Geachte heer Dukker, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Mijn collega Thomas had u inderdaad eerder terug moeten bellen als hij dat beloofd! Hij heeft vandaag na aanleiding van uw review dan ook contact met u gehad en u verteld hoe de bekende vork in de steel zit. Wij hebben van u een e-mail gehad met daarin de gegevens van uw huidige auto zodat wij op basis van deze gegevens u een mooi voorstel kunnen maken op de witte Volkswagen Golf. Wij hopen dan ook nu de andere kant van de medaille te hebben laten zien en hopen dat wij als nog een afspraak kunnen maken voor een proefrit. Met vriendelijke groet , Sipke Rijpma Lead Manager Auto Smeeing
Geachte heer van Luijn, Zoals telefonisch besproken hebben wij zeer recent een aanpassing gedaan waardoor klanten nu standaard 6 maanden garantie hebben op een personenauto. Voor een kleine meerprijs kunnen klanten nu kiezen voor 6 maanden extra garantie (totaal 12 maanden). In uw geval was het aangeboden pakket inclusief 12 maanden garantie. Ik heb u aangeboden om het door u aangeschafte pakket aan te passen naar 6 maanden garantie, maar u gaf aan het wel een fijn gevoel te vinden om een jaar garantie te houden. Ik heb u uitgelegd wat het verschil is tussen onderhoud en Garantie. En dat wij werken met fabrieksnormen m.b.t. het vervangen van de distributieriem. Door deze heldere uitleg gaf u aan weer tevreden te zijn en zeker de volgende keer weer bij ons te komen. De door u gekochte auto was wel gepoetst, maar helaas niet zoals gewenst. Daarom heb ik u aangeboden dit nog een keer over te laten doen. U gaf aan dat de auto van binnen er wel heel erg netjes uitzag, en het leuk te vinden om de buitenkant zelf te doen. Om het goede gevoel te versterken hebben wij bij uitzondering besloten om bij u alsnog een fiets af te leveren, ondanks dat u niet in de actieperiode de auto gekocht heeft. Hopelijk is het dan toch een pretpakket in positieve zin. Nogmaals veel plezierige kilometers toegewenst! Sipke Rijpma Leadmanager
Geachte heer Schimmel, Wij vinden het zeer vervelend dat het laatste bezoek aan onze werkplaats niet naar volle tevredenheid is verlopen. Naar aanleiding hiervan heb ik telefonisch contact gezocht en uw vrouw gesproken. Wij streven namelijk naar een hoge klant teredenheid en goede, voordelige service. Omdat wij een herkeuring, na reparatie elders, weer compleet moeten uitvoeren is deze vanwege het lage tarief niet gratis. Door de onduidelijkheid met de schokbreker heeft onze medewerker 2 van de 3 keuringen aan u berekend. Op zich niet vreemd maar wel erg vervelend dat dit niet goed uitgelegd kon worden. Zoals ik telefonisch heb toegezegd en u ook persoonlijk per mail heb bevestigd zullen wij u de 3e keuring ook niet berekenen. Met deze 3 acties hoop ik aan te tonen dat Auto Smeeing een servicegerichte garage is en wij wel degelijk serieus met onze klanten en hun ervaringen omgaan. Met vriendelijke groet, Richard Kampert Aftersales directeur Auto Smeeing Soest
Geachte heer Knikker, Allereerst bedankt voor uw review. Uiteraard vinden wij het zeer vervelend te moeten lezen dat uw bezoek niet naar volle tevredenheid is verlopen. Afgelopen zaterdag is het heel druk geweest. Wij hebben met zijn allen geprobeerd iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar helaas waren er klanten die langer moesten wachten dan wenselijk was. Wij snappen als geen ander dat dit voor uw als niet prettig is overgekomen en onze excuses hiervoor. Dat de inruilprijs dan ook nog tegen valt helpt dan niet mee. Achteraf is dit wel te verklaren aangezien u uw auto heel recent (bij een andere dealer) aangeschaft heeft. Zoals u kunt zien op onze site heeft de klant bij ons de keuze om de auto te laten afleveren conform zijn eigen wensen. Uiteraard bieden wij wel standaard op al onze personenauto's 6 maanden BOVAG garantie. Wij hebben naar aanleiding van uw review u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken helaas zonder resultaat, graag maken wij met u een afspraak om samen nogmaals naar de offerte te kijken. U kunt mij bereiken op 035-6039925 om hier samen een afspraak voor in te plannen. Wij hopen u hiermee alsnog tevreden te kunnen stellen en in afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, S. Rijpma Lead Manager Auto Smeeing Soest
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Geachte heer & mevrouw Vogel, Vervelend om te lezen dat u de service van Auto Smeeing niet als positief heeft ervaren. Graag wilde ik dit telefonisch met u bespreken, helaas kreeg ik u meerdere malen niet te pakken. Een klein jaar geleden hebben jullie bij mij de Dacia Sandero Stepway gekocht. Waarbij ik vorige week een mail van dhr. Vogel ontving over de auto, deze totall-loss was, alles met betrekking tot de afwikkeling van de Dacia was al in gang gezet. Hierbij kwam het niet tot mij over dat ik daarin nog iets kon betekenen. In het mailverkeer dat volgde gaf u aan interesse te hebben in een auto die wij nog verwachte. Het telefoongesprek wat er op volgde, gaf ik aan, ‘’zodra de auto er is, neem ik contact op.’’ Helaas is deze auto nog steeds niet binnen. In de review komt naar boven dat de aanschafwaarde en het uitgekeerde bedrag van de verzekering verschillen. Helaas heeft Auto Smeeing geen invloed in het bedrag wat uw verzekering uit heeft gekeerd. Waar we wel invloed in hebben is onze verkoopprijs, Onze auto’s en de bij behoorde prijs zijn altijd zeer marktconform. In ons contact is mij één ding ontgaan, de urgentie waarbij u behoefte had aan een auto. Dit is mij totaal ontschoten! Maar elke klant voor of na de koop wil ik graag op een goede manier helpen. Uiteraard staan Auto Smeeing en ik nog steeds voor u klaar. Met vriendelijke groet, Mark Hoogendoorn Verkoop 035-6039941 [email protected]
Koningweg 14
3762 EC Soest
Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Bike Totaal Smeeing, Yourlease, Fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.