Aardige mensen als je geholpen wordt met de aankoop van een auto Maar bij het afleveren viel het mij zeer tegen De auto zou schoon afgeleverd worden. Nou idd de buitenkant gewassen krasjes zouden worden behandeld. Dit is niet gebeurd Binnenkant. Niet gereinigd alleen ingespoten met cock spray en niet zo n klein beetje ook maar vond nog dop van kauwgom pot en resten opgedroogd Van vocht van drinken nog zichtbaar in de auto . Dit vond ik een teleurstelling
Geachte mevrouw van Duijn, Wat vervelend om te lezen dat dit uw ervaring was bij aflevering van de nieuwe auto. Helaas kan ik op basis van uw gegevens niet vinden om welke auto het gaat, en ik zou het graag telefonisch met u willen bespreken, en samen kijken naar een juiste oplossing. Kunt u mij een mail sturen met de contactgegevens en het kenteken van de aangekochte auto? Dit kunt u mailen naar: [email protected] Ik hoop snel wat van u te horen! Met vriendelijke groet, Glenn Mooi
Bij het afleveren van de auto was het jammer dat de betreffende persoon me niet kon uitleggen hoe een en ander werkte, instructieboekje zat er ook nog niet bij. Dit alles vond ik jammer omdat je niet dagelijks een auto koopt en het dan toch fijn is als er wat meer aandacht wordt besteed bij het afleveren. De service daarentegen ervaar ik als goed en prettig want bij aflevering bleek de bumper beschadigd en hier kwam meteen een oplossing voor die voor beide partijen goed was!
Onlangs mijn Seat Leon ST PHEV ocassion opgehaald. Mijn bijzonder slechte ervaring begon bij het proefrijden; Mijn proefrit stond gepland om 12.00. Dus ik kom om 11.50 binnen en mij wordt verteld dat de verkoper op de hoogte is gesteld en dat ik moet wachten in de pub. Om 12.00 nog steeds geen verkoper - om 12.15 nog steeds niemand - om ~12.30 besluit ik weg te gaan en kom ik de verkoper tegen op de trap. Ik vertel hem dat ik bijzonder lang heb gewacht, maar een echte sorry kon er niet vanaf. Auto was verder top, dus die wou ik toch helaas heel graag hebben. Mijn auto kon ik 3 weken later op zijn vroegst ophalen. Afspraak stond om 10 uur. Om 10.20 komen ze me vertellen dat de auto nog niet klaar is en nog gepoetst en ternaamgesteld moet worden. Om 10.45 kon ik pas de ternaamstelling ondertekenen. Na nog 10 minuten te wachten konde we eindelijk naar de auto. Daar stond de volgende verschrikking mij te wachten, schimmel op de bijrijdersstoel. Auto werd weer mee naar binnen genomen en ik kon weer 15 minuten wachten. Toen de auto weer naar buiten kwam zat er nog steeds schimmel op de stoel. Dit poetste meneer weg met zijn vingers en zij; "Zo, nu is het weg". Stomgeslagen stapte ik toch maar in de auto om vervolgens te zien dat er schimmel op de hele gordel zat van zowel de bijrijder als de bestuurder. Er zaten vlekken op de achterbank en het dashboard. Ik ben boos naar binnen gelopen. De auto werd door iemand anders meegenomen met de belofte dat hij compleet gereinigd zou worden. Ik heb weer een half uur gewacht. Auto was toen daadwerkelijk vlek vrij. Het ophalen van deze auto heeft mij 3.5 uur gekost. Ik raad het niemand aan om hier een auto aan te schaffen. Niks aan dit verhaal was goed geregeld. Er zat niks bij de auto, geen onderhoudsboekje, een van de twee sleutels was beschadigd, geen uitleg. PS: Ik krijg in de mail de vraag mijn recensie aan te passen en ze reageren onder mijn review dat het is opgelost. We zijn 2 maanden verder. NIKS IS OPGELOST.
Originele beoordeling
Onlangs mijn Seat Leon ST PHEV ocassion opgehaald. Mijn bijzonder slechte ervaring begon bij het proefrijden; Mijn proefrit stond gepland om 12.00. Dus ik kom om 11.50 binnen en mij wordt verteld dat de verkoper op de hoogte is gesteld en dat ik moet wachten in de pub. Om 12.00 nog steeds geen verkoper - om 12.15 nog steeds niemand - om ~12.30 besluit ik weg te gaan en kom ik de verkoper tegen op de trap. Ik vertel hem dat ik bijzonder lang heb gewacht, maar een echte sorry kon er niet vanaf. Auto was verder top, dus die wou ik toch helaas heel graag hebben. Mijn auto kon ik 3 weken later op zijn vroegst ophalen. Afspraak stond om 10 uur. Om 10.20 komen ze me vertellen dat de auto nog niet klaar is en nog gepoetst en ternaamgesteld moet worden. Om 10.45 kon ik pas de ternaamstelling ondertekenen. Na nog 10 minuten te wachten konde we eindelijk naar de auto. Daar stond de volgende verschrikking mij te wachten, schimmel op de bijrijdersstoel. Auto werd weer mee naar binnen genomen en ik kon weer 15 minuten wachten. Toen de auto weer naar buiten kwam zat er nog steeds schimmel op de stoel. Dit poetste meneer weg met zijn vingers en zij; "Zo, nu is het weg". Stomgeslagen stapte ik toch maar in de auto om vervolgens te zien dat er schimmel op de hele gordel zat van zowel de bijrijder als de bestuurder. Er zaten vlekken op de achterbank en het dashboard. Ik ben boos naar binnen gelopen en heb verteld hoe absurd dit is. De auto werd door iemand anders meegenomen met de belofte dat hij compleet gereinigd zou worden. Ik heb weer een half uur gewacht. Auto was toen daadwerkelijk vlek vrij. Het ophalen van deze auto heeft mij 3.5 uur van mijn leven gekost. Ik raad het aan de hand van deze ervaring niemand aan om hier een auto aan te schaffen tenzij je echt geen andere optie hebt. Niks aan dit verhaal was goed geregeld. Er zat niks bij de auto, geen onderhoudsboekje, een van de twee sleutels was beschadigd, geen uitleg over het service pakket helemaal niks.
Mijn Ford grand c max, een eindeloos verhaal leek het te zijn...... en toch wisten jullie mijn auto weer te fixen! goede service, ook wat betreft de leenauto!!! echt zo fijn! blijf zeker bij deze garage, voor onderhoud en APK! De auto hebben we ook hier gekocht en is altijd in onderhoud geweest hier.
Gisteren onze auto opgehaald bij auto Smeeing, we zijn geholpen in het hele proces door Mark en het contact verliep via whatsapp en telefoon wat prima ging! Heel blij met de auto (Opel Crossland X) en ook de service die geboden is! Nieuwe mattenset is besteld omdat deze (lichtelijk) versleten zijn en de paar kleine puntjes die we hadden gezien tijdens/na de proefrit zijn keurig in orde gemaakt! Ook de inruil van onze 15 jaar oude Suzuki was hoger dan verwacht! Wij zijn blij met de auto en hopen veel veilige kilometers te maken!! Met vriendelijke groet, Raymond en Esther
Ik ben al jaren klant bij Auto Smeeing en zeer tevreden.
Op 14-10-2023 Mercedes GLA 250E gekocht. Zijn door Stefan Zaal geholpen. Tijdens de uitleg van de auto werd op mijn vraag waar het banden noodreparatiesetje opgeborgen was geantwoord onder in de achterbak. Dit zonder meer aangenomen. De auto is op 24-10-2023 afgeleverd. Bij thuiskomst bleek er geen reparatiesetje in te zitten. Na veel keer bellen eindelijk een keer Stefan Zaal te pakken gekregen en het setje zou opgestuurd worden. Nu op 22-12-2023 nog niets ontvangen. Stefan Zaal aan de lijn krijgen zelfs na tig keer bellen is onmogelijk. Mail naar hem gestuurd geen reactie ontvangen. Conclusie ik heb een mooie auto maar vooralsnog geen reparatiesetje. Ik ga ervan uit dat de after sales hiermee aan de slag gaat en het setje alsnog opstuurt. Na bovenstaand verhaal verstuurd op 22 december op 23 december een reparatie bus ontvangen voor bij een lekke band. Na de kerst telefoon gekregen van Stefan Zaal met de excuses voor de gang van zaken. Hij kon mijn gemoedstoestand begrijpen en was het met mij eens dat dit geen goede beurt van auto Smeeing was. Het is jammer dat het zo gelopen is en dat pas na een negatieve recensie er actie gekomen is. Op 2 januari mocht ik nog een echt reparatiesetje ontvangen. Dus uiteindelijk ben ik nu zeer tevreden over Auto Smeeing en zie ik het maar als een incident wat niet had mogen gebeuren. Zal mijn beoordeling daarom ook aanpassen naar een ruime voldoende.
Originele beoordeling
Op 14-10-2023 Mercedes GLA 250E gekocht. Zijn door Stefan Zaal geholpen. Tijdens de uitleg van de auto werd op mijn vraag waar het banden noodreparatiesetje opgeborgen was geantwoord onder in de achterbak. Dit zonder meer aangenomen. De auto is op 24-10-2023 afgeleverd. Bij thuiskomst bleek er geen reparatiesetje in te zitten. Na veel keer bellen eindelijk een keer Stefan Zaal te pakken gekregen en het setje zou opgestuurd worden. Nu op 22-12-2023 nog niets ontvangen. Stefan Zaal aan de lijn krijgen zelfs na tig keer bellen is onmogelijk. Mail naar hem gestuurd geen reactie ontvangen. Conclusie ik heb een mooie auto maar vooralsnog geen reparatiesetje. Ik ga ervan uit dat de after sales hiermee aan de slag gaat en het setje alsnog opstuurt.
2 december een citroén gekocht, getekend en al, 4 december een MAIL dat de door mij gekochte auto op 2 December al verkocht was, foutje in het systeem. Op 6 December telefonisch contact gehad met de verkoper ***……excuus en vervelend bla bla bla. Ik bleef met lege handen achter. Hier zal ik ook nooooit meer een auto kopen! Zelfs nu 2 weken later niks meer gehoord zelfs geen bloemetje of wat dan ook. Vreselijk slordig en ongelooflijk dat dit zomaar kan..
Na 7 jaar met plezier in onze Toyota C-HR te hebben gereden gingen we op zoek naar een jonger exemplaar met een vergelijkbare uitrusting. Via internet kwamen we al gauw terecht bij Smeeing, met een aantal voor ons aantrekkelijke auto’s. Op de site stond eigenlijk al alle gewenste info om onze keuze te bepalen. Afspraak was gauw gemaakt en één ritje naar Soest voldoende om de knoop door te hakken. Elwin Looman wist ons vlug aan wat resterende antwoorden helpen en mbt de inruil van onze eigen auto waren we er ook redelijk snel uit, met een prijs die voor beide partijen meer dan acceptabel was. Inmiddels rijden we 1 week in dit nieuwe exemplaar en zijn er superblij mee. Puntgaaf met slechts 18k op de teller en in absolute nieuwstaat, rijdt als een zonnetje. Inmiddels ook de toegezegde handleiding plus pechhulp kaart ontvangen. Helemaal compleet dus.
Beste Klaas, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Elwin. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel plezier met uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing
Prima en zeer prettig geholpen door verkoper Stefan Zaal. Tijdens de verkoop overgestapt naar de door auto Smeeing aanbevolen autoverzekering BOVAG. Toen onze nieuwe auto door vandalisme twee dagen na aflevering total loss werd verklaard zijn wij van A tot Z perfect geholpen door auto Smeeing. Met Stefan een mooie nieuwe auto gezocht en tot de aflevering van de nieuwe auto, kosteloos een vervangende auto met laadpas meegekregen. Wat een service!! Ik kan iedereen aanraden hier een auto te kopen. Auto Smeeing bedankt!
Beste Mano, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. We wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing
.
Deze keer een auto voor mijzelf aangeschaft. Joey Kam was mijn adviseur. Joey heeft alles zeer goed geregeld, gezorgd voor een hogere inruilwaarde dan eerst begroot, werd steeds netjes door hem gebeld en op de hoogte gebracht. Mooi voorstel gekregen voor mijn autoverzekering. Dus ik kan alleen maar super tevreden zijn. Mensen die klagen over dat er niet wordt opgenomen als ze bellen, dat klopt, er is gewoon weg te weinig personeel, en ze hebben het razend druk. Mijn tip: gewoon zelf langs gaan.
Beste Marion, Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Joey. We vinden het leuk om te lezen dat her verkoopproces zo goed is bevallen. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe in uw nieuwe C3. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Naar volle tevredenheid geholpen door Gideon en Glenn. Inmiddels onze 3e auto gekocht. Onze vorige auto had binnen de garantie een lekkage in de waterpomp gekregen. Dit werd zonder problemen of discussie gefixt. Zorgt er voor dat we nu ook weer met vertrouwen terug gekomen zijn.
Beste Rene, Wij hebben telefonisch contact met u gehad. We hebben besproken dat we morgen weer contact met u opnemen en tot een passende oplossing gaan komen. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Originele beoordeling
Waardeloos geworden, ons zijn ze als vaste klant kwijt. Interesse in verwachte auto. Daarbij zou ik in kennis gesteld worden als de auto binnen was. Niet gebeurd. Inruilvoorstel laten maken. Inruil belachelijk laag, ruim onder de inruilwaarde terwijl mijn auto in nette/goede staat verkeert. Is van hetzelfde merk, type en grotendeels dezelfde uitvoering met 2 jaar en bijbehorende kilometerstand verschil. Hierop gereageerd, zou teruggebeld worden hetgeen niet gebeurd is. Wederom gemaild met verzoek contact op te nemen, het laat zich raden; niks meer gehoord. Ook via whatsapp geen reactie. We hebben eerder 2 auto's gekocht bij Smeeing. Maar als dat is hoe ze met (vaste)klanten omgaan, zijn ze ons dus kwijt.
Beste Rene, Wij hebben telefonisch contact met u gehad. We hebben besproken dat we morgen weer contact met u opnemen en tot een passende oplossing gaan komen. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Auto gekocht, rijdt prima! Ook belangrijk... Afspraken over compensatie en instructieboekje werden steeds niet nagekomen. Veel zeuren van mijn kant, veel beloftes van hun, maar pas na benaderen van de directeur after sales werd er actie ondernomen. Nu is het dan eindelijk geregeld, vandaar mijn beoordeling opgetrokken (was 1). Moeizaam en zeer frustrerend proces. Wel blij dat het nu klaar is en uiteindelijk netjes geregeld.
Beste heer Pieterse, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij hebben besproken dat de punten die zijn afgesproken worden opgelost. Zodra dit is gedaan bent u bereid de review aan te passen. Wij zijn blij met uw feedback en nemen dit serieus in behandeling. Op naar een goede afloop! Met vriendelijke groet, Glenn Mooi
Originele beoordeling
Auto gekocht van bijna 30 duizend euro. Omdat het fout ging bij de aflevering is mij 250 euro compensatie toegezegd. Instructieboekje zou later worden opgestuurd. Nu, circa 6 weken later en ondanks letterlijke tientallen telefoontjes en emails (die nooit worden beantwoord) met de verkoper Martin Bleuel en de heer Glenn Mooi (en evenzovele toezeggingen om het in orde te maken) nog steeds niets ontvangen. Tijdens het verkoopgesprek heeft de heer Bleuel uitgebreid verteld dat het mogelijk is om de batterij van de auto 's nachts te laten laden met behulp van de app. Die mogelijkheid blijkt helemaal niet beschikbaar. Wat is dit voor bedrijf?
Beste heer Pieterse, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Wij hebben besproken dat de punten die zijn afgesproken worden opgelost. Zodra dit is gedaan bent u bereid de review aan te passen. Wij zijn blij met uw feedback en nemen dit serieus in behandeling. Op naar een goede afloop! Met vriendelijke groet, Glenn Mooi
Kwalitatief goede garage, maar telefonisch zijn ze onbereikbaar. Zelfs als de auto voor onderhoud staat en je belt terug n.a.v. benodigde reparaties. Daarnaast wordt er soms een probleem gevonden dat er niet is, waardoor het vertrouwen in de monteurs wel is gedaald.
Heb ik juli van dit jaar een auto gekocht bij Smeeing. Volgens afspraak geholpen door verkoper Stefan Zaal. Na de proefrit iets opgemerkt over de spraakbesturing. Dat zou een kwestie van instellen zijn. Dat antwoord heb ik toen geaccepteerd. Na wat extra afspraken over de aflevering ( kabel-tank-garantie) stond de auto daarna ook keurig klaar. Tot zover, Prima! Echter, die spraakbesturing bleek een extra optie te zijn die apart aangekocht dient te worden. Ik dacht toen eerlijk gezegd: oei-oei, de verkoop is gedaan dus hoe wordt hierop gereageerd? Ik kan u zeggen, Stefan heeft woord gehouden en netjes deze optie achteraf betaald. Chapeau!
Beste Hans, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Stefan. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing
Fijn bedrijf om auto’s te bezichtigen. Geen verkoper die met je mee blijft lopen. Daarnaast prima tijd gekregen voor proefritten en de auto te inspecteren. Ook de manier van contact middels whatsapp werkt zeer prettig. Zeker een bedrijf om bij terug te komen.
Beste Dennis, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige aanbeveling. We wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe Volvo. Met vriendelijke groet, Team Auto Smeeing
Storing aan cruisecontrol ondanks het feit dat ik dat van te voren had aangegeven bij het maken van de afspraak is niet verholpen :( Daarnaast toen ik de auto bracht bij de werkplaats wist men niks van de afspraak ondanks het feit dat ik de afspraak 2 weken ervoor had gemaakt :( Er werd bij aanvang moeilijk gedaan over de kosten voor de leenauto. Na mijn verweer dat dit onder de bovaggarantie valt werd er alsnog ingestemd. Jullie weten dit ook toch?! :(
Tevreden op 2 krasjes op voorportier rechts na
Al jaren klant bij Smeeing. Fijne garage voor aankoop en onderhoud.
Ik heb in 1 week tijd twee auto's gebracht. 1 voor een apk en 1 voor een beurt. In beide gevallen vielen de kosten heel erg mee, vooral in bij binnenkomst had aangegeven alles te doen waarvan zij het noodzakelijk achten (cart blanche). Eigenlijk ging het net zo soepel als toen ik de auto bij hun kocht.
Men kan altijd voor vragen terecht!
Beste Leen, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. We hebben onze service hoog in het vaandel staan en het is leuk om terug te lezen dat deze zo goed bevalt. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Wij werden heel prettig geholpen door Mark. Hij nam de tijd, legde alles goed uit, en was open en vriendelijk. Nadat we een proefrit gemaakt hadden, kregen we nog volop gelegenheid om alles te bespreken en rustig te overwegen. Mark drong ons niets op, liet ons de ruimte om zelf een besluit te nemen. Heel prettig Inmiddels staat de nieuwe auto bij ons huis en zijn we daar heel blij mee.
Beste Marianne en Chris, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Mark. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
De oplaadkabel die ik besteld had was er binnen een week. Op tijd voor een tripje naad Duitsland. De auto, een Kia heb ik ook bij Smeeing gekocht.
Beste mevrouw Tierie, Wat fijn om te lezen dat onze service zo goed is bevallen, hartelijk dank voor deze prachtige waardering. We wensen u veel veilige kilometers toe in de nieuwe Kia. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Met verkoper Joey Kam waren onze wensen doorgenomen. Voor de aflevering ook via de e-mail en WhatsApp vragen kunnen stellen, die allemaal beantwoord werden. De auto werd fantastisch afgeleverd. Alle afspraken waren nagekomen en de gegeven onderhoudsbeurt was helemaal compleet. Helemaal blij en tevreden naar Drenthe gereden.
Beste Jaap, Wat een leuke review heeft u geschreven. Hartelijk dank voor deze mooie woorden, ook voor onze verkoper Joey. Het was fijn om zaken met u te doen en we wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Sarah van Auto Smeeing
Koningweg 14
3762 EC Soest
Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Bike Totaal Smeeing, Yourlease, Fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.