Filters

9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gastvrij en vriendelijk ontvangen en heerlijke koffie een luisterend oor voor de wensen van de klant in een leuke sfeer in de pub met mirella als prima verkoopster
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door een prima samenwerking tussen inkoper Johan van Meer en private lease adviseur Joris kon ik snel over mijn nieuwe Opel Karl Rocks beschikken\r\nHiervoor wil ik beide heren nogmaals hartelijk bedanken.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, nemen de tijd om dingen uit te leggen en bij aflevering zag de auto er keurig en netjes uit zoals afgesproken.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Discussie over de fabrieksgarantie! \r\n\r\nOp 10-9-2017 heb ik onderstaande review geplaatst op de site van auto smeeing: \r\nIn januari 2015 hebben wij een kia ceed gekocht bij auto Smeeing. De auto was toen 4 jaar oud. Volgens de verkopers van auto Smeeing en volgens de 2-zijdig ondertekende koopovereenkomst zou er nog fabrieksgarantie van Kia op de auto zitten van 7 jaar. Dus garantie t/m januari 2018! Voor ons een pluspunt om de auto te kopen.\r\n\r\nIn juni 2017 kregen we een schade aan de auto. Het spruitstuk en katalysator moesten vervangen worden. Een kostenpost van circa 1800 euro.\r\nUiteraard hebben we deze schade geclaimd als garantie. Volgens Kia Nederland kon ik geen garantie claimen, omdat de auto niet volgens het onderhoudsboekjes is onderhouden.\r\n\r\nVan Kia Nederland krijgen wij onderstaand overzicht van de eerste 4 jaar:\r\n-----------\r\nDe onderhoudsinterval van uw Kia ceed bedraagt, vanaf kentekendatum deel I, iedere 12 maanden of 20.000 kilometer wat het eerst wordt bereikt. Volgens onze gegevens zijn de volgende onderhoudsbeurten uitgevoerd:\r\n12 april 2012 een grote onderhoudsbeurt bij een kilometerstand van 36.164\r\n14 juni 2013 een kleine onderhoudsbeurt bij een kilometerstand van 45.627\r\n20 juni 2014 een grote onderhoudsbeurt bij een kilometerstand van 59.361\r\n-----------\r\nZoals valt te zien zijn de eerste 3 onderhoudsbeurten (de auto was toen nog niet in ons bezit!) niet volgens het boekje uitgevoerd.\r\nDeze Kia had dus nooit met kia-garantie verkocht kunnen worden, omdat het duidelijk was dat de auto niet volgens de voorwaarde is onderhouden. Blijkbaar is het voor garage bedrijven en voor Kia Nederland zeer makkelijk om de onderhoudshistorie op te zoeken, dit is klaarblijkelijk niet gedaan.\r\n\r\n\r\nAanvulling van de klacht op 19-9-2019:\r\nNa mijn klacht (zoals hierboven verwoord), werd er snel contact met mij opgenomen. Na enkele constructieve mailwisselingen is er een nette oplossing gekomen voor mijn klacht waarbij auto smeeing zijn verantwoordelijkheid heeft genomen voor de afgegeven garantie. \r\nUiteraard is het jammer dat het op deze wijze is verlopen, maar de situatie is na alle tevredenheid opgelost.\r\n \r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij begrijpen helemaal niets van de goede beoordelingen van anderen, want onze ervaring is dat dit toch wel een bijzondere slechte autohandelaar is. Hieronder onze ervaring:\r\n\r\nWij zijn op zoek naar een occasion. O.a. ook bij Smeeing stond er een die ons wel wat leek. Vorige week proefrit gemaakt, vandaag met in te ruilen auto terug. Inruilwaarde was 2.400 euro. Vraagprijs van nieuwe occasion was 13.500 euro. Dan denk je dat hierover te onderhandelen valt. Nee hoor! Wij boden zelfs 11.000 euro inclusief garantiepakket. Dat is gewoon de vraagprijs minus de inruilwaarde, waarbij Smeeing het garantiepakket van maar liefst 500 euro voor haar rekening neemt. Lijkt ons vrij normaal, want afleveringskosten mag helemaal niet meer. Verkoper Djorden slaat tot onze grote verbazing arrogant zijn laptopje dicht en zegt: \'Voor die prijs doe ik het niet\'. Ongelooflijk, maar waar!! U bent dus gewaarschuwd!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

N/A

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf kom er zeker nog een keer terug
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Koningweg 14

3762 EC Soest

0356039925

[email protected]

Over Auto Smeeing

Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Bike Totaal Smeeing, Yourlease, Fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.