de zaken die smeeing had “gevonden” aan mijn auto zijn veroorzaakt door smeeing. “De hoezen waren niet aan vervanging toe, maar konden gewoon worden ingevet. Echter lijken ze bewerkt te zijn met een schroevendraaier.” En zo ook een lekkende remschijf die gewoon was bespoten met vet en dus helemaal niet lekte! Dit is niet alleen asociaal van Smeeing, het is vernieling en dat is strafbaar! De kosten die ik uiteindelijk had aan de reparatie van mijn auto waren niets meer dan de beurt en een nieuwe accu. Beste autosmeeing, dat kost geen €1000! Ik begrijp niet dat jullie in de spiegel kunnen kijken en hiermee blijven wegkomen. Met mijn vorige afspraken had ik ook al twijfels. Nu weet ik het zeker: ik kom in ieder geval niet meer bij jullie met mijn auto.
Beste Myriam, Vervelend dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Dit is uiteraard niet de wijze waarop Auto Smeeing te werk gaat. Zoals inmiddels telefonisch besproken gaan we samen onderzoeken waar/hoe dit misverstand ontstaan is en we zeker weten dat je op je Colt kunt vertrouwen. Met vriendelijke groet, R. Kampert Directeur aftersales
Goede eerlijke advies en service
Beste heer Galesloot, Hartelijk dank voor deze mooie aanbeveling. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Fijne verkoper met veel ervaring. Mooie grote showroom en toch overzichtelijk.
Beste heer Zijlstra, Hartelijk dank voor dit prachtige compliment aan onze verkoper en voor ons bedrijf. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Ik heb in 2022 een auto gekocht ben heel goed geholpen goede service vriendelijke verkopen ben zeer tevreden met de auto
Beste heer Tiernagan, Wat fijn om te lezen dat u nog steeds tevreden bent met de auto. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Echt een top bedrijf , kom er al jaren , goede service en het personeel neemt alle tijd zodat alles goed uitgelegd is bij vragen .. ook bij de werkplaats top service. Oftewel een dikke tien voor dit bedrijf .
Beste mevrouw Kronenburg, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed bevalt. Hartelijk dank voor deze prachtige waardering. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Ze waren niet opdringerig en op het moment dat ik vroeg om hulp kwamen zij direct in actie. Ik werd goed geholpen, en ze luisteren goed naar wat mijn wensen waren. Ik had een inruil auto maar ze deden lang over het taxeren van mijn auto, ik heb ongeveer 1 1/2 uur gewacht tot dat ik meer informatie kreeg. Ik kreeg de tijd om na te denken en ze zouden mij de dag erna terugbellen, dit is vervolgens niet gebeurd…. Daardoor raakte ik mijn enthousiasme kwijt en ben ik niet verder gegaan in onderhandeling. Bel voor mij erg op mijn gemak bij je auto Smeeing Soest. Dus ik kom wellicht zeker terug voor nog een onderhandeling. Maar dan waarschijnlijk voor een andere auto.
Ik kwam kijken naar een auto en door de deskundige hulp kwam ik tot de aankoop van mijn auto. Een paar dagen later deze gehaald met een volle tank en netjes gepoetst. Super feholpen
Beste mevrouw van Huizen, Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Vanaf het moment dat ik mij aan het oriënteren was tot aan het moment dat weg reed met de auto was het een prettige ervaring. Klantgericht, meedenkend en fijn.
Beste mevrouw Huwae, Wat fijn om te lezen dat u uw bezoek als zo prettig hebt ervaren. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. We wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Na een eerste verkenning op de website en een vrijblijvend bezoek op een drukke zaterdag de auto van mijn keuze uitgebreid bekeken. Hierna afspraak gemaakt met Elwin Loman voor proefrit en inruil eigen auto. Na een prima vrijblijvend gesprek overgegaan tot aankoop en 4 dagen later werd auto afgeleverd.
Beste heer Mulder, Hartelijk dank voor deze mooie review. We vinden het leuk om te lezen dat het verkoopproces zo goed is bevallen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Ikben meerdere jaren klant bij Smeeing en heb alleen maar goeie ervaringen. Zowel aankoop en onderhoud zijn prima. En geen gladde praat verder
Beste heer Kassens, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Velgen waren nog vies. Poetsen liet te wensen over. Twee keer bellen over aflever dag. Sleutels waren ze kwijt en wisten niet waar de auto was. Geen aflever aardigheidje. Is niet verplicht maar komt wel leuk over.
Auto is niet in orde bovendien heel stink. De guur is heel slecht en stink. De verkoper ligt in meerdere punten.
Vriendelijke mensen wie super service bieden!!
Beste mevrouw Naberink, Wat fijn om te lezen dat u uw bezoek als zo prettig hebt ervaren. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Zoals eerder vermeld was ik teleurgesteld omdat de trekhaak ontbrak onder mijn prachtige IX3. Hoe gaat lost dit gerenommeerde bedrijf dit op ? Een vaste trekhaak was geen optie immers een electrische was aangeboden. Een goede beslissing van de directie gaf voor mij het idee dat het bedrijf zijn service hoog in het vaandel heeft. De auto werd gehaald en gebracht de electrische trekhaak gemonteerd door een specialistisch bedrijf chapeau. Hierbij mijn upgrade van mijn vorige review
Beste heer Dekker, Wat fijn om te lezen dat het is opgelost. Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto met trekhaak. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Ik was gericht op zoek naar een auto een daartoe werd ik vlot en vriendelijk geholpen. Het duurde langer dan verwacht voordat de kentekenplaten binnen waren en in de tussentijd heb ik zonder gedoe gebruik mogen maken van een leenauto. Uiteindelijk heb ik de auto mogen ophalen en ook daarbij werd ik goed geholpen om o.a. de verzekering via hun contactpersoon rond te krijgen. Achteraf ook nog nieuwe matten per post ontvangen vanwege een slijtageplek, helemaal top! Al met al geweldige service en ik rijd met veel plezier rond in deze auto!
Beste heer Veldt, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Op 16-04-23 mocht mijn vrouw het koopcontract tekenen. Op de auto moest nog wat gemonteerd worden. Toen wij de auto op 01-06-23 in ontvangst namen, was hij nog niet zoals wij hem besteld hadden. Ook hebben wij, ondanks gebruik vooraf van de door Smeeing voorgestelde communicatiekanalen, een uur moeten wachten op de aflevering. Onze verkoper *** was hierbij niet aanwezig. hij zou ons zaterdag bellen om het verhaal te doen van de niet geleverde trekhaak. Zondag kregen wij als reactie op onze mail van die dag, dat het allemaal niet aan hem lag, maar aan ons, de leverancier van de trekhaak en aan zijn collega. Na wat heen en weer mailen, hebben wij bij Smeeing een klacht ingediend. Hierop is tot op heden niet gereageerd. Inmiddels zijn we weer weken verder en is er vanuit Smeeing nog steeds niet gereageerd. IK heb twee weken na mijn review wel een verzoek tot herziening van mijn review gekregen zonder dat er inhoudelijk ook maar iets is gedaan om onze klachten op te lossen. Na zo'n twee weken heb ik zelf enkele pogingen ondernomen om de leidinggevende van de afdeling verkoop te spreken. Bij de derde poging stond Chris mij te woord. Toen ik vroeg om de leidinggevende, deed hij zich als zodanig voor. Na het aanhoren van mijn verhaal, beloofde hij mij hierin te duiken en mij hierover terug te bellen. Dit is nu een kleine week geleden en ja ik heb tot op heden wederom niets vernomen. We kunnen ons niet voorstellen dat wij de enige zijn. Ik heb vandaag de eigenaar van autosmeeing, Robert Smeeing, een mail getracht te sturen, maar zijn mailadres wordt geblokkeerd. Klachten worden niet beantwoord. We gaan er maandag dus maar een advocaat op zetten.
Originele beoordeling
Op 16-04-23 mocht mijn vrouw het koopcontract tekenen. Op de auto moest nog wat gemonteerd worden. Toen wij de auto op 01-06-23 in ontvangst namen, was hij nog niet zoals wij hem besteld hadden. Ook hebben wij, ondanks gebruik vooraf van de door Smeeing voorgestelde communicatiekanalen, een uur moeten wachten op de aflevering. Onze verkoper *** was hierbij niet aanwezig. hij zou ons zaterdag bellen om het verhaal te doen van de niet geleverde trekhaak. Zondag kregen wij als reactie op onze mail van die dag, dat het allemaal niet aan hem lag, maar aan ons, de leverancier van de trekhaak en aan zijn collega. Na wat heen en weer mailen, hebben wij bij Smeeing een klacht ingediend. Hierop is tot op heden niet gereageerd.
Ik wilde heel graag een type auto die niet langer op voorraad was. Smeeing is toen voor mij gaan kijken of ze hier toch nog aan konden komen. Via een andere dealer hebben ze de auto gevonden en konden deze toen aan mij aanbieden. They really go above and beyond.
Beste mevrouw Fransen, Hartelijk dank voor dit prachtige compliment aan onze verkoper en voor ons bedrijf. We wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Mijn ervaring is top met dit bedrijf Vriendelijk, eerlijk en kundig personeel goeie service.
Beste Fenny, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige aanbeveling. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Autorijden geeft vrijheid. Zorgeloos rijden is t fijnste wat er is, Auto Smeeing snapt dat. Duidelijk lease contract, afspraak is afspraak en geen gezeur. Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken. Ga hierheen als je met een gerust hart wilt aanschaffen/ leasen.
Beste Lotte, Hartelijk dank voor deze mooie review. We vinden het leuk om te lezen dat het verkoopproces zo goed is bevallen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
No nonsens bedrijf mede foor Chris, snel geregeld en korte lijnen behouden met de klant. Top en bedankt voor jullie service.
Beste Maurice, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed bevalt. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Hemelvaartsdag ff 100km rijden om naar een Renault Captur te kijken. Echter we hadden niet gemeld dat we zouden komen. In Soest aangekomen dachten wij ja hoor Captur staat buiten. Dus naar de balie gelopen en er werd gevraagd "kan ik u helpen" Waarop wij zeiden ja , we willen graag met de Captur rijden die buiten staat. Dat is nou jammer is net verkocht. Binnen stond er nog een en jawel proef gereden en een offerte gemaakt "en gekocht" weekje wachten en Captur opgehaald. we zijn erg prettig geholpen door Erik Welle toppie. gewoon jij en jou dus geen gezeur!!
Beste heer Broekhof, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Erik Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
na uitgebreid mijn teleurstelling benoemd te hebben; zie hieronder, werd ik kort na het plaatsen ervan gebeld door de verkoper die aflevering zou doen. Hij maakte zeer correct excuses, nam de schuld op zich en bood aan - alhoewel het niet hun standaard procedure is - als goedmaker een bos bloemen te laten bezorgen. Een dag later werd er inderdaad een prachtige bos bloemen bezorgd. De aflevering was onder de maat, de after sales is uitstekend! Fouten maken doen we allemaal; deze mensen staan voor hun werk; compliment!
Beste heer Siemann, Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Wat fijn om te lezen dat het is opgelost. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe in uw nieuwe Skoda Citigo. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Op zoek naar een "Skoda Citigo e" had Auto Smeeing een mooie staan, na eerste contacten via de mail - inclusief foto's van onze eigen Citigo - en telefonisch aanvullend contact over de geboden inruil prijs was er een prima basis om een proefrit te komen maken. Dat beviel goed, en de aansluitende onderhandeling over toe te geven bedrag ging naar wens. De aflevering werd een week later op wens van de garage om 12.30 uur gezet, zou door "Stefan"(?) gebeuren; dit werd daags van tevoren nogmaals bevestigd. Ruim op tijd meldde ik me bij de lege balie, na enige tijd kwam er iemand die checkte en bevestigde dat de aflevering zou plaatsvinden, hij belde met "Glen"; ik mocht naar de "pub" en de verkoper zou komen. Na een kwartier wachten nog steeds niemand, waarop ik weer naar de balie liep; niemand te zien, bij de onderhoudsbalie uitte ik mijn ongenoegen, waarop weer gebeld werd met "Glen", ja er zou meteen iemand komen... Na nog weer 10 minuten wachten kwam "Glen" zelf: excuses etcetera. .. Daar heb ik niet zo veel aan, ik moest nu afspraken gaan verzetten! om 13 uur kwam er nog een verkoper aan; "Stefan had hem gevraagd om de aflevering te doen om 13 uur..." Ik vind dit niet professioneel. Na inname onze auto en vrijwaringsbewijs ontvangen te hebben kreeg ik de sleutels. Verder niets erbij. Ik heb al ruim 40 jaar auto's gekocht; nieuw of jonge occasion, altijd een bos bloemen of een taart, of een leuke attentie. Hier helemaal niets.... Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat - zoals wel vaker gehoord - voor de verkoper alleen de verkoop zelf telt, na de deal is gemaakt is de klant niet belangrijk meer? In de auto ontbrak het instructieboekje; op een flyer stond gemeld dat dit wordt nagestuurd. Op zich OK, wel lastig als je ene andere auto krijgt. Ook het onderhoudsboekje ontbreekt.. Conclusie; we zijn blij met de auto; het proces rondom aankoop is prima gegaan, maar de aflevering verdient een dikke onvoldoende.
Koningweg 14
3762 EC Soest
Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Bike Totaal Smeeing, Yourlease, Fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.