Auto gekocht, rijdt prima! Ook belangrijk... Afspraken over compensatie en instructieboekje werden steeds niet nagekomen. Veel zeuren van mijn kant, veel beloftes van hun, maar pas na benaderen van de directeur after sales werd er actie ondernomen. Nu is het dan eindelijk geregeld, vandaar mijn beoordeling opgetrokken (was 1). Moeizaam en zeer frustrerend proces. Wel blij dat het nu klaar is en uiteindelijk netjes geregeld.
Beste heer Pieterse, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij hebben besproken dat de punten die zijn afgesproken worden opgelost. Zodra dit is gedaan bent u bereid de review aan te passen. Wij zijn blij met uw feedback en nemen dit serieus in behandeling. Op naar een goede afloop! Met vriendelijke groet, Glenn Mooi
Originele beoordeling
Auto gekocht van bijna 30 duizend euro. Omdat het fout ging bij de aflevering is mij 250 euro compensatie toegezegd. Instructieboekje zou later worden opgestuurd. Nu, circa 6 weken later en ondanks letterlijke tientallen telefoontjes en emails (die nooit worden beantwoord) met de verkoper Martin Bleuel en de heer Glenn Mooi (en evenzovele toezeggingen om het in orde te maken) nog steeds niets ontvangen. Tijdens het verkoopgesprek heeft de heer Bleuel uitgebreid verteld dat het mogelijk is om de batterij van de auto 's nachts te laten laden met behulp van de app. Die mogelijkheid blijkt helemaal niet beschikbaar. Wat is dit voor bedrijf?
Beste heer Pieterse, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij hebben besproken dat de punten die zijn afgesproken worden opgelost. Zodra dit is gedaan bent u bereid de review aan te passen. Wij zijn blij met uw feedback en nemen dit serieus in behandeling. Op naar een goede afloop! Met vriendelijke groet, Glenn Mooi
Kwalitatief goede garage, maar telefonisch zijn ze onbereikbaar. Zelfs als de auto voor onderhoud staat en je belt terug n.a.v. benodigde reparaties. Daarnaast wordt er soms een probleem gevonden dat er niet is, waardoor het vertrouwen in de monteurs wel is gedaald.
Heb ik juli van dit jaar een auto gekocht bij Smeeing. Volgens afspraak geholpen door verkoper Stefan Zaal. Na de proefrit iets opgemerkt over de spraakbesturing. Dat zou een kwestie van instellen zijn. Dat antwoord heb ik toen geaccepteerd. Na wat extra afspraken over de aflevering ( kabel-tank-garantie) stond de auto daarna ook keurig klaar. Tot zover, Prima! Echter, die spraakbesturing bleek een extra optie te zijn die apart aangekocht dient te worden. Ik dacht toen eerlijk gezegd: oei-oei, de verkoop is gedaan dus hoe wordt hierop gereageerd? Ik kan u zeggen, Stefan heeft woord gehouden en netjes deze optie achteraf betaald. Chapeau!
Beste Hans, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Stefan. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing
Fijn bedrijf om auto’s te bezichtigen. Geen verkoper die met je mee blijft lopen. Daarnaast prima tijd gekregen voor proefritten en de auto te inspecteren. Ook de manier van contact middels whatsapp werkt zeer prettig. Zeker een bedrijf om bij terug te komen.
Beste Dennis, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige aanbeveling. We wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe Volvo. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing
Storing aan cruisecontrol ondanks het feit dat ik dat van te voren had aangegeven bij het maken van de afspraak is niet verholpen :( Daarnaast toen ik de auto bracht bij de werkplaats wist men niks van de afspraak ondanks het feit dat ik de afspraak 2 weken ervoor had gemaakt :( Er werd bij aanvang moeilijk gedaan over de kosten voor de leenauto. Na mijn verweer dat dit onder de bovaggarantie valt werd er alsnog ingestemd. Jullie weten dit ook toch?! :(
Tevreden op 2 krasjes op voorportier rechts na
Al jaren klant bij Smeeing. Fijne garage voor aankoop en onderhoud.
Ik heb in 1 week tijd twee auto's gebracht. 1 voor een apk en 1 voor een beurt. In beide gevallen vielen de kosten heel erg mee, vooral in bij binnenkomst had aangegeven alles te doen waarvan zij het noodzakelijk achten (cart blanche). Eigenlijk ging het net zo soepel als toen ik de auto bij hun kocht.
Men kan altijd voor vragen terecht!
Beste Leen, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Wij werden heel prettig geholpen door Mark. Hij nam de tijd, legde alles goed uit, en was open en vriendelijk. Nadat we een proefrit gemaakt hadden, kregen we nog volop gelegenheid om alles te bespreken en rustig te overwegen. Mark drong ons niets op, liet ons de ruimte om zelf een besluit te nemen. Heel prettig Inmiddels staat de nieuwe auto bij ons huis en zijn we daar heel blij mee.
Beste Marianne en Chris, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Mark. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
De oplaadkabel die ik besteld had was er binnen een week. Op tijd voor een tripje naad Duitsland. De auto, een Kia heb ik ook bij Smeeing gekocht.
Beste mevrouw Tierie, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige waardering. We wensen u veel veilige kilometers toe in de nieuwe Kia. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Met verkoper Joey Kam waren onze wensen doorgenomen. Voor de aflevering ook via de e-mail en WhatsApp vragen kunnen stellen, die allemaal beantwoord werden. De auto werd fantastisch afgeleverd. Alle afspraken waren nagekomen en de gegeven onderhoudsbeurt was helemaal compleet. Helemaal blij en tevreden naar Drenthe gereden.
Beste Jaap, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Joey. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Wij komen er al jaren, in de jaren vijf auto,s gekocht. Nooit echt problemen gehad. Echt een aanrader. Top
Beste Sjaak, Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed bevalt. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. We wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Twee maanden geleden Kia Optima hier gekocht. Heb van tevoren, meteen na proefrit aangegeven, dat zonnewering/gordijntje aan de rechter kant van passagier gebroken is, autoverkoper heeft meteen belooft dat het voor de aanschaf opgelost wordt, maar het is niet gebeurd. Kleinere gebreken zoals ontbrekende “puntbevestigingen” in de bagageruimte, één van twee verlichting lampjes ook in bagageruimte doet het niet, één van twee plastic draaiknoppen/scharneren in handschoenenkast ontbreekt. Alles dit had opgelost moeten zijn. Er was een afspraak gemaakt, dat de auto z.s.m. bij mij thuis wordt opgehaald en binnen één dag op alle boven genoemde punten worden opgelost. Kernwoord hier is - Z.S.M. Tijdens de proefritbezoek heeft autoverkoper verteld dat Autosmeeing heel netjes met de controle van de banden omgaat en de acceptabel profieldiepte ruim hoger, houdt dan minimale profieldiepte voor APK, ongeveer 1 mm. meer. Bij proefrit heb ik niet opgelet, bleek pas na aanschaf dat de banden van mijn nieuwe auto zijn – winterbanden... met profieldiepte van minder dan 4 mm. Hiermee wordt het dringend aangeraden om banden (althans in winter) te vervangen. Ja, er was niets over omgang met winterbanden gezegd, maar als ik de auto voor bijna dertig duizend koop en na half jaar alle banden weg moet gooien, dan vind ik het zeker niet netjes en heb ontzettend nare gevoel bij. De auto heb ik met Best Buy pakket gekocht, waarbij onderhoud volgens fabrieksschema hoort. Maar als ik in onderhoudsboekje kijk, dan zie ik dat remvloeistof niet vervangen is, terwijl dit voor mijn auto met km. stand 88400 wel voorgeschreven is. De blad voor corrosiebescherming controle in onderhoudsboekje is helemaal door Autosmeeing niet ingevuld. Ik word feitelijk beleefd genegeerd, iedere keer wordt beloofd dat het z.s.m. opgelost wordt en daarna... gewoon stilte, gebeurt niks. Ik weet geen raad meer, denk dat ik als volgende een klacht bij Bovag zal indienen en hopen dat het uiteindelijk wel helpt.
Beste heer Fatejev, Wij hebben telefonisch contact met u gehad. We hebben besproken dat we tot een passende oplossing gaan komen. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Komen afspraken na.
Beste heer huijberts, Wat fijn om te lezen dat u uw bezoek als zo prettig hebt ervaren. Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
2 maanden geleden een mooie Seat Leon ST phev gekocht bij deze zaak. Wij werden prima geholpen door Joris en de onderhandelingen liepen soepel en vlot. Inmiddels 2 maanden verder en nog steeds super tevreden met deze prachtige auto en de service van autobedrijf Smeeing. Ik kan dit bedrijf en hun medewerkers zeker aanraden.
Beste heer Hauwert, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Joris. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Vandaag heb ik mijn nieuwe auto mogen ontvangen bij deze mooie klantvriendelijke zaak. 2 weken geleden zag ik een prachtige BMW aangeboden via de website. Gelijk had ik informatie opgevraagd, en kwam ik in contact met Chris Koelewijn. En zeer rustige klantvriendelijke man, zeer gericht op de beste ervaring van de klant. Op de dag dat ik mijn proefrit zou gaan maken, werd ik voldoende geïnformeerd met de stand van zaken, en na het binnen stappen van de prachtige showroom was er al een gevoel van vertrouwen bij dit bedrijf. Bij het aanleveren van de auto vandaag werden wij door een onwijs leuke heer ontvangen: Ron. Een zeer energieke man waarmee wij een leuk en open gesprek hebben gehad. Al met al een zeer fijn process vanaf: aanvraag tot aanlevering en ben daardoor met een smile van oor tot oor het terrein afgereden met een nieuwe auto. Van harte dank team AutoSmeeing! -Danick Onofra.
Beste heer Onofra, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Chris en onze aflever specialist Ron. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Prima tevreden tot nu toe over de verkoop, oplevering en naservice Na opleveren was er een vreemde geur die maar niet wegtrok Nu gaat Smeeing een Ozon behandeling toepassen Hoop dat dat nog meer bijdraagt aan het plezier aan onze bij Smeeing gekochte VW Golf Variant Prima auto verder
Beste heer Bauer, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige waardering. We wensen u nog veel plezier met uw Golf. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Aflevering kan beter. Uitleg van bijv. het computer scherm blijkt achteraf onvoldoende.
Beste Mary, Helaas kan ik uw gegevens niet vinden in ons systeem. We zouden graag in contact met u komen om hier over te praten. Zou u contact met ons willen opnemen? U kunt ons bereiken via: [email protected] Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Vorig jaar een mooie auto gekocht. Eerst prettig telefonisch contact en vervolgens keurig gesprek in de showroom. Dat leidde tot een deal waarbij wij ons prettig voelden (en nog steeds). Goede prijs en leuke extra's. Bij de garantie zat een pechhulp voor 2 jaar. Helaas moesten we daarvan een keer gebruik maken i.v.m. een accuprobleem. We hoefden gelukkig niet helemaal naar Soest voor een nieuwe accu, maar konden deze laten monteren bij de plaatselijke bovag-dealer. De kosten heeft Auto Smeeing prompt vergoed.
Beste heer de Nijs, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Prices could be less. More client friendly needed
Prachtige mooie showroom, met veel mooie auto's die mooi staan uitgestald. Duidelijkheid over de prijs. Wij werden op een prettige manier geholpen, geduldig, vakkundig en niet opdringerig. Ook in de periode daarna, waarin wij nog vragen hadden werden wij goed geholpen. Afspraken worden nagekomen. Kortom voor ons was het fijne deal die wij hebben gesloten met de aankoop van onze auto.
Beste heer Hagen, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Aankomst was al verrassend, groter dan t aan de buitenkant er uit ziet. Vriendelijk ontvangen bij de receptie. Gezellige "kantine" om daar op de verkoper te kunnen wachten. Van alle gemaken voorzien qua drinken. Duidelijk afhandeling. Nu lekker genieten van t flesje wijn, die we ontvangen hebben nadat de verkoop was gelukt.
Beste heer de Vries, Hartelijk dank voor deze mooie review. We vinden het leuk om te lezen dat het verkoopproces zo goed is bevallen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Mijn ervaring is van vanaf de eerste dag helemaal top. Goede duidelijke afspraken en snelle afhandeling van mijn lease auto. Nu na het eerste jaar en de eerste onderhoudsbeurt nog steeds helemaal tevreden en zeer blij met de gemaakte keuze voor dot top bedrijf.
Beste heer/mevrouw van Kampen, Wat fijn om te lezen dat onze service u zo goed bevalt. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Wij zijn super goed geholpen met de keuze van onze auto, goede service en advies, zeker een goede aanrader.
Beste mevrouw Glogoza, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Koningweg 14
3762 EC Soest
Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Bike Totaal Smeeing, Yourlease, Fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.